Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
TD05HR z EVO VIII w 6bolcie
Autor Wiadomość
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-22, 13:02   TD05HR z EVO VIII w 6bolcie

Siema. Zastanawiam się nad turbem z EVO8 przy 6bolcie. Oczywiście wiem, że jest obrócone i trzeba będzie dorabiać kolektor. Kupić flanszę i kolanka i gotowy kolektor :) Robi się nudne pakowanie 16-tek. Chcę to zestroić z seryjnym (nowym) dołem 6bolt a w głowicy graty Brian Crover stage3. Mi by baaaardzo pasowało takie obrócone turbo :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2014-06-22, 14:04   

Wkładaj. Miałem tak w talonie i mi sie podobała bardzo jazda na niej. A moxe turbo z 9 :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2014-06-22, 15:16   

Ja jesienią tego roku lub wiosną następnego też będę taką wstawiał :lol2: . jagos jak chcesz to mogę dać ci namiar na gościa który w małych pieniądzach ogarnie Ci kolektor i resztę. Za kolektor liczy +-500 zł a masz do niego jakieś 150 km jadąc krajówką na mazury :ok:
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2014-06-22, 19:53   

500zł za kolektor? To z czego on to robi? 2 flansze to 150-200zł do tego kolanka z kwasowki tanie nie sa, drut i spawanie. To on to robi za 50zł?

Daj namiar jak robi z kwasowki i fajnie to kupie ze 4 od niego :D
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2014-06-22, 20:44   

Robi z kwasówki i stalowe. Z kwasówki na pewno poniżej 1000 zł.
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-06-22, 21:48   

marcin388-1988 napisał/a:
Robi z kwasówki i stalowe.
a kwasówka to już nie stal ? :jezyk:
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2014-06-22, 21:56   

czepiasz się. Wiesz o co chodzi :jezyk:
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-06-22, 22:09   

nie :P
np wikipedia podpowiada :P
Kod:
Ze względów praktycznych klasyfikacji gatunków stali dokonuje się zgodnie z PN-EN 10020:1996 według składu chemicznego oraz według ich zastosowania i własności mechanicznych lub fizycznych.

ze względu na skład chemiczny (rodzaj i udział składników stopowych):
stal węglowa (niestopowa)
niskowęglowa
średniowęglowa
wysokowęglowa
stal stopowa
niskostopowa
średniostopowa
wysokostopowa
ze względu na procentową zawartość węgla i strukturę wewnętrzną:
stal podeutektoidalna
stal eutektoidalna
stal nadeutektoidalna
ze względu na stopień czystości:
zwykłej jakości
wyższej jakości
najwyższej jakości
ze względu na zastosowanie:
stal konstrukcyjna
ogólnego przeznaczenia
niskostopowa
wyższej jakości
automatowa
łożyskowa
sprężynowa
do azotowania
do ulepszania cieplnego
stal narzędziowa:
węglowa
stopowa:
do pracy na zimno
do pracy na gorąco
szybkotnąca.
stal specjalna
nierdzewna
chirurgiczna
kwasoodporna
magnetyczna
odporna na zużycie
Stal Hadfielda
transformatorowa
zaworowa
żaroodporna
stal maraging
żarowytrzymała

stale historyczne:
stal damasceńska
stal toledańska
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2014-06-22, 22:12   

GOLDI napisał/a:
stal damasceńska

zaiste za*****cie kolektor by z tego wyglądał :serduszka:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
Ostatnio zmieniony przez franko 2014-06-22, 22:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-23, 11:12   

Hołek, Myślałem ogólnie nad turbo z e8-e9. Ceny tych dmuchawek oscylują w cenach oryginalnej i zadbanej 16G z pierwszych evolucji. Co miałeś w silniku(jakie graty) i jakie cyfry udało Ci się osiągnąć? KM,NM? Jak wspomniałem wyżej- chciał bym zostawić seryjny dół, ale głowicę zrobić na porządnych gratach- wymienić wszystko co się da, skręcić to ARP-ami i wpakować TD05HR. Nie wiem czy iść w kuciznę bo skoro seria ogarnie spokojnie 400KM. :roll:

[ Dodano: 2014-06-23, 11:20 ]
aha i czasami kolektor, który znajduje się na aukcji poniżej nie jest od "którejś" evolucji EVO? Bo nie kojarzę by w 2Genie były takie :>
http://allegro.pl/eclipse...4301152734.html
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-06-23, 11:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
$livka46 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 156
Skąd: Węgliniec
Wysłany: 2014-06-23, 11:51   

dokladnie ten kolektor jest od evo ( flansza pod turbo jest przesunieta w w prawo i ma wyjscia twin scroll)
_________________

 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2014-06-23, 19:15   

tak to kolektor z evo 4-9 :)
w turbinach cena znacznie zie rozni. Turbo 4-8 mozna w granicach 1000-1200 kupic ładne. Za to za 9ke 2500-3000.
Ja miałem turbo z e8 i zakuty silnik ale głowica 2g brak wałkow itd. Silnik zakuty juz kupiłem z autem dołozyłem tylko turbo ale strojone to było na oko na ulicy. Koło 320 było z tego co pamietam jak zmierzył auto nowy własciciel. Za to turbo było bardzo zwawe i reakcja na gaz była mega. Na fajnie zrobionej głowicy byłoby juz fajnie :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-24, 11:12   

Hołek napisał/a:
tak to kolektor z evo 4-9 :)
w turbinach cena znacznie zie rozni. Turbo 4-8 mozna w granicach 1000-1200 kupic ładne. Za to za 9ke 2500-3000.
Ja miałem turbo z e8 i zakuty silnik ale głowica 2g brak wałkow itd. Silnik zakuty juz kupiłem z autem dołozyłem tylko turbo ale strojone to było na oko na ulicy. Koło 320 było z tego co pamietam jak zmierzył auto nowy własciciel. Za to turbo było bardzo zwawe i reakcja na gaz była mega. Na fajnie zrobionej głowicy byłoby juz fajnie :)


O to to to Panie chodziło :P Wg. Ciebie pchać się w serię czy już zakuwać motorownię? Max 400HP mnie intreresuje.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2014-06-24, 11:31   

nie robiłem nigdy 6bolta ... Do 7bolta bym pchał pewnie 9ke a jak 6bolt wytrzyma te 400 z małym plusem zapasu dla bezpieczensywa to moze tak byc :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-06-25, 11:20   

jagos, a to juz nie wkładasz silnika i napedów z 3000gt ?
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-26, 11:49   

rosomak1983 napisał/a:
jagos, a to juz nie wkładasz silnika i napedów z 3000gt ?

A kto powiedział, że szykuję 4G63T do Colta ?? :P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2014-11-07, 09:52   

cześć dołączam się do tematu..
jak to jest z ta tubina wiem ze musze obrócić ja o 180* poziomo
a pionowo tez ??bo z tego to wirniki są w innym kierunku.
wiec raczej będzie mi wypychać powietrze .. czy się mylę
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-11-07, 10:21   

Malutki010 napisał/a:
wiec raczej będzie mi wypychać powietrze .. czy się mylę

zawsze bedzie ssac i wypychac tymi samymi dziurami to wynika z konstrukcji a nie pozycji turbiny w aucie.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2014-11-07, 11:53   

aha , to czyli nie ma znaczenia jeśli będzie inna muszla wydechowa ??
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
 
 
$livka46 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 156
Skąd: Węgliniec
Wysłany: 2014-11-07, 12:10   

nie ma musisz tylko zrobic od zera kolektor pod to turbo bo to twinscroll
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16