Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Podstawowa operacja Eclipsa
Autor Wiadomość
LowRider
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-04-16, 10:21   Podstawowa operacja Eclipsa

Wiec,chcia?em znawc?w zapyta?,co powinienem wymieni? po kolei w moim GS ?eby w jaki? spos?b odzyskac moc utracona przez lata eksploatowania. Chcia?em zacz?? od konkretnych cz??ci,wdzi?czny b?d? jesli kto? zrobi mi tak? ma?? liste podstawowych cz??ci z cenami za jakie b?d? je m?g? zakupi?.
Podam co ju? zrobi?em:

Wymienione ?wiece na NGK
Wymieniony olej na Valvoline Max Life

Ponadto mam ju? wypalony katalizator,z forum dowiedzia??m si?,?e wspawanie Strumienicy obni?a moment obrotowy,a tego nie chce,mo?e mi ktos powiedzie?,czym najlepiej zast?pi? kata ?eby za wiele nie straci??
Jeszcze my?lalem o takim kolektorze wydechowym

http://www.allegro.pl/ite...hi_eclipse.html
Dajcie mi jakies konkretne namiary za co sie wziasc i za ile i co kupic,postaram si? jako? wszystko sobie kompletowac bo nie wiem od czego zacz??. Pozdrowionka :) :jupi:
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-16, 10:36   

dodam tylko , ?e tutaj by? podobny temat :) Sam go za?o?y?em :)
http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=348

P.S. A ile ci wysz?o na hamowni ???
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-16, 11:50   

Kolektor i wydech to juz nie odzysk ale tuning...

Kable... pozostale filtry... upewnij sie jaki jest stan kompresji silnika. Wymien olej w skrzyni na cos dobrego i upewnij sie ze masz porzadek i jest czysty (to zawsze dodaje 1-2 KM :ok: :lol2: )

Bez poznania swojego wlasnego silnika i $$$ nie wiele zrobisz bo musisz wiedziec gdzie jest cos do naprawy lub poprawy... to tyle ode mnie na teraz.
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-16, 11:52   

nic mi nie wysz?o bo jeszcze nie by?em ,a przed skoczeniem na ni? chcial bym najwazniejsze ?eczy doprowadzi? do porz?dku.... Auto mo?e jutro skoczy do mechanika celem za?o?enia Osi tylnej tak wi?c b?dzie poddane diagnozie fachowca

[ Dodano: 2008-04-16, 11:54 ]
a co my?licie o tym kolektorze?
Najbardziej mi zale?y,?eby wyci?gn?? z niego ile si? da na obecn? chwile bez grzebania w silniku,zmieniaj?? zu?yte cz??ci na nowe

[ Dodano: 2008-04-16, 11:55 ]
tez nie wiem co zrobi? z wypalonym katem,bo dziwnie mi brz?czy tak ko?o 2-3 ty? obr,potem juz go nie s?ycha?,musze teraz mu kiedy? zmierzy? czas do 100 km/h

[ Dodano: 2008-04-16, 11:55 ]
Dodam,?e Civic 1,3 16V ze strumienica zwan? zw??ka wenturiego i z mugenem na ko?cu wydechu zrobi? setke w 16,4 s
Ostatnio zmieniony przez LowRider 2008-04-16, 11:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-16, 12:45   

Ja bym go najpierw hamowa?. Zobaczysz ile ci konik?w uby?o i generalnie dowiesz si? w jakim jest stanie. Mo?e nie trzeba wiele poprawia? a pozostaje tylko tuningowa?:)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
James 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 242
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-16, 12:52   

Masz dwie mo?liow?ci z katem:
1. Wywali? bebechy z niego, poprzez rozci?cie kata i wywalenie ca?ego syfu, o ile on jeszcze tam jest. To rozwi?zanie jest tanie oraz co wa?ne nie wp?ywa na zmian? obj?to?ci uk?adu wydechowego, a to z kolei nie przek?ada si? na spadek nM.
2. Poszukaj na allegro i itp. uk?adu wydechowego Remusa, oczywi?cie u?ywki i se go kup i zamontuj.

W ?adnym przypadku nie zak?adaj extra, hiper i tym podobnych strumienic!!!

P.S. Gdyby? bym przejazdem w Warszawie no to da?bym Ci namiary na zak?ad z kilkudziesi?cio letnim do?wiadczeniem w wydechach. Sam tam robi?em wydech do BMW 628CI, kt?re mia?em przyjemno?? posiada?:)
_________________
Pozdrawiam,
James
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-16, 13:05   

James napisał/a:
Masz dwie mo?liow?ci z katem:
1. Wywali? bebechy z niego, poprzez rozci?cie kata i wywalenie ca?ego syfu, o ile on jeszcze tam jest. To rozwi?zanie jest tanie oraz co wa?ne nie wp?ywa na zmian? obj?to?ci uk?adu wydechowego, a to z kolei nie przek?ada si? na spadek nM.
(...)


Mam taki wyd?ubany katalizator i niestety brz?czy - wpada w jakie? rezonanse ?mieszne... Jak ju? to albo kawa?ek rury albo kat. zamiennik.
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-16, 13:07   

gdyby nie trzeba by?o wiele poprawia? to mi to by pasowa?o :) nie chc? na si?e wyci?gac z niego nie wiadomo ile,tylko chc? si? zbli?y? do tych seryjnych 150 KM no i ?eby moment obrotowy by? w miare dobry jak na tak? moc. Znalaz?em zast?pcze katalizatory z norm? Euro 2 na allegro za 219 z? tak on wygl?da />>>



zalezy mi na utrzymaniu momentu obrotowego,no i na utrzymaniu kucyk?w albo ich znalezieniu :)

[ Dodano: 2008-04-16, 13:09 ]
aha,czy w kacie seryjnym jest druga sonda?? Jak sobie z ni? poradzi? po wywaleniu kata?

[ Dodano: 2008-04-16, 13:09 ]
to znaczy nie chc? Check engina :protest:
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-16, 13:41   

1G ma tylko jedn? sond? przed katalizatorem. Dopiero 2G mia?y dwie sondy. Bez kata check engine si? nie zapala.
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-16, 13:51   

ouff no to fajno

cyberluk co my?lisz o tym kolektorze wydechowym? Wart uwagi? Wida? ma miejsce na sonde,Checka nie powinno by?.. Tak apropo,bardzo podoba mi si? odg?os twojego Miska z dolotem Samaela :)
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-16, 13:57   

Jak masz 1g, to masz silnik 4G63. Ten kolektor jest do kliper?w 95-99, wi?c domy?lam si?, ?e jest do 420a. Nie wiem, czy flansze s? takie same, ale musisz szuka? kolektora do 4G63.
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-16, 14:22   

Co do brzdekow na kacie to sprawdz czy przypadkiem nie masz problemu z poluzowana oslona termiczna. Jesli urwal sie uchwyt/spaw z jednej strony to czesto brzeczy w okolicach 2-3k rpm.

Kombinowanie z katem jest oki ale jesli jest to zrobione dobrze. Wynalazki to strata pieniedzy. A skad wiesz ze kat ci padl? Jesli jest do bani to najczesciej objawia sie smrodem (przy wyzszym gazowaniu jak sie zapycha) lub strata mocy (jesli za bardzo sie dusi) i raczej powatpiewam ze masz go az tak wypalonego ze wszystko lata w srodku - stawiam na kawalek oslony obluzowanej ktora powoduje tez dokuczliwy dzwiek.

Co do hamowni przed wszystkim to dobry pomysl bo przynajmniej jest to benefit dla ciebie i kolegow ze mozesz sie pochwalic co zrobiles i jakie sa tego zyski. Sprawdzanie mocy po ma sens jesli robisz masowe zmiany... bo przeciwnie to jest tylko numer ktory nic nie mowi. Pamietaj ze kazdy silnik moze miec inny odczyt mocy wiec nie bedziesz mial do czego porownywac. Jak chcesz sprawdzac to zrob to przed i po robocie...
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-16, 15:13   

cyberluk napisał/a:
1G ma tylko jedn? sond? przed katalizatorem. Dopiero 2G mia?y dwie sondy. Bez kata check engine si? nie zapala.
Ja wycio?em kata i mi si? zapala CE ale tylko jak stoje na ?wiat?ach albo na wolnych obrotach. Nigdy podczas jazdy. W 1g 1990r 6 bolt
Ostatnio zmieniony przez mlody321 2008-04-16, 15:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2008-04-16, 22:44   

kolektor spoczko mysle ze warty ceny ale tak jak ktos juz napisal to jest do 420a sam mam taki i naprawde moment znacznie sie poprawil :paker:
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-19, 00:32   

Heh by?em na kanale i tak jak ktos napisa?,spaw przy os?onie termicznej kata odpad? i ta os?ona trz?sie sie na nim,b?dzie na jutro zrobione. Kurde,napali?em si? na ten kolektor,ale skoro nie maj? do 4G36 to dupa blada,pozostaje mi o niego pyta? i mo?e kto mi taki ?ci?gnie i wystawi na allegro. ;(

[ Dodano: 2008-04-19, 00:33 ]
Aha,kole? w sklepie chce mnie naci?gn?? na przewody zap?onowe NGK za 130 z?,dobra to jest cena czy da si? wyrwa? taniej??
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-19, 00:34   

allias napisał/a:
stawiam na kawalek oslony obluzowanej ktora powoduje tez dokuczliwy dzwiek

:jezyk:

Za kable NGK za 130 PLN to dobra cena... czy to na pewno NGK?
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-04-19, 00:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-19, 00:42   

tak m?wi?,ale m?wi? te? ,?e aktualnie ich nie ma ,a czy zda?aj? si? podr?by NGK?? Wie kto? gdzie m?g? bym dosta? taki kolektor wydechowy?? Do 1G 4G36??

[ Dodano: 2008-04-19, 00:43 ]
allias zerknij na moj temat o tylnym zawiasie :jupi:
Ostatnio zmieniony przez LowRider 2008-04-19, 00:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wyga1
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-09, 21:56   

Witam mo?e kto? ma jakie? info na temat napinacza rozrz?du do 4g63 my?le o chydraulicznym w sklepje kosztuje 560pln.
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-10, 16:54   

allias napisał/a:
allias napisał/a:

:jezyk:

Za kable NGK za 130 PLN to dobra cena... czy to na pewno NGK?

Ja kupi?em niedawno przewody ngk za 125 z? i s? dost?pne ca?y czas w tym sklepie
 
 
wyga1
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-07, 14:43   

Witam mam problem po zresetowaniu kom. zaczol palic jak po....ny eclipse 4g63 2l dohc.
pozdrawiam. :tuptup: :tuptup: :tuptup: :tuptup: :tuptup: :tuptup: :tuptup: :tuptup: :tuptup: :tuptup: :tuptup:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12