Brak mocy 420A |
Autor |
Wiadomość |
pawlicki982 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-04, 20:02
|
|
|
Ju? jest wszystko ok.
Roz??czy?em akumulator na pare minut i ju? nie ?wieci, widocznie to musia? by? jaki? b??d tymczasowy- nic powa?nego. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-04, 20:24
|
|
|
hmmm.... to jest chwilowe... sciagajac kleme zresetowales komputer... przejedziesz kilkanascie km i znow Ci sie zapali... podejrzewam tu blad sondy...
check Ci sie zapalil a silnik przeszedl w ustawienie awaryjne...
jedz na kompa zczytac bledy |
|
|
|
|
pawlicki982 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-07, 12:43
|
|
|
Sens w tym ?e w okolicy nie moge analezc elektryka ani mechanikiem z kompem do eclipsy
Chek musia? si? zapali? jako? przypadkiem bo zrobi?em od tego czasu oko? 400km i jest oki.
W nied?ugim czasie b?de wymienia? kata na metalowy wi?c powinien odzyska? sprawno?? w 100% |
|
|
|
|
zaxdamian
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 212 Skąd: Wyszk?w
|
Wysłany: 2007-08-10, 21:19
|
|
|
Ja mam G1 wywali?em w choler? kata (kt?ry jak si? okaza?o by? czysty ale jak mam si? p??niej martwi? czy ju? sie za pcha? czy nie to po co mi to?) Nic si? nie grzeje ani nic z tych rzeczy. Przybytku ani utraty mocy nie zauwzy?em.
Ale to Tw?j samoch?d wi?c zr?b z nim co chcesz... |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-08-10, 21:33
|
|
|
ale on ma 420A !!! to nei 4g63.... tam druga sonda odpowiada za mi?szank? ! PEOPLE THINK ! |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Many [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-16, 21:22
|
|
|
Co do "Check Engine"
Sprawd? czy pod maska czy kt?ra? kostka Ci sie nie odczepi?a. Ja tam mia?em w 1G i 3kGT.
A brak mocy faktycznie mo?e by? walni?ta sonda. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-16, 21:25
|
|
|
ce wywali walnieta sonda... zmien sonde zrob reset ecu i wtedy pomyslimy dalej |
|
|
|
|
Many [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-16, 21:52
|
|
|
GOLDI napisał/a: | ce wywali walnieta sonda... zmien sonde zrob reset ecu i wtedy pomyslimy dalej |
Nie musi by? walni?ta mo?e po prostu dzia?a? nieprawid?owo ...
Mi sonda dzia?a nieprawid?owo i CE sie nie pali |
Ostatnio zmieniony przez Many 2007-08-16, 22:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-08-16, 21:56
|
|
|
jak dzia?a nieprawid?owo to CE nie wyrzuca .... cho?by 0.001 pokazywa?a ... ale jak padnei grza?ka czy jakie? zwarcie czy cu? to sie CE zapala dopiero. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
pawlicki982 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-16, 22:24
|
|
|
Oki a jak mo?na sprawdzi? sonde w eclipsie?? trzeba j? wyci?gn?? czy jak sie pod??czy kompa to pokarze kt?ra jest walni?ta??? |
|
|
|
|
Many [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-16, 22:26
|
|
|
Pod kompem Jedz do jakiego? dobrego mechanika od elektroniki co ma komputer on Ci sprawdzi. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-16, 22:53
|
|
|
i przypominam iz sonde nie sprawdza sie tylko pod katem czy pracuje w zakresie 0-1v ale przedewszystkim czy opoznia!! to jest najwazniejsze |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2007-08-17, 11:50
|
|
|
Przy moim sprawdzi?em domowym sposobem tzn zaopatrzy?em si? w szpilkie i woltomierz szpilkie wbija?em w poszczeg?lne przewody sondy i pod?acza?em miernik jedn? ko?c?wk? do masy a drug? do szpilki i juz po chwili wiedzia?em ?e s?da stoi |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
pip [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-17, 22:15
|
|
|
a propos gdzie w wawie maja interfejs do 2g w wersji usa? obok mojej roboty jest mitsubishi ale nie maja takiego interfejsu a ostatnio mam problemy z moca a raczej jej brakiem - na razie wymieniam po kolei to co nie bylo wymienione - przewody i katalizator od kiepucziego, pompe paliwa, filtry... wiec misiek stoi na razie w garazu i czeka na graty
dodatkowo pojawi?y sie problemy z odpalaniem - i my?l? ze to pompa bo trzeba kr?ci? d?u?sza chwile silnikiem zeby odpalil a po zgaszeniu od razu odpali |
|
|
|
|
pawlicki982 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-17, 23:56
|
|
|
dzisiaj prawie ca?y dzie? jezdzi?em od mechanik?w do elektryk?w i nikt nie ma kompa do eclipsy, orientuje si? kto? czy w okolicy Leszna WLKP jest taki warsztat?? nie mam kiedy jecha? do Wroc?awia lub Poznania...
Stawiam ?e s? walni?te kat, sonda lub filtr a tak propo gdzie w 420A jest filtr paliwa i czy od 4g63 pasuje |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-08-18, 09:02
|
|
|
pip jak by ci sie chcia?o to wpadni. do swojego podpinam si? na luziku. je?eli masz wersj? USA to podepn? si? no problemo. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-18, 10:47
|
|
|
rozne teorei na temat filtra palwia w 420a slyszalem ponoc pod samochodem go zobaczysz gdzies przy tylnym kole... albo w baku pod siedzeniem... taki lol... ale dokladnie nie wiem
ale z tym zlaczem duzej filozofii nie ma to obd2 |
|
|
|
|
pawlicki982 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-18, 18:47
|
|
|
Jeden kole? si? pod??czy? ale nie mia? programu ?eby sprawdzi? b??dy silnika, pod??czy? sie tylko pod poduszki (s? ca?e i zdrowe )
A gdybym ?ci?gn?? sobie na laptopa program a kabel kupi? np na allegro to chyba dam rade sprawdzi? ???? |
|
|
|
|
pip [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-18, 19:49
|
|
|
GOLDI napisał/a: | ale z tym zlaczem duzej filozofii nie ma to obd2 |
zlacze to co innego - komputer moze sie podlaczyc ale nie zczyta ci bledow ani nie odczyta parametrow - mam u siebie na warsztacie komputer Gutmann Mega Macs 55 i nie da rady sie polaczyc |
|
|
|
|
pawlicki982 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-19, 01:20
|
|
|
http://mitsubishifan.webpark.pl/
Czy tak samo sprawdza si? b??dy w 420A? Czy diode pod??cza si? w tym samym miejscu?
[ Dodano: 2007-08-19, 18:37 ]
Hmm co? czuje ?e przysz?y tydzie? b?de mia? skopany, znalaz?em dwa sposoby jak sprawdzi? b??dy pierwszy jest taki ?e ??czy si? pin 1z4 w kostce diag- sprawdzi?em to nie dzia?a
drugi jest za pomoc? leda i tu mam pytanko czy wie kto? co? wi?cej o tej metodzie mianowicie kt?ry pin jest jako + a kt?ry -.
Jest te? metoda sekwencji kluczyka o kt?rej wspomina? GOLDI ale o tym nic nie znalaz?em
[ Dodano: 2007-08-19, 21:39 ]
Zna kto? stronke na kt?rej jest schemat do 2G usa?? nie wiem jak pod??czy? now? sonde bo s? tam cztery kable?? |
|
|
|
|
|