Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
odma, bagnet, uszczelka pod pokrywą zaworów
Autor Wiadomość
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-07, 15:20   odma, bagnet, uszczelka pod pokrywą zaworów

Siema. Po zmianie oleju na Red Line-a wzrosło mi ciśnienie oleju i w sumie to sie cieszę, ale. Jakieś 2tyg. temu podjechał pod mój garaż Kuba (Coobcio Garage)- stroili Zetke kolegi i tak pogadalismy. 1 co powiedział, że odmy sa dziwnie cieniutkie i żeby zrobić taaaakie grube bo właśnie przez nie wywala mi olej spod każdej nowo wymienionej uszczelki pod pokrywą zaworów i czego by było mało to teraz zaczęło mi wywalać bagnet, ale przy pełnym booscie. Te oringi na bagnecie są luźne więc wymienie je i zobaczę i chyba zamontuje spręzynkę :P

w sumie nigdy mi to przez myśl nie przeszło, że przez te odmy może tak właśnie być. Przeglądajac różne projekty 4G63 to rzeczywiście kazdy robi mega grube odmy.

Czy puszczenie wężyków pod auto nie bedzie jakoś mocno przeciw ochronie srodowiska, czy zieloni mnie nie dopadną i nie zlinczują? Baget wyskoczył mi dwa razy a dziś przy dość sporej predkości wysunał się sporo i wyzygał olej.

Dostrzegłem też, że poci sie spod uszczelniaczy wałków a to już dośc powazna sprawa.

Jak wyglądają wasze odmy? Coś przerabialiście w nich?
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-08-07, 16:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-08-07, 21:23   

Ja w swoim aucie mialem odmy przespawane wlasnie zeby sie lepiej wietrzyl silnik. Z tego co pamietam to mam 2 odmy z otworem wewnetrznym 12 mm. Zadnych problemow z bagnetem i poceniem sie uszczelek :ok:
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-08, 09:44   

kafar_1989 napisał/a:
Ja w swoim aucie mialem odmy przespawane wlasnie zeby sie lepiej wietrzyl silnik. Z tego co pamietam to mam 2 odmy z otworem wewnetrznym 12 mm. Zadnych problemow z bagnetem i poceniem sie uszczelek :ok:


o to to to... o takie konkrety chodziło :ok:
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-08-08, 20:15   

przedmuchy na pierscieniach ;) ?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-08-08, 20:20   

Albo nieszczelny zawór pcv i boost leci pod pokrywę zaworów (zawsze lepsze to niż pierścienie do wymiany :) )
Ostatnio zmieniony przez jan 2016-08-08, 20:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-08-08, 20:25   

jan napisał/a:
Albo nieszczelny zawór pcv i boost leci pod pokrywę zaworów (zawsze lepsze to niż pierścienie do wymiany :) )
:ok:
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-08, 22:41   

GOLDI napisał/a:
przedmuchy na pierscieniach ;) ?


to była 1 moja mysl, ale szybkie sprawdzenie kompresji póki rozgrzany silnik i wyszło wzorowo

Ten bagnet miał prawo sie wysuwać. On sobie był nawet nie wcisniety i wchodził bez zadnych oporów. Nawet nowsze silniki maja na bagnetach zapinki żeby nie wyskakiwały. Ale odmy do zrobienia bo rzeczywiscie sa liche i za ciasne.

[ Dodano: 2016-08-08, 23:44 ]
jan napisał/a:
Albo nieszczelny zawór pcv i boost leci pod pokrywę zaworów (zawsze lepsze to niż pierścienie do wymiany :) )


To też sprawdziłem i jest sprawny.

w sumie dzis lekko ścisnałem rurkę bagnetu-siedzi sztywno i jak na razie zero wywalania :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14