jako, że mi już 3 albo 4 uszczelkę wydmuchało/przepaliło postanowiłem oddać kolektor i turbo na polerkę na krasnobrodzką.
tylko, ze nie chcą całej turbiny, a samą część gorącą.
i pytanie - czy dobrym pomysłem jest rozkręcanie starej 16g i potem ponowne jej składanie?
czy bezpieczniej sam kolektor przeszlifować i dać taką uszczelkę?
http://www.topendpower.pl...+td04-td05.html
mamy obawy, że rozkręcenie starej 16'tki będzie sie potem wiązało z kolejnymi problemami - nieszczelności, jakieś wycieki i znając kaprysy tego auta finalnie szukanie nowej dmuchawki
macie jakieś doświadczenia, sugestie?
Z jakimi problemami? Cześć gorąca pasuje tylko w jednym położeniu. Wyważenia jak dla mnie nie ma opcji żeby zmieniło. Cześć zimna i gorąca to tak naprawdę tylko obudowy. Ja bym się nie przejmował i rozkręcał spokojnie
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-08, 13:55
wojtas, ja bym wolal splanowac niz przeszlifowac Mowilem Ci- rozkrecaj turbo i zanos na krasnobrodzka. Tylko kup od razu uszczelke 4bolt pod downpipe bo trzeba to rozkrecic.
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach