Wymrygane błędy ktoś pomoże?? |
Autor |
Wiadomość |
Miron
KLUBOWICZ
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 222 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 2013-12-10, 19:05 Wymrygane błędy ktoś pomoże??
|
|
|
Ostatnio często wyskakuje mi check engine i "wymruguje" błędy:
12-direct power input to the PCM has been disconnected within the last 50 key-on cycles
31-EVAP solenoid circuit
32-EGR solenoid circuit
tak je odczytałem z tej stronki http://www.2gnt.com/index...20Error%20Codes
nie do końca wszystko kumam szczególnie ten 31 ktoś podpowie o co chodzi i gdzie szukać problemu? |
_________________
|
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2013-12-10, 21:24
|
|
|
Miron napisał/a: | 12-direct power input to the PCM has been disconnected within the last 50 key-on cycles |
To chyba oznacza że przy ost 50 cyklach odpalenia auta było odłączony aku? Więc luzik
Miron napisał/a: | 31-EVAP solenoid circuit |
http://www.mekp.pl/viewto...ghlight=#218407
Pierwszy post andrzejap
Miron napisał/a: | 32-EGR solenoid circuit |
a to gdzies kiedyś wyczytałem że warto na dzień dobry wyczyścić wtyczke |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
Miron
KLUBOWICZ
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 222 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 2013-12-10, 21:57
|
|
|
A czy przyczyną tych błędów może być przewód zapłonowy??
Wydawało mi się że ten na 1 cylindrze był jakiś luźny na świecy i tak na szybko znalazłem w garażu poprzednie przewody wymieniłem ten jeden i na razie się poprawiło, jutro muszę podlecieć do cąrsu i kupić nowe.
Co do postu Andrzeja to u mnie jest tylko jedna sonda i tak było od zawsze i nie było nigdy z tym problemu, ale dzięki za link sam bym tego nigdy nie znalazł. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Miron 2013-12-10, 22:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2013-12-10, 22:03
|
|
|
Pierwszy błąd nie ma nic wspólnego raczej z tym
Nie wiem jak EGR, ale EVAP raczej nie bo to system odpowietrzania baku paliwa....
Ale niech się ktoś bardziej obeznany wypowie bo zaraz coś popierdziele i będzie skucha |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
Ostatnio zmieniony przez Trzcina 2013-12-10, 22:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2013-12-10, 22:11
|
|
|
Miron, evap masz 2 wyjścia:
1. nieszczelny układ paliwoy, czyli np przewody albo korek Ci nie trzyma
2. uszkodzone przewody do filtra węglowego, jakaś nieszczelność, zapchany sam filtr, lub elektorzaworek. Te grat znajdziesz obok koła w zderzaku tak jakby po prawej stronie z przodu. Odkręcisz nadkole to będziesz widział co i jak. elektorzaworek jest w gumowej takiej osłonce, zasuwany na taki metalowy prostokącik |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
Miron
KLUBOWICZ
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 222 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 2013-12-10, 23:06
|
|
|
jeśli chodzi o ta puszkę plastykową pod przednim zderzakiem z prawej strony to już od dawna była pęknięta ale wcześniej tego błędu nie wywalało. |
_________________
|
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2017-05-17, 16:49
|
|
|
To i ja poprosze o pomoc
Blad 35, problem z przekaznikiem wiatraka chlodnicy
Gdzie jest ten przekaznik? Obecnie ratuje sie wiatrakiem klimy. 1 bieg wentylatora dziala |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
|