Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Siłowniki bagażnika
Autor Wiadomość
MARIO_ 
zielenina


Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 86
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-04-30, 13:11   Siłowniki bagażnika

Witam. U mnie są już mocno zmęczone te siłowniki, nie utrzymują klapy.
Znalazłem w Top End Power komplet za 290... a czy są jakieś inne, które pasują ?
pozdrawiam
 
 
bizness
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-01, 20:58   

u mnie tez odmowily posluszenstwa ale cena nowych spora
 
 
ABi 
zielenina


Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 18
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-05-04, 15:55   

dolaczam sie do prosby :)
_________________
3G 3.0 V6 GT manual

Let the music never stop!
 
 
MARIO_ 
zielenina


Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 86
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-05-04, 19:26   

Bo starych odratować jakoś się pewnie też nie da ? :lol2:
 
 
pornus69 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 603
Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
Wysłany: 2011-05-04, 21:05   

MARIO_, popytaj gdzieś w IC albo innym motoryzacyjnym,może dobiorą Ci coś na długośc od innego auta.
_________________
Life is 2 short to drive boring cars ;)
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-05-04, 23:19   

MARIO_ napisał/a:
Znalazłem w Top End Power komplet za 290

to nie drogo, ja podobnie kiedyś w serwisie płaciłem do 1G...

zamiast szukać i wydziwiać ,kupować i zakładać co by Wam klapy na głowe nie spadały :ksiadz:
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2011-05-05, 13:12   

warto czasami poczytać forum , zwłaszcza ogłoszenia Firm zamiast gdybać czy od Opla beda pasować , Nie będa tak czy inaczej hatchbacki Eclipse sa bardzo cięzkie skoro seryjne ledow dają radę przez kilka lat to myslicie ze jakieś dorabiane dadza
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
MARIO_ 
zielenina


Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 86
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-05-05, 14:08   

kiepuczi napisał/a:
warto czasami poczytać forum , zwłaszcza ogłoszenia Firm zamiast gdybać

Jak już pisałem, znalazłem ogłoszenie Twojej FIRMY :ksiadz:
kiepuczi napisał/a:
Nie będa tak

Za tą odpowiedź, dziękuję :ok:
 
 
pornus69 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 603
Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
Wysłany: 2011-05-05, 14:48   

MARIO_, no więc kup od kiepucziego i na pewno nie będziesz żałował. Ja tam kupuje wszystko do swojego 3g i do tej pory ani jednego zastrzeżenia nie mam co do jakości/ceny :ok:
_________________
Life is 2 short to drive boring cars ;)
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-06, 08:30   

kiepuczi napisał/a:
zamiast gdybać czy od Opla beda pasować , Nie będa tak czy inaczej hatchbacki Eclipse sa bardzo cięzkie skoro seryjne ledow dają radę przez kilka lat to myslicie ze jakieś dorabiane dadza


Nie neguję, że warto włożyć seryjne i mieć spokój ale Twoje dywagacje na temat wytrzymałości są z palca wyssane. Gdyby te seryjne były takie super to by ludzie ich masowo nie szukali na wymianę. Śmiem nawet twierdzić, że dopasowane od innego auta mogą być wytrzymalsze :twisted: Nie tylko eclipse ma ciężkie klapy, kwestia doboru siłownika o odpowiednich parametrach...
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2011-05-06, 13:23   

viader napisał/a:
kiepuczi napisał/a:
zamiast gdybać czy od Opla beda pasować , Nie będa tak czy inaczej hatchbacki Eclipse sa bardzo cięzkie skoro seryjne ledow dają radę przez kilka lat to myslicie ze jakieś dorabiane dadza


Nie neguję, że warto włożyć seryjne i mieć spokój ale Twoje dywagacje na temat wytrzymałości są z palca wyssane. Gdyby te seryjne były takie super to by ludzie ich masowo nie szukali na wymianę. Śmiem nawet twierdzić, że dopasowane od innego auta mogą być wytrzymalsze :twisted: Nie tylko eclipse ma ciężkie klapy, kwestia doboru siłownika o odpowiednich parametrach...


:hahaha: Poprawiłeś mi humor :D po pierwsze - seryjne siłowniki po ponad 10 latach chyba mogą powiedzieć dość :> ? Po drugie swojego czasu już szukałem takich siłowników nawet chciałem dorobić na zamówienie ... I jeśli mi powiesz że dopasujesz z innego auta siłowniki o takiej sile i takiej samej rozpiętości i długości too.... Bardzo chętnie wszyscy się dowiemy od jakiego auta takie pasują i będziemy bić Ci pokłony :amen: Pewnie będą Ci jeszcze wdzięczne kolejne pokolenia :glupawka:
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-06, 14:28   

Wystarczy nagwintować 4 otwory na śruby tzw. jabłuszka (dwa w klapie, dwa w budzie). Wtedy masz dostęp do dziesiątek rodzajów siłowników od dowolnych marek wciskanych na takowe jabłuszka. Co do długości i mocy to dobierasz sobie w sklepie na podstawie starych. Gotowego przepisu do 3G nie będę dawał bo mam to w nosie, czy ktoś sobie dorobi siłowniki, czy kupi od was nowe. Ja tak zrobiłem w 1G i zajęło mi to może z godzinę, coś takiego może zrobić każdy, nawet najmniej rozgarnięty osobnik, wystarczy chwilkę pomyśleć...

Cieszy mnie, że tak bardzo Cię rozbawiłem. Dzięki mojemu rozwiązaniu mam nowe siłowniki, mocniejsze od oryginałów, do tego za 80zł za parę. Ponadto w każdej chwili mogę je wypiąć i wpiąć mocniejsze, słabsze, według upodobania. Mogę kupić sobie je od ręki w każdej hurtowni za grosze. Nie muszę płacić 300zł za gówno, które padnie po kilku latach i na które trzeba conajmniej kilka dni oczekiwać.

Poza tym gdyby te siłowniki padały faktycznie po 10 latach to by nie było problemu, wielu osobom w klubie padły już po kilku latach, świadczą o tym liczne problemy w 3G a nawet już w 4G, które jest jeszcze dość nowe.

Podkreślam jeszcze raz:
Mam w pompce, czy ktoś kupi od was, czy przerobi ale zachwalanie swojego produktu jako jedynej możliwej opcji jest śmieszne. Nie jest prawdą, że jest jakimś problemem dobranie długości, czy mocy oraz to, że dorabiane posłużą krócej...
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2011-05-06, 14:50   

No to w takim razie trafiłem na jakieś sierotki :roll: bo mi nikt nie potrafił dobrać odpowiednich albo były za krótkie albo za grube i nie mieściły mi się w rynienkach (mowa o 2g) :amen:
 
 
Rivii 
zielenina


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 56
Skąd: Ktowice
Wysłany: 2011-05-06, 16:01   

zalamujecie ludzie siłowniki z transportem do polski kosztuja $82.32 czyli 215zł nie stac was na nowe... naprawde ???

p.s. cene podaje za 2 sztuki.
Ostatnio zmieniony przez Rivii 2011-05-06, 16:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mateo-salvadore 
mniejsza zielenina


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 151
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2013-09-09, 14:53   

Dodam, gdyby ktoś szukał informacji:

Przymierzałem dziś siłowniki o sile F=640N i były...za słabe... na prawdę ciężko coś dobrać...
_________________
Był: Eclipse 3G GS 2.4 aut.
Jest: Mercedes CLC 1.8 kompressor aut.
 
 
MAGDA 
zielenina


Dołączyła: 12 Sty 2015
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-12, 13:09   

mateo-salvadore napisał/a:
Dodam, gdyby ktoś szukał informacji:

Przymierzałem dziś siłowniki o sile F=640N i były...za słabe... na prawdę ciężko coś dobrać...




Czy ktoś wie, ile niutonów powinny mieć te siłowniki? Czy ktoś zgłębił ten temat?
 
 
mateo-salvadore 
mniejsza zielenina


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 151
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2015-01-12, 14:24   

Moje doświadczenia wskazują, że trzebaby przymierzać 1000N. Ale ostatecznie zamówiłem OEM przez TopEndPower za coś koło 300zł... nic innego nie dobrałem, a te działają bez zarzutu... no chyba że jest mocny mróz, to klapa podnosi się leniwie...ale zawsze idzie w górę a nie w dół ;)
_________________
Był: Eclipse 3G GS 2.4 aut.
Jest: Mercedes CLC 1.8 kompressor aut.
Ostatnio zmieniony przez mateo-salvadore 2015-01-12, 14:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Piter1989 
zielenina


Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-12, 16:17   

Ja ostatnio tutaj temat zakladalem o silowniki i pewna osoba podeslala linka i takie silowniki oryginalne cos kolo 300 zl kosztuja
 
 
Yaro 
KLUBOWICZ
Yaro

Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 595
Skąd: Koscierzyna
Wysłany: 2015-01-12, 17:37   

Polecam trzonek od miotły 5 zł. Podesłać link ?
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-01-12, 18:13   

Jak cos to mam uzywki w dobrej cenie :jezyk: oczywiscie trzonki :lol2:
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14