Siłowniki bagażnika |
Autor |
Wiadomość |
MARIO_
zielenina
Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 86 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-04-30, 13:11 Siłowniki bagażnika
|
|
|
Witam. U mnie są już mocno zmęczone te siłowniki, nie utrzymują klapy.
Znalazłem w Top End Power komplet za 290... a czy są jakieś inne, które pasują ?
pozdrawiam |
|
|
|
|
bizness [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-05-01, 20:58
|
|
|
u mnie tez odmowily posluszenstwa ale cena nowych spora |
|
|
|
|
ABi
zielenina
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 18 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2011-05-04, 15:55
|
|
|
dolaczam sie do prosby |
_________________ 3G 3.0 V6 GT manual
Let the music never stop! |
|
|
|
|
MARIO_
zielenina
Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 86 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-05-04, 19:26
|
|
|
Bo starych odratować jakoś się pewnie też nie da ? |
|
|
|
|
pornus69
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 603 Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
|
Wysłany: 2011-05-04, 21:05
|
|
|
MARIO_, popytaj gdzieś w IC albo innym motoryzacyjnym,może dobiorą Ci coś na długośc od innego auta. |
_________________ Life is 2 short to drive boring cars |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-05-04, 23:19
|
|
|
MARIO_ napisał/a: | Znalazłem w Top End Power komplet za 290 |
to nie drogo, ja podobnie kiedyś w serwisie płaciłem do 1G...
zamiast szukać i wydziwiać ,kupować i zakładać co by Wam klapy na głowe nie spadały |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2011-05-05, 13:12
|
|
|
warto czasami poczytać forum , zwłaszcza ogłoszenia Firm zamiast gdybać czy od Opla beda pasować , Nie będa tak czy inaczej hatchbacki Eclipse sa bardzo cięzkie skoro seryjne ledow dają radę przez kilka lat to myslicie ze jakieś dorabiane dadza |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
MARIO_
zielenina
Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 86 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-05-05, 14:08
|
|
|
kiepuczi napisał/a: | warto czasami poczytać forum , zwłaszcza ogłoszenia Firm zamiast gdybać |
Jak już pisałem, znalazłem ogłoszenie Twojej FIRMY
kiepuczi napisał/a: | Nie będa tak |
Za tą odpowiedź, dziękuję |
|
|
|
|
pornus69
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 603 Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
|
Wysłany: 2011-05-05, 14:48
|
|
|
MARIO_, no więc kup od kiepucziego i na pewno nie będziesz żałował. Ja tam kupuje wszystko do swojego 3g i do tej pory ani jednego zastrzeżenia nie mam co do jakości/ceny |
_________________ Life is 2 short to drive boring cars |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-06, 08:30
|
|
|
kiepuczi napisał/a: | zamiast gdybać czy od Opla beda pasować , Nie będa tak czy inaczej hatchbacki Eclipse sa bardzo cięzkie skoro seryjne ledow dają radę przez kilka lat to myslicie ze jakieś dorabiane dadza |
Nie neguję, że warto włożyć seryjne i mieć spokój ale Twoje dywagacje na temat wytrzymałości są z palca wyssane. Gdyby te seryjne były takie super to by ludzie ich masowo nie szukali na wymianę. Śmiem nawet twierdzić, że dopasowane od innego auta mogą być wytrzymalsze Nie tylko eclipse ma ciężkie klapy, kwestia doboru siłownika o odpowiednich parametrach... |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2011-05-06, 13:23
|
|
|
viader napisał/a: | kiepuczi napisał/a: | zamiast gdybać czy od Opla beda pasować , Nie będa tak czy inaczej hatchbacki Eclipse sa bardzo cięzkie skoro seryjne ledow dają radę przez kilka lat to myslicie ze jakieś dorabiane dadza |
Nie neguję, że warto włożyć seryjne i mieć spokój ale Twoje dywagacje na temat wytrzymałości są z palca wyssane. Gdyby te seryjne były takie super to by ludzie ich masowo nie szukali na wymianę. Śmiem nawet twierdzić, że dopasowane od innego auta mogą być wytrzymalsze Nie tylko eclipse ma ciężkie klapy, kwestia doboru siłownika o odpowiednich parametrach... |
Poprawiłeś mi humor po pierwsze - seryjne siłowniki po ponad 10 latach chyba mogą powiedzieć dość ? Po drugie swojego czasu już szukałem takich siłowników nawet chciałem dorobić na zamówienie ... I jeśli mi powiesz że dopasujesz z innego auta siłowniki o takiej sile i takiej samej rozpiętości i długości too.... Bardzo chętnie wszyscy się dowiemy od jakiego auta takie pasują i będziemy bić Ci pokłony Pewnie będą Ci jeszcze wdzięczne kolejne pokolenia |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-06, 14:28
|
|
|
Wystarczy nagwintować 4 otwory na śruby tzw. jabłuszka (dwa w klapie, dwa w budzie). Wtedy masz dostęp do dziesiątek rodzajów siłowników od dowolnych marek wciskanych na takowe jabłuszka. Co do długości i mocy to dobierasz sobie w sklepie na podstawie starych. Gotowego przepisu do 3G nie będę dawał bo mam to w nosie, czy ktoś sobie dorobi siłowniki, czy kupi od was nowe. Ja tak zrobiłem w 1G i zajęło mi to może z godzinę, coś takiego może zrobić każdy, nawet najmniej rozgarnięty osobnik, wystarczy chwilkę pomyśleć...
Cieszy mnie, że tak bardzo Cię rozbawiłem. Dzięki mojemu rozwiązaniu mam nowe siłowniki, mocniejsze od oryginałów, do tego za 80zł za parę. Ponadto w każdej chwili mogę je wypiąć i wpiąć mocniejsze, słabsze, według upodobania. Mogę kupić sobie je od ręki w każdej hurtowni za grosze. Nie muszę płacić 300zł za gówno, które padnie po kilku latach i na które trzeba conajmniej kilka dni oczekiwać.
Poza tym gdyby te siłowniki padały faktycznie po 10 latach to by nie było problemu, wielu osobom w klubie padły już po kilku latach, świadczą o tym liczne problemy w 3G a nawet już w 4G, które jest jeszcze dość nowe.
Podkreślam jeszcze raz:
Mam w pompce, czy ktoś kupi od was, czy przerobi ale zachwalanie swojego produktu jako jedynej możliwej opcji jest śmieszne. Nie jest prawdą, że jest jakimś problemem dobranie długości, czy mocy oraz to, że dorabiane posłużą krócej... |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2011-05-06, 14:50
|
|
|
No to w takim razie trafiłem na jakieś sierotki bo mi nikt nie potrafił dobrać odpowiednich albo były za krótkie albo za grube i nie mieściły mi się w rynienkach (mowa o 2g) |
|
|
|
|
Rivii
zielenina
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 56 Skąd: Ktowice
|
Wysłany: 2011-05-06, 16:01
|
|
|
zalamujecie ludzie siłowniki z transportem do polski kosztuja $82.32 czyli 215zł nie stac was na nowe... naprawde ???
p.s. cene podaje za 2 sztuki. |
Ostatnio zmieniony przez Rivii 2011-05-06, 16:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mateo-salvadore
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 151 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: 2013-09-09, 14:53
|
|
|
Dodam, gdyby ktoś szukał informacji:
Przymierzałem dziś siłowniki o sile F=640N i były...za słabe... na prawdę ciężko coś dobrać... |
_________________ Był: Eclipse 3G GS 2.4 aut.
Jest: Mercedes CLC 1.8 kompressor aut.
|
|
|
|
|
MAGDA
zielenina
Dołączyła: 12 Sty 2015 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-12, 13:09
|
|
|
mateo-salvadore napisał/a: | Dodam, gdyby ktoś szukał informacji:
Przymierzałem dziś siłowniki o sile F=640N i były...za słabe... na prawdę ciężko coś dobrać... |
Czy ktoś wie, ile niutonów powinny mieć te siłowniki? Czy ktoś zgłębił ten temat? |
|
|
|
|
mateo-salvadore
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 151 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-12, 14:24
|
|
|
Moje doświadczenia wskazują, że trzebaby przymierzać 1000N. Ale ostatecznie zamówiłem OEM przez TopEndPower za coś koło 300zł... nic innego nie dobrałem, a te działają bez zarzutu... no chyba że jest mocny mróz, to klapa podnosi się leniwie...ale zawsze idzie w górę a nie w dół |
_________________ Był: Eclipse 3G GS 2.4 aut.
Jest: Mercedes CLC 1.8 kompressor aut.
|
Ostatnio zmieniony przez mateo-salvadore 2015-01-12, 14:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Piter1989
zielenina
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-12, 16:17
|
|
|
Ja ostatnio tutaj temat zakladalem o silowniki i pewna osoba podeslala linka i takie silowniki oryginalne cos kolo 300 zl kosztuja |
|
|
|
|
Yaro
KLUBOWICZ Yaro
Pomógł: 17 razy Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 595 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 2015-01-12, 17:37
|
|
|
Polecam trzonek od miotły 5 zł. Podesłać link ? |
|
|
|
|
Horacjusz
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 649 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-01-12, 18:13
|
|
|
Jak cos to mam uzywki w dobrej cenie oczywiscie trzonki |
_________________ Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik |
|
|
|
|
|