Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 3g-silnik
Autor Wiadomość
Kamil171293 
zielenina


Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 11
Skąd: Jedwabno
Wysłany: 2014-04-06, 21:03   Eclipse 3g-silnik

Cześć. Zastanawiałem się nad kupnem Eclipsa 3g i mam pytanie. Który silnik bardziej nadaje się do tuningu mechanicznego 2.4 v16 czy 3.0 v6 ?.
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2014-04-07, 09:03   

I jeden i drugi sie nadaję ,kwestia co chcesz osiągnąć i jak i jakim kosztem
 
 
 
Kamil171293 
zielenina


Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 11
Skąd: Jedwabno
Wysłany: 2014-04-07, 15:13   

Jeśli tak to wole 3.0, ma większą moc na starcie a zanim wezmę się za tuning mechaniczny minie z rok albo trochę więcej.

Jeżeli chodzi o moc to jak najwięcej.

Kasę jaką chce przeznaczyć to może i 30 tysięcy uda mi się uzbierać.

A jeśli chodzi o kwestie kompresor czy turbo to wole kompresor a jak wiemy w kompresorze moc wzrasta stopniowo od samego dołu. Ale może lepiej turbo ?

Więc co można zrobić przy tych założeniach?
Ostatnio zmieniony przez Kamil171293 2014-04-07, 15:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2014-04-07, 16:23   

Do v6 to kompresor jakiś ripp i gra muzyka
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-04-07, 16:36   

ripp to nie kompresor tylko naped do kompresora :]

sam pakiet sds z rippem i jakims tam vortechem i obowiazkowymi kolektorami to circa 12 tysi :] caly pakiet kompresora i osprzetu to circa 25 koła :]

uturbienie v6 drozsze.

najpierw kupić wóz później go tuningować ;) nigdy w odwrotnej kolejności ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Kamil171293 
zielenina


Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 11
Skąd: Jedwabno
Wysłany: 2014-04-07, 16:44   

sam pakiet sds z rippem i jakims tam vortechem i obowiazkowymi kolektorami to circa 12 tysi :] caly pakiet kompresora i osprzetu to circa 25 koła :]

a gdzie dostane ten pakiet ?
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-04-07, 17:15   

trzeba go sobie uzupelnic ;) intercooler, cstom orurowanie, nie tanie wtryski , elektornika itd itd...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Kamil171293 
zielenina


Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 11
Skąd: Jedwabno
Wysłany: 2014-04-07, 17:33   

Dzięki, że mi o tym przypomniałeś.
trzeba go sobie uzupelnic ;) intercooler, cstom orurowanie, nie tanie wtryski , elektornika itd itd...


A gdzie dostane pakiet sds z rippen i vortechem, obowiązkowe kolektory, cały pakiet kompersora i osprzętu?.
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-04-07, 17:47   

o ile mi wiadomo to juz nie produkuja tego...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Kamil171293 
zielenina


Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 11
Skąd: Jedwabno
Wysłany: 2014-04-07, 17:50   

A można dorwać ten osprzęt używany ?

Czy jest jakaś alternatywa ?
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-04-07, 18:01   

alternatywa jest zawsze... zawsze mozna cos wystrugac customowego... oszt pewnie wyjdzie podobny ale juz nie bedzie tak "szybko" bo ten zestaw jest naprawde plug&pray (bo jedna rolka tylko wymaga rzezby)

a uzywka mozna suzkac, na hamerykanski forum 3g badz ebay przyjacielem Twym ewentualnie pisz do sdsa czy wykonaja Ci taki zestaw


kiedys probowalem kupic drugi to im sie nie chcialo... a bylo to 3 lata temu... moze teraz kryzys ich przycisnal i beda chcieli :) ?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Kamil171293 
zielenina


Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 11
Skąd: Jedwabno
Wysłany: 2014-04-07, 20:37   

Czy w tym silniku powyżej 400km będę miał poważne problemy z trakcją?
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2014-04-07, 20:43   

Kamil171293 napisał/a:
Czy w tym silniku powyżej 400km będę miał poważne problemy z trakcją?

raczej w tym aucie , 3g to FWD ,przedni napęd więc taka moc to bezsens
 
 
 
Kamil171293 
zielenina


Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 11
Skąd: Jedwabno
Wysłany: 2014-04-07, 20:57   

Jaka maksymalna moc według ciebie jest dobra dla tego samochodu ?
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-04-07, 21:42   

v6 i 400 hp :) oj dolicz z 10-20k na zakucie motoru :) poza tym z 10k na wzmocnienie skrzyni... skyrznia tego nie zniesie a Ty piszesz o problemach z trakcją.

Nie obraź się 20 letni Kamilu (bo nic do Ciebie nie mam) ale idziesz złą drogą... marzenia są bezpłatne... ale najpierw kup samochochód, później doprowadź go do względnego stanu jako tako używalności a dopiero później tuninguj...

3g ... 400 hp .... :roll: hmmm.. nie lepiej od razu kupić Focusa RS? budzet ten sam sumaryczne a i seryjny samochod z taka moca rewelacyjnie się prowadzacy...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2014-04-07, 22:40   

250-300 to maks , ale tak jak przed mówca do takiej zabawy lepiej brać Focusa RS'a czy jakieś Megane RS
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-04-07, 22:59   

MATi napisał/a:
250-300 to maks
u Krugera est ponad 3sta i jest ok z trakcją... to nie jest jebnięcie momentu jak z turbo czy kompresora śrubowego... odśrodkowe naarastają momentem liniowo. tam wciąż ponizej 400 niuta jest. do 450niuta mysle ze byloby ok w osce w takim setupie kompresora... przy dobrej gumie oczywiscie
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
MarcinB 
zielenina


Dołączył: 31 Paź 2017
Posty: 3
Skąd: Pogranicze DL i Wlkp
Wysłany: 2017-10-31, 22:27   

Pewnie już się nasłuchaliście i naczytaliście tego typu pytań ale uświadomcie proszę laika w temacie. Interesuje mnie jedna rzecz , której nie mogę znaleźć ,, na szybko" na forum, a mianowicie, czy w G3 występował silnik GDI??? Czy te 2.4 które podaje większość portali i sklepów MOTO jako SOHC to właśnie GDI ? Bo mi jakoś GDI do SOHC nie pasuje, jednak tak mnie przekonywał jeden ,,Pan Mirek" kilka dni temu , kiedy zapodałem mu temat Eclipse 3 G. Bardzo proszę o odpowiedź
Ostatnio zmieniony przez MarcinB 2017-10-31, 22:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mlynarskitomasz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 88
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2017-11-01, 17:48   

NIE BYŁO GDI!
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2017-11-01, 23:17   

MarcinB napisał/a:
Bo mi jakoś GDI do SOHC nie pasuje
a co ma ilosc walkow do systemu wtryskiwania paliwa :P ?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15