Eclipse 3g-silnik |
Autor |
Wiadomość |
Kamil171293
zielenina
Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 11 Skąd: Jedwabno
|
Wysłany: 2014-04-06, 21:03 Eclipse 3g-silnik
|
|
|
Cześć. Zastanawiałem się nad kupnem Eclipsa 3g i mam pytanie. Który silnik bardziej nadaje się do tuningu mechanicznego 2.4 v16 czy 3.0 v6 ?. |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2014-04-07, 09:03
|
|
|
I jeden i drugi sie nadaję ,kwestia co chcesz osiągnąć i jak i jakim kosztem |
|
|
|
|
Kamil171293
zielenina
Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 11 Skąd: Jedwabno
|
Wysłany: 2014-04-07, 15:13
|
|
|
Jeśli tak to wole 3.0, ma większą moc na starcie a zanim wezmę się za tuning mechaniczny minie z rok albo trochę więcej.
Jeżeli chodzi o moc to jak najwięcej.
Kasę jaką chce przeznaczyć to może i 30 tysięcy uda mi się uzbierać.
A jeśli chodzi o kwestie kompresor czy turbo to wole kompresor a jak wiemy w kompresorze moc wzrasta stopniowo od samego dołu. Ale może lepiej turbo ?
Więc co można zrobić przy tych założeniach? |
Ostatnio zmieniony przez Kamil171293 2014-04-07, 15:55, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2014-04-07, 16:23
|
|
|
Do v6 to kompresor jakiś ripp i gra muzyka |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2014-04-07, 16:36
|
|
|
ripp to nie kompresor tylko naped do kompresora
sam pakiet sds z rippem i jakims tam vortechem i obowiazkowymi kolektorami to circa 12 tysi caly pakiet kompresora i osprzetu to circa 25 koła
uturbienie v6 drozsze.
najpierw kupić wóz później go tuningować nigdy w odwrotnej kolejności |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Kamil171293
zielenina
Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 11 Skąd: Jedwabno
|
Wysłany: 2014-04-07, 16:44
|
|
|
sam pakiet sds z rippem i jakims tam vortechem i obowiazkowymi kolektorami to circa 12 tysi caly pakiet kompresora i osprzetu to circa 25 koła
a gdzie dostane ten pakiet ? |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2014-04-07, 17:15
|
|
|
trzeba go sobie uzupelnic intercooler, cstom orurowanie, nie tanie wtryski , elektornika itd itd... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Kamil171293
zielenina
Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 11 Skąd: Jedwabno
|
Wysłany: 2014-04-07, 17:33
|
|
|
Dzięki, że mi o tym przypomniałeś.
trzeba go sobie uzupelnic intercooler, cstom orurowanie, nie tanie wtryski , elektornika itd itd...
A gdzie dostane pakiet sds z rippen i vortechem, obowiązkowe kolektory, cały pakiet kompersora i osprzętu?. |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2014-04-07, 17:47
|
|
|
o ile mi wiadomo to juz nie produkuja tego... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Kamil171293
zielenina
Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 11 Skąd: Jedwabno
|
Wysłany: 2014-04-07, 17:50
|
|
|
A można dorwać ten osprzęt używany ?
Czy jest jakaś alternatywa ? |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2014-04-07, 18:01
|
|
|
alternatywa jest zawsze... zawsze mozna cos wystrugac customowego... oszt pewnie wyjdzie podobny ale juz nie bedzie tak "szybko" bo ten zestaw jest naprawde plug&pray (bo jedna rolka tylko wymaga rzezby)
a uzywka mozna suzkac, na hamerykanski forum 3g badz ebay przyjacielem Twym ewentualnie pisz do sdsa czy wykonaja Ci taki zestaw
kiedys probowalem kupic drugi to im sie nie chcialo... a bylo to 3 lata temu... moze teraz kryzys ich przycisnal i beda chcieli ? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Kamil171293
zielenina
Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 11 Skąd: Jedwabno
|
Wysłany: 2014-04-07, 20:37
|
|
|
Czy w tym silniku powyżej 400km będę miał poważne problemy z trakcją? |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2014-04-07, 20:43
|
|
|
Kamil171293 napisał/a: | Czy w tym silniku powyżej 400km będę miał poważne problemy z trakcją? |
raczej w tym aucie , 3g to FWD ,przedni napęd więc taka moc to bezsens |
|
|
|
|
Kamil171293
zielenina
Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 11 Skąd: Jedwabno
|
Wysłany: 2014-04-07, 20:57
|
|
|
Jaka maksymalna moc według ciebie jest dobra dla tego samochodu ? |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2014-04-07, 21:42
|
|
|
v6 i 400 hp oj dolicz z 10-20k na zakucie motoru poza tym z 10k na wzmocnienie skrzyni... skyrznia tego nie zniesie a Ty piszesz o problemach z trakcją.
Nie obraź się 20 letni Kamilu (bo nic do Ciebie nie mam) ale idziesz złą drogą... marzenia są bezpłatne... ale najpierw kup samochochód, później doprowadź go do względnego stanu jako tako używalności a dopiero później tuninguj...
3g ... 400 hp .... hmmm.. nie lepiej od razu kupić Focusa RS? budzet ten sam sumaryczne a i seryjny samochod z taka moca rewelacyjnie się prowadzacy... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2014-04-07, 22:40
|
|
|
250-300 to maks , ale tak jak przed mówca do takiej zabawy lepiej brać Focusa RS'a czy jakieś Megane RS |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2014-04-07, 22:59
|
|
|
MATi napisał/a: | 250-300 to maks | u Krugera est ponad 3sta i jest ok z trakcją... to nie jest jebnięcie momentu jak z turbo czy kompresora śrubowego... odśrodkowe naarastają momentem liniowo. tam wciąż ponizej 400 niuta jest. do 450niuta mysle ze byloby ok w osce w takim setupie kompresora... przy dobrej gumie oczywiscie |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
MarcinB
zielenina
Dołączył: 31 Paź 2017 Posty: 3 Skąd: Pogranicze DL i Wlkp
|
Wysłany: 2017-10-31, 22:27
|
|
|
Pewnie już się nasłuchaliście i naczytaliście tego typu pytań ale uświadomcie proszę laika w temacie. Interesuje mnie jedna rzecz , której nie mogę znaleźć ,, na szybko" na forum, a mianowicie, czy w G3 występował silnik GDI??? Czy te 2.4 które podaje większość portali i sklepów MOTO jako SOHC to właśnie GDI ? Bo mi jakoś GDI do SOHC nie pasuje, jednak tak mnie przekonywał jeden ,,Pan Mirek" kilka dni temu , kiedy zapodałem mu temat Eclipse 3 G. Bardzo proszę o odpowiedź |
Ostatnio zmieniony przez MarcinB 2017-10-31, 22:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mlynarskitomasz
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 17 Sty 2016 Posty: 88 Skąd: stalowa wola
|
Wysłany: 2017-11-01, 17:48
|
|
|
NIE BYŁO GDI! |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2017-11-01, 23:17
|
|
|
MarcinB napisał/a: | Bo mi jakoś GDI do SOHC nie pasuje | a co ma ilosc walkow do systemu wtryskiwania paliwa ? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
|