Cześć. Chciałbym zaprezentować swoje 2g. Auto kupiłem w lutym 2015. Poprzednimi właścicielami była moja rodzina w Niemczech. Oni kupili auto z przebiegiem 100 000, ja od nich ze 152 000, obecnie ma 186 000.
SILNIK:
Jednostka 4g63. W silniku i okolicach sporo elementów wymienionych na nowe - rozrząd, wszystkie paski gumowe, świece, kable zapłonowe, czujnik temperatury, sonda lambda wszystkie płyny, wszystkie filtry, termostat, maglownica, wysprzęglik, pompka sprzęgła, regeneracja rozrusznika, przegub wewnętrzny i wiele więcej. Filtr powietrza zastąpiony tzw wkładka K&N. Motor zalany olejem Liqui Moly 10w40 MoS2.
UKŁAD WYDECHOWY:
Seria.
ZAWIESZENIE:
Początkowo wymieniłem amortyzatory na nowe Kyb oraz sprężyny na -35mm Vogtland. Przy okazji wymienione zostały wahacze proste oraz gumy stabilizatora przód i tył. Auto od razu zaczęło wyglądać i prowadzić się lepiej. Okazało się to niewystarczające. Po roku zakupiłem zawieszenie gwintowane ISC SPORT z regulacja twardości oraz rozpórkę przód STAFFA, tył wpadnie na czasie. Łożyska przednie w tym czasie dały o sobie znać, więc wymieniłem je.
UKŁAD HAMULCOWY:
Seryjnie 256 mm... Zostało to zmienione na dwutłoczkowe zaciski z Outlandera oraz tarcze 294mm i klocki TRW dedykowane również do Outlandera. Wygląda lepiej, zdecydowanie lepiej hamuje. Tył seria.
KOŁA:
ENZO H 17"/7".
NADWOZIE:
Blacharsko z zewnątrz idealnie, tam gdzie mniej widać była dziura w tylnym nadkolu i zarazem czesc progu wewnętrznego i zewnętrznego, oczywiście zostało to naprawione i zabezpieczone. Kielichy ok. Zakupiłem dodatkowo lusterka z wersji USA oraz lampy przód zostały przyciemnione.
No jeszcze pare zdjęc z ISC i ja je kupie fajnie się prezentuje
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach