Dodatkowe wskaźniki do Turbo |
Autor |
Wiadomość |
BgD
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 616 Skąd: Krosno/Rzeszów
|
Wysłany: 2011-06-02, 20:55
|
|
|
Patryk5 napisał/a: | Też powoli się szykuję na zakup gaugana, ale mam wątpliwości czy aby na pewno wersję "SMOKE". Słyszałem że podobno w słoneczny dzień nic na nich nie widać badź bardzo utrudniony jest odczyt wskazań? Czy to prawda ? |
Kupisz przełącznik za 2zł i jak będzie słoneczny dzień to sobie przełączysz z amber na white i po temacie
GOLDI napisał/a: | ale jednoczesnie tracimy alarm dzwiekowy cos za cos |
Ale nawet jak nie słychać to mruga i moim zdaniem jest to wystarczajęce |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2011-06-11, 07:15
|
|
|
Jakie powinno być optymalne wskazanie EGT i temperatura oleju? Od ilu coś się dzieje nie tak?
EGT znalazłem że do 900*c nie ma się czym martwić |
Ostatnio zmieniony przez Mrok 2011-06-11, 07:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-06-11, 10:59
|
|
|
EGT 700-800 jest wporządku |
_________________
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-06-11, 12:00
|
|
|
Mam wskażniki Auto gauge czy cos podobnego (wiadome o które chodzi) co o nich sadzicie ??? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
IDOG
KLUBOWICZ
Pomógł: 29 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 940 Skąd: Otmuchów/Wrocław
|
Wysłany: 2011-06-11, 12:17
|
|
|
Cytat: | Mam wskażniki Auto gauge czy cos podobnego (wiadome o które chodzi) co o nich sadzicie ??? |
równie dobrze możesz jeździć z fabrycznymi albo w ogóle bez nich |
_________________ WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety. |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-06-11, 12:42
|
|
|
IDOG napisał/a: | równie dobrze możesz jeździć z fabrycznymi albo w ogóle bez nich |
AG AG nie równy
Ros, sprecyzuj... |
_________________
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-06-11, 13:33
|
|
|
Mrok napisał/a: | temperatura oleju |
gdzieś czytałem że maks 140C a normalniej jeździe to 100-110, ale nie wiem jak to się odnosi do ecli |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-06-11, 13:50
|
|
|
Optymaplne EGT przy pełnytm bucie dla seryjnego silnia i seryjnych ustawien nie przekracza 900 stopni... podczas strojenia to zalezy od doswiadczenia tunera...
temperatura oleju..
80-90-100 stopni to idealny przedzial temeperaturowy dla oleju i jego najlepszych wlasciwosci... 130 radze juz chlodzic samochod, chyba ze jezdzicie na abrdzo dobrych olejeach typu motul gdzie granica zerwania filmu olejowego jest wyzej.
MATi napisał/a: | ale nie wiem jak to się odnosi do ecli | odnosi sie to wszystkich pojazdow... niby w innych albo w eclipsei prawa fizyki sa inne?
ps. trzeba wziasc poprawke czy macie rowniez poprawnie zainstalowane czujniki |
|
|
|
|
emce
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 581 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 2011-06-18, 14:31
|
|
|
a ja mam takie pytanie :
mianowicie jaka maja glebokosc te zegary co podal link goldi? ma ktos te? pisalem do nich o dostepnosc to dopiero do dwoch tygodni beda je mieli na stanie
ale wracajac do sprawy. bo kupilem sobie woltomierz ( tak- chcialem ten wlasnie wskaznik:) ) jest to zwykly z autogauge serii smoke i wydaje mi sie on strasznie dlugi i mam obawy czy sie zmiesci |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-06-18, 14:39
|
|
|
ktore? ag smpk? sa bardzo plytkie 4-5 cm |
|
|
|
|
emce
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 581 Skąd: sosnowiec
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-06-18, 14:49
|
|
|
po co Ci wskazniki ktore pokazuja pogode? tylko by było och ach i szał ze masz wskazniki ? bez sens... |
|
|
|
|
emce
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 581 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 2011-06-18, 15:00
|
|
|
dobra niewazne |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2011-06-18, 15:02
|
|
|
GOLDI napisał/a: | po co Ci wskazniki ktore pokazuja pogode? tylko by było och ach i szał ze masz wskazniki ? bez sens... |
Potwierdzam ,też miałem voltomierz z tej serii na poczatku wszystko ładnie było ale później zaczęły sie przekłamania ,nawet przy "openin ceremony" wskazówka później nie dochodziła do konca skali czyli było cos zwalone. |
|
|
|
|
emce
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 581 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 2011-07-19, 22:12
|
|
|
a ja mam pytanie jeszcze: jak montujecie ten adapter? bo nie mna on zadnych zaczepow jak seryjny slupek |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-07-20, 00:05
|
|
|
ja wcześniej miałem na klej do szyb, dobrze trzymał, ale potem jakiś pieron urwał i przyczepił na trytrytki Jak go będe miał spowrotem to zrobie znów na klej do szyb. |
_________________
|
|
|
|
|
emce
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Lip 2009 Posty: 581 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 2011-07-20, 07:34
|
|
|
Ale na klej do szyb bezposednio o starego slupka.? |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2011-07-20, 07:38
|
|
|
Goldi zrobił tak, że.... uwalił z zeryjnego słupka zaczep i w słupek z adapetrami wkręcił ten zatrzask wkrętem.
Działa idealnie. |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-20, 09:44
|
|
|
Ja doklejałem kawałek plastiku i zrobiłem mocowanie na śrubkę . Nic nie widać i trzyma się dobrze:) |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2011-08-16, 19:27
|
|
|
Coś mi się dzieje ze wskaźnikiem EGT, jak samochód stoi to cały czas mryga, jak jadę to pokazuje temperaturę jak jest otwarta przepustnica, jak puszczę gaz to wskazówka opada i wskaźnik zaczyna mrygać. Jak odkręcę czujnik i położę na błotniku to przestaje mrygać ale jak wkręcę, odpalę i to przez chwilę się podnosi i znowu zaczyna mrygać. Co może być? Przeginałem troszkę ten czujnik, mógł się przez to spieprzyć? |
|
|
|
|
|