Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
kolektor nawiercony pod WG
Autor Wiadomość
Pat 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1289
Skąd: Podkowa Leśna
Wysłany: 2008-07-16, 13:41   kolektor nawiercony pod WG

mo?e nieco lamerskie pytanie zadam, lecz temat mi przypomnia? mysza poszukuj?c wg 44.
mianowicie posiadam kolektor sbr'a: (http://www.slowboyracing.com/estore/product.php?productid=6858&cat=20&page=1&featured)
kt?ry jest nawiercony pod WG 38mm i tu si? pojawia problem.
czy ten otw?r pod WG w tym kolektorze da si? rozwierci? ?eby mo?na by?o wrzuci? 44??
nie ukrywam ?e si? do niego przywi?za?em i nie chcia?bym przy kazdej zmianie pomys?u kupowa? nowego kolektora a ju? teraz wiem, ?e 38mm b?dzie troch? ma?o.
_________________
DIAMONDS ARE FOREVER
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-07-16, 13:45   

nie mo?na, jest ?eliwny, nie przyspawasz do niego nowej flanszy
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Pat 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1289
Skąd: Podkowa Leśna
Wysłany: 2008-07-16, 13:50   

bo przy wi?kszym WG jest wi?kszy rozstaw ?rub kt?re mocuj? go do kolektora tak?
czy na jakiej zasadzie, bo nie rozumiem tego fragmentu z falansz??
_________________
DIAMONDS ARE FOREVER
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-07-16, 14:32   

westgate 44 mm jest rurowe a 38 mm ma flansze w ksztalcie rombu wiec nic nie da sie z tym zrobic , z powodzeniem ten westgate co masz ci wystarczy 38mm z kolektora takiego jak masz.
nowy kolektor + westgate to calkiem ladny wydatek
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2008-07-16, 14:42   

ale przej?ci?wka z 38 na 44 to ju? mniejszy wydatek, s? to orginalne akcesoria Tial
 
 
Pat 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1289
Skąd: Podkowa Leśna
Wysłany: 2008-07-16, 14:47   

no zdaj? sobie spraw? tylko ?e moje plany obejmuj? nieco du?e turbo i zapewne b?dzie grany stroker ze zwi?kszeniem obrot?w, je?eli ju? uciu?am odpowiedni? ilo?? pln'k?w. Ale na razie jest wszystko w fazie planowania i staram si? jak najwi?cej artyku??w na temat przeczyta? i dowiedzie?. niestety nie mog? si? na konkretne rozwi?zanie zdecydowa?.
powiedzcie od czego musi zale?e? ?rednica WG? w sensie jakie czynniki si? sk?adaj? na to aby dobra? WG tak ?eby nie by? za ma?y?


Miker masz jak?? stronk? gdzie takie sprz?ty mo?na oblooka?? bo na sbr nie ma takich przej?ci?wek chyba(przynajmniej ja nie mog?em namierzy?.)
ale to tylko pozwala na zamontowanie wi?kszego wg a nie b?dzie mia?o znaczenia to ?e w kolektorze jest dziura na 38 potem to si? rozszerzy przej?ci?wk? na 44mm? mo?na tak oszuka? nieco?
_________________
DIAMONDS ARE FOREVER
Ostatnio zmieniony przez Pat 2008-07-16, 14:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-07-16, 14:58   

jesli rzeczywiscie chesz isc w 2.3l i duzo wieksze turbo to mozliwe ze najodpowiedniejszy kolektor bedzie np DNP + tial 44 mm. wiekszy westgate pozwoli lepiej kontrolowac Boost , zwlaszcza jesli doladowanie bedzie przekraczac powiedzmy 2 bara.
obejrzec mozesz wszystko na stronie SBR albo extremePSI. wszystkie graty sa tam wystawione.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Pat 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1289
Skąd: Podkowa Leśna
Wysłany: 2008-07-16, 15:12   

no w?a?nie kombinowa?em tak ?eby nie musie? sprzedawa? kolejnej cz??ci po kosztach i utracie warto?ci za to ?e s? ju? u?ywane, ale widz? ?e na ?atwizn? si? nie da i praktycznie wszystko b?dzie czeka?a wymiana.
no nic to ja si? dalej zag??biam w lekturach.

a orientujecie si? mo?e czy kto? ju? na strokerze 2,4 wiseco budowa? jakiego? misia tak aby ustawi? mu odcink? nie na 7,500 tylko 9000 obrot?w z jakim? gt40, gt42 czy hks' t04z?

kupuj?c go wiedzia?em ?e to nie b?dzie tanio i ?e musz? si? liczy? z kosztami i doszedlem do wniosku, ?e co bym z tym samochodem nie zrobi? to i tak przez najbli?szy czas nie b?dzie mnie sta? ?eby je?dzi? nim chocia?by po bu?ki a tak przynajmniej b?dzie nieco zabawy:>
Jak to Prot ostatnio uj?? gdy by?em u ch?opak?w w gara?u w odwiedzinach :
"ta supra co ma 1400hp te? jest miejsk? fura...dop?ki si? nie u?ywa peda?u gazu"
_________________
DIAMONDS ARE FOREVER
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-07-16, 21:41   

miker a co ci da przej?ci?wka z tial 38mm na tial 44mm jak i tak dziur? w kolektorze masz od 38mm i dalej jest to 38mm gard?o ?
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-07-16, 22:00   

nie ma tez sensu wywala tego tial38 bo to westgate i kolektor ktory z powoidzeniem da sobie rade z 30 PSI. przyjdzie czas to zamienisz go na inny. zacznij iod innych rzeczy. wez pod uwage jakie turbvo zalozysz , jesli T3 housing to wtedy odrazu kolektor pod t3 i wymienisz te elementy razem.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Pat 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1289
Skąd: Podkowa Leśna
Wysłany: 2008-07-16, 23:33   

to b?dzie grubsza operacja. bo ja to wiedz? tak ?eby z?o?y? silnik do kupy tak aby go potem nie wyjmowa? go ponownie i dopiero potem bra? si? za zmian? turbo. wi?c na pierwszy ogie? p?jdzie blok, g?owica, skrzynia, dyferencja? z mostem(chocia? nie wiem jaka jest tego wytrzyma?o??) i co nieco osprz?tu. kolektory ?atwo b?dzie mo?na wyj?? wi?c to nie stanowi problemu. tylko musz? obmy?la? i ewentualnie znowu rozpocz?? akcj? zbierania cz??ci w pokoju :]
ale jeszcze du?o czytania przede mn?. jakby?cie mieli jakie? artyku?y z ciekawymi projektami to bardzo bym prosi? o podes?anie. a najbardziej by mnie interesowa?y takie gdzie przestawiano obroty do 9-10k oczywi?cie z turbin?.
_________________
DIAMONDS ARE FOREVER
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-07-16, 23:37   

pat poszukaj info o 2.1l stroker kr?conym do 10k rpm oraz kit'cie do wywalenia hydrauliki z pod klawiatury. jak by co odezwi si? to podrzuc? ci par? ciekawych link?w na wiertareczki z 4g63 :jezyk:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-07-17, 00:11   

generalnie masz kilka opcji. destroker kit 2.1l ( aplikacja dla rzadnych duzych mocy wysokiego Top End ) to dopiero sie kreci , stroker 2.3 l ( duzo moementu w zakresie malych obrotow ( 2.3l + trim 50 = street dominator ) no i full stroker kit 2.4l. ostatnia opcja najciekawsza ale i najdrozsza, nawet kolka musimy wymienic na te od 4g64 .
wez tez pod uwage ze w USA na 1/4 w wiekoszosc sa to 2.0l ewentualnie 2.1 wlasnie.
Streetracerzy wybieraja opcje 2.3l .
Wez tez pod uwage ze nawet skrzynka shepharda stage III czy IV nie wytrzyma takich obrotow choc kolo zebate produkcji TRE 2 biegu daje rade do 10 500 RPM. ratuje cie skrzynka magnusa albo Dog Box Shepharda za gruba kase. tak wiec silnik to nie wszystko.

Musisz sie zastanowic czy chcesz budowac strokera na swoim 7 bolcie?? czy 6 bolcie . SBR spzredaja gotowe bloki 2.4 l za 3 250 USD o ile dobrze pamiatam.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2008-07-17, 00:21   

Budowa takiego autka to jakie? 150 tysiecy optymistycznie z wynagrodzeniem Samaela w??cznie :amen:
 
 
Prot 
zielenina


Wiek: 37
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 62
Skąd: ARSPerformance
Wysłany: 2008-07-17, 00:47   

bez sensu... 38 wystyka jak napisa? kiepuczi do 30psi, a wiecej i tak nei nadmuchasz, wg mnie nie ma sensu gdyba? duma? itp, jak co? daje rade t ozostawi?, tylko proste rozwi?zania s? niezawodne... pozatym o jakich mocach m?wimy 700-800 hape? wydaje mi sie, ?e zanim mo?na zacz?? dyskusje trzeba ustalic cel do kt?rego sie d??y...
_________________
"1,3 liter piston eater..." by ARSPerformance

Tuning i serwis samochod?w sportowych t?okowych i Wankli
www.arsperformance.pl
arsperformance@gmail.pl
Ostatnio zmieniony przez Prot 2008-07-17, 00:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-07-17, 08:23   

pat wygra?e? w totka ?? :o
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Pat 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1289
Skąd: Podkowa Leśna
Wysłany: 2008-07-17, 08:41   

pracuje nad tym:}
dzisiaj ?migaj? 3 ba?ki a czuj? ?e jest m?j dzie? :twisted:
a jak bym wygra? to by?my teraz montowali list? zakup?w :P

a ja i tak nie zostawie? w nim tego 7bolta bo to nie ma sensu. kucizna z wa?em by mnie kosztowa?a 1500usd to wol? kupic short blok slowboy'a ni? liczy? ?e m?j wa? nie p?jdzie na spacer albo szuka? jakiego? dawcy i go przerabia?. a skoro czeka mnie zmiana bloku to czemu nie stroker? wol? ?eby by? nieco wiekszy wtedy stanie si? bardziej uliczny mimo wiekszych mocy. bez snesu jest 500whp z 2 litr?w na ulicy bo wtedy by mia? bardzo ograniczony zakres pracy, ale za to ju? z 2,4 jest szansa ?e b?dzie bardziej "miejski".
szczerze m?wi?c licz? na co? takiego, ?e nawet przy gt42 garretta uda si? j? w miar? napompowa? z 2,4litra przy 4k obrot?w i ?eby przynajmniej do 9 si? dalej m?g? kr?cic.
to by?oby ca?kiem zabawne.
Sam jakby? mi m?g? na gg pu?ci? te artyku?y bo w robocie niestety mam bana na gg.
Bo czyta?em ju? co nieco o tym 2,1 ale 10k obrot?w to jest ju? za du?o. ja chc? co? co by czasami by?o wstanie wyjecha? o w?asnych si?ach z lasu i mog?o jako? przejecha? przez warszaw?. szukam jakiego? rozs?dnego rozwi?zania na 2,4l do 9k obrot?w. 600 ulicznych WHP i jest okej. w sumie 1,5 tysi?ca to ju? jest du?o.

jeszcze nie zdaj? sobie sprawy jak to by wygl?da?o kosztowo bo nie znalaz?em ?adnych projekt?w ulicznych w?a?nie z 2,3 czy 2,4, bo opcja diaxa 2,1 odpada.
ale przy takich sumach 10tysi?cy ju? mi nie zrobi r??nicy. po prostu wi?cej b?d? musia? pracowa? i tyle.

w takim razie po co mysza np. wk?ada 44 je?eli tial 38 da rad? do prawie 2,1 bara?:>
nie ma znaczenia jak du?e wiatraki b?dzie mia?o turbo?:>
_________________
DIAMONDS ARE FOREVER
Ostatnio zmieniony przez Pat 2008-07-17, 08:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-07-17, 09:12   

mysza wklada tial 44 bo nie bardzo wie po co, kupil kolektor pod ten westgate i teraz sie mota ze tak musi byc.najgorzej jak ktos montuje cos i nie bardzo wie jak to dziala i po co to wogole montuje . Mysza mogl kupic seryjny kolektor i wstawic westgate przy o2 housing i tez by mu wystarczylo.
wiadomo napewno ze jakis westgate musi miec, wiec nie ma wyjscia.
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2008-07-17, 09:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-07-17, 09:37   

mysza kupi? kolektor od adamka, kt?ry ma wyj?cie akurat na wastegat'e 44mm to taki musi znale?
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Prot 
zielenina


Wiek: 37
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 62
Skąd: ARSPerformance
Wysłany: 2008-07-17, 11:03   

a na cholere 2,4 krecic 9 ko?a? jak to bedzie jecha? od 3 nie ma takiej turbiny co by to utrzyma?a, pozatym to nei takie proste, 600 whp uliczne z 2,4 to skrzynia transfer case i dyfer ktory i tak Ci wyrwie z pod?ogi, pozatym jak nie masz pojemnosci to krecisz jak masz pojemnosc jedziesz z dolu albo jedno albo drogie...
_________________
"1,3 liter piston eater..." by ARSPerformance

Tuning i serwis samochod?w sportowych t?okowych i Wankli
www.arsperformance.pl
arsperformance@gmail.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 8