Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Nagle zgasł. Immobilizer w 4g. Płyn wspomagania
Autor Wiadomość
stachu128
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-10, 17:36   

Jaki p?yn od wspomagania wlac do eclipsa 4g 2007r?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-10, 20:08   

dextron III
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-10, 20:54   

GOLDI napisał/a:
dextron III


Jestes pewien? :>
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-10, 21:05   

allias napisał/a:
Jestes pewien?
na 99%.... watpie by co zmienili...

np 4g ma plyte lancera...a w lancerach nawet evo czy to 9 czy X leje sie dextron :> mzoe o ch*j rozbic takie porownanie :> ale watpie by do (juz ) starszego 4g technologicznie lali co innego...
 
 
stachu128
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-11, 18:17   

Dzwonilem do serwisu mitsu i powiedzieli ze ATF-?????
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-11, 20:14   

A ATF to Automatic Transmission Fluid - wychodzi na ze Dextron... :wtf: :wtf:

To calkiem zawala moja terie na ten temat. Ale co mnie ja juz nie mam Eclipsy... :? :|
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-09-12, 21:02   

ATF nic nie mowi bo sa dwa rodzaje plynow do automatycznych skrzyn biegow ATF +3/+4 i drugi to Dextron II/III. jesli ktos mowi ATF to ma na mysli ATF +3 albo nie jest kompetentny na tyle bo rozroznic te dwa rodzaje plynow i wprowadza w blad innych.

do 4g lejesz dextron II lub III
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
QLSON
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-24, 15:44   

Te? mia?em podobny problem z 4G, zgas? i fina?. Po wielu trudach okaza?o si?, ?e komputer dosta? wilgoci. Naprawili w Katowicach w serwisie. Spoko serwis godny polecenia, bo pr?bowali r??ni "spece" od elektroniki i ZERO efekt?w!!!
 
 
maly_tomi 
zielenina


Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 41
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-11-23, 23:25   

hubert1234 napisał/a:
dzi?ki wszystkim
awaria zlikwidowana
okaza?o si?, ?e masa si? poluzowa?a i immobilizer zablokowa? pomp? paliwa.
nadal jednak wariuje mi wska?nik paliwa, co chwil? pokazuj?c inne poziomy.
czy kto? z koleg?w ma jakie? schematy elektryczne albo mechaniczne do G4 - mo?e instrukcja?
pozdrawiam


Prosz? bardzo, tu jest ca?y Factory Service Manual
 
 
 
Wujek 
gruba ryba
Sygnatura to skrypt



Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 344
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2008-11-24, 00:34   

maly_tomi dzi?ki spuer za tego pdf. Walna bym Ci pom?g? ale nie mam jak :)
Jeszcze raz dzi?ki :D
_________________
Gość 90% problemów można rozwiązać za pomocą google...
Na pozostałe 10% wystarczy wódka...
 
 
melon
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-19, 00:30   

chyba zajecha?em tarcze wrrrrrrr

czy powodem ubywania p?ynu hamulcowego mog? by? zwichrowane tarcze hamulcowe .

pytam bo ubywa mi p?ynu i podczas hamowania ze 150 lub wi?cej s?ycha? straszne walenie i bije delikatnie kierownica.

tarcz mo?na przetacza? w razie co ,prawda???
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-19, 00:49   

sprawdz tloczki, i przewody... gdzies gubisz cienienie w ukladzie i go zapowietrzasz... nie jezdzij tak... zabijesz sie! a co gorsza moze jeszcze kogos jak ci pedal wpadnie w podlege i tyle bedziesz mial hamulcow...
 
 
melon
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-19, 18:11   

GOLDI,

dzi?ki za ostrze?enie
 
 
Wujek 
gruba ryba
Sygnatura to skrypt



Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 344
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2009-01-27, 17:20   

melon, tak?e mam bicie po kierownicy, ale p?n mi zostaje. Napisz co i jak bo jestem ciekaw co to mo?e by?
Pozdrawiam
_________________
Gość 90% problemów można rozwiązać za pomocą google...
Na pozostałe 10% wystarczy wódka...
 
 
melon
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-28, 00:34   

przy jakich pr?dko?ciach bicie przenosi si? na kierownic????podczas jazdy czy tak jak u mnie podczas ostrego hamowania???
je?eli podczas jazdy te? bije to mog? by? niewywa?one ko?a albo felga zwichrowana ewenrtualnie co? z zawieszeniem ,mia?em tak we wcze?niejszym autku :)

u mnie ewidentnie zwichrowane tarcze a p?ynu ubywa podobno jak klocki si? ju? ko?cz? bo t?oczek wi?cej p?ynu t?ocz?.
jeszcze nic z tym nie zrobi?em ale jak czsu troszke wi?cej b?dzie to musz? si? z tym upora? bo podobno niebezpiecznie jest tak je?dzi? ,tak uwa?a GOLDI .
 
 
D2
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-28, 15:11   

ori tarcze w eclipsach sa slabe i ich pewnie nie ma wcale co szlifowac.. zlozcie zamowienie na ebc albo powersloty i bedziecie mieli po problemie
 
 
melon
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-08, 10:38   

czy kto? zdejmowa? podsufitke w 4g bo ja musz? poniewa? co? blokuje szyberdach ;(
boje si? ze co? tam p?k?o na prowadnicy bo trzyma w lewym rogu jak przyklejone

[ Dodano: 2009-03-11, 23:41 ]
BRZYSZCZ SERWIS
WARSZAWA UL.GERSONA 19
502-072-604

O SZYBERDACHACH WIEDZ? CHYBA WSZYSTKO ,OD 13LAT TYLKO W SZYBERDACHACH ROBI .

NAPRAWILI USTERKE W MOIM SZYBERDACHU POLICZYLI ODPOWIEDNIO DO PRACY ILE W TO W?O?YLI. POLECAM TEN SERWIS W 100%

IGWARANCJA NA NAPRAWE 12 MIESI?CY

[ Dodano: 2009-03-28, 01:02 ]
?zyberdach dzia?a idealnie i wcale nie p?k? jak pisa?em wcze?niej :) he ca?e szcze?cie to tylko zadrapanie takie ma?e :jupi:
Ostatnio zmieniony przez melon 2009-03-11, 23:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12