TSI vs Preluda |
Autor |
Wiadomość |
octane [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-28, 12:52
|
|
|
No ale to nie ja pisa?em ?e zrobienie hondy jest tanie. Co? o tym wiem ?e nie jest. |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-28, 13:26
|
|
|
w takim razie widac ze unas w polsce ludzie nie robia tego tansze i widac ze w polsce ludzie maja duuuzo kasy na zabawe w tuning skoro tyle mocnych hond jezdzi i pytanie...czemu wola przeplacac i robic hondy niz zrobic np eclipsa? |
Ostatnio zmieniony przez wojtek 2009-01-28, 13:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2009-01-28, 14:03
|
|
|
GOLDI napisał/a: | wersja zwykla 126km ma 9,3 do setki, vti ma 7,9 wiec demon predkosci to nie jest
[ Dodano: 2009-01-27, 20:01 ]
ten samochodzik moze i pocina na 2 pierwszych biegach... ale od 3iego dostaje juz becki nawet vti |
Tak jak m?wisz Goldi, 1 i 2 by?o w zasadzie r?wno dopiero jak zapi??em 3 to si? zacz??a pokazywa? r??nica. To chyba s?abe zestopniowanie skrzyni |
_________________
|
|
|
|
|
octane [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-28, 14:14
|
|
|
wojtek napisał/a: | w takim razie widac ze unas w polsce ludzie nie robia tego tansze i widac ze w polsce ludzie maja duuuzo kasy na zabawe w tuning skoro tyle mocnych hond jezdzi i pytanie...czemu wola przeplacac i robic hondy niz zrobic np eclipsa? |
To znajdz tyle eclips?w jako dobr? baz?, a poza tym honda jest l?ejsza. A umiwerz ?e te g??wne projekty hond kosztowa?y maj?tek(i nie ma tam ?adnego druta, graty topowych firm), tak ?e by mogli mie? evo i to d?ubni?te, ale taki wyb?r. Jeden woli eclipsa inny evo inny subaru. W cenie szybkiego gsx masz ju? evo a wi?c mo?na tak w k??ko. |
|
|
|
|
Timonek
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 674 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-29, 23:40
|
|
|
a ja si? dzi? sprawdza?em z kolegi Celica. VIgen 1.8 115km waga 1100 i zostawa?a w tyle 1,5 d?ugo?ci auta. Musze przyzna?, ?e dobrze idzie jak na tak? ma?a moc. |
_________________
|
|
|
|
|
Horacy [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-08, 18:48
|
|
|
Mam ziomka co pozsiada Prelude IV generacji 2.2vtec (og?lnie to razem majstrujemy przy autach) i podczas wy?cigu talonem zostawi?em go z ty?u. 1 jego przedni zderzak na wysoko?ci moich drzwi 2 podobnie a na 3 zosta? ju? w tyle tyle ?e ja mam turbo on N\A |
Ostatnio zmieniony przez Horacy 2009-09-08, 18:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
raQo
VIP
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 564 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-09-09, 12:46
|
|
|
nie ma co sie chwali? skoro masz turbo a on nie |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez raQo 2009-09-09, 12:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Adamek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-09, 14:05
|
|
|
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9724864
Jezeli ma to co pisze ze ma, to nawet 300 konny gsx dostanie w dupsko, kiedys wprawdzie nie na wlasne oczy ale filmowane kamera, widzialem takie auto zrobione przez spoona chyba, przeokrotnie wymiata... |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2009-09-09, 15:03
|
|
|
Adamek napisał/a: | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9724864
Jezeli ma to co pisze ze ma, to nawet 300 konny gsx dostanie w dupsko, kiedys wprawdzie nie na wlasne oczy ale filmowane kamera, widzialem takie auto zrobione przez spoona chyba, przeokrotnie wymiata... |
285KM w N/A z 2,2Litra to do?? spora moca chcia?bym zobaczy? wykres z hamowni czy na prawde to tyle ma bo nie wierze.. |
|
|
|
|
raQo
VIP
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 564 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-09-09, 17:43
|
|
|
a mi sie wydaje ze to jest bardzo ?atwo osi?galne, ten silnik ma w seri 200KM wi?c 80KM z tych cz??ci co on opisuje nie by?o problemu wystruga?
Kod: | Z kupuj?cym jestem got?w podjecha? do dowolnego warsztatu czy serwisu ASO w celu sprawdzenia pojazdu jak r?wnie? na wybran? hamownie w celu potwierdzenia osi?g?w. |
Musi mie? tyle ile pisze skoro jest taki pewny niez?y przecinak wyszed?... |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez raQo 2009-09-09, 17:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
RobsonYakuza
zielenina
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-09-10, 19:56
|
|
|
ale ze spalaniem troch? przegi?? xD kolega ma 2.2 vteca w pralce to poni?ej 14 nie zejdzie, i o seria a ten wi?ksza moc ma o du?o to z 16 nie zejdzie |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-10, 20:13
|
|
|
RobsonYakuza, czyli uwazasz ze czym wiecej mocy towiecej pali ? to z ciekawostek ci powiem ze 350 konny GST przy delikatnej jezdzie schodzi nizej ze spalaniem niz seria przy takim samym stylu jazdy... mniejsze opory podzespolow... chocby luzniejszy uklad dolotowy... czy tez bardziej elastyczny silnik... ogolnie z hondami mamy doczynienia raczej na codzien i 2,2 vtec akurat 10tke spokojnie w miescie trzyma przy dynamicznej jezdzie... cos nie tak z honda Twojego kolegi... albo upala spod kazdych swiatel ale cos juz silnik niedomaga... |
|
|
|
|
Timonek
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 674 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-09-11, 13:37
|
|
|
przy pa?owaniu 1.6 ivt ci?gnie 10 - 11 litr?w... |
_________________
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2009-09-11, 17:47
|
|
|
ale jest llzejsza od ecli troche |
|
|
|
|
RobsonYakuza
zielenina
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-09-11, 19:37
|
|
|
GOLDI napisał/a: | RobsonYakuza, czyli uwazasz ze czym wiecej mocy towiecej pali ? to z ciekawostek ci powiem ze 350 konny GST przy delikatnej jezdzie schodzi nizej ze spalaniem niz seria przy takim samym stylu jazdy... mniejsze opory podzespolow... chocby luzniejszy uklad dolotowy... czy tez bardziej elastyczny silnik... ogolnie z hondami mamy doczynienia raczej na codzien i 2,2 vtec akurat 10tke spokojnie w miescie trzyma przy dynamicznej jezdzie... cos nie tak z honda Twojego kolegi... albo upala spod kazdych swiatel ale cos juz silnik niedomaga... |
No mo?e masz racje bo mia? jakie? problemy, teraz b?dzie wszystko remontowa?, pewnie spalanie mu spadnie |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2009-09-13, 23:30
|
|
|
moj kupel ma tez 2,2 prele troszke d?ubniet? i tez mu tak srednio na miescie pali 12l-14l fakt faktem ze jeszcze nie jest ze strojona ale jak by ja tak wystroi? to kto wiem moze 10 by byla |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2009-09-14, 17:12
|
|
|
no to jak ju? tak gadamy to m?j dobry kumpel tez ma pralk? 2.2 z dolotem dedykowanym K&N'a i strojona by?a ostatnio w Warszawie i przy normalnej je?dzie po miescie ( ani nie szale?stwie ani nie emerycko) 12 jest pewne ?e we?mie |
_________________
|
|
|
|
|
Horacy [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-14, 21:36
|
|
|
Te Preludy w serii maj? 185KM. 200Km ma wersja JDM (Produkowana na japonie) Kole?ka robi? ca?y dolot kolektor wydechowy na 2,5cala do t?umika ko?cowego i nie da? serii rady TALON rz?dzi
[ Dodano: 2009-09-14, 21:39 ]
Chocia? nie powiem ?e te 4ws by mi si? przyda?o
[ Dodano: 2009-09-14, 21:47 ]
Waga talona i tej pralki jest prawie identyczna (Sprawdzane na wadze) r??nica jest mo?e z 50kg |
|
|
|
|
Adamek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-14, 23:34
|
|
|
pralka vtec euro 1305kg
eagle talon tsi awd 1415 kg 2g
eagle talon tsi awd 1g 2549lbs,
ile to wychodzi na nasze? lb to to samo co lbs? bo juz zglupialem mi wychodzi ze to 1156kg ale to przynajmniej z 400 za malo, moj wazyl 1490 razem ze mna, chudzina |
|
|
|
|
|