Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
TSI vs Preluda
Autor Wiadomość
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-09-25, 08:11   

nie m?wimy o seryjnym gs'ie ... ludzie czytajcie... co by nie m?wi? 4g63 w wersji n/a okaza? si? niesamowicie podatnym na modyfikacji silnikiem, samo usuni?cie przep?ywki kt?ra jest restrykcj? w dolocie niczym mikser gazu daje kopa ?e hej... dobrze pomyslany wydech da si? te? mocno odczu?, obie modyfikacje na raz.... niebo a ziemia.... boj? si? co by by?o jak by doda? szereg innych modyfikacji jak porting g?owicy, lekko dopr??y?, 1mm oversize valves, i kolektor dolotowy z dobrym pleum.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-25, 10:56   

By?oby to co pokazywa? kiedy? kiepuczi - 250 koni z N/A + 100 konny strza? z NOS'a. ?eby jeszcze mia? nap?d na ty? ;P Ale spoko, to te? da si? zrobi? ;) )
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-09-25, 10:59   

250 koni z N/A .. taki silnik dlugo nie pozyje .. :/ a kosztowo sie wykonczysz.. lepiej turbo zapakowac :twisted:
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-25, 11:08   

A tam d?ugo nie po?yje. To tylko 125 koni z litra - nic specjalnego. Kwestie s? dwie:
- jak dobrze b?dzie posk?adany silnik
- na jak dobrych cz??ciach go z?o?ysz
Jak to kto? ?adnie napisa? - 'turbo-burbo' - ci?gle tylko dmuchanie i dmuchanie, a? si? rzyga? chce. Pewnie dlatego na SR zacz??y pojawia? si? topici o mocnych N/A. Ja nie potrzebuje sryliona koni, takie 230-250 w odel?onej budzie wystarczy. No i taki silnik kr?c?cy si? do 9000-10000 obr/min - dlaczego tylko hondy maj? mie? monopol na wysokie obroty? :P
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2008-09-25, 11:46   

A GS Tiamata tak z ciekawo?ci ile kr?ci na tych wa?kach 272 ?
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2008-09-25, 14:03   

kr?ci do odcinki :jezyk: odcinka nie przesuwana czyli zostaje ok. 7500RPM. I z tym chyba nie b?d? kombinowa?. Mo?e talerze i spr??yny by pomog?y ale i tak podejrzewam, ?e nie wi?cej ni? 7800RPM. Od 4000RPM do ko?ca ci?gnie tak samo i zdecydowanie lepiej ni? na serii.
ps. wykres by si? przyda?, ?eby zobaczy? gdzie wa?ki daj? szmocy :ok:
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2008-09-25, 14:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-25, 19:43   

cyberluk napisał/a:
[quote="MikeR]katalogowo Eclipse 1g ma 9,2 do setki wi?c ju? na papierku oberwa?o :> ale ok niech b?dzie ?e GS s? w ch*j szybkie :ok:



Engine Displacement: 1997 cc.
Engine Location: FRONT
Engine Type: NORMAL
Engine Max Horsepower: 110 kW
@: 6750 rpm
Engine Torque: 175 Nm
@: 5500 rpm
Maximum engine speed: 7000 rpm
Start Engine Speed: 3400 rpm
Transmission Type: MANUAL
Number of Gears: 5
Driving wheels: FRONT
Car test weight: 1215 kg.
% weight on front wheels: 59 %
Overall height: 132.1 cm.
Overall width: 168.9 cm.
Ground clearance: 12.7 cm.

Starting vehicle speed: 0 kmh
Starting engine speed: 3400 rpm
Starting gear: 1st

Optimum Shift Points:
1st 7000 rpm @ 61 kmh
2nd 7000 rpm @ 97 kmh
3rd 7000 rpm @ 147 kmh
4th 7000 rpm @ 203 kmh

Time to Speed:
0- 40 kmh............ 2.2 sec.
0- 60 kmh............ 3.4 sec.
0- 80 kmh............ 5.6 sec.
0-100 kmh............ 8.2 sec.
0-120 kmh............ 11.3 sec.
0-140 kmh............ 14.8 sec.
0-160 kmh............ 20.6 sec.
0-180 kmh............ 27.4 sec.

Top Speed............. 221.9 kmh





 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-25, 23:32   

No patrzcie kilka tygodzni temu jakas Preludga V generacji probowala sie ze mna scigac na zakopiance, ale chyba przeliczyla sily na zamiary :P Takze kilka tygodni wczesniej Celica probowala sil, i powiem, ze prawie prawie ale... no nie dala rady...a przeciez ja mam tylko zwykle 3G....i to jeszcze cabrio...

Ja mysle, ze ci kierowcy po prostu nie umiom jezdzic :P

P.S. Faktycznie ostatnio samochody robia sie coraz wieksze i ciezsze. Niestety dotyczy to takze 4G (nie rozumiem jaki d*** wpadl na pomysl, zeby z auta sportowego robic limuzyne...)

Z nowych autek fajny jest Nissan GT-R :D
 
 
vick
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-26, 14:50   

ta to scignij sie z pralka 2.2 Vtec to ci usmiech z buzi zleci ....
 
 
fenrir
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-26, 22:36   

vick napisał/a:
ta to scignij sie z pralka 2.2 Vtec to ci usmiech z buzi zleci ....

Heh, tego typu stwierdzenie b?dzie pasowa? zawsze i do posiadacza ka?dego auta na ?wiecie, po co psu? sobie nawzajem humor? Ecli objecha? kolejne nie byle g?wniane wozy to zgodnie z zasad? "patriotyzmu lokalnego" cieszmy si? z koleg? :ok:
 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-26, 23:30   

fenrir napisał/a:
Ecli objecha? kolejne nie byle g?wniane wozy to zgodnie z zasad? "patriotyzmu lokalnego" cieszmy si? z koleg? :ok:


?e niby ja:P Dzi?ki:)

Ale tak sobie czytam o Preludce i oto co mam: IV generacja perludki miala 3 silniki do wyboru: "S" o mocy 135HP, "VTEC" o mocy 190HP i "Si" o mocy 160HP. Dla porownania najnowszejsza Celica ma seryjnie 195HP, a 3 litrowe 3G ma seryjnie moc 200HP. Zatem w teorii 3G bedzie przynajmniej odrobine szybsze od pozostalych aut. Oczywiscie w rzeczywistosci nasze auta maja pewnie troche mniej mocy z powodu wieku, ale nalezy to samo zalozenie przyjac patrzac na auta przeciwnikow. Mysle ze ten gostek od Preludki nie byl jej pierwszym wlascicielem, a wiec kupil ja od kogos, kto byc moze dosc mocno to auto zuzyl. Wiedzac, ze jest to Honda, mozna nawet zalozyc ze tak bylo. Mysle , ze wlasciciele Hond dosc czesto mecza swoje auta, zeby sie dowartosciowac.

BTW. Apropo patriotyzmu....hehe....Zanim kupilem 3G myslalem o Preludce...nawet bylem juz gotow kupowac...
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-26, 23:33   

koolas napisał/a:
"VTEC" o mocy 190HP
nie zapominajmy o wersji JDM :> 200km

celica nie ma 195... ani nawet 192 jak niektore zrodla podaja a okolo 180-185 jesli juz mowimy o wersji TS-GTS

a z 3g Gt idzie leb w leb ze wzgledu na sporo mniejsza mase... mowimy tu o zdrowych modelach
 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-26, 23:56   

GOLDI napisał/a:
...a z 3g Gt idzie leb w leb ze wzgledu na sporo mniejsza mase... mowimy tu o zdrowych modelach


Dokladnie tak jest :P
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-27, 22:09   

R?wniez du?? rol? w przyspieszaniu odgrywa skrzynia i tak np przy tych samych silnikach seri h22 z preludy ( ten 185 i 200jdm) wyst?powa?y r??ne skrzynie i np silnik z t? o najkr?tszych prze?o?eniach i lsd b?dzie duuu?o szybszy poniewa? r??nice w skrzyniach by?y spore. A decyduj?c? spraw? jest waga, hondy to s? lekkie auta wi?c pomimo stosunkowo ni?szych mocy s? szybkie. Taka pralka z najmocniejszym h22 po modach majaca ok 220km zrobi ?redni? 14 na 1/4
 
 
Fresh69
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-28, 15:31   

koolas napisał/a:
Mysle , ze wlasciciele Hond dosc czesto mecza swoje auta, zeby sie dowartosciowac.



zeby twoj eclipse krecil do 9000obr tez bys krecil ;-) uwiez mi to uzaleznia
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-28, 15:48   

na zawodach chyba juz w kazdej klasie jezdzi jakas honda, najczesciej chyba tuningowanym autem w polsce jest honda, chyba ze zgledu na ich wage, wyglad to kwestja gustu, silniki tez maja dosyc mocne, ciezko je zajechac, mysle ze gdybym wziol kase ktora wsadzilem w swojego eclipsa, auto sprzedal, kupil jakas honde, wiekszy silnik, troche gratow to mialbym duzo szybsza honde od mojego gsxa, jednak 2g duzo bardziej mi sie podoba od kazdej hondy, choc zawsze powtarzam ze 2g jest nie wygodny, duzo wygodniej mi w 1g, najelpiej by bylo zeby bylo auto o wygladzie 2g, wygodne jak 1g i lekkie jak honda, bylo by idealnie :)
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-28, 19:19   

Wojtek ja je?dzi?el wcze?niej hondami, mia?em 5gen coupe ok 200km b18c silnik, potem kupilem coupe 6gen i mialem juz do neij silnik z prelude jdm 200km h22a ale sprzedalem i zdecydowalem sie na 2g gsx. Szczerze nie ?a?uje tej decyzji, eclipse jest duuuzo wygodniejszy od hond, mniej trzeszczy i co najwa?niejsze 4x4, teraz to ju? za nic nie przesi?d? sie na o?ke. Mo?e i taka honda by?a by szybsza ale jedynie jezeli ma bdb opony i jest sucho a w kazdych innych warunkach taki gsx bije ja na g?owe. W naszym klimacie mamy pewnie z 70% dni z nie korzystna pogoda. Troche odel?yc eclipsa i bedzie sporo szybszy. :ok:
Ostatnio zmieniony przez octane 2008-11-28, 19:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fresh69
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-29, 10:59   

octane napisał/a:
Wojtek ja je?dzi?el wcze?niej hondami, mia?em 5gen coupe ok 200km b18c silnik, potem kupilem coupe 6gen i mialem juz do neij silnik z prelude jdm 200km h22a ale sprzedalem i zdecydowalem sie na 2g gsx. Szczerze nie ?a?uje tej decyzji, eclipse jest duuuzo wygodniejszy od hond, mniej trzeszczy i co najwa?niejsze 4x4, teraz to ju? za nic nie przesi?d? sie na o?ke. Mo?e i taka honda by?a by szybsza ale jedynie jezeli ma bdb opony i jest sucho a w kazdych innych warunkach taki gsx bije ja na g?owe. W naszym klimacie mamy pewnie z 70% dni z nie korzystna pogoda. Troche odel?yc eclipsa i bedzie sporo szybszy.


o czym wy ludzie mowicie :o honda to nie jeden model civic :protest: :protest: :protest: absolutny szacun dla kliperkow :ksiadz: ale z?ata? bym wasze gsx tylko swist.oczywiscie moj seria i kliper seria.4x4???rwd to jest jazda :twisted: dobra nic nie pisze bo mnie z klubu wydziedzicza :jezyk:
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-29, 11:53   

fresh69 sory ze pytam ale czym je?dzisz?
 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2008-11-29, 12:03   

Je?li dobrze pami?tam to Fresh69 jest swie?o upieczonym kierownikiem S2000 :serduszka:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 12