Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
TSI vs Preluda
Autor Wiadomość
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-29, 15:49   

Akurat hondy znam jak ma?o co i s2000 sza?u nie robi w serii i my?l? ?e dam rade gsxem, mo?emy si? ustawi? kiedy tylko chcesz. Moj gsx seria + wydech i dolot.
 
 
Fresh69
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-29, 17:56   

mozna mozna tylko ja na laczach zimowych 16tkach mieli suke niesamowicie :jezyk: octane jaki masz kolorek to moze sobie skojarze autko twoje bo widze tez jestes z zielonych p?uc polski :ganja:
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-29, 18:07   

Ja mam srebrnego gsx od sierpnia, wczesniej hondy min czarny civic coupe na chromach z czerwonym wnetrzem. Wpadnij we wtorek do Bialej o 20 jest spot hondy i mazdy. Na pewno jeszcze kilku chetnych na ciebie b?dzie min type r, najnowszy si, moze mazda mps, no i ja :lol2:
Ostatnio zmieniony przez octane 2008-11-29, 18:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-11-30, 01:21   

Jak co? to nakr??cie jaki? filmik czy co? dla udokumentowania :>
 
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-30, 21:52   

ludzie, ile trzeba sie nameczyc zeby doczytac ten watek od poczatku do konca a takiego OT to na zadnym forum nie widzialem :/

Mialem pralke, mialem civica vti, mam 1g tsi awd, moje zdanie z doswiadczenia, porownujac nawet turbosza do pralki, badz civica vti moge stwierdzic, ze wszystko zalezy od stanu auta, zdrowy turbosz ze zdrowa pralka, nawet w slabszej wersji 185 koni dostanie w dupe, niewiele, ale jednak, honda OGROMNIE nadrabia swoja dluga skrzynia, wiem co mowie. Jezeli chodzi o B16 (a1/a2) to roznie bywa, ja dostalem baty od i-vt w zdrowym stanie ze zmienionym kolektorem i bodajze dolotem, a moj silnik calkiem sprawnie sie trzyma. Swoim ex vti rowniez zloilbym swojego tsi, bez najmniejszego problemu a jedynymi zmianami byl porting kolektora i sportowy wklad powietrza K&N. Jestem w stanie z pelna swiadomoscia stwierdzic, ze KAZDA zdrowa pralka objedzie zdrowego tsi nie wspominajac juz o jdm H22A ze szpera. Panowie, temat rzeka i zaraz pewnie znajdzie sie tlum w swoich klipsach, ktory kompletna seria robi niskie 14 na 1/4 mili, moje gratulacje, ja wiem jak ciezko urwac cokolwiek z czasow aut, dobra droga to podstawa, kazdym nietrafionym "oblatanym" modem mozna pieknie zepsuc osiagi. Moj tsi byl testowany jako zupelna seria, wyszlo mu wiecej koni ale mniej Nm, podczas testow 0-60mph (ok 98.x km/h) pokazywal rownopowtarzalne 6.58 co zlym wynikiem nie jest, ale seryjne sprzeglo w tym aucie to absolutna porazka, czego powiedziec nie mozna o Hondowskich, wiem bo mialem i pralke i cifa. Odnosnie Bmw, mam aktualnie makabrycznie wolne e46 320d, ktore zeby bylo smiesznie (nie pamietam juz kto mowil ze to mistrze prostej) lepiej jezdzi w zakretach (ogolnie to jestem w szoku jak to sie trzyma drogi) niz na prostej, nawet jak jest slisko a to ciagle rwd. Moj Tsi na seryjnym zawiasie zachowywal sie jak ociezala primabalerina w zastepstwie, fakt ze nadrabial to napedem, ale trzeba do tego przywyknac, natomiast po ingerencji w zawias... Jezeli ktos z forumowiczow nawet w sprincie na cwiartke GS'em osiagnie bardzo niskie 14 to juz jest powod do gratulacji (tylko na porzadnej imprezie, bo widzialem juz 1/4 gdzie padaly zyciowki ale jak sie pozniej okazalo bylo z gorki). A propos Lanosa, ktory jezdzi prawie jak evo w zakretach, zobaczcie test nowej Laguny gt, jest srednio bodajze 3km/h szybsza od nowego subaru impreza sti.

No, to teraz czekam na lincz :lol2:
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-30, 22:45   

Adamek wszystko to masa. Te ivt o kt?rym piszesz pewnie mia?o sporo poni?ej tony. Znam civica 5gen z silnikiem d16 co robi niska 14majac moze ze 150km. M?j civic coupe z audio itp wa?yl 1155kg i przy silniku b18 kilku modach i mocy 200km to sza?u nie robi?, masa go zabija?a nie m?wi?c ju? o elastyczno?ci i maks co da?o si? wycisn?? to jakie? 14,7 przy na prawd? najkrutszej skrzyni od jdm itra i szperze. Moj gsx teraz zrobi?by sporo lepszy czas wiem to odnosz?c sie do aut z kt?rymi si? gania?em hond?, czyli najnowszy civic coupe si 225km( injen cai i buddy club kolektor). Jak mia?em civica to on by? troch? szybszy jakie? 0.5 do 1 d? ze startu zatrzymanego. Teraz m?j gsx z zatrzymanego zrobi tego si sporo a z rolki jest r?wno do jakich? 180km/h ( waga gsx 1500kg wazylem zatankowany do pelna a si 1360kg)
Najlepszym silnikiem hondowskim jest seria K bo ma te? d??, kt?ego B serie nie maja niestety oraz kr?tkie skrzynie serii B sa na d?u?sz? met? m?cz?ce, w trasie jad?c 120km/h mia?em 5 ty? obr i ogromny ha?as. Super po??czenie to lekka buda civica 5gen lub 6gen i silnik serii k od CTR'a. Takie auto robi od razu bardzo nisk? 14 i jest elastyczne, przy drobnych modach mozna zejsc do srednich 13(gaseb przy mocy 217km)
Ostatnio zmieniony przez octane 2008-11-30, 22:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2009-01-27, 17:19   

dzisiaj postawi? si? ko?o mnie na ?wiat?ach kolo w CRX Del Sol VTi. Idzie toto dobrze nawet, tylko o jakie? 2 metry by?em do przodu. Dawno mi si? nie trafi? zaden zawodnik na mie?cie a tu prosze, taka niespodzianka :D

Eclipse 1G VS Del Sol VTi

1 : 0

:badcrack:
_________________

 
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-27, 18:13   

To musia?obyc naprawde zmulone Vti, albo nie depta? do odcinki:) Sciga?em si? z kumpla Vti 96r 163konie (hamowane) kr?ci sie do 8000, on kreci? chyba do 7000 i zostawa?em o jakie? 1.5 d?ugo?ci auta w tyle
_________________

 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2009-01-27, 19:59   

albo zmulone albo kierowca dupa, no chyba ?e to by?o jakie? podrze?bione 136KM bo wydaje mi si? ?e jak na 130 pare to za dobrze ci?gn?? :roll: - no chyba ?e te silniki tak chulaj?. Mog? wtedy za?o?y? ?e to by?a ta wersja s?absza. Mo?e mas? nadrabia ?? ile toto mo?e wa?y?, taki skwarek??
_________________

 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-27, 20:00   

wersja zwykla 126km ma 9,3 do setki, vti ma 7,9 wiec demon predkosci to nie jest :>

[ Dodano: 2009-01-27, 20:01 ]
ten samochodzik moze i pocina na 2 pierwszych biegach... ale od 3iego dostaje juz becki :> nawet vti :>
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-27, 20:07   

sol jest ciezki, nawet w wersji vti nie jest przeciwnikiem dla np EG civic (92-96 vti hatchback) ale auto fajne mimo tego :ok:

seryjny gsx czy tsi awd wg mnie demonem predkosci nie jest, ale cala magia w nim polega na przepieknej bazie i mozna zrobic cuda, ktore niekoniecznie mozna osiagnac za $ wlozona w inne auto za podobna cene.
Ostatnio zmieniony przez Adamek 2009-01-27, 20:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-27, 20:26   

Hondy ma ka?dy burak, nienawidze tych samochod?w mimo, ?e to s? ma?e zapierdalaki. Gratulacje killa:)
_________________

 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-27, 22:30   

Timonek21 napisał/a:
Hondy ma ka?dy burak, nienawidze tych samochod?w mimo, ?e to s? ma?e zapierdalaki. Gratulacje killa:)

Bo? Jaka? honda z?oi?a ci dupe i p?aczesz po nocach :>
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2009-01-27, 22:31   

Timonek21, to chyba nie miejsce na takie komentarze ? :>
 
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-28, 02:08   

Kurde macie si? o co k??ci? .... W ko?cu Czy Honda,Toyota,Nissan,Mitsubishi,Subaru .... To Jedna Wielka Pierdolona Japo?ska familia !! Tyle ode mnie :amen:
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-28, 11:00   

Adamek napisał/a:
seryjny gsx czy tsi awd wg mnie demonem predkosci nie jest, ale cala magia w nim polega na przepieknej bazie i mozna zrobic cuda, ktore niekoniecznie mozna osiagnac za $ wlozona w inne auto za podobna cene.


prawda! jednak honda tez jest swietna podstawa do zrobienia super szybkiego auta i chyba duzo tanszego niz eclipse, chyba to widac po zawodach w polsce, honda to chyba naczesciej tuningowane auto, za nie duza kase mozna miec baaaardzo szybki samochod, ja do hond nic nie mam, bardzo fajne auta...jednak planuje w tym sezonie zostawic pare z tylu:)))
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-28, 11:33   

Oj w tym sezonie hondy b?d? dominowa?y, kilka potwork?w ju? je?dzi. A co do tanio?ci to tak tanio zrobi? porz?dne auto, kt?re b?dzie szybkie to jeden koszt, czy to honda, nissan, mitsu, czy Vw czy audi
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-28, 12:02   

LowRider napisał/a:
To Jedna Wielka Pierdolona Japo?ska familia !!
i tu sie mylisz ... eclipse nigdy japonski nie byl... cokolwiek bysmu nie zrobil... to i tak zawsze bedzie to ciezki amerykanski dupowoz...
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-28, 12:06   

octane napisał/a:
Oj w tym sezonie hondy b?d? dominowa?y, kilka potwork?w ju? je?dzi. A co do tanio?ci to tak tanio zrobi? porz?dne auto, kt?re b?dzie szybkie to jeden koszt, czy to honda, nissan, mitsu, czy Vw czy audi


hondy od paru sezonow w roznych klasach dominowaly i niewatpie ze w tym sezonie bedzie inaczej, ale nie zgodze sie co do kosztow tuningu tych aut co wymienilesm honda jest sporo tansza do mitsu czy nissana, nissan podobnie jak mitsu cenowo, niewiem jak vw ale rozmawialem w vtg na temat audi, ze tu ceny sa zupelnie inne, duzo wyzsze niz np moje mitsu, pozatym mowili ze ciezko sie wogole audi robi...i nie mowie to o niewiem wymianie jakis dupereli, bo tu moze fakt ceny sa podobne ale o takim dosc powaznym tuningu...
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-28, 12:08   

octane napisał/a:
A co do tanio?ci to tak tanio zrobi? porz?dne auto, kt?re b?dzie szybkie to jeden koszt, czy to honda, nissan, mitsu, czy Vw czy aud


A niekoniecznie :) Zeby Honda byla szybka za "podobna" kwote musi miec turbo, zaleznie ktory silnik chcesz dmuchac musisz albo wymienic tuleje/wzmocnic blok albo przerobic cala mase innych rzeczy, poza tym Honda to Fwd i za "podobna" kwote wg mnie nigdy nie bedzie takich osiagow jak w gsx/tsi awd, jezeli chcesz grzebac Honde w n/a to koszt zrobienia dsm jest tanszy o polowe :) Seryjny B16 z doladowaniem wytrzyma okolo 220-240 koni, potem koncza sie tloki i korby, H22 jest bardziej wytrzymaly, ale tam trzeba wymienic tuleje, bo seryjne nie lubia kucizny, jest pare elementow przemawiajacych za dsm ;) no i najwazniejszy...4x4!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12