Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Brian
2008-10-19, 16:41
Bukmacherzy do dzie?a :-)
Autor Wiadomość
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-14, 21:55   

kiepuczi napisał/a:
spoko pomiar tyle obswialem i jest 273 HP przy 16 PSI czego chciec wiecej.
Chyba na 4 tym biegu sie hamuje , nie po co piatka .
W tym zestawie brakuje kolektorow, i external westgate, wtedy dopiero pzrekroczysz 300 HP bo i doladowanie zrobisz 1,5 bara.


Hmmm... My?la?em , ?e Mysza mia? 20-21 PSI a nie 16.
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-15, 06:16   

Uwazam ze to nie wyglada zle. Druga sprawa to gdzie jest napisane ze testuje sie na 5tym biegu? Na ostatnim biegu nie uzyskasz takiego obciazenia i osiagow jak na innych. Nie uciagniesz takiego cisnienia jak na innych.

Zaskoczony jestem ze nie robili testu na 3-cim biegu. Nie ma problemu zeby to zrobic na dowolnym biegu wystarczy tylko miec dobra hamownie ktora ma parametry skrzyni. Jesli to ustawisz to nie ma problemu zeby to robic na 2 i 4tym biegu. To nie ma znaczenia... grunt to go nie zmieniac to tyle.

Dodatkowo zaskoczony jestem ze ktos kto to robi na codzien nie uzywa zadnego duzego wiatraka z przodu... dlaczego? Bo ma to wieksze znaczenie niz sie wydaje. Na drodze samochod sie inaczej tuninguje i wyniki sa inne jako ze jest wiecej elementow zmiennych (temperatura, cisnieine atm, ilosc powietrza ze wzgledu na wysokosc nad poziomem morza) wiec mozna sie spodziewac roznych wynikow w roznych warunkach. Bedziesz jechac samochodem w gora przy niskiej temperaturze to osiagniesz wiecej niz w terenach pustynnych z wyzsza temperatura.

Nawet nie wielkie odchyly tych parametrow beda mialy znaczenie. Dodatkowo ilosc powietrza. Kiedy podrozujesz z dana predkoscia i to powietrze jest zasysane ale i "podawane" z atmosfery z odpowiednia predkoscia (tu V nie ma znaczenia ale ma znaczenie ilosc powietrza). Jesli to jest testowane w garazu przy scianie to jakim cudem ty chcesz miec odpowiednia ilosc powietrza do testu w porownaniu do tego co masz na drodze? Najlepszym dowodem na to jest test zrobiony na dyno z blowerem do lisci kiedy chlopaki zrobili test bez blowera dmuchajacego w okolice puszki i potem go wlaczajac... to tak samo jak z turbo. Turbo ma zassac odpowiednia ilosc powietrza i jesli nie ma gdzie tego zrobic to nic dziwnego ze takie rezultaty.

Mysza... :ok: Glowa do gory... to byl pierwszy test i musze ci powiedziec ze nie najlepiej zrobiony. A i tak masz naprawde powody do dumy.

Pozdro.
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-10-15, 06:22   

Dok?adnie allias, test powinni mi zrobic przy pe?nym do?adowaniu czyli przy 21 PSI a nie przy 16 PSI. Pojade na prawdziw? hamownie a nie do kolesia ktory tylko rozpedzil auto do Vmaxa. Wiem ze nie bede mial nie wiadomo ile KM ale te 300 by? powinno spokojnie. Niech mi shamuj? na 3 biegu przy do?adowaniu 1,4 i bedzie inny wynik. Musze tylko wiedziec gdzie przyjechac na jak? hamownie i kt?ra jest dobra i ludzie sie znaj? na tym.

Pablo bo mam 21 PSI przy pe?nym bucie podczas przyspieszania od 1 w g?r? a koles od 5 zacz?? i tez nie wiadomo jak ten gaz wciska?. Koles sobie dzidzial przy biurku a p??niej poszed? do warsztatu hamowa? auto. i wydawa?o mi si? ?e on nie ma zielonego poj?cia o hamowaniu tak jak ja nie mia?em hehe :-)
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
Ostatnio zmieniony przez mysza 2008-10-15, 06:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Serek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-15, 08:09   

A jaka jest Wasza opinia na temat hamowni w Jetronic-u we Wroc?awiu? Mia? kto? z ni? doczynienia? Mo?e tutaj Mysza m?g?by go shamowa?. Wiem, ?e robi? tu rajd?wki EVO.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-15, 08:54   

allias napisał/a:
Zaskoczony jestem ze nie robili testu na 3-cim biegu. Nie ma problemu zeby to zrobic na dowolnym biegu wystarczy tylko miec dobra hamownie ktora ma parametry skrzyni. Jesli to ustawisz to nie ma problemu zeby to robic na 2 i 4tym biegu. To nie ma znaczenia... grunt to go nie zmieniac to tyle.
widac ze nigdy nie hamowales samochodu....

allias napisał/a:
Bedziesz jechac samochodem w gora przy niskiej temperaturze to osiagniesz wiecej niz w terenach pustynnych z wyzsza temperatura.
dlatego jest korekcja po IAT.. no ale przeciez hamownia byla ch*jowa :) test byl chujowy :)

dlaczego mentalnosc tego forum jest taka ze jak cos komus nie wyjdzie to najlepiej zwalic na hamownie , nie wiedze kogos albo tunera :> ? interesujace co nie... tak jest zawsze przyjezdzajac wozy o wielkichhhhhhhhhh mocach a wychodzi jak wychodzi :>

mysza napisał/a:
on nie ma zielonego poj?cia o hamowaniu
no napewno mysza :) a Twoj woz ma milion koni! :roll:

Serek napisał/a:
Wasza opinia na temat hamowni w Jetronic-u we Wroc?awiu?
Maha jak kazda inna... jedz mysza... mysle ze wyjdzie jeszcze mniej :dance:
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-10-15, 09:04   

Goldi zawsze umie pocieszy? :-) Ja wiem ze eclips moj nie ma milion koni ale my?l? ?e blizej 300 powinno by? Nie zaszkodzi jechac i sprawdzic na innej hamowni i wtedy por?wnac wyniki.Ale jedno jest pewne mocy i tak mi w zupe?nosci wystarcza :-)

PS. Goldi wi?cej optymizmu w ?yciu :ok:
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-10-15, 09:32   

ja tam nie wiedzialem zeby ktos na 5 tym biegu hamowal caly czas samochody. Oglada sie tyle filmow na youtube , ze strony Buschur racing czy innych i czesto do opisu dodaje sie np: corvette 3rd gear dyno pull, eclipse 2nd gear pull etc. powinno se zrobic dwa pomiary na 3 cim i 4 tym biegu bylo by optymalnie a na piatym mozna sobie zorbic V max.
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2008-10-15, 09:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-15, 09:38   

sprobuj sie umowic na hamownie do vtg, moze tam nie jest tanio ale zrobia Ci to dobrze i tak jak trzeba, wytlumacza, ewentualnie doradza itp itd...
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-15, 10:07   

Ja pewnie za ok. tydzien pojade do kreatora mocy. Zobaczymy jak tam b?da hamowa? mojego misia. Sprawdze na jakim biegu. Fakt jest faktem . Myszy samoch?d pompuje 1,4bara a na pomiarze kole? m?wi? , ?e 1 bar wi?c co? ju? tutaj nie gra.

No nic. Zobaczymy ile mi wyskoczy i b?dziemy mieli jakie? por?wnanie.

P.S. Goldi wi?cej optymizmu w ?yciu :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
Kogut
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-15, 11:12   

Mysza nie martw si? b?dzie dobrze :ok:
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-15, 11:16   

Przecie? to i tak sporo lepiej ni? w serii GST, wi?c jak dla mnie wynik ca?kiem dobry a jak jeszcze por?wna? do poprzednich 140 to ju? w og?le rewelacyjny...
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Gierap
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-15, 11:41   

Te? bym nie p?aka?,wynik ca?kiem zno?ny,ale chyba chodzi o to ?e Mysza oczekiwa? wi?cej :lol2:
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-10-15, 12:05   

moze dywanik zablokowal Ci pedal gazu na hamowni :hahaha: :hahaha:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-15, 12:47   

mysza napisał/a:
PS. Goldi wi?cej optymizmu w ?yciu

Pablo1o napisał/a:
P.S. Goldi wi?cej optymizmu w ?yciu


A ja wam zycze powrot z krainy czarowch drogie alicje :> i wiecej realizmu... a nie marzen sennym o niebagatelnych mocach
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-15, 14:30   

S?yszysz Mysza...Jeste?my Alicjami :)

Wszystko przez ten tw?j gorset :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-15, 14:31   

Ad1 ... pomiary na hamowni

Wszystko zale?y od sprz?tu kt?rego si? u?ywa. Auto by?o hamowane na sprz?cie rodzimego producenta prawdopodobnie w trybie inercyjnym. Na tych hamowniach pomiaru dokonuje si? na najwy?szym biegu, po to ?eby samoch?d jak najbardziej si? obci??y? na ka?dym nizszym biegu do?adowanie zdecydowanie by?o by mniejsze inny k?t wyprzedzenia zap?onu, mniejszy moment i jeszcze gorszy pomiar, wi?ksze rozczarowanie i wina wszech?wiata. Pomiaru mo?na by by?o dokona? nawet na 1 biegu je?eli by? by odpowiedni hamulec albo odpowiednio ci??ka rolka kt?ra stawia?a by op?r. Na jak?kolwiek hamownie w polsce pojedziecie, wsz?dzie b?d? dokonywane pomiary w trybie "inercyjnym" a hamulcem sztucznie zwi?ksza si? mase rolek. Prawdziwego pomiaru w trybie obci??eniowym po?owa z Waszych silnik?w by nie wytrzyma?a.


Ad2 ... Moc

A czego si? spodziewa? po tej spr?zarce w tym silniku i takim do?adowaniu. 280km i 350 Nm tyle wychodzi i ju?. Jako? Kiepuczi, Samael, Goldi czyli osoby kt?re wiedz? czerpi? nie tylko z internetu ale te? brudz? sobie r?ce, oszacowali moc poprawanie .. dla czego? ten setup jest przystosowany do tych wynik?w

Co do oceny samego wykresu (jako ?e pracuje ze sprz?tem tego samego producenta i ma on pi?kne filtry ?eby wykresy wychodzi?y g?adziutko a w tym przypadku raczej g?adziudko nie jest)

Bez wa?k?w ani rusz, nie b?dzie g?ry, nie b?dzie mocy, b?dzie ca?a kupa winnych.

Pozby? si? MBC po zawory NIGDY nie utrzymuj? do?adowania i za?o?y? co? elektronicznego .... greedy dzia?a wy?mienicie i prosty jest w obs?udze jak budowa widelca. Te "symetryczne" nier?wno?ci u g?ry powstaj? z u?omno?ci pracy MBC to jak z czowiekiem z chorob? Down`a niby funkcjonuje w spo?ecze?stwie, ale co to za funkcjonowanie.

Pozby? si? maf translatora i kupi? co? m?skiego, bo maf translator jak mbc ma swoje u?omno?ci.

Sprawdzi? wystrojenie ( Z ca?ym szacunkiem dla mojej drogiej konkurencji kawa? roboty odwalacie :lol2: ) sprawdzcie czy tam nie ma spalania stukowego i jaki jest afr pomiedzy 2000 a 4500.
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-10-15, 14:54   

c??. wysz?a ciekawa rozbierzno??. ostatni gst kt?rego stroili?my co prawda na apexi, z przep?ywk?, i wa?kami 264/272 hks wyplu? 350hp .... na 1.4 bara. mo?liwe ?e wa?ki daj? a? tak wysok? g?r?. jedyne co mnie ciekawi to to ?e auto nie osi?gn??o 20psi na hamowni, tak jak na ulicy. co do afr to w przedziale 3-4.5 z tego co pami?tam to trzyma?o si? na poziome 12 przy wot, zap?on w normie.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-15, 15:12   

dziwie sie ludziom ktorzy do takich modow wsadzaja jakas dziwna elektornike do wystrojenia tego, nie prosciej kupic apexi za 200zl i juz?
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-10-15, 15:17   

apexi to sie wsadza teraz by dopelnic calosc do przeplywki GM 3". sama maf transaltor i jego 2 generacja jest dosc prostym urzadzeniem w obsludze . samo apexi z kolei tez nie jest idelanym rozwiazaniem. Mysza ma dobre graty, musi teraz pojsc w oba kolektory, external westgate , walki, no i jakis piggy back wtedy dopiero peknie 350 HP
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-15, 15:18   

Masz mo?e wykres tego z moc? 350 ?

Z mojego do?wiadczenia wynika, ?e wa?ki 264/264 272/272 poprawiaj? OGROMNIE g?r? szczeg?lnie pomi?dzy 6000 a 7500 Moment w tym zakresie utrzymuje si? p?asko. Nawet przy tym do?adowaniu ( a to ze jest 1 bar a nie 1.4 to wina MBC. jak si? inwestuje w samoch?d warto zainwestowa? w EBC, g?upi ecumaster dzia?a rewelacyjnie w p?tli sprz??enia zwrotnego i utrzymuje do?adowanie takie samo na drodze i na hamowni) czyli 1 bar wysz?o by oko?o 300KM.

To jak wygl?da wykres to wina kilku czynnik?w, nie hamowni. Kreator tez ma hamownie vtechu i tez hamuj? w trybie inercyjnym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13