Katalizator |
Autor |
Wiadomość |
BIF [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-26, 14:58 Katalizator
|
|
|
Mam Eclipse 2g z 96 GS. Poprzedni wlasciciel (nie wiem dlaczego) wycio? katalizator. S?ysza?em i czyta?em r?zne opinie na ten temat i chcem ju? znac ostateczn? wersje. Co proponujecie: wstawi? katalizator (jaki? sportowy czy normalny) czy zostawic tak jak jest? Jak to si? odbije na osi?gach i spalaniu. Czekam na dobre rady |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
OrBiTaL
gruba ryba GaBBerMafia
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 406 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2008-10-26, 16:16
|
|
|
najlepiej wstawic test pipe czyli kawalek rury z flanszami jakie ma kat , z drugiej strony jesli chcesz dbac o srodowisko to kup sobie hi-flow cat , bedziesz mogl normalnie na przeglad jechcac a i mocy bedzie wiecej... chociaz w gs-ie w serii nie zauwazysz roznicy jak masz wybebeszony kat czy test pipe - nie ma co tu wnikac w zjawiska falowe zachodzace w ukladzie wydechowym i rozprezanie gazow . pewne jest ze lepiej bez niz z Wybor jest Twoj a co do spalania .. hmm bedzie Ci pewnie raz na jakis czas wywalalo check engine a wtedy wiecej lyknie .. z drugiej strony nie masz kata = wiecej mocy = wiecej lyknie |
Ostatnio zmieniony przez OrBiTaL 2008-10-26, 16:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
BIF [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-26, 17:05
|
|
|
Hmmm no ok dobrze wiedzie?. Powiem tak ?e spalanie i ?rodowisko to mi do?? konkretnie wisi. Chodzi o moc Narazie w g?owie nie mam wyci?gania z tego silnika b?g wie jakich ilo?ci KM. Wiem o 2 sondach kt?re maj? wp?yw na mieszanke. R?wnie? czyta?em o tym ze po wyci?ciu kata niekt?rym silnik wogule nie dzia?a. Mi kto? wycio? i wszystko chodzi ?licznie bez check engine. Oczywi?cie nie ma kata to teoretycznie moc jest wi?ksza ale czy brak tego kata mo?e co? miesza? w komputerze i sprawiac ?e moc jest mniejsza czy takiej ewentualno?ci wogule nie ma ? |
|
|
|
|
Diabel
wyjadacz
Pomógł: 13 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 918 Skąd: Krakow ;)
|
Wysłany: 2008-10-26, 18:04
|
|
|
check engine moze ci sie nie wyswietlac z wielu powodow byc moze ktos zrobil to profesjonalnie albo metoda wyciag zaroweczke |
|
|
|
|
BIF [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-26, 20:52
|
|
|
Przestraszyle? mnie z ta metoda na "wyci?gnij ?ar?wke" ale to odpada bo po odpaleniu zapala sie razem ze wszystkimi kontrolkami ale zaraz potem ga?nie tak jak wszystkie wi?c wszystko jest git i jeszcze ani razu mi si? nie zapali?a odk?d go mam. Wi?c wygl?da na to ?e zrobione to by?o po profesjonalnemu. A myslicie ?e jak wstawi?bym kata spowrotem (czego raczej nie zrobie) to wszystko by dzia?alo bez problemu czy trzebaby?oby cos konfigurowa? ? |
|
|
|
|
OrBiTaL
gruba ryba GaBBerMafia
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 406 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2008-10-26, 21:27
|
|
|
nie wywala bledu , nie czujesz spalenizny w srodku.. nie ma kata .. - w czym problem
jest jeszcze jedna opcja.. za malo jezdzisz zeby wywalilo ce.. mi wywala tylko w jednym momencie .. jak jade na 5 biegu okolo 60 mil na godzine bez gazu.. no wiec sie nauczylem juz zeby tak wolno nie jezdzic |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-26, 21:32
|
|
|
OrBiTaL napisał/a: | najlepiej wstawic test pipe czyli kawalek rury z flanszami jakie ma kat | bron boze w wolnossacym silniku!!!
OrBiTaL napisał/a: | z drugiej strony jesli chcesz dbac o srodowisko to kup sobie hi-flow cat , bedziesz mogl normalnie na przeglad jechcac a i mocy bedzie wiecej.. | kat seira a kat sporotwy w moim przypadku nic nie przyniosl... mam tera hi flow
Brak kata nie powoduje strat w mocy.... lecz spadek momentu obrotowego... i pozniejsza reakcje na gaz... ogolnie wstalilbym hi flow zamaist pustej rury... bedzie ciszej i zwawiej tyle ode mnie pozdrawiam |
|
|
|
|
BIF [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-26, 21:37
|
|
|
Aaaaaa Hi-Flow faktycznie .. tez nie wiem co to Kto? mo?e opisa? to co? i jak dzia?a i gdzie to moge dosta? i ile za to bede musia? da?? Czy wymaga jaki? konfiguracji komputera czy poprostu wstawie to i bedzie dziala? ? No i o jakiej wielko?ci przyrostu momentu bedzie mozna m?wi? ? Dzi?ki z g?ry
A tak dopisuj?c: Orbital - je?d?e nim ju? 3 miesi?ce i ani razu nawet nie pisno? z CE z juz pr?bowa?em wszystkiego. Cisna? do ko?ca i je?dzi? na wysokim biegu baaardzo wolno .. nic .. a wida? ?e kat do?? dawno wyci?ty sadz?c po stanie rury kt?ra jest wstawiona w jego miejsce. A temat za?ozy?em bo co poniekt?rzy mnie straszyli ?e w?asnie to przez brak kataizator moge mie? spadki mocy no i przy sporych redukcjach ludzie gadaj? ?e samoch?d brzmi jak traktor a nie sportowa strza?a ( ale to ju? kwestia gustu) |
Ostatnio zmieniony przez BIF 2008-10-26, 21:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-26, 21:40
|
|
|
BIF napisał/a: | No i o jakiej wielko?ci przyrostu momentu bedzie mozna m?wi? ? | w najlepszym przypadku powrot do serii w dolnych partiach obrotow...
nic nie musisz konfigorwac... kawal blachy i tyle |
|
|
|
|
OrBiTaL
gruba ryba GaBBerMafia
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 406 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2008-10-26, 21:42
|
|
|
GOLDI, m8 nie zrozumiales mnie |
|
|
|
|
BIF [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-26, 21:52
|
|
|
EEE to nie wiem czy warte swojej ceny chyba ?e interes nie jest drogi ? Mo?e wiesz Goldi po ile stoja te High Flow Cat'y? i gdzie dostane je do mojego ? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-26, 21:55
|
|
|
okolo 400-500 zl... allegro |
|
|
|
|
OrBiTaL
gruba ryba GaBBerMafia
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 406 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2008-10-26, 21:56
|
|
|
BIF, ja bym zostawil ta rure , ostatnio kumplowi wycielismy cala srodkowa sekcje w celice 1.8 n/a .. kata i srodkowy tlumik .. i o wiele lepiej jedzie... ale moze ja sie nie znam bo mam turbo a tam to inaczej dziala .. w n/a musisz miec dostrojony wydech do calosci.. |
|
|
|
|
BIF [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-26, 23:55
|
|
|
No ok zostawie Pytalem si? bo poprostu potrzebowa?em porady ludzi z do?wiadczeniem. Co innego gdybym sam wycio? tego kata to bym mia? por?wnanie jak bylo wczesniej i jak teraz. A ?e moge tylko wiedzie? jak jest bez niego to wolalem si? spytac ?eby np niepotrzebnie wywalac kase na sportowe lub chocia?by ten hi-flow. Te? jakie? wielkiej chcicy na moc i moment nie mam. Tyle ile mam starcza na moje potrzeby zw?aszcza ?e wczesniej je?dzi?em jakimi? marnymi 58 KM . Wole si? skoncetrowa? na wygl?dzie i ud?wi?kowieniu ni? na osi?gach Ale dzieki wielkie za rade. Zostane przy rurze chyba ?e nie bede mia? co robi? z kas? to co? bede kombinowa? z tym wydechem chocia? pewnie ka?dy z was odradzi mi ze wzgl?du na to ze to jest GS. Jeszcze raz Dzieki |
|
|
|
|
Slavex
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2008 Posty: 173 Skąd: Wroc?aw / Wolsztyn
|
|
|
|
|
BIF [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-27, 22:15
|
|
|
W sumie S?awius masz racje Mozna by by?o chociaz teoretycznie tw?j bedzie lepszy .. widzia?em jak goni?e? gizona ... Nie mam szans + brak momentu przy niskich obratach przez brak kata .. no i sp?jrz na mojego a na twoje z wygl?du jest wolniejszy |
|
|
|
|
Slavex
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2008 Posty: 173 Skąd: Wroc?aw / Wolsztyn
|
Wysłany: 2008-10-27, 22:55
|
|
|
BIF napisał/a: | z wygl?du jest wolniejszy |
ja do konca tez nie wiem czy moj eclipse ma pelna moc, niemniej chetnie sie twoim przejade |
_________________ ZAPRASZAM http://www.eclipse.net.pl...p=122150#122150
|
Ostatnio zmieniony przez Slavex 2008-10-27, 22:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
BIF [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-28, 12:42
|
|
|
Co si? ?miejesz.. dobrze wiesz ?e mam racje . Moje stalusy wygl?daj? jak wykute z kamienia a ca?y samoch?d jakby by? zrobiony z pierwiastk?w z ko?ca tablicy okresowej. |
|
|
|
|
Slavex
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2008 Posty: 173 Skąd: Wroc?aw / Wolsztyn
|
Wysłany: 2008-10-28, 18:54
|
|
|
Stalusy to sobie wymienisz na wiosne... ale popatrz... oprocz tego to mamy te same problemy w autach, np. stukaj?ce szyby, zmechacony material pod fotelami, stukaj?ca tylna polka przy przejezdzaniu przez garby... nie jest ?le |
_________________ ZAPRASZAM http://www.eclipse.net.pl...p=122150#122150
|
|
|
|
|
piotr
zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: -60 Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 70 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 2008-10-28, 19:23
|
|
|
BIF napisał/a: | Przestraszyle? mnie z ta metoda na "wyci?gnij ?ar?wke" ale to odpada bo po odpaleniu zapala sie razem ze wszystkimi kontrolkami ale zaraz potem ga?nie tak jak wszystkie wi?c wszystko jest git i jeszcze ani razu mi si? nie zapali?a odk?d go mam. Wi?c wygl?da na to ?e zrobione to by?o po profesjonalnemu. A myslicie ?e jak wstawi?bym kata spowrotem (czego raczej nie zrobie) to wszystko by dzia?alo bez problemu czy trzebaby?oby cos konfigurowa? ? | czyli bardzo mo?liwe ?e masz kontrolk? od CHECK ENGIN zmostkowan? z inn? kontrolk? .prawid?owo dzia?aj?cy CHECK pika brz?czyk 9 razy i dopiero ga?nie je?li wszystko w porz?dku ,bez wzgl?du na inne kontrolki podobnie jak PP. jest niezale?na kontrolka od innych przynajmiej tak jest w 1G, .je?li tak jest wystarczy odpi?c chocia?by sond? lambda .czy przep?ywk? i sam sie zori?tujesz . |
_________________ Wyprzedaż garażowa części do eclipse 1G ......tel 506 277 665.............Piotr. |
|
|
|
|
|