Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Katalizator
Autor Wiadomość
BIF
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-26, 14:58   Katalizator

Mam Eclipse 2g z 96 GS. Poprzedni wlasciciel (nie wiem dlaczego) wycio? katalizator. S?ysza?em i czyta?em r?zne opinie na ten temat i chcem ju? znac ostateczn? wersje. Co proponujecie: wstawi? katalizator (jaki? sportowy czy normalny) czy zostawic tak jak jest? Jak to si? odbije na osi?gach i spalaniu. Czekam na dobre rady :)
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-10-26, 16:16   

najlepiej wstawic test pipe czyli kawalek rury z flanszami jakie ma kat , z drugiej strony jesli chcesz dbac o srodowisko to kup sobie hi-flow cat , bedziesz mogl normalnie na przeglad jechcac a i mocy bedzie wiecej... chociaz w gs-ie w serii nie zauwazysz roznicy jak masz wybebeszony kat czy test pipe - nie ma co tu wnikac w zjawiska falowe zachodzace w ukladzie wydechowym i rozprezanie gazow . pewne jest ze lepiej bez niz z :> Wybor jest Twoj :> a co do spalania .. hmm bedzie Ci pewnie raz na jakis czas wywalalo check engine a wtedy wiecej lyknie .. z drugiej strony nie masz kata = wiecej mocy = wiecej lyknie :dance:
Ostatnio zmieniony przez OrBiTaL 2008-10-26, 16:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
BIF
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-26, 17:05   

Hmmm no ok dobrze wiedzie?. Powiem tak ?e spalanie i ?rodowisko to mi do?? konkretnie wisi. Chodzi o moc :) Narazie w g?owie nie mam wyci?gania z tego silnika b?g wie jakich ilo?ci KM. Wiem o 2 sondach kt?re maj? wp?yw na mieszanke. R?wnie? czyta?em o tym ze po wyci?ciu kata niekt?rym silnik wogule nie dzia?a. Mi kto? wycio? i wszystko chodzi ?licznie bez check engine. Oczywi?cie nie ma kata to teoretycznie moc jest wi?ksza ale czy brak tego kata mo?e co? miesza? w komputerze i sprawiac ?e moc jest mniejsza czy takiej ewentualno?ci wogule nie ma ?
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2008-10-26, 18:04   

check engine moze ci sie nie wyswietlac z wielu powodow byc moze ktos zrobil to profesjonalnie albo metoda wyciag zaroweczke :P
 
 
 
BIF
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-26, 20:52   

Przestraszyle? mnie z ta metoda na "wyci?gnij ?ar?wke" ale to odpada bo po odpaleniu zapala sie razem ze wszystkimi kontrolkami ale zaraz potem ga?nie tak jak wszystkie :) wi?c wszystko jest git i jeszcze ani razu mi si? nie zapali?a odk?d go mam. Wi?c wygl?da na to ?e zrobione to by?o po profesjonalnemu. A myslicie ?e jak wstawi?bym kata spowrotem (czego raczej nie zrobie) to wszystko by dzia?alo bez problemu czy trzebaby?oby cos konfigurowa? ?
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-10-26, 21:27   

nie wywala bledu , nie czujesz spalenizny w srodku.. nie ma kata .. - w czym problem :twisted:
jest jeszcze jedna opcja.. za malo jezdzisz zeby wywalilo ce.. mi wywala tylko w jednym momencie .. jak jade na 5 biegu okolo 60 mil na godzine bez gazu.. no wiec sie nauczylem juz zeby tak wolno nie jezdzic :hahaha:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-26, 21:32   

OrBiTaL napisał/a:
najlepiej wstawic test pipe czyli kawalek rury z flanszami jakie ma kat
bron boze w wolnossacym silniku!!!

OrBiTaL napisał/a:
z drugiej strony jesli chcesz dbac o srodowisko to kup sobie hi-flow cat , bedziesz mogl normalnie na przeglad jechcac a i mocy bedzie wiecej..
kat seira a kat sporotwy w moim przypadku nic nie przyniosl... mam tera hi flow

Brak kata nie powoduje strat w mocy.... lecz spadek momentu obrotowego... i pozniejsza reakcje na gaz... ogolnie wstalilbym hi flow zamaist pustej rury... bedzie ciszej i zwawiej :> tyle ode mnie pozdrawiam :>
 
 
BIF
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-26, 21:37   

Aaaaaa Hi-Flow faktycznie .. tez nie wiem co to :) Kto? mo?e opisa? to co? i jak dzia?a i gdzie to moge dosta? i ile za to bede musia? da?? Czy wymaga jaki? konfiguracji komputera czy poprostu wstawie to i bedzie dziala? ? No i o jakiej wielko?ci przyrostu momentu bedzie mozna m?wi? ? Dzi?ki z g?ry :)

A tak dopisuj?c: Orbital - je?d?e nim ju? 3 miesi?ce i ani razu nawet nie pisno? z CE z juz pr?bowa?em wszystkiego. Cisna? do ko?ca i je?dzi? na wysokim biegu baaardzo wolno .. nic .. a wida? ?e kat do?? dawno wyci?ty sadz?c po stanie rury kt?ra jest wstawiona w jego miejsce. A temat za?ozy?em bo co poniekt?rzy mnie straszyli ?e w?asnie to przez brak kataizator moge mie? spadki mocy no i przy sporych redukcjach ludzie gadaj? ?e samoch?d brzmi jak traktor a nie sportowa strza?a ( ale to ju? kwestia gustu) :)
Ostatnio zmieniony przez BIF 2008-10-26, 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-26, 21:40   

BIF napisał/a:
No i o jakiej wielko?ci przyrostu momentu bedzie mozna m?wi? ?
w najlepszym przypadku powrot do serii w dolnych partiach obrotow...

nic nie musisz konfigorwac... kawal blachy i tyle
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-10-26, 21:42   

GOLDI, m8 nie zrozumiales mnie :twisted:
 
 
 
BIF
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-26, 21:52   

EEE to nie wiem czy warte swojej ceny :) chyba ?e interes nie jest drogi ? Mo?e wiesz Goldi po ile stoja te High Flow Cat'y? i gdzie dostane je do mojego ?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-26, 21:55   

okolo 400-500 zl... allegro
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-10-26, 21:56   

BIF, ja bym zostawil ta rure , ostatnio kumplowi wycielismy cala srodkowa sekcje w celice 1.8 n/a .. kata i srodkowy tlumik .. i o wiele lepiej jedzie... ale moze ja sie nie znam bo mam turbo a tam to inaczej dziala .. w n/a musisz miec dostrojony wydech do calosci..
 
 
 
BIF
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-26, 23:55   

No ok zostawie :P Pytalem si? bo poprostu potrzebowa?em porady ludzi z do?wiadczeniem. Co innego gdybym sam wycio? tego kata to bym mia? por?wnanie jak bylo wczesniej i jak teraz. A ?e moge tylko wiedzie? jak jest bez niego to wolalem si? spytac ?eby np niepotrzebnie wywalac kase na sportowe lub chocia?by ten hi-flow. Te? jakie? wielkiej chcicy na moc i moment nie mam. Tyle ile mam starcza na moje potrzeby zw?aszcza ?e wczesniej je?dzi?em jakimi? marnymi 58 KM :/ . Wole si? skoncetrowa? na wygl?dzie i ud?wi?kowieniu ni? na osi?gach :) Ale dzieki wielkie za rade. Zostane przy rurze chyba ?e nie bede mia? co robi? z kas? to co? bede kombinowa? z tym wydechem chocia? pewnie ka?dy z was odradzi mi ze wzgl?du na to ze to jest GS. Jeszcze raz Dzieki :ok: :serduszka: :amen:
 
 
Slavex 
mniejsza zielenina



Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 173
Skąd: Wroc?aw / Wolsztyn
Wysłany: 2008-10-27, 19:07   

BIF,
Mozemy sie ugadac i dam ci sie przejechac moim a ja przejade sie twoim i ocenimy ktory lepiej sie zbiera
_________________
ZAPRASZAM http://www.eclipse.net.pl...p=122150#122150
 
 
 
BIF
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-27, 22:15   

W sumie S?awius masz racje :) Mozna by by?o chociaz teoretycznie tw?j bedzie lepszy .. widzia?em jak goni?e? gizona ... Nie mam szans :) + brak momentu przy niskich obratach przez brak kata .. no i sp?jrz na mojego a na twoje :) z wygl?du jest wolniejszy :jezyk:
 
 
Slavex 
mniejsza zielenina



Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 173
Skąd: Wroc?aw / Wolsztyn
Wysłany: 2008-10-27, 22:55   

BIF napisał/a:
z wygl?du jest wolniejszy :jezyk:
:hahaha: :hahaha: :hahaha:


ja do konca tez nie wiem czy moj eclipse ma pelna moc, niemniej chetnie sie twoim przejade
_________________
ZAPRASZAM http://www.eclipse.net.pl...p=122150#122150
Ostatnio zmieniony przez Slavex 2008-10-27, 22:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
BIF
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-28, 12:42   

Co si? ?miejesz.. dobrze wiesz ?e mam racje :lol2: . Moje stalusy wygl?daj? jak wykute z kamienia a ca?y samoch?d jakby by? zrobiony z pierwiastk?w z ko?ca tablicy okresowej. :lol2:
 
 
Slavex 
mniejsza zielenina



Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 173
Skąd: Wroc?aw / Wolsztyn
Wysłany: 2008-10-28, 18:54   

Stalusy to sobie wymienisz na wiosne... ale popatrz... oprocz tego to mamy te same problemy w autach, np. stukaj?ce szyby, zmechacony material pod fotelami, stukaj?ca tylna polka przy przejezdzaniu przez garby... nie jest ?le
_________________
ZAPRASZAM http://www.eclipse.net.pl...p=122150#122150
 
 
 
piotr 
zielenina


Pomógł: 3 razy
Wiek: -60
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 70
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 2008-10-28, 19:23   

BIF napisał/a:
Przestraszyle? mnie z ta metoda na "wyci?gnij ?ar?wke" ale to odpada bo po odpaleniu zapala sie razem ze wszystkimi kontrolkami ale zaraz potem ga?nie tak jak wszystkie :) wi?c wszystko jest git i jeszcze ani razu mi si? nie zapali?a odk?d go mam. Wi?c wygl?da na to ?e zrobione to by?o po profesjonalnemu. A myslicie ?e jak wstawi?bym kata spowrotem (czego raczej nie zrobie) to wszystko by dzia?alo bez problemu czy trzebaby?oby cos konfigurowa? ?
czyli bardzo mo?liwe ?e masz kontrolk? od CHECK ENGIN zmostkowan? z inn? kontrolk? .prawid?owo dzia?aj?cy CHECK pika brz?czyk 9 razy i dopiero ga?nie je?li wszystko w porz?dku ,bez wzgl?du na inne kontrolki podobnie jak PP. jest niezale?na kontrolka od innych przynajmiej tak jest w 1G, .je?li tak jest wystarczy odpi?c chocia?by sond? lambda .czy przep?ywk? i sam sie zori?tujesz .
_________________
Wyprzedaż garażowa części do eclipse 1G ......tel 506 277 665.............Piotr.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9