Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak przywrócic moc w swoim samochodzie ?
Autor Wiadomość
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-08-30, 10:54   Jak przywrócic moc w swoim samochodzie ?

Cze??
Wi?kszo?? z nas ma samochodzy powy?ej 10-tego roku ?ycia i przez te lata niekt?re konie mechaniczne wyfrun??y z samochodu . M?j 2G GS z silnikiem 4G63 sprawuje si? dobrze. Nie mam z nim problem?w ale je?li kto? wie jak odzyska? stracone konie to prosze o opinni
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-30, 11:13   

jak przywrocic? doprowadzic silnik do takiego stanu by Cie nie bral ani grama oleju na oleju pelnosyntetycznym... zrob kompletny wydech na ORI... wiesz praktycznie w kazdym elemencie traci sie jakis odsetek rumakow...
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2007-08-30, 12:20   

Na forum ludzie pisali, ?e watro kata wymieni? na nowego.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
ralph
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-30, 12:30   

ja bym proponowal zrobic generalny remont sinika.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-30, 13:49   

elinwar napisał/a:
Na forum ludzie pisali, ?e watro kata wymieni? na nowego.


Jesli mieszanka jest/byla wlasciwa to kat jest na cale zycie. Wymienic swiece, olej, filtry, kable do swiec, przeszyscic przepustnice.

To byloby chyba najprostrze aby odzyskac stracone kuce.
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-08-30, 14:28   

allias napisał/a:
elinwar napisał/a:
Na forum ludzie pisali, ?e watro kata wymieni? na nowego.


Jesli mieszanka jest/byla wlasciwa to kat jest na cale zycie. Wymienic swiece, olej, filtry, kable do swiec, przeszyscic przepustnice.

To byloby chyba najprostrze aby odzyskac stracone kuce.


To ju? jest zrobione... No nic. Trzeba pojecha? na hamowni? i sprawdzi? ile kuc?w wyby?o...
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-30, 18:15   

Pamietaj tylko ze to co na hamowni to nie to co w katalogach. Mam nadzieje ze wiesz o tym co sie traci na ukladzie napedowym?

Wiec jesli nie masz wczesniejszych pomiarow z hamowni to nie trudz sie tymi porownaniami.
 
 
Bobo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 258
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2007-08-30, 18:18   

Pablo1o, ale jak wr?cisz to podziel si? z nami info ile ci tam wysz?o tych kucy...
_________________
błądzić jest podobno rzeczą ludzką, głupców trwać w błędzie....
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-08-30, 21:59   

wyczy?ci? wtryski, wymieni? pomp?, filtry WSZYSTKIE na ori minimum, wydech w N/A pe?na seria na nowym kacie jak si? wytopi?, wyczy?ci? silnik z nagaru, sprawdzi? kompresj? czy jest seryjna ... jak spad?a poni?ej 5-10% tego co z fabryki to ju? b?dzie mniej mocy, wyczy?ci? przepustnic?, og?lnie najwi?cej mocy w N/A zabiera kompresja i nagar.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
MAIBACHES
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-18, 16:28   

to co piszecie u mnie osobiscie zostalo wymienione czyli filtry czyszczenie przepustki nowa sonda czyszczenie wtryskow swiece przewody zalozone dwie strumiennice(odpowiednie) nie jakies podroby za 60zl. I.......... i wielki h..... przy tej masie auta i wieku te czynnosci na niewiele sie zdadza chodz napewno nie pogorsza osiagow.czy nowe czy stare ten samochodzik nie jest sprinterem chociazby jak nissan 200 czy celika 2.0 16v.trzeba sie ztym pogodzic i jezdzic tym co sie ma.od taka moja skromna opinia.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-18, 16:36   

MAIBACHES napisał/a:
zalozone dwie strumiennice(odpowiednie) nie jakies podroby za 60zl
rozwin temat, gdzie je zalozyles, i co to za strumienice? luskowe czy innego typu :> ? uklad wydechowy zrobiles w przelocie? co gdize ejst opisz:> i pytanie czy robiles cos jeszcze z ukaldem?
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-11-18, 16:44   

ja mam prost? rade.... jak chcesz je?dzi? szybciej i mo?esz sie po?wi?ci? dla g?onego t?umika.... odpu?? sobie i wywal wszystkie wyg?uszenia, plastiki i tylni? kanap? :P pomorze :twisted:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
MAIBACHES
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-18, 18:52   

GOLDI, sa to strumiennice szczelinowe robione na zamowienie we wloszech w prywatnej firmie takze zalozony byl tlumik koncowy ( zamowienie fabryka lanci) niestety byl zbyt jak by to okreslic(agresywny) wiec zmieniony zostal.Jedna zamontowana zamiast kata druga tlumik srodkowy.ale to bez znaczenia przeciez.chodzi o to ze wymiana tych wszystkich pie*dol jak w temacie nie przyczyni sie do znacznego wzrostu mocy.ile da swieca ile da przewod ile da uklad itd? przy dobry materialach jest to rzedu 10 -20KM max.NP POZADNY TLUMIK koncowy wart okolo 800zl podniesie moc raptem 2-4KM bo nie 15KM jak slysze czesto.a w aucie przy takiem masie i mocy jak eclips powiedzmy 10-15KM wiecej czy to cos da?byc moze w autku jak cc lub tico bedzie to odczuwalne ale nie w M E.
 
 
tony_tr 
mniejsza zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 177
Skąd: Wroc?aw
Wysłany: 2007-11-18, 21:34   

hmm ale napisz jaka jest moc wyjsciowa, bo jezeli zak?ada? 145 to przyrost 15 KM b?dzie odczuwalny... a je?eli np 130 bo ma du?o kilometr?w przejechane to wzrost z tej wartosci na 145 te? powinien byc odczywalny... Pomy?l nad turbin?...
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-18, 22:36   

chodzi Ci o zwezke venturiego ?

strumienica w miejscu kata w silniku wolnossacym to zle rozwiaznie... obys tym sobie zaworow nie wykonczyl... ale idac dalej jesli tlumik koncowy masz nie przelotowy to tak naprawde te strumienice Ci nic nie daja... a moge powiedziec ze wrecz przeciwnie... wywalenie katalizatora napewno odebralo Ci moment obrotowy, nie znacznie ale zawsze... tutaj tak sie nie robi..

odetkales wydech... pytanie czy zrobiles cos z dolotem?

2 strumienice zakdla sie tylko w jednym przypadku: jedna dolotu druga wydechu z tym ze wlasnie zwezka wenturiego loduje w wydech, a w dolot luskowa, o takich przypadkach slyszalem.... ale lepszym rozwiazaniem jest ecu master niz grzebanie w dolotach i wydechach i precyzyjne ich wyliczanie...
 
 
MAIBACHES
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-19, 20:34   

[ Dodano: 2007-11-19, 20:47 ]
GOLDI, coz ci moge powiedziec przed pomiarem bylo 137 ps po montazu 143,6 PS auto bylo robione dosc dobrym zakladzie osobiscie nie igerowalem w sprawy montazu propozycja zapadla i zgodzilem sie .z tego co wiem to kat obniza moc auta a uszkodzony moze sprawiac problemy.dolot bez zmian.szczelinowki sa to luskowe strumienice te maja z tego co pamietam wieksze naciecia co powoduje mocniejszy wir w srodku.czy odczuwam zajebiste w gniatanie? dup....... chodzi jak chodzil wydaje mi sie ze jedynie uturbienie spowoduje znaczacy przyrost w aucie.ale co ja tam wiem.
Ostatnio zmieniony przez SAMAEL 2007-11-19, 23:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2007-11-19, 21:07   

MAIBACHES napisał/a:
ile da swieca ile da przewod ile da uklad itd? przy dobry materialach jest to rzedu 10 -20KM max


?wiece i kable nie wymienia si? dla przyrostu mocy tylko dla prawid?owej pracy silnika.

MAIBACHES napisał/a:
POZADNY TLUMIK koncowy wart okolo 800zl podniesie moc raptem 2-4KM bo nie 15KM jak slysze czesto


nie wiedzia?em ?e t?umiki ko?cowe podnosz?moc o max 4 konie, tylko i wy??cznie odpowiednio wyliczony i porz?dnie zrobiony wydech w NA mo?e Ci podnie?? moc oraz moment w silniku.


MAIBACHES napisał/a:
Jedna zamontowana zamiast kata druga tlumik srodkowy.ale to bez znaczenia przeciez.chodzi o to ze wymiana tych wszystkich pie*dol jak w temacie nie przyczyni sie do znacznego wzrostu mocy.


w NA warto wymieni? katalizator tylko na katalizator wysokiego przep?ywu, a drugiego t?umika nie warto nawet rusza?, chyba ?e na nowy. mo?na te? conajwy?ej troszke zwi?kszy? ?rednice uk?adu wydechowego.

MAIBACHES napisał/a:
uszkodzony moze sprawiac problemy


uszkodzny tzn stary i zapchany ? to w jego miejsce si? wspawuje strumienice wtedy ?

MAIBACHES napisał/a:
dolot bez zmian.


dolot bez zmian, to jeden z powod?w kiepskiego przyrostu mocy, warto zastosowa? sportowa wk?ade filtra powietrza montowan? w seryjn? puszke.

MAIBACHES napisał/a:
chodzi jak chodzil wydaje mi sie ze jedynie uturbienie spowoduje znaczacy przyrost w aucie.ale co ja tam wiem.


nie, nie tylko uturbienie, choc to chyba najprostszy spos?b ale niezbyt tani je?li chodzi o eclipse NA, mo?na zbudowa? mocny silnik wolnoss?cy na bazie 4g63, jest od tego odpowiedni temat, poszukaj na forum bystrzaku :wtf:

[ Dodano: 2007-11-19, 21:13 ]
odsy?am r?wnie? do posta powy?ej kolegi Goldiego, on ma wi?cej cierpliwo?ci do mato??w, ja niestety nie :?

[ Dodano: 2007-11-19, 21:16 ]
dobrze te? pobawi? si? w polerke kolektora wydechowego, lub jego wymiane na sportowy odpowiednik do NA :jezyk: przyrosty moze nie b?d? rz?du 50 koni ale taki pod?ubany GS potrafi zaskoczy? i przynie?? mn?stwo frajdy z jazdy :jezyk:
Ostatnio zmieniony przez SAMAEL 2007-11-19, 23:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-11-19, 23:52   

dla roz?adowania energii posprz?ta?em troch? .... bez nerw?w panowie mia?em dzisiaj ci??ki dzie? i naprawd? mam z?y humor...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-20, 00:12   

MAIBACHES, tak kat zatkany moze poeowodwac straszne pogorszenie... jednak jego calkowite usuniecie powoduje delikatny wzrost hp ale niestety spory (esli pare do kilkunastu mozna nazwac sporym) spadkiem moemntu obrotowego... w niektorych przypadkach ten moment przesuwa sie tylko w gore... przez co samochod sporo traci na niskich obrotach... dolot i wydech w n/a to bardzo rystrykcyjna sprawa:> trzeba pamietac o zjawisku falowym w nim zachodzacym i nie zrobic zbyt odetkanego wydechu...

w n/a nie trzeba isc tylko w turbo :) mozna zakuc silnik na tlokach o bardzo wysokiej kompresji, zastosowac bardzo ostre walki, naprawde super obliczyc wydech pcozawszy od kolektora itd itd itd... jest tyle samo zabawy co w uturbianiu :) i tyle samo trzeba serca wlozyc :> MAIBACHES, chcesz odczuc poprawe :) zaloz wkladke K&N do puszki z filtrem ... odczujesz delikatna poprawe :) nie mowie ze to bedize skok rzedu dziesieciu koni i dwudziestu momentu... ale powinienes odczuc delikatna roznice... bron boze stozek...
 
 
Paulus 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 985
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-11-21, 15:28   

GOLDI napisał/a:
zaloz wkladke K&N do puszki z filtrem ... odczujesz delikatna poprawe ...

Na seryjnej reszcie grat?w jest to baaaaardzo delikatna poprawa. :>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15