Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
No to bedzie...
Autor Wiadomość
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-18, 17:07   

ja mialem podobny problem, overboost, umnie byla to wina zle ustawionego boostcontrollera, na manualu problemu nie bylo
 
 
Arczi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-18, 18:01   

stroje na map sensorze w aemie sprawdzili?my juz wszystko i wyglada ze jest dobrze
sprawdzali?my tez boost controller i na manualnym bylo to samo
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-18, 18:43   

Nie wiem czy Kuba pozwoli, ale jak by? podes?a? plik z AEM`a z konfiguracj? to mog? bym zerkn??, no i mo?e masz jakiego? loga zapisanego te bym popatrzy? co i jak
 
 
Arczi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-18, 19:42   

w ustawieniach w aem na 100 jest wszystko dobrze , chyba ze aem jest zepsuty albo jakies zwarcie w instalacji
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-18, 19:57   

moze jakis zonk w sprzecie? nie pamietam co Kuba mi mowil o twoim setupie, kolektor ssacy? zawory? wtryski!? choc wtryski AEM powinien zalogowac jezeli jest problem... a moze to jednak typowy problem zaplonu? jakie cewki? swiece? sam aparat moze sie sra?
 
 
Arczi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-18, 20:14   

wlasnie kuba mia? sprawdzic aparat moze faktycznie on jest przyczyna calego zamieszania zawory seria swieced 9 platynowki, w tej chwili sa kable i seryjne cewki ale probowalismy tez na Coil On PLug i dalej bylo to samo
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2009-03-18, 23:10   

seryjny komp siedzi jeszcze w aucie ? czy ca?kowita przesiadka na sa ? bo "?ciana" przy najwi?kszym obci??eniu wygl?da mi na boost cut'a , sam tak mia?em jak powy?ej 1.3 bara stara?em si? co? ustawi?. rada podnie?? ci?nienie na listwie i zdi?? paliwa.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Arczi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-19, 09:58   

w aucie jest aem z 1g wi?zka 2g(automat) przerobione sa tylko wtyczki do kompa a silnik jest 6bolt tak?e namieszane jak sie da
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-19, 17:41   

komp tu raczej nie jest problemem, Kuba ma AEM'a calkiem niezle obcykanego, milion mozliwosci kontroli ( logow ) wiec na pewno cos by zauwazyli, ALE sprawdzic zaplon to po 1, kiedys, na seryjnym ecu z paroma duperelami mialem ta sama sytuacje, zmienilem swiece ktore tam siedzialy (split fire czy costam ) na NGK BPR 6ES i problem znikl (platynowo irydowe o ile pamietam ) hamerykance ustawiaja je na 0.028" a jak cisnienie paliwa? jak wydajnosc pompy? przewinieta? dodane nowe kable do niej? bo w mojej walbro 255hp ktos zapomnial i tez sytuacja sie poprawila po zrobieniu tego co trzeba ;) a boost leak testowaliscie? moze ma nieszczelnosci? jaki map sensor? moze za maly?
Ostatnio zmieniony przez Adamek 2009-03-19, 17:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12