No to bedzie... |
Autor |
Wiadomość |
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-18, 17:07
|
|
|
ja mialem podobny problem, overboost, umnie byla to wina zle ustawionego boostcontrollera, na manualu problemu nie bylo |
|
|
|
|
Arczi [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-18, 18:01
|
|
|
stroje na map sensorze w aemie sprawdzili?my juz wszystko i wyglada ze jest dobrze
sprawdzali?my tez boost controller i na manualnym bylo to samo |
|
|
|
|
kisielisodd [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-18, 18:43
|
|
|
Nie wiem czy Kuba pozwoli, ale jak by? podes?a? plik z AEM`a z konfiguracj? to mog? bym zerkn??, no i mo?e masz jakiego? loga zapisanego te bym popatrzy? co i jak |
|
|
|
|
Arczi [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-18, 19:42
|
|
|
w ustawieniach w aem na 100 jest wszystko dobrze , chyba ze aem jest zepsuty albo jakies zwarcie w instalacji |
|
|
|
|
Adamek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-18, 19:57
|
|
|
moze jakis zonk w sprzecie? nie pamietam co Kuba mi mowil o twoim setupie, kolektor ssacy? zawory? wtryski!? choc wtryski AEM powinien zalogowac jezeli jest problem... a moze to jednak typowy problem zaplonu? jakie cewki? swiece? sam aparat moze sie sra? |
|
|
|
|
Arczi [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-18, 20:14
|
|
|
wlasnie kuba mia? sprawdzic aparat moze faktycznie on jest przyczyna calego zamieszania zawory seria swieced 9 platynowki, w tej chwili sa kable i seryjne cewki ale probowalismy tez na Coil On PLug i dalej bylo to samo |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2009-03-18, 23:10
|
|
|
seryjny komp siedzi jeszcze w aucie ? czy ca?kowita przesiadka na sa ? bo "?ciana" przy najwi?kszym obci??eniu wygl?da mi na boost cut'a , sam tak mia?em jak powy?ej 1.3 bara stara?em si? co? ustawi?. rada podnie?? ci?nienie na listwie i zdi?? paliwa. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Arczi [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-19, 09:58
|
|
|
w aucie jest aem z 1g wi?zka 2g(automat) przerobione sa tylko wtyczki do kompa a silnik jest 6bolt tak?e namieszane jak sie da |
|
|
|
|
Adamek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-19, 17:41
|
|
|
komp tu raczej nie jest problemem, Kuba ma AEM'a calkiem niezle obcykanego, milion mozliwosci kontroli ( logow ) wiec na pewno cos by zauwazyli, ALE sprawdzic zaplon to po 1, kiedys, na seryjnym ecu z paroma duperelami mialem ta sama sytuacje, zmienilem swiece ktore tam siedzialy (split fire czy costam ) na NGK BPR 6ES i problem znikl (platynowo irydowe o ile pamietam ) hamerykance ustawiaja je na 0.028" a jak cisnienie paliwa? jak wydajnosc pompy? przewinieta? dodane nowe kable do niej? bo w mojej walbro 255hp ktos zapomnial i tez sytuacja sie poprawila po zrobieniu tego co trzeba a boost leak testowaliscie? moze ma nieszczelnosci? jaki map sensor? moze za maly? |
Ostatnio zmieniony przez Adamek 2009-03-19, 17:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|