Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
spyder 3,8 v6
Autor Wiadomość
USIMPORT
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-18, 00:55   

A tak w razie W to ile by mnie kosztowa?o podkr?cenie 2.4 ? Wkladal ktos turbo np? Bo zaczyna mnie szlak trafia? ze kupi?em 2.4 :( kurde
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-18, 09:07   

Mozliwosci jest baaaaardzo duzo. Zalezy co chcesz osiagnac i za ile...
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-18, 09:25   

uturbienie samochodu wolnossacego to koszt 12-15 tysiecy
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-18, 13:21   

Jesli mozesz sobie sciagnac czesci to sa dostepne elementy gdzie musisz troche sam pomodyfikowac co bedzie ciebie kosztowalo okolo ~$2000 lub kupic gotowy kit za $3-3.5k ale pamietaj ze potem montaz i najwazniejsze strojenie.
 
 
wwooxx
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-11, 20:27   

takie pytanie odno?nie tej wersji, w instrukcji jest napisane ze setke osiaga juz po 4 sekundach. Czy to prawda :O? to sekunde wolniej ni? ferrari .. i 1,5 sekundy szybciej ni? 350z ;)
Ostatnio zmieniony przez wwooxx 2009-05-11, 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
runo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 866
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-11, 22:20   

:hahaha: To nie prawda, na forum czytalem ze jest to pomiedzy 5.9 a 6.2, ale napewno nie 4 sekundy i napewno nie w spyderze ktory jest jeszcze ciezszy niz coupe. Musiales cos zle przeczytac, a jak tak masz albo gdzies widziales to wrzuc na forum :ok:
_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
 
 
wwooxx
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-12, 10:28   

mia?e? racje, ?le przeczytalem. od 60-100 w 4 sekundy przy?piesza.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-12, 23:07   

wwooxx napisał/a:
mia?e? racje, ?le przeczytalem. od 60-100 w 4 sekundy przy?piesza.


Sprawdz to jeszcze raz bo napewno to tez jest bledem :>
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-13, 08:41   

allias napisał/a:
wwooxx napisał/a:
mia?e? racje, ?le przeczytalem. od 60-100 w 4 sekundy przy?piesza.


Sprawdz to jeszcze raz bo napewno to tez jest bledem :>


Zale?y od biegu, na 4 napewno w tyle nie poci?gnie ale na 2 czemu nie?
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-13, 10:34   

Skoro masz najwiekszy ciag od 0km/h a to do setki ma 8-9s to jak chcesz uzyskac 60-100km/h w 4s?
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-13, 15:22   

Silnik 3,8 to ma chyba mniej ni? 8-9 do setki. Pewnie w granicach 7s (skoro coupe ma 6). Skoro od 0km/h ma najwi?kszy ci?g i na pierwszym biegu poci?gnie za???my do 60 km/h co zajmie mu powiedzmy ze 3s to po zapi?ciu 2 biegu do 100km/h powinien w te 4s chyba poci?gn??. Co za prablem zredukowa? przy przyspieszaniu od 60 na 2 bieg?

Na 3 albo 4 biegu to nie dziwi? si?, ?e mo?e s?abo ci?gn?? bo za niski moment b?dzie ale na 2 biegu te 260KM powinno ci?gn?? jak g?upie.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
runo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 866
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-13, 15:44   

Mi sie wydaje ze spyder ma okolo 6,5 do seki
_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-05-13, 16:04   

viader napisał/a:
Na 3 albo 4 biegu to nie dziwi? si?, ?e mo?e s?abo ci?gn?? bo za niski moment b?dzie ale na 2 biegu te 260KM powinno ci?gn?? jak g?upie.

Pablo sie przejecha? takim na miejscu pasa?era to chcia? odrazu swoje 2G sprzedawa? .. tyle ode mnie :ok:
 
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-05-13, 18:16   

MATi napisał/a:
Pablo sie przejecha? takim na miejscu pasa?era to chcia? odrazu swoje 2G sprzedawa? .. tyle ode mnie


hehe, a przewi?z? go kto? drug? generacja z turbinka dla por?wnania? :>


viader napisał/a:
te 260KM


tylko 260 KM maj?, my?la?em, ?e 280

tak czy siak z taka moc? powinny lepiej przyspiesza? ni? 6.5s do setki, nie uwa?acie?
chyba ?e wa?y ok.1600kg :protest:
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-05-13, 18:21   

Nezz napisał/a:
hehe, a przewi?z? go kto? drug? generacja z turbinka dla por?wnania? :>
:wtf: :wtf: Pablo ma w swoim turbinke wie? .. :> :>


Nezz napisał/a:
tylko 260 KM maj?, my?la?em, ?e 280
263 konie dok?adnie maj? wersja poliftowa na 265 koni za spraw? poprawionego wydechu :ok:
 
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-05-13, 18:24   

MATi napisał/a:
Nezz napisa?/a:
hehe, a przewi?z? go kto? drug? generacja z turbinka dla por?wnania? :>
:wtf: :wtf: Pablo ma w swoim turbinke wie? .. :> :>


wiec pewnie chodzi o wnetrze autka, bo jest naprawde mi?o w ?rodku :) nie ma co nawet porownywac do 2g.

MATi napisał/a:
Nezz napisa?/a:
tylko 260 KM maj?, my?la?em, ?e 280
263 konie dok?adnie maj? wersja poliftowa na 265 koni za spraw? poprawionego wydechu :ok:


wlasnie znalazlem na stronie eclipseinfo.prv.pl nastepujace dane

Cytat:
WERSJE:

S? dost?pne cztery wersje: GS, GS Spyder, GT, and GT Spyder.

4th Gen (2006):

* Eclipse GS: bazowy model FWD , 162 hp 2.4 L 16-valve SOHC Mitsubishi 4G69 engine

* Eclipse GS Spyder: kabrio FWD , 162 hp 2.4 L 16-valve SOHC Mitsubishi 4G69 engine

* Eclipse GT: coupe FWD , 263 hp 3.8 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G75 engine

* Eclipse GT Spyder: kabrio FWD , 260 hp 3.8 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G75 engine


tak?e wychodzi na to, ?e spyderek jednak ma 260 KM :paker:
Ostatnio zmieniony przez nezik 2009-05-13, 18:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-13, 19:48   

Na podstawie Mitsu USA:
http://www.mitsubishicars...cs.do?loc=en-us :P
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-05-13, 19:53   

Nezz napisał/a:
wiec pewnie chodzi o wnetrze autka, bo jest naprawde mi?o w ?rodku :) nie ma co nawet porownywac do 2g.


nie chodzi w?asnie o osiagi a wnetrze r?wnie? :ok:
 
 
 
runo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 866
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-13, 19:59   

co? wlasnie mi sie wydaje ze chodzi o osiagi a nie tylko o wnetrze? niech sie wypowie Pablo
_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-05-13, 21:19   

MATi napisał/a:
nie chodzi w?asnie o osiagi


osi?gi mojego GS-T bardzo podobne, troszeczke wolniej oczywi?cie(4g 6.5 do 100km/h tak? ja na ciulowych oponkach 6.7 do 96), wiec nie wiem w czym rzecz :)
z lepszymi startami, dzieki awd, gsx na pewno je?dzi podobnie :)

pozdrawiam i prosz? bez spi??, bo to tylko moje zdanie :) :ksiadz:
Ostatnio zmieniony przez nezik 2009-05-13, 21:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13