spyder 3,8 v6 |
Autor |
Wiadomość |
USIMPORT [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-18, 00:55
|
|
|
A tak w razie W to ile by mnie kosztowa?o podkr?cenie 2.4 ? Wkladal ktos turbo np? Bo zaczyna mnie szlak trafia? ze kupi?em 2.4 kurde |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-18, 09:07
|
|
|
Mozliwosci jest baaaaardzo duzo. Zalezy co chcesz osiagnac i za ile... |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-18, 09:25
|
|
|
uturbienie samochodu wolnossacego to koszt 12-15 tysiecy |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-07-18, 13:21
|
|
|
Jesli mozesz sobie sciagnac czesci to sa dostepne elementy gdzie musisz troche sam pomodyfikowac co bedzie ciebie kosztowalo okolo ~$2000 lub kupic gotowy kit za $3-3.5k ale pamietaj ze potem montaz i najwazniejsze strojenie. |
|
|
|
|
wwooxx [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-11, 20:27
|
|
|
takie pytanie odno?nie tej wersji, w instrukcji jest napisane ze setke osiaga juz po 4 sekundach. Czy to prawda :O? to sekunde wolniej ni? ferrari .. i 1,5 sekundy szybciej ni? 350z |
Ostatnio zmieniony przez wwooxx 2009-05-11, 20:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
runo
KLUBOWICZ
Pomógł: 12 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 866 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-05-11, 22:20
|
|
|
To nie prawda, na forum czytalem ze jest to pomiedzy 5.9 a 6.2, ale napewno nie 4 sekundy i napewno nie w spyderze ktory jest jeszcze ciezszy niz coupe. Musiales cos zle przeczytac, a jak tak masz albo gdzies widziales to wrzuc na forum |
_________________ "Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
|
|
|
|
|
wwooxx [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-12, 10:28
|
|
|
mia?e? racje, ?le przeczytalem. od 60-100 w 4 sekundy przy?piesza. |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-12, 23:07
|
|
|
wwooxx napisał/a: | mia?e? racje, ?le przeczytalem. od 60-100 w 4 sekundy przy?piesza. |
Sprawdz to jeszcze raz bo napewno to tez jest bledem |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-05-13, 08:41
|
|
|
allias napisał/a: | wwooxx napisał/a: | mia?e? racje, ?le przeczytalem. od 60-100 w 4 sekundy przy?piesza. |
Sprawdz to jeszcze raz bo napewno to tez jest bledem |
Zale?y od biegu, na 4 napewno w tyle nie poci?gnie ale na 2 czemu nie? |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-13, 10:34
|
|
|
Skoro masz najwiekszy ciag od 0km/h a to do setki ma 8-9s to jak chcesz uzyskac 60-100km/h w 4s? |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-05-13, 15:22
|
|
|
Silnik 3,8 to ma chyba mniej ni? 8-9 do setki. Pewnie w granicach 7s (skoro coupe ma 6). Skoro od 0km/h ma najwi?kszy ci?g i na pierwszym biegu poci?gnie za???my do 60 km/h co zajmie mu powiedzmy ze 3s to po zapi?ciu 2 biegu do 100km/h powinien w te 4s chyba poci?gn??. Co za prablem zredukowa? przy przyspieszaniu od 60 na 2 bieg?
Na 3 albo 4 biegu to nie dziwi? si?, ?e mo?e s?abo ci?gn?? bo za niski moment b?dzie ale na 2 biegu te 260KM powinno ci?gn?? jak g?upie. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
runo
KLUBOWICZ
Pomógł: 12 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 866 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-05-13, 15:44
|
|
|
Mi sie wydaje ze spyder ma okolo 6,5 do seki |
_________________ "Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2009-05-13, 16:04
|
|
|
viader napisał/a: | Na 3 albo 4 biegu to nie dziwi? si?, ?e mo?e s?abo ci?gn?? bo za niski moment b?dzie ale na 2 biegu te 260KM powinno ci?gn?? jak g?upie. |
Pablo sie przejecha? takim na miejscu pasa?era to chcia? odrazu swoje 2G sprzedawa? .. tyle ode mnie |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-05-13, 18:16
|
|
|
MATi napisał/a: | Pablo sie przejecha? takim na miejscu pasa?era to chcia? odrazu swoje 2G sprzedawa? .. tyle ode mnie |
hehe, a przewi?z? go kto? drug? generacja z turbinka dla por?wnania?
viader napisał/a: | te 260KM |
tylko 260 KM maj?, my?la?em, ?e 280
tak czy siak z taka moc? powinny lepiej przyspiesza? ni? 6.5s do setki, nie uwa?acie?
chyba ?e wa?y ok.1600kg |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2009-05-13, 18:21
|
|
|
Nezz napisał/a: | hehe, a przewi?z? go kto? drug? generacja z turbinka dla por?wnania? | Pablo ma w swoim turbinke wie? ..
Nezz napisał/a: | tylko 260 KM maj?, my?la?em, ?e 280
| 263 konie dok?adnie maj? wersja poliftowa na 265 koni za spraw? poprawionego wydechu |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-05-13, 18:24
|
|
|
MATi napisał/a: | Nezz napisa?/a:
hehe, a przewi?z? go kto? drug? generacja z turbinka dla por?wnania?
Pablo ma w swoim turbinke wie? .. |
wiec pewnie chodzi o wnetrze autka, bo jest naprawde mi?o w ?rodku nie ma co nawet porownywac do 2g.
MATi napisał/a: | Nezz napisa?/a:
tylko 260 KM maj?, my?la?em, ?e 280
263 konie dok?adnie maj? wersja poliftowa na 265 koni za spraw? poprawionego wydechu |
wlasnie znalazlem na stronie eclipseinfo.prv.pl nastepujace dane
Cytat: | WERSJE:
S? dost?pne cztery wersje: GS, GS Spyder, GT, and GT Spyder.
4th Gen (2006):
* Eclipse GS: bazowy model FWD , 162 hp 2.4 L 16-valve SOHC Mitsubishi 4G69 engine
* Eclipse GS Spyder: kabrio FWD , 162 hp 2.4 L 16-valve SOHC Mitsubishi 4G69 engine
* Eclipse GT: coupe FWD , 263 hp 3.8 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G75 engine
* Eclipse GT Spyder: kabrio FWD , 260 hp 3.8 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G75 engine |
tak?e wychodzi na to, ?e spyderek jednak ma 260 KM |
Ostatnio zmieniony przez nezik 2009-05-13, 18:46, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2009-05-13, 19:53
|
|
|
Nezz napisał/a: | wiec pewnie chodzi o wnetrze autka, bo jest naprawde mi?o w ?rodku nie ma co nawet porownywac do 2g.
|
nie chodzi w?asnie o osiagi a wnetrze r?wnie? |
|
|
|
|
runo
KLUBOWICZ
Pomógł: 12 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 866 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-05-13, 19:59
|
|
|
co? wlasnie mi sie wydaje ze chodzi o osiagi a nie tylko o wnetrze? niech sie wypowie Pablo |
_________________ "Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
|
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-05-13, 21:19
|
|
|
MATi napisał/a: | nie chodzi w?asnie o osiagi |
osi?gi mojego GS-T bardzo podobne, troszeczke wolniej oczywi?cie(4g 6.5 do 100km/h tak? ja na ciulowych oponkach 6.7 do 96), wiec nie wiem w czym rzecz
z lepszymi startami, dzieki awd, gsx na pewno je?dzi podobnie
pozdrawiam i prosz? bez spi??, bo to tylko moje zdanie |
Ostatnio zmieniony przez nezik 2009-05-13, 21:21, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|