Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwiekszanie mocy 420a
Autor Wiadomość
Many
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-09, 16:27   

zgadzam sie z diab?em automatem je?d?? Pany :D
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-09, 16:31   

Many napisał/a:
zgadzam sie z diab?em automatem je?d?? Pany :D


Mam nadzieje ze mowisz tylko o Cliperach (choc i tu nie jest dobrze generalizowac) a co powiesz o Super Cars z automatem? Czy to znaczy ze tylko kobiety nimi jezdza???? :badcrack: :badcrack:
 
 
Many
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-09, 16:33   

Chyba mnie nie zrozumia?es :lol2:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-09, 16:35   

Ups... przeczytalem to jeszcze raz... nie wiem czemu przeczytalem to 'panny' w sensie 'kobiety' - :hahaha: :amen: :ksiadz:
 
 
Many
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-09, 16:38   

Luzik :D
Do niedawna by?em sceptycznie nastawiony do automat?w. Jednak jak sie przejecha?em dobrym automatem to teraz mam do nich respect :D cho? nie ukrywam ze wola?bym manualn?

sorr za OT
Ostatnio zmieniony przez Many 2008-01-09, 16:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2008-01-09, 20:45   

dla tych co nie kumaj? Manego - jego Supra to automat.......ale ja i tak wole manuala, lubi? sobie pomiesza? w baku :hahaha:
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
Many
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-09, 21:52   

Tez bym wola? 6-biegowego getraga. No ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :)

Sorki za OT
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-14, 23:25   

A ile mozna by wyciagnac z wonlo ssaka montujac zaluzmy taki zestawik

http://www.slowboyracing....&cat=206&page=1
http://www.slowboyracing....cat=2391&page=1

I czy laczylo by sie to z jakim kolwieg dodatkowym strojeniem.
 
 
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-15, 00:00   

to tylko czesc gratow ktore musisz zmienic wkladajac sportowe walki rozrzadu
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-15, 01:43   

A co jeszcze?
 
 
DACO
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 04:19   

No duzo pracy nad uturbieniem a szczegolnie nad dostrojeniem wszystkiego , ale nie zaluje wogole. Ten dzwiek zaworu upustowego ; po prostu poezja. Ale racja kosztowna operacja uturbic 420A
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 09:34   

DACO napisał/a:
Ale racja kosztowna operacja uturbic 420A
etam :P teraz dolar tani ;)
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 20:31   

No dobra wszystko zbiega sie ciagle do uturbiania. Mi raczej chodzi nie o uturbianie tylko o wyciagniecie max z wolno ssaka. Na ile mozna by go wkrecic kucy montujac zaluzmy sportowy rozrzad, wydech 3" przelotowy z high flow kat(bez kata ponoc problemy), high flow intake, wieksza przepustnice, low weight fly whele(moze bez tego bo tu trzeba by bylo wywazac) itp bajery. Nie bylo by moze tego pssssssst ale za to chodzil by jak taka wiertara mielaca gwozdzie :roll:
Ostatnio zmieniony przez d4mi4no 2008-03-17, 20:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 21:23   

3" za duzooooooooo... 2,25 " ... max 2,5 cala!! hi flow cat... hmmm dobre rozwiazanie ale drogie... walki... same walki nic nie dadza... dzadza ale nie wiele.... dolot i przpustnica... hmmm troche przyniesie... samego kola zamachowego nie zmienisz... widziales kiedys kolo zamachowe w 420a? do seryjnego sprzegla nie zmienisz lekkiego kola trzeba zmienaic sprzeglo odrazu... przy dosc spoym nakladzie aksy jakies 180?
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 21:30   

No to co tansze, soft turbo czy to wszystko?
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 21:33   

Duzo nie zyskasz bez bardzo duzego nakladu kasy.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 21:35   

tak czy inaczej by uzyskac te okolo 200 lub troche ponad patatajkwo trzeba posiwecic minimum 10 kola :D zeby to bylo dobrze zrobione i sie nie syplo w miecha :P
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 21:39   

Kasa to pojecie wzgledne :roll: chodzi mi tu bardziej o oplacalnosc, moc/kasa. Co jest bardziej oplacalne soft turbo czy podrasowanie silnika.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 21:41   

Soft turbo > N/A - pod warunkiem ze oba dobrze zrobione.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 21:42   

turbo... wiaze za soba zwiekszenie specjalnego traktowania samochodu... czestsze wymiany oleju... szybciej bedzie Ci sie konczyc sprzeglo... itd... wiadomo wiekszy moment uzyskasz

z NA takiego wyniku jak z turbo nie osiagniesz ... ale wciaz bedzie to NA :> nie bedzie laga, bardziej plynny przebieg momentu... ogolnie na NA dluzsza zywotnosc... choc te silniki duzo znosza :)

jak masz kasiore to pakuj sie w turbo :) jak nie masz kasiory nie pakuj sie w nic :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12