Zwiekszanie mocy 420a |
Autor |
Wiadomość |
Many [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-09, 16:27
|
|
|
zgadzam sie z diab?em automatem je?d?? Pany |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-09, 16:31
|
|
|
Many napisał/a: | zgadzam sie z diab?em automatem je?d?? Pany |
Mam nadzieje ze mowisz tylko o Cliperach (choc i tu nie jest dobrze generalizowac) a co powiesz o Super Cars z automatem? Czy to znaczy ze tylko kobiety nimi jezdza???? |
|
|
|
|
Many [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-09, 16:33
|
|
|
Chyba mnie nie zrozumia?es |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-09, 16:35
|
|
|
Ups... przeczytalem to jeszcze raz... nie wiem czemu przeczytalem to 'panny' w sensie 'kobiety' - |
|
|
|
|
Many [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-09, 16:38
|
|
|
Luzik
Do niedawna by?em sceptycznie nastawiony do automat?w. Jednak jak sie przejecha?em dobrym automatem to teraz mam do nich respect cho? nie ukrywam ze wola?bym manualn?
sorr za OT |
Ostatnio zmieniony przez Many 2008-01-09, 16:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trucky
KLUBOWICZ wg Szakala: Wariat:)
Pomógł: 24 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 1559 Skąd: Dolsk WLKP
|
Wysłany: 2008-01-09, 20:45
|
|
|
dla tych co nie kumaj? Manego - jego Supra to automat.......ale ja i tak wole manuala, lubi? sobie pomiesza? w baku |
_________________ "If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna
Ułęż 2:47 |
|
|
|
|
Many [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-09, 21:52
|
|
|
Tez bym wola? 6-biegowego getraga. No ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma
Sorki za OT |
|
|
|
|
d4mi4no [Usunięty]
|
|
|
|
|
pip [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-15, 00:00
|
|
|
to tylko czesc gratow ktore musisz zmienic wkladajac sportowe walki rozrzadu |
|
|
|
|
d4mi4no [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-15, 01:43
|
|
|
A co jeszcze? |
|
|
|
|
DACO [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 04:19
|
|
|
No duzo pracy nad uturbieniem a szczegolnie nad dostrojeniem wszystkiego , ale nie zaluje wogole. Ten dzwiek zaworu upustowego ; po prostu poezja. Ale racja kosztowna operacja uturbic 420A |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 09:34
|
|
|
DACO napisał/a: | Ale racja kosztowna operacja uturbic 420A | etam teraz dolar tani |
|
|
|
|
d4mi4no [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 20:31
|
|
|
No dobra wszystko zbiega sie ciagle do uturbiania. Mi raczej chodzi nie o uturbianie tylko o wyciagniecie max z wolno ssaka. Na ile mozna by go wkrecic kucy montujac zaluzmy sportowy rozrzad, wydech 3" przelotowy z high flow kat(bez kata ponoc problemy), high flow intake, wieksza przepustnice, low weight fly whele(moze bez tego bo tu trzeba by bylo wywazac) itp bajery. Nie bylo by moze tego pssssssst ale za to chodzil by jak taka wiertara mielaca gwozdzie |
Ostatnio zmieniony przez d4mi4no 2008-03-17, 20:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 21:23
|
|
|
3" za duzooooooooo... 2,25 " ... max 2,5 cala!! hi flow cat... hmmm dobre rozwiazanie ale drogie... walki... same walki nic nie dadza... dzadza ale nie wiele.... dolot i przpustnica... hmmm troche przyniesie... samego kola zamachowego nie zmienisz... widziales kiedys kolo zamachowe w 420a? do seryjnego sprzegla nie zmienisz lekkiego kola trzeba zmienaic sprzeglo odrazu... przy dosc spoym nakladzie aksy jakies 180? |
|
|
|
|
d4mi4no [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 21:30
|
|
|
No to co tansze, soft turbo czy to wszystko? |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 21:33
|
|
|
Duzo nie zyskasz bez bardzo duzego nakladu kasy. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 21:35
|
|
|
tak czy inaczej by uzyskac te okolo 200 lub troche ponad patatajkwo trzeba posiwecic minimum 10 kola zeby to bylo dobrze zrobione i sie nie syplo w miecha |
|
|
|
|
d4mi4no [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 21:39
|
|
|
Kasa to pojecie wzgledne chodzi mi tu bardziej o oplacalnosc, moc/kasa. Co jest bardziej oplacalne soft turbo czy podrasowanie silnika. |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 21:41
|
|
|
Soft turbo > N/A - pod warunkiem ze oba dobrze zrobione. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 21:42
|
|
|
turbo... wiaze za soba zwiekszenie specjalnego traktowania samochodu... czestsze wymiany oleju... szybciej bedzie Ci sie konczyc sprzeglo... itd... wiadomo wiekszy moment uzyskasz
z NA takiego wyniku jak z turbo nie osiagniesz ... ale wciaz bedzie to NA nie bedzie laga, bardziej plynny przebieg momentu... ogolnie na NA dluzsza zywotnosc... choc te silniki duzo znosza
jak masz kasiore to pakuj sie w turbo jak nie masz kasiory nie pakuj sie w nic |
|
|
|
|
|