Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwiekszanie mocy 420a
Autor Wiadomość
diablo23
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-07, 22:04   RE

dzieki z gory,kawsowkemoge zrobic u znajomego,robili wydech do civica del sol i ladnie wszystko sie zgralo,aem mowisz,ok,ile kosztuje ten piggy back?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-07, 22:18   

diablo23 napisał/a:
,robili wydech do civica del sol
honbda to honda... tam naaqwrt jak pospawasz migomatem z rynny deszczowej to zawsze przyniesie to jakies efekty

Cytat:
ile kosztuje ten piggy back?
ecu amster 499zl, strojenie 1000zl, montaz 350zl... calosc w pakiecie 1700zl
 
 
diablo23
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-07, 22:34   re

ok imowisz,ze przyrost do 10 km i 20 nm,to jest b.dobrze,a gdzie ta firma sie miesci,ktora to robi?wydech musze noy zrobic,bo ten juz sie zaczyna sypac,tyle tylko,ze wyglad ma ladny bo jest na dwa tlumiki ultera iladnie brzmi-mruczy na niskich,a nawysokich metaliczny odglos,filtr to byl bmc lub brc nie pamietam dokladnie,ale jesli mowicie,ze aem lub pipercross,to ok,jakie sa ich koszta?wszystko pewnie da przyrost z 15 km i 25 nm,to i tak dobry wynik,mi wystarczy,tylko samochod wyglada na jakies ponad 200 i kazdy chce sie scigac, a ja juz nie jestem wycisnac wiecej,szkoda,turbo nie wchodzi w gre
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-07, 23:24   

diablo23 napisał/a:
,szkoda,turbo nie wchodzi w gre
jak najbardziej wchodzi w gre... np http://www.projectxs.pl//content/view/104/102/

dolot - ile moze obecnie aem v2 kosztowac? z 1000zl?

wydech - okolo 2000zl plus kolektor 4in1 600zl

swinia podpiecie strojenie 1700zl

gdzie? np u nas czyli w www.projectxs.pl

ile moze to dac? moze... z naciskiem na moze!! 10km max... to sa samochody z silnikami wolnossacymi... to nie honda... cudow nie oczekuj :>
 
 
diablo23
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-07, 23:34   re

to prawie jak soft turbo,wiec nie ma sensu,albo sofcik-ale tez beda problemy,albo jakies tansze czesci,bo nie ma sensu pchac tyle kasy jak to nic nie da,no coz myslelm,ze z wydecham bedzie latwiej,a tu klaps,to mi sie nie oplaca-cena w granicach 5-6 tys,bez sensu za tyle mozna chyba softa zalozyc razem z zestrojeniem,a co z v-boxem v-techa-latwy montaz,bez strojenia,ale pewnie przyrosty mizerne-i tak zle i tak niedobrze
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-07, 23:36   

diablo23 napisał/a:
a tu klaps,to mi sie nie oplaca-cena w granicach 5-6 tys,bez sensu za tyle mozna chyba softa zalozyc razem z zestrojeniem
soft turbo to okolice 15 tysiecy :D

diablo23 napisał/a:
a co z v-boxem v-techa-latwy montaz,bez strojenia,ale pewnie przyrosty mizerne-i tak zle i tak niedobrze
co ty chcesz 1-2 kunia dodac :> ? pozatym odradzam wszystko co z vtechu :) oby nikomu nie przyszlo po nich poprawiac ;) strach sie bac
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2009-04-08, 00:01   

ta u patallacha wycina?em dzierb? vtecha.... o ja ... lito?ci..
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Pat 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1289
Skąd: Podkowa Leśna
Wysłany: 2009-04-08, 08:20   

hehe.
ca?y czas mam te diwajsy :D
zachowa?em jako ciekawostk? przyrodnicz?, aczkolwiek nie wiem czy ktokolwiek by chcia? to wk?ada? do samochodu...w moim przynajmniej chyba nie dzia?a?o tak jak powinno :>
_________________
DIAMONDS ARE FOREVER
 
 
 
diablo23
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-08, 22:39   RE

ciekawie,widze ze firma tylko ladnie wyglada na reklamie,z tego wszystkiego odeszla mi ochota na wszelkir przerobki,zaloze jakis dobry filtr iiiiiiii myslalem o oryginalnym wydechy do dodge'a,ale nowym,reszty nie bede zmienial,nie ma sensu,lepiej poczekac troche,sprzedac go i kupic gst i wtedy zaczac cos kombinowac,albo cos juz przerobionego ze stranow sciagnac,bo mozna ladne modele kupic za rozsadna cene
 
 
fasteclipse 
KLUBOWICZ
Dawid


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 282
Skąd: Krak?w
Wysłany: 2009-05-21, 05:40   

Ciekawe jakby spisywa? sie compressor w 420a swogo czasu widywa?em compresory do 420a na ebay-u...

Co? takiego :




Alternatywa dla uturbienia...... :>
_________________
TransformacjA
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2011-05-06, 14:33   

ostro kotleta odgrzewam :lol2:
Przeczytałem cały wątek kilka razy, ale wciąż nurtuje mnie kilka pytań
jeśli nie polecą joby to będę pytał dalej ;)
pierwsza rzecz, to kolektor wydechowy, szukam, szukam i z tego co znalazłem to:
1. hahn


Uploaded with ImageShack.us

z tego co widzę to nie ma tu wyjścia na zewn. WG i bardzo dobrze :)
On jest żeliwny?
i czym różni się od:
2. ebay


Uploaded with ImageShack.us

ten też jest chyba żeliwny. Są jakieś różnice?
Pytam najprościej jak mogę, ponieważ wiadomo, że Hahn jest spoko, ale jakie są negatywy tego 2? Ma co prawda wyjście na zew. WG, ale kiedyś ktoś mnie poprawiał na forum, jak nie wiedziałem dlaczego u kogoś tam był on zaślepiony. Nigdzie nie mogę znaleźć jakiś informacji popartych faktami. Wszędzie, że jak ebay to turbo chinol itp - nie wnikam, chodzi o kolektor

i nr 3:

OBX - za te same pieniądze co nr 2



Uploaded with ImageShack.us

Ten jest "rurowy" poprzednia dwa były "skrzynkowe", z tego co wyczytałem do skrzynkowy daje spokojnie rade, zaś te "baranki" są jakoś liczone (choć nie wiem czy aż tak bardzo ktoś w to wnika) i równoodległościowe, co jak również wyczytałem poprawi dół, czyli szybciej turbina się będzie wkręcać itp.

Uprzedzam pytania: zależy ile chcesz dmuchnąć?
Pytam o softa czyli spokojnie, a moje pytanie wywodzi się z tego, że:
1. kolektor do 420a w Polsce nie do kupienia
2. ebay: żeliwny spoko, ale za tą samą cene jest "ładny" obx - no bo czemu ma nie być ładny? ;) Jedyny minus który znalazłem w sieci to że potrafią pękać, czy to przez słabe mocowania (ciężar sprężarki je łamie), czy to obok, lub na spawach
3. hahn - wiadomo, ale za drogo jak dla mnie na nowy kit, uzywek jak na lekartwo

Widziałem też chyba na DSMtuners czy gdzieś, że spawają sami z rur, ale z drugiej strony czytałem, że żeliwo starasznie ciężko się spawa - nie znam się, szukałem w google.
Ciekawi mnie czy bardziej by było opłacalne, "wystruganie" takiego kolektora w Polsce, czy ściąganie z ebaya? Wkurza mnie to bo widze na allegro do GST za 300 zł, a 210 USD + jakieś cła wychodzi dużo drożej, a na mój chłopski rozum to są 2 flansze i rurki. Nie jest to chyba zbyt skomplikowane

Wypowiadajcie się kto może bo o tym na forum jest baaaaaaardzo mało, a chyba po to one jest ;)
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-06, 14:47   

andrzejp napisał/a:
i równoodległościowe, co jak również wyczytałem poprawi dół, czyli szybciej turbina się będzie wkręcać itp.
niet.. rownoodleglosciowy poprawia przeplwyy na gorze... skrzynka ma lepszy dol..

kolektor najlepiej zeliwny z wyjsciem na WG poniewaz ciezko na seryjnych acturator dac doladowanie nizsze niz 0,7 bara. a tyle to juz strach dmuchac w seryjny motor, a wlasciwie tloki...
ale taki zeliwny to widze ze to flansza t3 wiec jest uzalezniony od sprezarke z housingiem opartych na flanszy t3 a wiec wieksza czesc garrettów.. pytanie jaka sprezarke chcesz? cos pokroju gt28rs, gt2871r, 16g bym pakowal na Twoim miejscu

andrzejp napisał/a:
2. ebay: żeliwny spoko, ale za tą samą cene jest "ładny" obx - no bo czemu ma nie być ładny? Jedyny minus który znalazłem w sieci to że potrafią pękać, czy to przez słabe mocowania (ciężar sprężarki je łamie), czy to obok, lub na spawach
stal cienkoscienna i strasznie pekaja na spawach po jakims czasie... ogolnie kolekotry wydechowe powinno spawac sie z grubej nierdzewy i ostro przetapiac a potem obrabiac miejsca przetopow...

andrzejp napisał/a:
Widziałem też chyba na DSMtuners czy gdzieś, że spawają sami z rur, ale z drugiej strony czytałem, że żeliwo starasznie ciężko się spawa - nie znam się, szukałem w google.
a po co spawac z zeliwa ? tniesz flansze na laserze z nierdzewki i kupujesz elementy ze stali nierdzewnej i spawasz

andrzejp napisał/a:
bo widze na allegro do GST za 300 zł, a 210 USD + jakieś cła wychodzi dużo drożej, a na mój chłopski rozum to są 2 flansze i rurki. Nie jest to chyba zbyt skomplikowane
dolicz planowanie powierzchni odpowiednie spasowanie, podpory kolektora etc.. to nie do konca jest takie proste
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2011-05-06, 15:04   

GOLDI, dziękuje :)

GOLDI napisał/a:
kolektor najlepiej zeliwny z wyjsciem na WG poniewaz ciezko na seryjnych acturator dac doladowanie nizsze niz 0,7 bara.

hmm, ale wtedy bym musiał dać/kupić zewnętrzny WG i koszt znów rośnie podejrzewam w tysiącach. Ty u siebie nie miałeś przypadkiem wewnętrznego?

GOLDI napisał/a:
pytanie jaka sprezarke chcesz? cos pokroju gt28rs, gt2871r, 16g bym pakowal na Twoim miejscu

Nie mam zielonego pojęcia, z tym pytaniem wole poczekać i nie robić burzy...
co do 16g to wszystko pięknie ładnie, ale czy nie jest ona dużo droższa? czy aż taka potrzebna? może są różne rodzaje tych 16'tek, ale one chyba do 400km starczają, więc nie był by to przerost formy nad treścią? oczywiście jeżeli plan by był o późniejsze podnoszenie mocy to i owszem, ale na soft nie jest zbyt "duża"? na chłopski rozum to puki ona się obudzi to już będe musiał bieg zmieniać :)

GOLDI napisał/a:
dolicz planowanie powierzchni odpowiednie spasowanie, podpory kolektora etc.. to nie do konca jest takie proste

a Wy robicie takie kolektory? mam pisac na "biuro" czy na forum? jeśli to nie tajemnica
Podejrzewam, że fajnie by było poskładać go na aucie, ale niestety kraków daleko ;/

Zapytać zawsze można i proszę o spokojne podejście do tematu :) to że chce się dowiedzieć, nie znaczy że dziś po pracy będe "tjuningował" :badteeth:
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-05-06, 15:23   

andrzejp napisał/a:
a Wy robicie takie kolektory? mam pisac na "biuro" czy na forum? jeśli to nie tajemnica
Podejrzewam, że fajnie by było poskładać go na aucie, ale niestety kraków daleko ;/


robią robią, a nawet aktualnie jest zdaje się możliwość zbudowania "na aucie" w PXS bo stoi tam 420a akurat
_________________

 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2011-05-06, 15:24   

:) poczekam na odpowiedź GOLDI'iego, bo pw ma wyłączone :)
sprowadzą mnie chłopaki na ziemie :hahaha:
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-06, 17:35   

andrzejp napisał/a:
hmm, ale wtedy bym musiał dać/kupić zewnętrzny WG i koszt znów rośnie podejrzewam w tysiącach. Ty u siebie nie miałeś przypadkiem wewnętrznego?
mialem, ale dlugo szukalem aktuatora z opla gdzie otwiera sie przy 0,55 bara

andrzejp napisał/a:
Nie mam zielonego pojęcia, z tym pytaniem wole poczekać i nie robić burzy...
co do 16g to wszystko pięknie ładnie, ale czy nie jest ona dużo droższa? czy aż taka potrzebna? może są różne rodzaje tych 16'tek, ale one chyba do 400km starczają, więc nie był by to przerost formy nad treścią? oczywiście jeżeli plan by był o późniejsze podnoszenie mocy to i owszem, ale na soft nie jest zbyt "duża"? na chłopski rozum to puki ona się obudzi to już będe musiał bieg zmieniać
no wlasnie nie do konca ona jest za duza. raczej musialbys szukac tych rozmiawrow turbo by zachowac odpowiednie przyrosty bez duzego laga. oczywisicie mozna dac mniejsza ale wtedy bedzie kiepski top end i samochod nie wygeneruje tyle mocy. smiem twierdziec ze garrett bedzie drozszy od 16g. 16g to wydatek rzedu 360hp, gt28rs/gt2781r okolo 330-350hp

i takiej sprezarki potrzeba do 420a :)

andrzejp napisał/a:
a Wy robicie takie kolektory? mam pisac na "biuro" czy na forum? jeśli to nie tajemnica
Podejrzewam, że fajnie by było poskładać go na aucie, ale niestety kraków daleko ;/
oczywiscie robimy, wlasnie jedna skrzynka wyladowala na 420a :) z 16g na pokladzie, ale narazie nie zdrawdze ktorego klubowicza ;) i prosze tych co cos wiedza w temacie rowniez o milczenie :P

tak wiec da sie przygotowac turbo kit, aczkolwiek najlepiej budowac to od razu na samochodzie, kazdy setup jest inny. i ciezko o uniwersalne rozwiazania.
jesli chcialbys zapytac cos z projectxs smialo pisz na mail biuro@projectxs.pl

ps. pw wylaczylem bo ostatnimi czasy to kilka godzin dziennie spedzal na rozwiazywaniu problemow innych, a potem rozne zdanie na forum od tych osob na forum czytalem... wiec zrezygnowalem z tej opcji, do szczescia potrzebna mi nie jest :) a i zagladam tutaj coraz rzadziej z racji powyzszych zachowan... nie temat nie miejsce na to :P
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2011-05-06, 17:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2011-05-06, 17:46   

GOLDI, brak mi słów... :ok:
chciałbym iść "przetartym szlakiem jakimś" i jeśli nie będziesz zaglądał na forum to chociaż do tego topicu zajrzyj :)
dawaj adres to Ci 4-ro pak leszka na weekend wyśle, bo właśnie takich odpowiedzi szukałem :)
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-06, 17:53   

andrzejp napisał/a:
dawaj adres to Ci 4-ro pak leszka na weekend wyśle, bo właśnie takich odpowiedzi szukałem
nie jestem tu dla zadnych profitów czy też giftów :) lubię to co robie, szanuję ludzi rzeczowo podchodzących do performance'u :) tak więc andrzeju strugaj turbo :)

jesli masz jakies pytania co do setupu to spoczko pomoge Ci dobrac odpowiednie elementy by całość miała ręce i nogi :)
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-05-06, 19:42   

GOLDI napisał/a:
prosze tych co cos wiedza w temacie rowniez o milczenie


obiecuję :jezyk:

GOLDI napisał/a:
nie jestem tu dla zadnych profitów czy też giftów


taak??? a kwiaty i czekoladki to odemnie braleś!! :jezyk:
_________________

 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2011-05-09, 15:39   

ok, znalazłem coś takiego na "passwordjdm"
Cytat:
Cytat:
a jak można zmniejszyć ciśnienie doładowania jeśli seryjnie jest ustawione 0,7 bar'a?

gwintujesz cięgno od WG i wkręcasz w nakrętkę, dzięki czemu masz płynną regulacją długości.

dla jasności pytam, czy to "większa sprawa" czy jednak da się to obejść
mowa o wew WG
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12