Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwiekszanie mocy 420a
Autor Wiadomość
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-09, 16:24   

nie da sie tego obejsc w seryjnym aktuatorze eclipsea... probowalem
 
 
maciek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 250
Skąd: Krosno/KRK
Wysłany: 2011-05-09, 19:00   

Czy doladowanie 0,5 -0,6 bara na 16g jest bezpiecznie dla niezakutego silnika w takim stopniu jak 0,5 bara z 14b?? http://www.turbosystem.co...lipsestage2.htm
_________________

 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-09, 19:13   

250-275km na 0,6 bara jest bardzo optymistyczne...

maciek napisał/a:
Czy doladowanie 0,5 -0,6 bara na 16g jest bezpiecznie dla niezakutego silnika
a kto powiedzial ze utubienie jest bezpieczne :) ? modyfikacje zawsze wiążą ze sobą pewnego rodzaju ryzyko.
ogólnie przyjęło się granice w 420a na poziomie 0,68bara, powyżej tej wqartości jest niebezpiecznie, ale i tak wszystko zależy od strojenia...
 
 
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2011-05-15, 22:30   

Poczytałem ten temat do 1 do ostatniej str. nie jestem specjalistą, a właściwie jestem laikiem w temacie uturbiania ale trzeba się rozwijać i szukam informacji na ten temat, ale czytając temat naszła mnie myśl czy turbo od silnika 4g63t pasowało by do silnika 420A. Nikt tego rozwiązania nie poruszał a wydawało by się one oczywiste, silniki mają podobne parametry więc powinno pasować, kwestia podłączenia chyba jest do zrealizowania?
_________________

 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-05-15, 22:39   

turbo to mozesz sobie zalożyć jakie chcesz, kwestia kolektora a wlaściewie jego flanszy pod turbo.
_________________

 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-15, 22:44   

ja mialem turbine z 4g63T (a wlasciwie hybryde lekką, ale mniejsza o to) ale kolektor nie pasuje...

Miron napisał/a:
silniki mają podobne parametry
ke?
 
 
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2011-05-15, 22:46   

Właśnie o to mi chodziło, kwestia montarzu jest chyba do przeskoczenia i wcale nie powinno to wyjść tak drogo.
_________________

 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-15, 22:51   

ale turbo to nie wszystko....

trzeba liczac srednio ze 14b w dobrym stanie to okolo tysiak... t25 nie bierzemy w ogole pod uwage bo cieżko tu nazwać turbosprężarką :P

a tak na serio... nie wolno przekraczać pewnego doładowania w tym silniku... więc lepiej dmuchnąć z troche większej sprężarki bez dużego laga i cieszyć się większą mocą niż dmuchać z jakiegoś maleństwa i mieć mniej mocy (mowa o t25)

turbo to turbo, a jeszcze uklad paliwowy, uklad doltowy z intercoolerem, uklad wydechowy, elektronika, podstawowe wskaźniki do monitorowania pracy, jakoś trzeba oidpiąc smatowanie i chłodzenie sprężarkik, zrelokować odmy itd itd itd... to nie jest takie proste jest bardzo wiele drobiazgów o ktorych sie nie mowi
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-05-15, 23:13   

GOLDI napisał/a:
to nie jest takie proste jest bardzo wiele drobiazgów o ktorych sie nie mowi


dokladnie. sprężrka z kolektorem to może 1/4 tego co potrzeba. jest pelno dupereli ktore trzeba wymianic,dorobić, czy przerobić, zwlaszcza w silniku który nie wychodzil jako doladowany. Tak jak Zloty pisze, podlaczyć gdzieś trzeba smarowanie i chlodzenie spręzarki, do tego powrot oleju do miski, dobrać odpowiednie wtryski, jesli trzeba bedzie to do nich resistor pack, pompa paliwa jesli już mowa o ukladzie zasilania, no i regulator ciśnienia. do tego warto by bylo zalozyć DET'a, cale orurowanie lacznie z IC a jak juz tu jestesmy to BOV do kompletu...
... i duzo duzo pracy....
_________________

 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-16, 00:04   

Tofik napisał/a:
no i regulator ciśnienia.
a jesli to tzw poliftowy 420a to praktycznie caly uklad paliwowy sie przerabia doklada sie nowa linie paliwowa z racji iz nie jest on ukladem przelewowym...
 
 
Emilio
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-17, 00:00   

lepiej sprzedać miśka wolnossaka dołożyc pare groszy i kupić Turbiaka zaoszczędzi się czasu sporo który jest dziś jak piniądz :roll:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-17, 00:09   

Emilio napisał/a:
lepiej sprzedać miśka wolnossaka dołożyc pare groszy i kupić Turbiaka zaoszczędzi się czasu sporo który jest dziś jak piniądz :roll:
hmmm patrzac na to obiektywnie to zadany turbo kosztuje treoche grosza... a sprzedac GSa w cenie zlomu sie nie oplaca jesli zadbany
 
 
Emilio
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-17, 00:15   

ja swojego 1G sprzedałem rok temu za 8400zł był prawie najdroższym ogłoszeniem wtedy na otoMoto wiedziałem co mam i sie ceniłem tak więc nie ma co oddawać za pół darmo zadbanego egzemplarza kupujący doceni nawet zadbanego GS

jak bym miał dołożyć z 4tyś to wolał bym sprzedać i kupić GST
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-17, 00:20   

utarło sie w PL ze silnik chryslera jest zly i basta... stad ceny ecli z 420a na pokladzie nizej niz euro... poza tym czym woz starszy tym jego spadek ceny wolniejszy... nie ma co porownywac 2g z 1g... obserwuje rynek od jakiegos czasu... w ciagu roku ceny GSów poszły o 100% w dół o 2g mowa oczywiscie, a 1g o około 50%... GSa zadbanego teraz moim zdaniem spokojnie można kupić za około 13 tysiecy złotych.. a zadbane turbo moim zdaniem to wciaz 25kzł+

Zdecydowanie wolałbym uturbić zadbane 420a finalnie zyskująć lepszy wynik niż seryjne 4g63T
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-17, 08:00   

GOLDI napisał/a:
w ciagu roku ceny GSów poszły o 100% w dół o 2g mowa


To gdzie rozdają te darmowe GS-y? Wezmę ze trzy :D
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
maciek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 250
Skąd: Krosno/KRK
Wysłany: 2011-05-26, 19:19   

Czy taki intercooler będzie wystarczający do soft turbo na 16g?




Wysokość rdzenia 140 mm.
Szerokość rdzenia 550 mm.
Grubość rdzenia 65 mm.
Wysokość całkowita 140 mm.
Szerokość całkowita 700 mm.
Grubość całkowita 65 mm.
Średnica wejść 57 mm. / 2 1/4"


I jak z jego wymiarami do poliftowego zderzaka?
_________________

 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-05-26, 20:24   

do softa w 420a to nawet seria z gst bedzie dobra - Goldi nie mial centralnego u siebie.
... tak więc będzie
jak wejdzie w polifta nie wiem, ale patrzac jakie duże IC tam upychaja to nie widze problemu
_________________

 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-27, 00:49   

ten siada idealnie w otwor polifta:


Wysokość rdzenia 230 mm.
Szerokość rdzenia 550 mm.
Grugość rdzenia 65 mm.
Wysokość całkowita 230 mm.
Szerokość całkowita 700 mm.
Grubość całokwita 65 mm.
Średnica wejść 57 mm. - 2 1/4 "
 
 
maciek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 250
Skąd: Krosno/KRK
Wysłany: 2011-05-27, 18:42   

GOLDI napisał/a:
ten siada idealnie w otwor polifta:


Wysokość rdzenia 230 mm.
Szerokość rdzenia 550 mm.
Grugość rdzenia 65 mm.
Wysokość całkowita 230 mm.
Szerokość całkowita 700 mm.
Grubość całokwita 65 mm.
Średnica wejść 57 mm. - 2 1/4 "


Dzięki :ok:
_________________

 
 
BgD 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 616
Skąd: Krosno/Rzeszów
Wysłany: 2011-05-30, 11:02   

maciek, kiedy będziesz miał komplet gratów ? :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12