Przesunięty przez: MATi 2011-04-12, 23:18 |
Nowy "wdech" dla mojego autka :) |
Autor |
Wiadomość |
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-04-12, 18:29 Nowy "wdech" dla mojego autka :)
|
|
|
Hej,
W ko?cu przyszed? dzie? wykonania dolotu dla mojego autka Dolocik zosta? wyspawany dzisiaj przez mistrza TIG'a Samaela Sto?ek + ??czniki kupione na allegro. Materia? - kwas?wka 3 cale. Efekt pracy mistrza:
http://87.204.28.15/dolot/IMG_0011.JPG
http://87.204.28.15/dolot/IMG_0012.JPG
http://87.204.28.15/dolot/IMG_0013.JPG
http://87.204.28.15/dolot/IMG_0014.JPG
Co mog? powiedzie? Autko na oryginalnym dolocie si? zalewa?o, teraz ma za ubogo i b?d? musia? korygowa? map?! Je?eli chodzi o osi?gi - moja dupohamownia m?wi, ?e jest o nieeebo lepiej. Post?j w korku - temp w dolocie 47 stopni. Pa?owanie - 35 stopni przy otwartych ?wiat?ach
Efektem ubocznym jest dzwi?k, jaki wydobywa si? spod maski przy pe?nym ogniu. W?a?ciwie ten dolot op?aca si? zrobi? tylko dla tego d?wi?ku Bezcenne Zreszt? zupe?nie jak m?j komentarz i mina przy pierwszej je?dzie testowej
Zdj?cia robione aparatem, wi?c sorki za jako?? - mniej wi?cej wida? jak to wygl?da.
Wielkie dzieki dla Samaela za wykonanie tego dolotu! Wygl?da naprawd? profi! W maju - wydech |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
Diabel
wyjadacz
Pomógł: 13 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 918 Skąd: Krakow ;)
|
Wysłany: 2008-04-12, 18:53
|
|
|
cyberluk, nagraj filmik zebysmy tez mogli sie nacieszyc przepieknym dzwiekiem |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-04-12, 18:58
|
|
|
Dzwi?k mam, ale niestety nie oddaje tego, jak to brzmi naprawd? Szkoda mi go dawa?, bo psuje ca?e wra?enie. Postaram si? pogada? z kumplem, ?eby na poniedzia?ek zabra? kamere normaln? do pracy, to mo?e b?dzie lepiej. |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
gs_myslenice [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-12, 19:04
|
|
|
jaki jest koszt zrobienia takiego dolotu ? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-12, 19:05
|
|
|
gs_myslenice napisał/a: | jaki jest koszt zrobienia takiego dolotu ? | zauwaz ze cyberluk nie ma przeplywomierza... najpierw zrob konwersje na mapa potem baw sie w budowe dolotu... a wczesniej napraw samochod |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-04-12, 19:20
|
|
|
GOLDI napisał/a: | gs_myslenice napisał/a: | jaki jest koszt zrobienia takiego dolotu ? | zauwaz ze cyberluk nie ma przeplywomierza... najpierw zrob konwersje na mapa potem baw sie w budowe dolotu... a wczesniej napraw samochod |
Dzi?ki Goldi Btw dzisiaj u Sama by? go?ciu Civiciem z naklejk? na szybie z Twojego podpisu Chyba nied?ugo b?d? musia? sobie te? tak? naklei? |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-04-12, 23:09
|
|
|
no reaguje na gaz zdrowo, odg?os jak b18 na vtecu tylko od 1000rpm do ko?ca mega
koszt ? 200z?, mog? te? zrobi? do normalnej puszki, cena nie obejmuje z??czek i sto?ka. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-04-13, 00:58
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | no reaguje na gaz zdrowo, odg?os jak b18 na vtecu tylko od 1000rpm do ko?ca mega
koszt ? 200z?, mog? te? zrobi? do normalnej puszki, cena nie obejmuje z??czek i sto?ka. |
Ale normalna puszka to ju? jednak nie jest to
EDIT: Tak sobie my?l?, ?e skoro teraz brzmi jak brzmi, to jak b?dzie musia? brzmie? na ITB |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
Ostatnio zmieniony przez cyberluk 2008-04-13, 01:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2008-04-13, 09:05
|
|
|
Bardzo ladnie wyglada ten dolot mam nadzieje ze moj bedzie r?wnie atrakcyjny Samael czy m?j tez bedzie posiada? taka gangsterska naklejke?? |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2008-04-13, 09:19
|
|
|
cyberluk, kiedy zrobisz porz?dek pod mask? ? |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-04-13, 09:30
|
|
|
mysza napisał/a: | Bardzo ladnie wyglada ten dolot mam nadzieje ze moj bedzie r?wnie atrakcyjny Samael czy m?j tez bedzie posiada? taka gangsterska naklejke?? |
b?dzie mysza b?dzie |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-04-13, 11:42
|
|
|
MikeR napisał/a: | cyberluk, kiedy zrobisz porz?dek pod mask? ? |
Chodzi Ci o bia?y kabel od MAPa zawini?ty na zbiorniczku? ;P Na porz?dki przyjdzie czas - wychodz? z za?o?enia, ?e najpierw to ma zapie*****, a p??niej wygl?da |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-04-13, 11:47
|
|
|
uuuuu ale widze ze na podszybiu z lewej strony to masz jesie? ?redniowiecza jeszcze hehe |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2008-04-13, 12:02
|
|
|
nale?a?oby jeszcze "podrzuci? " tlenu na ten sto?ek, bo oddychanie zza ?wiat?a to nie max jego mo?liwo?ci |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-13, 12:38
|
|
|
cyberluk napisał/a: | wychodz? z za?o?enia, ?e najpierw to ma zapie*****, a p??niej wygl?da?. | +1 |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-04-13, 12:38
|
|
|
Tiamat napisał/a: | nale?a?oby jeszcze "podrzuci? " tlenu na ten sto?ek, bo oddychanie zza ?wiat?a to nie max jego mo?liwo?ci |
Pewnie tak zostanie do czasu za?o?enia ITB, wtedy na masce pojawi si? odpowiedni wlot do tr?bek |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2008-04-14, 10:11
|
|
|
ITB..hm...ciekawe jak " gada" w 4g63 bo w vtec'u strasznie gada |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Getek
gruba ryba
Wiek: 40 Dołączył: 16 Sie 2007 Posty: 370 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 2008-04-14, 10:37
|
|
|
Wydaje mi sie ?e dzwi?k zale?y od tego jaki filtr za?o?ymy tzn. za ile...
U mnie jest fajowo i wydechu nie trzeba ?eby pokaza? jaka moc drzemie w ?rodku |
_________________ ex Evo IX MR 382/565
|
|
|
|
|
ziggi
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 45 Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 415 Skąd: Lodz / Dublin
|
Wysłany: 2008-04-14, 10:52
|
|
|
No to bedzie lamerskie pytanie
Co to jest ITB? Jak wyglada? Co daje? |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-04-14, 10:59
|
|
|
ziggi napisał/a: | No to bedzie lamerskie pytanie
Co to jest ITB? Jak wyglada? Co daje? |
ITB to s? indywidualne przepustnice per cylinder. Normalnie przepustnica w kliperze ma 65mm z tego co pami?tam. Przy ITB masz 4 przepustnice po 50 mm, czyli sumarycznie 200 mm ?rednicy.
Wygl?da mniej wi?cej tak: http://www.youtube.com/watch?v=y4jniePRzLE
Tutaj z filtrami: http://www.youtube.com/wa...feature=related
I jeszcze jedno: http://www.youtube.com/wa...feature=related
Co daje? Du?o powietrza na g?rze i straszne straty momentu na dole ze wzgl?du na kr?tki dolot, a w?a?ciwie jego brak. Ma sens przy ostrych wa?kach i najlepiej podniesionej odcince. Stosowane w samochodach N/A, szczeg?lnie w Hondach
A tutaj ciekawy patent: http://www.youtube.com/wa...feature=related
Je?eli wtryski s? za ma?e, to przed ITB mo?na do?o?y? dodatkowe sterowane ?wink?. Powy?ej pewnych obrot?w i wychylenia przepustnicy odpalamy te dodatkowe wtryski, a sk?adem mieszanki bawimy si? przy pomocy oryginalnych. Dzi?ki temu na ja?owych nie mamy problemu z zalewaniem (du?e wtryski), a na wysokich obrotach pod du?ym obci??eniem nie brakuje nam paliwa (ma?e wtryski). |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
Ostatnio zmieniony przez cyberluk 2008-04-14, 11:03, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
|