Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: SAMAEL
2007-11-08, 23:32
Podnoszenie mocy w eclipse GS (4g63)
Autor Wiadomość
Paulus 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 985
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-24, 14:24   Podnoszenie mocy w eclipse GS (4g63)

Wiadomo ?e na ten temat ju? wiele zosta?o napisane. Wszyscy wielokrotnie powtarzali (??cznie ze mn?) ?e seryjne graty nie wytrzymaj? wi?cej ni? 180-190 koni. Ale tak mnie zastanowi?o, czy nie jest to tylko teoretyzowanie? :roll: Czy kto? z Was zna osobi?cie przypadek GSa "przekr?conego" przy uturbianiu? I je?li tak, to przy jakiej mocy? M?wi? oczywi?cie o 4g63.
Ostatnio zmieniony przez SAMAEL 2007-11-08, 23:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2007-10-24, 16:41   

Paulus, Niewiem czy ktos tutaj przedstawi ci taki przyklad .Byc moze dlatego ze w zasadzie malo kto bawi sie w uturbianie tych eclipsow lepiej kupic juz turbo i poddawac modyfikacji jesli mowisz o modyfikacjach 180-190 koni dasz rade wyciagnac mysle ze bez wiekszych obciazen silnika poza tymi ktore juz sa :P widzialem jeden taki przypadek ale nie w polsce tyle ze to bylo 420 i niewiem czy powodem nie byl rozrzad ....
 
 
 
Paulus 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 985
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-24, 16:53   

S?k w tym ?e ja nie chc? si? w to bawi?. Zainteresowa?em si? spraw? czysto teoretycznie, po tym jak uzmys?owi?em sobie ?e nie znam ?adnego podobnego przypadku. Mo?e to mit?
_________________
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2007-10-24, 16:56   

Mit mozliwe tylko po co ?? Moim zdaniem jest to mozliwe i nie mowie tu o uturbianu gs tylko modyfikacja silnika :ksiadz:

[ Dodano: 2007-10-24, 16:59 ]
http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=168
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-24, 17:13   

Ja si? nad tym zastawiam ;) Potrzebne mi jest:
- kolektor
- turbo
- intercooler
tylko chwilowo nie mam kasy ;)

Dmuchni?cie 0.5 - 0.6 bara, co jest brane jako soft turbo, powinno da? +40 koni, czyli co? oko?o 190. Wa?ne jest, ?eby autko by?o dobrze wystrojone, mia?o w miar? p?aski moment (?eby nie pogi?? korb). Podobno brzegi t?ok?w maj? si? kruszy?, ale my?l?, ?e jak zapobiegnie si? stukaniu, to nic si? nie stanie.

Na dsmtuners.com by? topic o uturbianiu GS'a. Go?ciu dmucha 0.6 bara, zrobi? ju? kilka takich sztuk i wed?ug niego ?migaj?.

Na 100% taki GS b?dzie przyjemniej ?miga? po mie?cie ni? GST ze wzgl?du na spor? r??nic? w kompresji i przez to lepszy "d??", tam gdzie turbina jeszcze nie ?miga.
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
Ostatnio zmieniony przez cyberluk 2007-10-24, 17:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
TsiArt01
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-24, 17:13   

Tu Byl ktos co zalorzyl turbo na 90 GS .

Hodzil samodud jak dmuhal tylko okolo 5psi ( ~ .3 bar ) .

Ale jak on sobie kupil AWD , wtedy pylo pytanie jak daleko da rzeby zabic ten silnik .

Dmuhal 8psi psze tydzien i bulo w porzontku , ale wiencej psi , musial dodac paliwa .

Okolo 15psi ( ~ 1 bar ) tloki sie stopily na brzegah ( tam gdzie sa perscienie ) .

GS ma 9:1 sprerzenie , a 1G 7.8:1 . Tesz tloki sa inne w srodku . Turbo ma blahy , jak NA ma inne blahy w srodku tyh tlokuw . Tesz podobno turbo tloki sa pokrywane czyms .

Takrze turbo silnik ma takie tryski oleju od spody tlokuw na hlodzienie tyh tlokuw . Dlatego ten NA silnik kopnol w kubel na 15psi .


Ja nie widze problemu jak zamienisz tloki na te co wytszymaja ta temperature i morzesz sobie dmuhac ;)


Oh tagrze walki rozrzondu sa inne o pare stopni . Ale bendzie hodzil na tyh walkah tesz
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-24, 17:17   

TsiArt01 napisał/a:
Tu Byl ktos co zalorzyl turbo na 90 GS .

Hodzil samodud jak dmuhal tylko okolo 5psi ( ~ .3 bar ) .

Ale jak on sobie kupil AWD , wtedy pylo pytanie jak daleko da rzeby zabic ten silnik .

Dmuhal 8psi psze tydzien i bulo w porzontku , ale wiencej psi , musial dodac paliwa .

Okolo 15psi ( ~ 1 bar ) tloki sie stopily na brzegah ( tam gdzie sa perscienie ) .

GS ma 9:1 sprerzenie , a 1G 7.8:1 . Tesz tloki sa inne w srodku . Turbo ma blahy , jak NA ma inne blahy w srodku tyh tlokuw . Tesz podobno turbo tloki sa pokrywane czyms .

Takrze turbo silnik ma takie tryski oleju od spody tlokuw na hlodzienie tyh tlokuw . Dlatego ten NA silnik kopnol w kubel na 15psi .


Ja nie widze problemu jak zamienisz tloki na te co wytszymaja ta temperature i morzesz sobie dmuhac ;)


Oh tagrze walki rozrzondu sa inne o pare stopni . Ale bendzie hodzil na tyh walkah tesz


Europejskie GSy r??ni? si? od USA, a r??nice s? takie:

Euro maj? 10.5:1, ch?odnic? oleju, knock sensor i (z tego co mi m?wi? mechanior jak robi? mojego) natrysk oleju na denka. USA maj? 9:1, brak ch?odnicy oleju i knock sensora. Pewnie dlatego jest r??nica w mocy - USA 135 katalogowo, EURO 150 katalogowo.

Aha, z ciekawostek - pompa paliwa GS'a 90 litr?w na godzin? przy 2.5 bara, pompa GST 90 listr?w na godzin? przy 3 barach ;)
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
TsiArt01
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-24, 18:02   

cyberluk napisał/a:

Europejskie GSy r??ni? si? od USA, a r??nice s? takie:

Euro maj? 10.5:1, ch?odnic? oleju, knock sensor i (z tego co mi m?wi? mechanior jak robi? mojego) natrysk oleju na denka. USA maj? 9:1, brak ch?odnicy oleju i knock sensora. Pewnie dlatego jest r??nica w mocy - USA 135 katalogowo, EURO 150 katalogowo.

Aha, z ciekawostek - pompa paliwa GS'a 90 litr?w na godzin? przy 2.5 bara, pompa GST 90 listr?w na godzin? przy 3 barach ;)



oh to wy macie rock 90 turbo tylko bez turbo i inne tloki
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2007-10-24, 21:28   

Cyberluk b?dziemy w kontakcie :ok: :jezyk:
 
 
Paulus 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 985
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-25, 00:08   

cyberluk napisał/a:
Euro maj? 10.5:1, ch?odnic? oleju, knock sensor i (z tego co mi m?wi? mechanior jak robi? mojego) natrysk oleju na denka.

No prosz? jak to si? cz?owiek ca?e ?ycie uczy .... . To ?e mam w swoim 1G ch?odnic? oleju odkryli?my z Samaelem przy robieniu klimy. Czyli mam te? natrysk oleju na denka. Fajnie.

Czyli narazie wiemy ?e w wersji USA przy 1 barze topi? si? t?oki, ale reszta grat?w jak rozumiem wytrzyma?a. No to szukajmy dalej!

Kto zna osobi?cie przypadek GSa, w kt?rym nie wytrzyma?y (i kiedy): sprz?g?o, skrzynia, korby i przeguby?


A mo?e zrobimy w Klubie zrzutk? na jak?? padak? i przeprowadzimy pierwszy autorytatywny test na wersji Euro? :>
 
 
TsiArt01
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-25, 01:16   

Ja mam GS silnik w budie na podwurku . Jak narazie nie rozebralem tego silnika ale on jest 6 bolt z wczesnego 92 roku .

jak patszylem w ten silnik to corbowody i wal wyglonda na identyczny co turbo block ma. ale bym musial rozebrac i poruwnac i zmierzyc .

Jak ja wiem rze turbo 6 bolt corbowody wytszymaja 500 hp. A wal , to sa samohody co maja pary na ponad 1000hp .

sprzenglo od NA to jest male and pwenie nie za durzo .
Skszynia , kto wie , one sa male , o wiele mniejsze od turbo FWD skrzyni .
Przegluby . na pewno polamia sie okolo 200 pszy hard launch . Taka Dziwka ( dluga story ale ona mi wisi $3000 ) miala GS-T i lamala nowe pszegluby co tydzien i miala tylko okolo 270-300hp na kolah .
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-25, 07:18   

cyberluk napisał/a:

A mo?e zrobimy w Klubie zrzutk? na jak?? padak? i przeprowadzimy pierwszy autorytatywny test na wersji Euro? :>


M?j stoi w gara?u i si? nudzi ;) Tak jak napisa?em - brakuje kolektora, turbo, intercoolera + drobiazgi typu w??yki do smarowania itp itd. Jak do wiosny nie zbior? kaski/potrzebnych cz??ci, to pewnie b?dzie na sprzeda? :( Za du?o pojazd?w mam na chwil? obecn? i troch? du?o ubezpieczenia mam do p?acenia...
Z paliwem nie b?dzie problemu - przep?ywka wywalona, MAP za?o?ony, mapy mo?na zrobi?...
Jak si? silnik wysra, to cz??ci mog? by? do zwrotu ;P

Je?eli chodzi o skrzyni?, to r??ni si? prze?o?eniami i jednym ?o?yskiem. Sprz?g?o jest o 1cm mniejsze (GS 215mm, GST i GSX 225mm). Mo?na kupi? ACT do 400Nm.

W tej chwili mam turbo t25 i o2 housing, oraz IC, najprawdopodobniej do wiosny b?dzie drugi zestaw turbo z o2 i kolektorem oraz osprz?tem, tak?e pokminimy, tylko cierpliwo?ci, bardzo interesuje mnie ten projekt / MikeR
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
Ostatnio zmieniony przez MikeR 2007-10-25, 07:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-10-25, 08:38   

Ktos napisal: ze pompa paliwa w GST pompute 90lph
sprostowanie:145lph

ktos napisal ze sprezanie silnika euro to 10.5:1 a US 9:1
sprostowanie: to sa calkiem inne silniki jeden to 4g63 drugi 420A

ktos napisal ze korby 6 bolt wytrzymaja 500 HP
sprostowanie: nie znane s przypadki by korby 6 bolt tyle wytrzymaly, musial bys udowodnic twoja teze poparta przykladami.

ktos napisal: czyli wiemy ze przy jednym barze topia sie tloki
sprostowanie: tloki nie topia sie od cisnienia doladowania ale od temperatury a ta skolei zmienia sie wraz ze skladem mieszanki

ktos napisal: czy ktos zna przypadek GS ktory wytrzymal by: spzreglo, korby etc
odpowiedz: tak GS DACO , i kilkanascie innych ktore widzialem osobiscie, wszystkie w wersji US, zadnego w wersji euro, sprzeglo da rade graty tez ale w rozsadnych grancach od 0.7 bara, dalej to masakra.

ktos napisal: blok 6 bolt NT jest taki sam jak turbo
odpowiedz: zgadza sie korby i wal tez sa takie same, jedyna roznica sa tloki, brak miejsca do przykrecenia Knock sensor ( da sie wywiercic otwor), brak natrysku oleju na denka tlokow w NT ( konieczne jest zastosowanie tlokow Rosss do turbo 6 bolt albo 2g Turbo)


Na koniec dodam ze w wersji euro nalazlo by bardzo duzo zrobic by uturbic ten samochod, silnik ma bardzo wysoka kompresje sprezania, tzreba by tloki turbo zakladac, skrzynia bardzo slaba w porownaniu ze skrzynka od wersji US.
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-25, 09:58   

kiepuczi napisał/a:
Ktos napisal: ze pompa paliwa w GST pompute 90lph
sprostowanie:145lph


Wyci?gni?te z manuala - strona 14-6:
Delivery Rate: min 90 litr?w(23.8 gal)/h
Delivery Pressure: 450-600kPa

Regulator:
Non-Turbo: 335kPa (47.6PSI)
Turbo: 255kPa (36.3PSI)

Oczywi?cie nale?y bra? pod uwag? ci?nienie w kolektorze, dla N/A 0.9 kPa podci?nienie, czyli 2.5bara paliwo. Dla turbo - zale?nie od do?adowania.
kiepuczi napisał/a:

ktos napisal ze sprezanie silnika euro to 10.5:1 a US 9:1
sprostowanie: to sa calkiem inne silniki jeden to 4g63 drugi 420A

Ca?y czas chodzi mi o 4g63. Najpro?ciej b?dzie zmierzy? pojemno?? komory spalania i policzy?. Je?eli faktycznie ma 9:1, to mo?na spokojnie pakowa? mu 0.6 bara i przy dobrym wystrojeniu NIC mu si? nie stanie.

kiepuczi napisał/a:

Na koniec dodam ze w wersji euro nalazlo by bardzo duzo zrobic by uturbic ten samochod, silnik ma bardzo wysoka kompresje sprezania, tzreba by tloki turbo zakladac, skrzynia bardzo slaba w porownaniu ze skrzynka od wersji US.

Napisa?e?, ?e 9:1, wi?c gdzie ta wysoka kompresja? ;) To nie jest du?o Hondy maj? po 10,5 i ?aduj? w nie 0.6 bara i nic im si? nie dzieje. Na t?okach od EVO masz 8,2:1.
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-10-25, 10:59   

w 2g turbo jest chyba 8,5:1 ....
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-10-25, 11:06   

mniejsza kompresja mniej pomylek pzy tuningu i strojeniu.
dlatego tak bardzo czesto zaklada sie tloki 2g na korby 6 bolt by obniozyc kompresje sprezania.
Oczewiscie sa hondy na tlokach o kompresji 10.0:1 robia nawet po 600 koni. Ale wiedz zarazem ze utrzymywanie wysokiej kompresji sprezania powoduje ciagle detonacje . Ciezko to opanowac i wystroic. Silnik Eclipse tego niewytrzyma, a juz na pewno nie knock sensor.
tak silnik US 1g ma kompresje 9.0:1 wiec sam dales sobie odpowiedz ze z silnikiem w wersji euro nic sie nie da zrobic , bez zmiany tlokow.
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-25, 11:41   

kiepuczi napisał/a:
mniejsza kompresja mniej pomylek pzy tuningu i strojeniu.
dlatego tak bardzo czesto zaklada sie tloki 2g na korby 6 bolt by obniozyc kompresje sprezania.
Oczewiscie sa hondy na tlokach o kompresji 10.0:1 robia nawet po 600 koni. Ale wiedz zarazem ze utrzymywanie wysokiej kompresji sprezania powoduje ciagle detonacje . Ciezko to opanowac i wystroic. Silnik Eclipse tego niewytrzyma, a juz na pewno nie knock sensor.
tak silnik US 1g ma kompresje 9.0:1 wiec sam dales sobie odpowiedz ze z silnikiem w wersji euro nic sie nie da zrobic , bez zmiany tlokow.


?aden silnik nie poje?dzi d?ugo przy ci?g?ym knocku. Pewnie dlatego do 600 konnej hondy leje si? tylko C116...
Je?eli silnik 4g63 Euro ma faktycznie 9:1, to spokojnie mo?na w niego dmucha? 0.6 i przy dobrej mapie nie powinno si? nic sta?. 9:1 to jest bardzo niski stopie? kompresji...
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2007-10-25, 13:14   

Czyli powinno dac rade :jupi: kwestia testow :P i moze cos z tego bedzie
 
 
 
TsiArt01
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-25, 14:18   

kiepuczi napisał/a:
ktos napisal ze sprezanie silnika euro to 10.5:1 a US 9:1
sprostowanie: to sa calkiem inne silniki jeden to 4g63 drugi 420A

ja muwilem rze 4G63 ma 9:1
Cytat:

ktos napisal ze korby 6 bolt wytrzymaja 500 HP
sprostowanie: nie znane s przypadki by korby 6 bolt tyle wytrzymaly, musial bys udowodnic twoja teze poparta przykladami.

jego imie jest Mike Rizzotti
http://www.modified.com/s...re_feature.html
spodkalem sie z nim .
Cytat:

ktos napisal: czyli wiemy ze przy jednym barze topia sie tloki
sprostowanie: tloki nie topia sie od cisnienia doladowania ale od temperatury a ta skolei zmienia sie wraz ze skladem mieszanki

na dluhasz 15psi a nie dasz wiencej paliwa to temperature podniesiew wysoko rze stopish tlok . ja widze turbo tlok co jest wytopiony w samym srodku.

Cytat:

ktos napisal: blok 6 bolt NT jest taki sam jak turbo
odpowiedz: zgadza sie korby i wal tez sa takie same, jedyna roznica sa tloki, brak miejsca do przykrecenia Knock sensor ( da sie wywiercic otwor), brak natrysku oleju na denka tlokow w NT ( konieczne jest zastosowanie tlokow Rosss do turbo 6 bolt albo 2g Turbo)

jak niejest nie wywiercone i zagwintowane , to jest nadal ten sam blok , do odlew jest ten sam .
2G blok to jest zlom . Podobno jest mowa rze Hundaj robil je dla Mitsu .
2G blok na natryski pszy wale i (hyba) nie morzna ih wyjac .
Tutaj Speed shops blokuja natryski bo wierza rze to im daje niskie cisnienie oleju .
Cytat:

Na koniec dodam ze w wersji euro nalazlo by bardzo duzo zrobic by uturbic ten samochod, silnik ma bardzo wysoka kompresje sprezania, tzreba by tloki turbo zakladac, skrzynia bardzo slaba w porownaniu ze skrzynka od wersji US.

USA skszynia jest slaba . jest o wiele mniejsza . Ja ja spszedalem ale bym poruwnal je i pokazal zdjencia , ale teras to za puzno .

[ Dodano: 2007-10-25, 08:36 ]
2G ma 8.5:1 tloki ale one sa zrobione t trohe innego ztopu ( to znowu spekulacia rze jest inny ztop materialu ) .

Aarron Victor w roku 1997 mjal 95 Talon Tsi AWD . 6 Bolt z 6:1 compresja i 25 psi street 35psi drag race . Skszynia wytszymala (durzo ih polamal ) ale ostatian rzecz co zepsul to byly puloski sie pszekrencily w wielopuscie w tulkih HUBS ( tam gdzie kolo jest ) .

Niw mugl ih wyjanc to spszedal samohud bez silnika LOL .
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-10-25, 16:04   

Cytat:
2G blok to jest zlom . Podobno jest mowa rze Hundaj robil je dla Mitsu .
2G blok na natryski pszy wale i (hyba) nie morzna ih wyjac .
Tutaj Speed shops blokuja natryski bo wierza rze to im daje niskie cisnienie oleju .


tak samo jak podobno to serwisanci z Hondy kradli panewki oporowe w fabryce DSM by eclipse nigdy nie byl lepszy. To prawda czesc blokow w 2g ok 10% ma wade konstrukcyjna, da sie to usunac przez wstawianie nadwymiarowych panewek ( thrust bearing) ale nigdy nie ma sie pewnosci ze zjawisko crankwalku nie powroci. Juz kilku naszych klubowiczow w Polsce spotkalo to przykre zjawisko. Niektorzy nawet pewnie sie nigdy nie dowiedza ze mieli crankwalk.
Co do przystosowania bloku 1g NT do uturbienia to jak najbardziej sie nadaje. Tloki Ross i inne kute sa przystosowane do pracy bez natryskow, zreszta tak jak kolega napisal czesto usuwa sie ( oil squirters) by poprawic cisnienie oleju. Pozostaje nam tylko wywiercic dziurke i nagwintowac by wkreci Knock sensor i jazda. taka metode chyba stosuje spnsor strony DSM Tuners , potentat w produkcji silnikow 6 bolt KarKing.
tak wiec nie zabijajmy sie za silnikiem turbo, bo wystarczy ze znajdiemy zdrowy blok 6 bolt od NT, a reszta jest taka same ( poza tlokami)
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2007-10-25, 16:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16