Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: SAMAEL
2007-11-08, 23:32
Podnoszenie mocy w eclipse GS (4g63)
Autor Wiadomość
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2009-09-02, 10:51   

wtryski w razie czego mam.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-02, 15:06   

a ja kompa 1g turbo, ktory nie wiedziec czemu podobno wracal do mnie dwa razy przez nieodebranie adresata...
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-02, 20:16   

Wielkie dzieki seba za link, troche mnei to bardziej uswiadomilo, oczywiscie zdania nie zmieniam. Takie pytanie, potrzebuje komputer od gst plus do tego najlepiej ecu master? sam komputer od gst mi nie wystarczy? Co do wtryskow tez nie wiem czy brac 450 od samaela czy szukac takich 550 no nie wiem doradzcie, ja juz troche czesci skolekcjonowalem no i wypadalo by miec juz jakies kolejne :jupi:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-02, 20:29   

jesli masz 6 bolta to tak same tloki wystarczy zmienic... jesli masz 7 bolta to musisz i korby od turbo szukac... powiedz nam ile i czym chcesz dmuchac a my ci powiemy jakie wtryski ci potrzebne
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-09-02, 22:17   

KamilOlsztyn wtryski 450 wystarcz do 200-250 hp spokojnie przynajmniej z tego co mi wiadomo to tak ale na 250 kucow to juz szykuj 14b po portingu albo jakas chinszczyzne 16g i bedzie latac, jesli myslisz o seryjnej dmuchawce t25 to starczy na jakies 200 koni moze z malym haczykiem powodzenia w modach ... :twisted:
_________________
Michal
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-03, 17:30   

Tak jest Goldi, korby i tloki od gst juz do mnie ida. Powiem tak, spokojnie wystarczyloby mi jakies 250 koni bo to jest przod naped, ja chce jeszcze tym jezdzic :tuptup: Co do innych czesci ktore do mnie ida to: O2 housing, bost contr. , returnline, inter i zaworek upustowy. Kolka ssaka i wydmuchaka mam, tyle ze ten wydmuchak pod flansze T25 wiec chyba troche lipny zakup zrobilem :wtf:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-03, 17:42   

KamilOlsztyn, ale jakie korby i tloki kupiles :) ? z 6cio czy 7dmio bolta? jaki silnik masz? i jakie to tloki kupiles? mieszyles silnik? owalizacje cylindrow , tlokow itd ? mam nadzieje ze wiesz ze jesli kupiles tloki nominal a twoj silnik ma sporo km na liczniku i kiedys mial juz remont lub tez nie to zapewne wyjdzie na pierwszy szlif :) wtedy masz dosc drogi zlom :)

a wracajac do tematu

z czego ta dmuchawka? z eclipsea czy nissmo np? Mitsubishi Housing?

jak chcesz tylko tyle mocy to 450tki spokojnie ci starcza... ba 330-370 by ci starczyly :) ps. jak kupiles t25 to nie wykrzesasz bez walkow wiecej niz 210-220km :) jak to sie M?wi t25=t2S (T 2 small) :) co ze sprzeglem ?
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-03, 17:54   

Tloki i korby z 7 bolta gst nominal, moj silnik tez 7 bolt i nie zajechany bo smigal 87 tys mil na automacie i nawet gumy nie umial palic wiec chyba nie jest zle. Sprzeglo, no wlasnie jak wywalalem automat to wstawilem sprzeglo i kolo zamach od gsx bo nie bylem pewnien czy normalna skrzynia pod czesci od turbo podejdzie a tylko mialem skrzynke od gsx
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-03, 17:58   

KamilOlsztyn, ale skad masz pewnosc ze Twoj silnik po honowaniu wyjdzie na nominal :) ? bo ja uwazam ze nie ma szans :) chyba ze chcesz wlozyc to na sztuke bez honowania ?
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-03, 18:02   

Nie, nic nie chce robic na sztuke, to moze konkretnie by bylo szlifnac blok i do tego nowe tloki i korby?
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-03, 18:06   

zmierzyc po otwarciu silnika, inaczej kupujesz tloki w loterii
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-03, 18:19   

Podacie mi wymiar nominalny tloku 7 bolta ?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-03, 18:48   

85mm Standard
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-03, 20:32   

OK, dzieki wielkie, i co z tym kompem moge juz go zamowic czy sam ecu master mi wystarczy?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-03, 20:46   

hmmm sam komp nic ci nie da... do tego przydala by ci sie wiazka... a skoro juz bedzie wiazka i komp i wieksze wtryski i stopien sprezania turbo to przyda ci sie resistor pack... ale o rzeczach oczywistych nie wypada rozmawiac ::>
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-04, 21:28   

zZamawiam ecu master, i bede szukal wtryskow najlepiej takie 550 bo z tego co sie dowiedzialem to u mnie siadza 390cc bo mialem automat, chyba ze sie myle. GOLDI, do czego mi ta wiazka i resistor pack i gdzie to dostane ?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-04, 21:44   

KamilOlsztyn napisał/a:
bo z tego co sie dowiedzialem to u mnie siadza 390cc
nie wiem kto ci takich glupot nagadal... 390cc sa w autoamcie turbo... i jest tam tez mniejsza sprezarka bo chyba 13tka... masz conajwyzej 230-240 ;) i jesli chcesz sterowac swinia na seryjnym ecu wteyski ponad 100% wieksze to ja naprawde zycze Ci powodzenia :) nie ogarniesz tego seryjnym sterownikiem... i po co ci takie wtryski? robisz 400-410km? 450cc starcza spokojnie do 300km i jeszcze bedize troche zapasu... kup walbro 255 i regulator cisneinia paliwa... po co resistor pack? serio sie pytasz? kupujesz wtryski niskoopornosciowe... gdzie obecnie masz wysokoopornosciowe... bez niego spalisz ecu... wiazka? lepiej miec ta z turbo rozni sie kilkoma sensorami... teraz ci nie powiem ale bez nich bedzie troche kwadratowo
 
 
KamilOlsztyn
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-04, 22:50   

WALBRO GSS 342 ? A wtryski to musialbym sie do Samaela zglosic bo mowil ze ma, no i Adamek ma kompa od gst, tyle ze juz pisalem i nie otrzymalem odpowiedzi. A ten regulator cisnienia paliwa to jaki? Byle jaki?

[ Dodano: 2009-09-04, 22:53 ]
Ja wogole wykorzystam taka pompe, skoro moja pompuje jakies 140 l na h ? do 250 km mysle ze wystarczy mi standard

[ Dodano: 2009-09-04, 22:56 ]
Jak co to ecu master zamowilem, potrzebne mi wtryski i najlepiej strownik od gst ktory ma podobno Adamek.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-04, 22:59   

KamilOlsztyn napisał/a:
Ja wogole wykorzystam taka pompe, skoro moja pompuje jakies 140 l na h ? do 250 km mysle ze wystarczy mi standard
nie wystarczy ... a mysle ze seria mniej pompuje..

regulator kup sobie najprostszy autogauge np z RPMotorsport.pl tani a dobry. trzyma cisnienie co jest wazne...

KamilOlsztyn, czym to bedziesz stroil... albo inaczej... na podstawie czego...
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-09-04, 23:16   

KamilOlsztyn, mysle ze bedziesz potrzebowal duzo pomocy nie tylko praktycznej ale i teoretycznej nie jest latwo to wszystko ogarnac :>

wtryski bier od Samaela 450
resistor pack
legulator autoguage tez potrzeba
pompe walbro 255
seryjny komp gst lub gsx
+ecumaster
+ktos do pomocy zeby wystroic
duzo cierpliwosci i bedzie to smigac pwodzenia :jezyk:
_________________
Michal
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13