Większe hamulce w moim eclipsie |
Autor |
Wiadomość |
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-11-03, 21:08
|
|
|
nie specjalnie bardziej, jak znajde jakieś zdjęcia to pokaże.
rosomak1983 napisał/a: | A po drugie to czemu NIKT nie chce dac tego autocada albo za opłata udostepnic badz sprzedac takie adaptery ??? |
Ja nie mam autocada, Sylar ma rysunek cały z wymiarowaniem chyba właśnie w autocadzie, musiał byś się z nim skontaktować.
Mnie jedyne co zostalo to mam formy znaczy się "prototypy" wykonane z drewna, są identyczne jak metalowe z tym że nie z metalu |
_________________
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2015-11-04, 00:22
|
|
|
Tofik napisał/a: | cały z wymiarowaniem chyba właśnie w autocadzie, musiał byś się z nim skontaktować. |
nie ma z nim kontaktu... Na priva nie idzie sie skontaktowac. Moze ktos ma do niego numer ? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-11-04, 11:23
|
|
|
pisz do PiotrkaKRK |
_________________
|
|
|
|
|
dani.boss
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 517 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-11-06, 19:07
|
|
|
no i okazuje się że auto przez wszystkich wychwalane było drutem! nic dziwnego że poszło na żyletki! Strach pomyśleć jak skończy s14 |
_________________ Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@ |
|
|
|
|
Horacjusz
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 649 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-11-07, 09:39
|
|
|
dani.boss, |
_________________ Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik |
|
|
|
|
jezyk147
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 192 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2015-11-07, 19:03
|
|
|
Nie wiedziałem czy wstawić tu czy w "humor", ale...
|
_________________ Mitsubishi Eclipse 2G Lift 1999 4G63 |
|
|
|
|
Horacjusz
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 649 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-11-17, 18:54
|
|
|
jezyk147, nie humor a fakty i prawda |
_________________ Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
|
|
|
|
Pehdesign
KLUBOWICZ
Pomógł: 28 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1235 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2016-06-05, 23:26
|
|
|
Chłopaki podpowiedzcie jaki zestaw wybrać pod zaciski z Evo 4?
Zastanawiam się nad EBC Standard/Turbo Groove/Ultimax, z czego chyba najchętniej bym wziął Turbo.
I klocki też EBC Green lub Red Stuff, lub Hawk Hps, tutaj chyba wybrał bym Redy.
Nie jestem jednak pewny bo podobno tarcze ebc turbo lubią pękać. Nawet chyba ktoś od nas o tym pisał. Więc może macie jakiś dobry i sprawdzony setup który będzie przyzwoicie hamować? |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2016-06-05, 23:34
|
|
|
Pehdesign napisał/a: | Chłopaki podpowiedzcie jaki zestaw wybrać pod zaciski z Evo 4?
Zastanawiam się nad EBC Standard/Turbo Groove/Ultimax, z czego chyba najchętniej bym wziął Turbo.
I klocki też EBC Green lub Red Stuff, lub Hawk Hps, tutaj chyba wybrał bym Redy.
Nie jestem jednak pewny bo podobno tarcze ebc turbo lubią pękać. Nawet chyba ktoś od nas o tym pisał. Więc może macie jakiś dobry i sprawdzony setup który będzie przyzwoicie hamować? |
ultimax + green lub yelow... wbrew pozorom red jest kiepski... na zimno slaby a wraz z kolejnymi hamowania zbyt agresywny dla tarczy wiec i kazda pognie,,, gdzie wlasnie turbogroove maja tendencje do giecia sie jak plastelina...
z Hawkami bywa roznie wiele kompletow testowalem, docierane zgodnie z zaleceniami a piszcza jak zarzynane prosie , zamiast hawk juz jakies ferrodo z serii ds performance bedzie lepsze |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Pehdesign
KLUBOWICZ
Pomógł: 28 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1235 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2016-06-05, 23:57
|
|
|
GOLDI, a co lepiej:
zaciski evo 4 + ultimax + yellow vs brembo alfa 166 + standard + yellow |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2016-06-06, 00:04
|
|
|
skoro masz juz zwrotnice galanta (zaciski evo4) to po co downgrage do seryjnych zwrotnic i kombinacje z adapterami ?
a skoro masz juz zwrotnice to najlepsza opcja bedzie zacisk evo i tarcz evo nawet w zamienniku gruba tarcza a nie nalsnik a wiec i najwazniejsze parametr czyli pojemnosc cieplna nieporownywalna |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Pehdesign
KLUBOWICZ
Pomógł: 28 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1235 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2016-06-06, 00:16
|
|
|
GOLDI, właśnie nie pamiętałem jaki rozstaw jarzma mają te zaciski, wydawało mi się że właśnie 159mm. Na razie niestety nie ma do kupienia zacisku od evo więc rozglądałem się za tym co jest dostępne. Na przyszłość już będę wiedział |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2016-06-06, 11:08
|
|
|
Mi Hawki ani w Rx8 ani w Q7 nie piszczą. A na torze pełna rewela. |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2016-06-06, 12:33
|
|
|
o EBC bym nie myślał co prawda miałem do czynienia tylko z REDami ale chyba zły dotyk boli przez całe życie Myślał bym nad Hawkami albo nad Ferrodo. Ja osobiście jeżdżę na hawkach i jestem zadowolony. Co do piszczenia... To temat rzeka... Ogólnie jednym piszczą innym nie piszczą. W większości przypadków głównym czynnikiem na to czy klocek piszczy czy nie piszczy jest kształt klocka i zacisk. Np. w zacisku od EVO mało który klocek nie piszczy... Ja osobiście chyba się z takim nie spotkałem Nawet wspomniane EBC Red piszczą niemiłosiernie na tych zaciskach |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-06, 20:46
|
|
|
U mnie piszczy jak stara bieda Mam TRW takie jak seryjnie montowane były i piszczą no i tarcze BREMBO oryginał. Przejechałem sie EVOIX na Ferodo DS2500 to zupełnie zmieniłem zdanie o tych heblach. B.d klocek |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Pehdesign
KLUBOWICZ
Pomógł: 28 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1235 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2016-06-06, 22:55
|
|
|
Chyba się zdecyduję jednak na EBC Standard + GreenStuff. Auto praktycznie stoi cały czas, nie pamiętam kiedy nim jeździłem ostatnio. Chce go trochę dopieścić żebym miał czym na zlot przyjechać. Raczej upalać go nie będę więc taki zestaw powinien starczyć a resztę kasy wpakuje znowu w zawieszenie. Docelowo i tak chce Brembo więc szkoda teraz kasę topić, tak sobie przynajmniej to tłumaczę |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2016-06-06, 23:17
|
|
|
jak auto to dupowoz od czasu do czasu to docenisz greeny fajny uliczny klocek jesli go nie przegrzejesz... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-07, 09:08
|
|
|
A co sądzicie o klockach galfer sport, mają parametry jak ferodo ds a są tańsze. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2016-07-03, 18:22
|
|
|
|
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
|