Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Osiągi 3,8 gt
Autor Wiadomość
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-30, 18:54   

Ju? rozkminiali?my temat badania przyspieszenia przez GPS w tym temacie:
http://www.eclipse.net.pl...szenia&start=40
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-30, 20:24   

allias, dzi?ki za "dobre" rady:). Spokojnie mog? prowadzi? dyskusj? bez picia piwa:). No i niestety nie pozostawiasz mi wyboru, bo mam kolejny argument, kt?ry m?wi, ?e 4g 3,8 ma szans? w okolicach 6 sekund przyspiesza?. Kilkakrotnie pr?bowa?em si? z nowym bmw 530 d, kt?re katalogowo ma 6,6. Oczywi?cie wszystkie pr?by poleg?o :) . Wieeem, zaraz powiesz - s?aby kierowca itd, itp... Mo?liwe.. No c??, kazdy ma prawo mie? zdanie, tylko nie masz argument?w poza swoj? "wiar?" :) . Ja jakie? poszlaki jednak mam na obron? swojej hipotezy.
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-01, 02:20   

karolko, a czy inny kierowca tym autem ma porywnywalne wyniki? Bo to by wiele powiedzialo o dokladnosci tego urzadzenia.
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-01, 08:27   

finger napisał/a:
karolko, a czy inny kierowca tym autem ma porywnywalne wyniki? Bo to by wiele powiedzialo o dokladnosci tego urzadzenia.


Mam inne dane z kilku aut moich znajomych. Wychodz? przewa?nie wyniki zbli?one do katalogu, b?d? troch? gorsze. Jedno z ciekawszych to scirocco 1,4 turbo. Katalogowo ma 8.0, w auto ?wiecie wysz?o 7,9 a dwa pomiary zrobione t? aplikacj? da?y 7,9 za pierwszym razem i 8,6 przy nieco gorszym starcie (wi?kszy po?lizg k??). Sam jestem zdumiony powtarzalno?ci? tych pomiar?w.
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-01, 14:08   

Widzisz trzeba wziasc poprawke na to, ze auta po jakims czasie traca moc i nie beda miec katalogowo do setki. Fajnie by bylo jakby Twoim autem 3 osoby zrobily po kilka pomiarow. Jakie wtedy by byly wyniki. Czy powtarzalne i czy identyczne.
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-01, 14:29   

Finger, zastanawiam si? dlaczego te 3 osoby mia?yby mierzy?? My?l?, ?e takie badanie lepiej prowadzi? jedn? osob? a wi?cej pomiar?w, poniewa? wprowadzaj?c do eksperymentu innych kierowc?w, wprowadzamy kolejn? zmienn?, kt?ra mo?e mie? wp?yw na wyniki:). Jak do tej pory najlepszy wynik, kt?ry uzyska?em, to 6,3.
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-01, 15:07   

karolko napisał/a:
oniewa? wprowadzaj?c do eksperymentu innych kierowc?w, wprowadzamy kolejn? zmienn?, kt?ra mo?e mie? wp?yw na wyniki:)
No wlasnie, zatem pomiary powinny byc rozne. Jesli nie sa to znaczy, ze urzadzenie bardzo przybliza wynik.
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-01, 15:23   

Mam serie pr?b robione w r??nych warunkach (sucho i s?onecznie w dzie?, sucho w nocy, wilgotny asfalt w nocy) i na r??nym asfalcie (co te? prze?o?y?o si? na wyniki). Za ka?dym razem po kilka pr?b i zgodnie z logik? - np. przy wilgotnym asfalcie nie da?o rady zej?? poni?ej 9,2.
Raczej si? obawiam da? auto komu? innemu do testowania osi??w, bo jednak to troch? bardziej wymagaj?ce ni? sprawdzenie astry 1,6). Jak chcesz mog? Ci na prv wys?a? kilka wybranych pomiar?w - s? te? inne ciekawe parametry do wgl?du.
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 03:30   

Moze sam sie pobawie ta aplikacja :)
 
 
Horacy
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 14:08   

3.8Gt z takim przyspieszeniem ... To ja zostaje przy swoim Talonie :D
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 14:55   

Horacy napisał/a:
3.8Gt z takim przyspieszeniem ... To ja zostaje przy swoim Talonie :D

czyli z jakim przyspieszeniem?
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-02, 15:23   

Horacy mia? pewnie na my?li, ?e adekwatnie do pojemno?ci i mocy to ten sprz?t nie je?dzi :lol2:
_________________

 
 
runo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 866
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-02, 15:25   

Ale on jeszcze du?o wa?y.
_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 15:40   

To ju? sprawa oczekiwa? i potrzeb. Ka?dy z nas ma inne. S? tacy, dla kt?rych 6s do setki, to bdb wynik, dla innych to marnizna, itd.. ?wiat jest kolorowy na szcz??cie :)
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2009-12-02, 17:39   

Ciekaw jestem jak by policzy? stosunek mocy do masy paru aut sportowych z nap?dem na FWD czy by wynik by? W MIAR? (r??ne starty mechanizm?w itd) by? r?wny.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-12-02, 18:34   

Timonek21 napisał/a:
?e adekwatnie do pojemno?ci i mocy to ten sprz?t nie je?dzi :lol2:


bez przesady , potw?r to to nie jest ale zbiera si? podobnie jak 2G i 1G w turbo ,z tym ?e nie ma turbo i nie ma turbo dziury itd. ten silnik mocy mo?e du?o nie ma bo 265hp ale moment na poziomie 350Nm, z tego co wyczyta?em silnik w Nissanie 350Z nie osi?ga takiego momentu z tym ?e auto jest l?ejsze i Z-etka jest szybsza o drobin?

Juz tak na 4G nie psioczcie bo to bardzo dobry samoch?d
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 18:57   

MATi napisał/a:
moment na poziomie 350Nm, z tego co wyczyta?em silnik w Nissanie 350Z nie osi?ga takiego momentu z tym ?e auto jest l?ejsze i Z-etka jest szybsza o drobin?
z ciekawosci zajrzalem na pierwszy lepszy pojebany portal jakim jest wikipedia (ktoremu wierzyc nie mozna) i co :D ?

4g: 353nm

nismo :
mati nie uwierzysz miales racje :D nie osiaga takie momentu obrotowego jak 4g bo ma tylko :353nm

ja sobie zdaje sprawe mati ze ty chcesz i musisz cos napisac zawsze i wszedzie... jednak podpieraj swoje wypowiedzi chocby wikipedia :) zawsze to cos przeczytasz przy okazji


a wracajac do tematu czemu nie zawierzam wszelkim G(?....)techom i tym podobnym:
dane producenta:
Kod:
Vehicle
Make    Mitsubishi
Model    Eclipse
Model year    2006
Style    GT
Base MSRP    N/A
As-tested MSRP    N/A
Drive type    FWD
Transmission type    6-speed manual
Engine type    V6
Displacement (cc/cu-in)    3.8
Horsepower (hp @ rpm)    263 @ 5,750
Torque (lb-ft @ rpm)    260 @ 4,500
Brakes, front    4-wheel ventilated disc w/ ABS
Steering type    Rack-and-pinion
Suspension, front    Independent MacPherson strut w/ stabilizer bar
Suspension, rear    Independent Multi-Link with coil springs
Tire size, front    235/45R18
Tire size, rear    235/45R18
Tire brand    Goodyear
Tire model    Eagle RSA
Curb weight, mfr. claim (lbs.)    3,472
Fuel type    Regular Unleaded
Fuel tank capacity (gal)    17.7
EPA fuel economy (mpg)    18/27
Edmunds observed (mpg)    19.2
Conditions for Testing
Temperature (?F)    81
Elevation (ft.)    1050
Wind (mph, direction)    6 mph.
Performance
0 - 30 (sec.)    2.8
0 - 45 (sec.)    4.5
0 - 60 (sec.)    6.8
0 - 75 (sec.)    9.6
1/4 mile (sec. @ mph)    14.93@97.46
30 - 0 (ft.)    32.52
60 - 0 (ft.)    131.04
Braking rating    Average
Slalom, 6 x 100 ft (mph)    64.90
Skid pad, 200 ft diameter (lateral g)    Not Tested
Handling rating    Excellent
Sound level @ idle (db)    46
Sound level @ full throttle (db)    78
Sound level @ 70 mph cruise (db)    70
Acceleration comments    Lots of low-end torque combined with front wheel drive makes launching the Eclipse tricky. It's easy to smoke the tires with the traction control turned off. The shifter is ok, but not as precise as the stick in the 350Z and RX-8.
Braking comments    The brake pedal is fairly stiff with minimal movement, not nearly as progressive as we'd like. We noted moderate ABS noise and vibration toward the end of the run. Lots of tire squeal suggests the stops could be shorter, because too much lockup is happening.
Handling comments    Thanks to its short wheelbase and front wheel drive, the Eclipse absolutely shines in the slalom. We could enter the slalom really hot and scrub off speed without spinning or losing control. Steering feel and ratio are very effective for this type of racing. The big V6 provides plenty of torque for accelerating out of the final cones.
Specifications
Length (in.)    179.7
Width (in.)    72.2
Height (in.)    53.8
Wheelbase (in.)    101.4
Legroom, front (in.)    42.8
Legroom, rear (in.)    29.2
Headroom, front (in.)    37.5
Headroom, rear (in.)    34.6
Seating capacity    4
Cargo volume (cu-ft)    15.7 cu. ft.
Max. cargo volume, seats folded (cu-ft)    15.7 cu. ft.
Warranty Information
Bumper-to-bumper    5 years/ 60,000 miles
Powertrain    10 years/ 100,000 miles
Corrosion    7 years/ 100,000 miles
Roadside assistance    N/A
Scheduled maintenance    N/A
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2009-12-02, 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 19:19   

GOLDI napisał/a:
Performance
0 - 30 (sec.) 2.8
0 - 45 (sec.) 4.5
0 - 60 (sec.) 6.8
0 - 75 (sec.) 9.6


Mialem sie nie odzywac, ale juz na takiej podstawie info, kiedy to wlasnie producenci probuja podac nizsze wyniki (zeby lepiej to wygladalo) nie uwierze uzadzeniom takim jak na Nokie N95. Dlatego tez podpisze sie pod Goldim.

PS. Thx Goldi za znalezienie :ok: :ok: :beer:
Ostatnio zmieniony przez allias 2009-12-02, 19:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 19:30   

Goldas gdzie to znalazles? Bo sie glowilem ile ma GTS do setki ;-)
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-12-02, 19:41   

GOLDI napisał/a:
portal jakim jest wikipedia (ktoremu wierzyc nie mozna) i co :D ?
ja na wikipedie nie zagl?dam , ten moment co znalaz?e? to jest dla silnika kt?ry generuje 313 koni czy 283 konie? Bo s? podobno 2 wersje tej jednostki..
Je?li tak jest na prawde to m?j b??d mia?em z?e informacje :ok:
Ostatnio zmieniony przez MATi 2009-12-02, 19:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12