Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Osiągi 3,8 gt
Autor Wiadomość
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 19:48   

slabszej... ale panowie i panie :) to nie forum nissana czy tez hondy... do tematu...
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 19:48   

Goldi, a mierzone z kontrol? trakcji, czy bez?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 19:49   

karolko napisał/a:
Goldi, a mierzone z kontrol? trakcji, czy bez?
czy to pytanie jest podchwytliwe?
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 20:01   

Oczywi?cie :) . Je?li je?dzi?e? 4g 3,8 to powininiene? wiedzie? jaka jest r??nica w przyspiesznaiu z i bez kontroli. Oczywi?cie w moich pomiarach z kontrol? trakcji wychodzi nieco gorzej. Zreszt? to do?? oczywiste - nie mamy ca?ej mocy do dyspozycji a tyle ile uzna nasz komputerek :) .
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 20:09   

karolko, nie o to mi chodzi... myslisz ze mitsubishi oficjalne pomairy zrobilo by z kontrola trakcji ? czy tyle ile wykrzesaja z wozu :>

jezdzilem roznymi wozami... czy to 4 sekundowce , czy to 30 sekundowce do setki i jezdzilem tez 4g v6 i wiem ze to nie jest woz robiacy 6 sec do setki... dlatego mecze ten temat by Ci to uswiadomic :) ze prawda jest brutalna :)
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2009-12-02, 20:13   

M?j talon AWD nie robi 6 sekund a zjada 4g 3.8 litra < to akurat wiem bo w Pu?awach jest jedno i spotka?em si? z nim na ?wiat?ach kilka razy.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
runo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 866
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-02, 20:22   

Karoloko a ty masz A/T czy M/T?

I tak z ciekawo?ci na kt?rym biegu ?apiesz si? do 100?
_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
Ostatnio zmieniony przez runo 2009-12-02, 20:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 20:58   

....a moze my mamy do czynienia ze modyfikowanym silnikem? Albo i calym wozem?
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 22:21   

Chyba nie nad??? odpowiada? :) . Goldi, co do tego jak fabryka robi pomiar to nie mam poj?cia, natomiast przypuszczam, powtarzam, przypuszczam, ?e testowanych jest wiele egzemplarzy, bardzo wiele razy i z tego jest wyci?gana jaka? ?rednia, b?d? modalna. I tu z ciekawo?ci, wyci?gn??em ?redni? z pomiar?w, kt?re robi?em (odrzuci?em te ewidentnie spalone i robione na mokrej nawierzchni) i...wysz?o 6,8 :) . A jak ju? mamy statystyk?, to i przedzia? ufno?ci itd..itp :) . Tak mo?na w niesko?czono?? hehe.
Ciekawostk? jest np. taka opcja, ?e ka?de auto wyje?d?aj?ce z fabryki mo?e mie? kilka procent mniejsz?, b?d? wi?ksz? moc od podanej przez producenta - tu mog? si? powo?a? na jakie? artyku?y pisane przez polskich tuner?w. Tak czy owak, temat nam si? rozr?s? na tyle, ?e przyda?oby si? wi?cej empirycznych danych ni? tylko z tempes gtx:). Ma kto? jakie? propozycje, bo sam jestem ciekaw?

[ Dodano: 2009-12-02, 22:25 ]
runo napisał/a:
Karoloko a ty masz A/T czy M/T?

I tak z ciekawo?ci na kt?rym biegu ?apiesz si? do 100?

Mam manual. A 100 nie jestem pewien na 100%, ale chyba pod sam koniec 2 biegu. W ka?dym razie, przy testach ??duj? 3 i nie patrz? na licznik :)
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2009-12-03, 09:38   

je?eli V6 robi 100km/h powiedzmy w 7s to jak je?dzi 2.4, kt?ry ma 100KM mniej ?
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-03, 10:38   

Tiamat napisał/a:
je?eli V6 robi 100km/h powiedzmy w 7s to jak je?dzi 2.4, kt?ry ma 100KM mniej ?


Mnie si? ta sama my?l nasun??a jak czyta?em ten temat...Teraz wiem, ?e dane katalogowe GS-a, kt?re gdzie? widzia?em musia?y by? wyssane z palca (8 albo 8,5s do 100).

Niestety eclipse z ka?d? kolejn? generacj? jest coraz wolniejszy. My?l?, ?e GS 1G objedzie zar?wno 2G, 3G jak i 4G (mowa o GS-ach).
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
Ostatnio zmieniony przez viader 2009-12-03, 10:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-03, 10:48   

viader napisał/a:
My?l?, ?e GS 1G objedzie zar?wno 2G(mowa o GS-ach).
zapraszam :D mam GS'a :P

a tak na serio to zdrowe 1g da rade zdrowemu 2g. 2g zdrowe daje rady 4g GS.. a 3g okreslenie "jedzie" jest nie na miejscu :) to sie toczy :) wolne jak dziecko...
 
 
Gierap
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-03, 11:07   

viader napisał/a:
Tiamat napisał/a:
je?eli V6 robi 100km/h powiedzmy w 7s to jak je?dzi 2.4, kt?ry ma 100KM mniej ?


Mnie si? ta sama my?l nasun??a jak czyta?em ten temat...Teraz wiem, ?e dane katalogowe GS-a, kt?re gdzie? widzia?em musia?y by? wyssane z palca (8 albo 8,5s do 100).

Niestety eclipse z ka?d? kolejn? generacj? jest coraz wolniejszy. My?l?, ?e GS 1G objedzie zar?wno 2G, 3G jak i 4G (mowa o GS-ach).


A raczej z ka?d? kolejn? generacj? "tyje" za? mocy tyle nie przybywa, inna sprawa, ?e 1GS jest "slow ass car" jak nic, niby 150 kucyk?w, ale chyba takie zabiedzone, bo przy tej masie sza?u ?adnego nie ma...
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2009-12-03, 11:16   

Gierap napisał/a:
150 kucyk?w, ale chyba takie zabiedzone, bo przy tej masie sza?u ?adnego nie ma...


?eby by? sza? to by si? 900kg przyda?o :jezyk:
ps. jak ma pr?dko jecha? 4g gt jak wa?y 1550kg :wtf: przy tej masie i mocy nawet Honda nie zrobi 6s :badcrack:
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2009-12-03, 11:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-03, 11:33   

1g Gs przy?piesza adekwatnie do swojej mocy, por?wnaj sobie inne dane samochod?w z moc? 150hp nie m?wie tu o hondach 950kg.
_________________

 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-12-03, 11:41   

GOLDI napisał/a:
zapraszam :D mam GS'a :P

Ty ju? nie jeste? brany pod uwage w tej kategorii ,bli?ej Ci do GST serii teraz :jezyk:

viader napisał/a:
Mnie si? ta sama my?l nasun??a jak czyta?em ten temat...Teraz wiem, ?e dane katalogowe GS-a, kt?re gdzie? widzia?em musia?y by? wyssane z palca (8 albo 8,5s do 100)

Niekoniecznie , sparowa?em sie kiedy? Fiatem Bravo 1,9 JTD Multijet 150 koni katalog pokazuje u niego 9s a 1G sz?a z nim ?eb w ?eb im wyzsza pr?dko?? i bieg to misiek by? szybszy wiec jest to w granicach w?a?nie tych 9sekund

Passat 1,8T 150KM 210NM moich starszych robi 8,7 do setki i misiek idzie z nim podobnie lecz im szybciem sie jedzie tym misiek odstaje z tym ?e VW jest 30KG l?ejszy.


Timonek21 napisał/a:
1g Gs przy?piesza adekwatnie do swojej mocy,

+1 z tym si? zgodze chocia? pare kilkadziesi?t kilo mniej by mu nie zaszkodzi?o :jezyk:
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-03, 11:50   

Troch? si? OT zrobi?o w temacie ale poci?gn? to dalej. Wiadomo, ?e 1G GS nie jest zbyt szybki, jest wiele autek z tamtych lat o podobnej mocy, kt?re go robi? jak chc?, z wi?kszo?ci? dzisiejszych kompakt?w te? jest naprawd? trudno. 1G by?o do?? szybkie wtedy kiedy powsta?o, a wi?c 20 lat temu. Tym bardziej smuci, ?e ka?da kolejna generacja zamiast mie? coraz lepsze osi?gi, ma je coraz gorsze...Ale je?li potraktujemy to auto jako troch? bardziej lanserski dupow?z to jest ok. Ja wiem, ?e napewno nie kupi? ju? GS-a ?adnej generacji. Bywa irytuj?ce jak te wszystkie niemieckie wozy na gnoj?wk? nie zostaj? daleko w tyle...Ciekawe co poka?e odel?one ko?o zamachowe, kt?re zak?adam w przysz?ym tygodniu...
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
Ostatnio zmieniony przez viader 2009-12-03, 11:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-03, 11:54   

viader napisał/a:
.Ciekawe co poka?e odel?one ko?o zamachowe, kt?re zak?adam w przysz?ym tygodniu...
spadek makysymalnego momentu obrotowego i przesuniecie calosci w inny zakres
 
 
matim 
KLUBOWICZ


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1265
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 2009-12-03, 12:25   

temat o osi?gach 3,8 gt, a wy o ko?ach zamachowych w 1g, masakra...
_________________
BMW E91 320D happy :)
Pacifica 4.0
Ostatnio zmieniony przez matim 2009-12-03, 12:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-03, 13:49   

Odpisz? cho? pewnie i ten post zostanie usuni?ty. Plusem jest szybsze wkr?canie si? na obroty co oznacza lepsze przyspieszenie, cho? auto mo?e mie? zadyszk? przy wy?szych pr?dko?ciach. Tyle teorii, w praktyce wi?kszo?? os?b odczu?a popraw? przyspieszenia bez zmniejszania v-max, czy s?abni?cia pod g?rk?. Jak b?dzie w eclipse to opisz? jak zamontuj?.

PS: Zamiast kasowa? posty na temat lekkiego zamachu, mo?na by?o wydzieli? nowy temat, cho?by w og?lnych.

W sieci naprawd? trudno znale?? opinie na ten temat i s? one mocno zr??nicowane. Ja by? mo?e za tydzie? opisz? plusu i minusy tego rozwi?zania.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12