Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ustawianie zapłonu w 4g63 N/A 1G.
Autor Wiadomość
Gierap
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-06, 17:41   Ustawianie zapłonu w 4g63 N/A 1G.

Jak w temacie, gdzie? wyczyta?em instrukcj? ustawiania zap?onu, ale nie bardzo mog?em to ogarn??, jak kto? wie jak, prosi?bym o jak?? zrozumia?? instrukcj? :amen:
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-19, 20:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-07-06, 18:18   

musisz w??czy? tryb serwisowy (czy jako? tak) robisz to tak: podpinasz pin kostki za akumulatora co lata lu?no (w tej kostce jest tylko jeden pin) do masy wtedy silnik zaczyna pracowa? na wolniejszych obrotach i zaczynasz zabaw? z lamp? stroboskopow?
_________________

IS 220
 
 
 
Gierap
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-06, 18:23   

pin kostki za akumulatora :roll: mo?esz to bardziej sprecyzowa? ? bo nie widz? nic co tam lu?no by lata?o
 
 
bogus1303 
KLUBOWICZ

Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 15
Skąd: bia?ystok
Wysłany: 2009-07-06, 19:14   

http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html
tu masz link trzecie zdjecie
regulacja wolnych obrotow w silnikach dohc
_________________
1G 92r 4G63
Ostatnio zmieniony przez bogus1303 2009-07-06, 19:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-07-06, 19:24   

lata lata a przynajmniej powinna by? na tym zdj?ciu zaznaczona jest ZZ
_________________

IS 220
 
 
 
Gierap
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-06, 19:30   

:amen: :amen:
dzi?kowa?, bo wko?cu odnalaz?em to i id? zobaczy? co w trawie piszczy.
Jak wyczyta?em na biegu ja?owym przy zmasowanym pinie, ma by? na lampie 5st ?
Ostatnio zmieniony przez Gierap 2009-07-06, 19:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-07-07, 07:23   

wolnoss?cy ko?o 10st, 5st to raczej turbo
_________________

IS 220
 
 
 
Gierap
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-07, 07:56   

seba napisał/a:
wolnoss?cy ko?o 10st, 5st to raczej turbo


Jeste? pewien tego :??: :??: wczoraj sprawdzi?em i ustawiony by? dok?adnie na 5st przy zmasowanym pinie, sprawdza?em lamp?.
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-07-07, 08:13   

10 st na N/A ???? pierwsze s?ysze :>
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-07, 09:09   

Nie wiem jak w turbo ale w wolnym ssaku zap?on ma by? na 5 stopni.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-07-07, 19:43   

z tego co si? orientuj? to zap?on w wolno saku powinien by? przy?pieszony (zawsze ustawiam ko?o 10st) a w turbo op??niony ja u siebie w turbo mam 6st
MATi, a ty wo gule co? s?yszysz bo jak zauwa?y?em to nigdy nic konkretnego nie piszesz tylko zawsze jakie? pierdo?y klepiesz :hahaha: :hahaha:
_________________

IS 220
Ostatnio zmieniony przez seba 2009-07-07, 19:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-07-08, 13:32   

seba, to ze Ty tak ustawiasz to nie znaczy ze ma by? dobrze z tego co wiem pare 1G N/A jezdzi na zaplonie ustawionym na 5 stopni

Nie tylko ja tak uwazam
viader napisał/a:
Nie wiem jak w turbo ale w wolnym ssaku zap?on ma by? na 5 stopni.


Gierap napisał/a:
Jeste? pewien tego wczoraj sprawdzi?em i ustawiony by? dok?adnie na 5st przy zmasowanym pinie, sprawdza?em lamp?.


wiec z ?aski swojej nie obrazaj innych
Ostatnio zmieniony przez MATi 2009-07-08, 13:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-07-08, 17:11   

MATi, lektura dla ciebie http://autowiedza.republi...s_spalania.html

[ Dodano: 2009-07-08, 17:35 ]
sorki ale nie przeczyta?em posta co napisa?em wcze?niej przy zwartej kostce 5st a przy wolnych obrotach 10st a my?la?em ca?y czas o nie zwartej kostce heh
_________________

IS 220
Ostatnio zmieniony przez seba 2009-07-08, 17:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Esio
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-25, 23:56   

to jak to wko?cu jest ja mam 1G GST i na zwartej kostce mam ile ustawi? 5 albo 10 stopni.
 
 
kawior1gturbo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Śrem
Wysłany: 2009-07-26, 08:39   

ja mam 1G GST i mam ustawione ok 6 stopni tak jak seba i jest dobrze, nawet bardzo dobrze :>
_________________
GST 1991
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-07-26, 09:31   

ja ju? poczyni?em pewne zmiany i zrobi?em map? zap?onu 10st. do 3500obr. potem op??nia si? r?wnomiernie do 3st. przy 8000obr. r??nica jest spora etg zdecydowanie wolniej ro?nie

Esio, 6stopni bez zwartej kostki
_________________

IS 220
 
 
 
kawior1gturbo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Śrem
Wysłany: 2009-07-26, 10:33   

a r??nica tylko w EGT??
duzo lepiej sie wkreca w zakresie dolnych obrotow?
_________________
GST 1991
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-07-26, 14:19   

egt wolniej ro?nie pod koniec obrot?w, co do dolnych obrot?w to mam mieszank? troszk? ubog? i wkr?ca si? troszk? mozolnie
_________________

IS 220
Ostatnio zmieniony przez seba 2009-07-26, 14:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
oblak 
KLUBOWICZ

Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 648
Skąd: grodzisk maz
Wysłany: 2009-07-27, 11:46   

a tak czysto teoretycznie, jakie s? skutki uboczne za bardzo przy?pieszonego zap?onu??
_________________

 
 
 
kawior1gturbo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Śrem
Wysłany: 2009-07-27, 12:06   

np.spalanie stukowe,
spadek mocy itp.
_________________
GST 1991
Ostatnio zmieniony przez kawior1gturbo 2009-07-27, 12:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14