Ustawianie zapłonu w 4g63 N/A 1G. |
Autor |
Wiadomość |
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-06, 17:41 Ustawianie zapłonu w 4g63 N/A 1G.
|
|
|
Jak w temacie, gdzie? wyczyta?em instrukcj? ustawiania zap?onu, ale nie bardzo mog?em to ogarn??, jak kto? wie jak, prosi?bym o jak?? zrozumia?? instrukcj? |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-19, 20:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-07-06, 18:18
|
|
|
musisz w??czy? tryb serwisowy (czy jako? tak) robisz to tak: podpinasz pin kostki za akumulatora co lata lu?no (w tej kostce jest tylko jeden pin) do masy wtedy silnik zaczyna pracowa? na wolniejszych obrotach i zaczynasz zabaw? z lamp? stroboskopow? |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-06, 18:23
|
|
|
pin kostki za akumulatora mo?esz to bardziej sprecyzowa? ? bo nie widz? nic co tam lu?no by lata?o |
|
|
|
|
bogus1303
KLUBOWICZ
Wiek: 42 Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 15 Skąd: bia?ystok
|
Wysłany: 2009-07-06, 19:14
|
|
|
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html
tu masz link trzecie zdjecie
regulacja wolnych obrotow w silnikach dohc |
_________________ 1G 92r 4G63 |
Ostatnio zmieniony przez bogus1303 2009-07-06, 19:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-07-06, 19:24
|
|
|
lata lata a przynajmniej powinna by? na tym zdj?ciu zaznaczona jest ZZ |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-06, 19:30
|
|
|
dzi?kowa?, bo wko?cu odnalaz?em to i id? zobaczy? co w trawie piszczy.
Jak wyczyta?em na biegu ja?owym przy zmasowanym pinie, ma by? na lampie 5st ? |
Ostatnio zmieniony przez Gierap 2009-07-06, 19:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-07-07, 07:23
|
|
|
wolnoss?cy ko?o 10st, 5st to raczej turbo |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-07, 07:56
|
|
|
seba napisał/a: | wolnoss?cy ko?o 10st, 5st to raczej turbo |
Jeste? pewien tego wczoraj sprawdzi?em i ustawiony by? dok?adnie na 5st przy zmasowanym pinie, sprawdza?em lamp?. |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2009-07-07, 08:13
|
|
|
10 st na N/A ???? pierwsze s?ysze |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-07-07, 09:09
|
|
|
Nie wiem jak w turbo ale w wolnym ssaku zap?on ma by? na 5 stopni. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-07-07, 19:43
|
|
|
z tego co si? orientuj? to zap?on w wolno saku powinien by? przy?pieszony (zawsze ustawiam ko?o 10st) a w turbo op??niony ja u siebie w turbo mam 6st
MATi, a ty wo gule co? s?yszysz bo jak zauwa?y?em to nigdy nic konkretnego nie piszesz tylko zawsze jakie? pierdo?y klepiesz |
_________________
IS 220
|
Ostatnio zmieniony przez seba 2009-07-07, 19:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2009-07-08, 13:32
|
|
|
seba, to ze Ty tak ustawiasz to nie znaczy ze ma by? dobrze z tego co wiem pare 1G N/A jezdzi na zaplonie ustawionym na 5 stopni
Nie tylko ja tak uwazam
viader napisał/a: | Nie wiem jak w turbo ale w wolnym ssaku zap?on ma by? na 5 stopni. |
Gierap napisał/a: | Jeste? pewien tego wczoraj sprawdzi?em i ustawiony by? dok?adnie na 5st przy zmasowanym pinie, sprawdza?em lamp?. |
wiec z ?aski swojej nie obrazaj innych |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2009-07-08, 13:34, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-07-08, 17:11
|
|
|
MATi, lektura dla ciebie http://autowiedza.republi...s_spalania.html
[ Dodano: 2009-07-08, 17:35 ]
sorki ale nie przeczyta?em posta co napisa?em wcze?niej przy zwartej kostce 5st a przy wolnych obrotach 10st a my?la?em ca?y czas o nie zwartej kostce heh |
_________________
IS 220
|
Ostatnio zmieniony przez seba 2009-07-08, 17:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Esio [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-25, 23:56
|
|
|
to jak to wko?cu jest ja mam 1G GST i na zwartej kostce mam ile ustawi? 5 albo 10 stopni. |
|
|
|
|
kawior1gturbo
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 2009-07-26, 08:39
|
|
|
ja mam 1G GST i mam ustawione ok 6 stopni tak jak seba i jest dobrze, nawet bardzo dobrze |
_________________ GST 1991 |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-07-26, 09:31
|
|
|
ja ju? poczyni?em pewne zmiany i zrobi?em map? zap?onu 10st. do 3500obr. potem op??nia si? r?wnomiernie do 3st. przy 8000obr. r??nica jest spora etg zdecydowanie wolniej ro?nie
Esio, 6stopni bez zwartej kostki |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
kawior1gturbo
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 2009-07-26, 10:33
|
|
|
a r??nica tylko w EGT??
duzo lepiej sie wkreca w zakresie dolnych obrotow? |
_________________ GST 1991 |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-07-26, 14:19
|
|
|
egt wolniej ro?nie pod koniec obrot?w, co do dolnych obrot?w to mam mieszank? troszk? ubog? i wkr?ca si? troszk? mozolnie |
_________________
IS 220
|
Ostatnio zmieniony przez seba 2009-07-26, 14:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
oblak
KLUBOWICZ
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 648 Skąd: grodzisk maz
|
Wysłany: 2009-07-27, 11:46
|
|
|
a tak czysto teoretycznie, jakie s? skutki uboczne za bardzo przy?pieszonego zap?onu?? |
_________________
|
|
|
|
|
kawior1gturbo
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 2009-07-27, 12:06
|
|
|
np.spalanie stukowe,
spadek mocy itp. |
_________________ GST 1991 |
Ostatnio zmieniony przez kawior1gturbo 2009-07-27, 12:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|