Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Uturbione 4g63+T 6Bolt 2G zalewa na niskich obrotach
Autor Wiadomość
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
  Wysłany: 2010-04-06, 14:41   Uturbione 4g63+T 6Bolt 2G zalewa na niskich obrotach

Witam. Postaram si? troch? przybli?y? co i jak...
"Tuningowanie" auta trwa ju? od czerwca, by?a malowana ca?a buda, komora wn?trze itd, malowane graty z ?rodka, zmieniany silnik itd dlatego wszystko si? tak roz?o?y?o w czasie.
Eclipse przed ca?? akcj? mia?o silnik 4g63 1996 rok. Kupi?em rozbite 2g od klubowicza z uturbionym silnikiem 6bolt od 1G, po prze?o?eniu silnika, przerobieniu wi?zki wed?ug jego i podpi?ciu apexi, ecli zosta?o odpalone. Za?o?y?em IC i przejecha?em si? ok 1km, auto je?dzi?o bardzo dobrze. Jednak pope?ni?em straszny b??d... nie za?o?y?em paska od alternatora czyli r?wnie? od pompy wody;/ przegrza?em g?owic?.
G?owica pojecha?a do remontu do ?odzi gdzie zosta?a zrobiona ca?kowita regeneracja na koszt 1000z?. Przy sk?adaniu g?owica dosta?a now? uszczelk? TOPLINE, jednak z niewiedzy nie kupi?em nowych srub g?owicy. Wszystko by?o robione w b.dobrym warsztacie mechanicznym.
Po z?o?eniu auto chodzi?o na 2 t?okach, wina ?wiec... odebra?em je od mechanika, na drugi dzien kupi?em nowe odpowiednie ?wiece, po odpaleniu auto ecli chodzi?o normalnie jednak gdy zesz?o na niskie obroty i gdy ponowinie pr?bowa?em wcisn?? peda? gazu nie by?o ?adnej reakcji, musia?em je zgasi?, zn?w odpalic i podtrzymywac na wysokich obrotach, by? mr?z, i w efekcie turbo wyzion??o ducha. Ecli sta?o 2 miesi?ce gdy? szuka?em drugiego turbo (14B) po zakupie i za?o?eniu turbo i wlaniu nowego oleju oraz p?ynu ch?odz?cego, auto nie chcia?o odpali?, a gdy ju? odpali?o to za chwile zn?w gas?o. Zaprowadzi?em je do ?odzi do osoby kt?ra zna si? na mitsu apexi itd( dosta?em kontakt od klubowicza). Okaza?o si? ?e tak zalewa?o ?wiece ?e pier?cionki przepuszcza?y benzyn? w olej;/
Facet m?czy si? ju? z 3tygodnie, auto odpala itd jednak zalewa ?wiece jak zejdzie na niskie obroty i kompletnie nie wie czym to jest spowodowane. Zmieni? regulator paliwa gdy? na moim by?o zbyt du?e ci?nienie. Sprawdzi? wszystkie czujniki(wszystkie idealne), pod??czy? swoj? ?winie, zmniejszy? drastycznie dawk? paliwa jednak ciagle zalewa na niskich obrotach.
S? za?o?one wtryski od 1g tubo, i pompa paliwa walbro 255lph.
Prosz? o pomoc gdy? nie mam ju? si?y do tego auta... Kupa czasu, kasy i roboty i nadal nie je?dzi...
Dodam jeszcze dla jasno?ci ?e problem z tymi obrotami na 99% zacza? sie wtedy gdy przegrza?em silnik, nie jestem na 100% pewny dlatego ze to by?o prawie rok temu...
Ma kto? jakie? pomys?y??
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
Ostatnio zmieniony przez Hot 2010-04-06, 14:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Trzcina 
KLUBOWICZ
Ostoja spokoju...


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2674
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-04-06, 17:53   

U mniw w 2G zalewa?o 2 i 3 ?wiece, okaza?o sie ze uszczelki pod ?wiecami krzycza?y by je wymieni?, ale jak doczyta?em to masz silnik z 1G, a nie wiem czy tam s? takowe uszczeleczki...
_________________
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-04-06, 18:11   

stawiam ?e co? z apexi jest na nic ?le ustawione, na pro?ciej odepnij apexi i zmostkuj przewody do przep?ywki, z tego co pami?tam to czaro wsadzi? ecu od turbo wi?c powinno wszystko bangla? bez apexi
_________________

IS 220
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-06, 18:45   

no wlasnie przedewszystkim jaki jest ecu :) ? jakie bledy?
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2010-04-06, 18:46   

ecu jest seryjne od gs, od?aczenie apexi nic nie da?o, ecu master by? pod?aczany i jakie? inne ?winie i nadal jest to samo... apexi dobrze dzia?a bo go?ciu siedzi w elektronice i wszystko na bie??co sprawdza... dzisiaj mia? w?o?y? mniejsze wtryski, ale przecie? na tych je?dzi? normalnie wiec pow?d jest jaki? inny...seba pomy?l, bo wiem ?e du?o czarkowi pomaga?e? przy nim. pozdro
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-06, 18:47   

hot7777 napisał/a:
ecu jest seryjne od gs
i tu masz problem :) zadna swinia nie ogarnie ponad 100% wiekszych wtryskiwaczy niz seria... zmien ecu, al bo daj mniejsze wtryski

kazdy tuner powinien o tym wiedziec :>
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2010-04-06, 18:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2010-04-06, 18:49   

nie wiem jakie b?edy wyskakuj?... tutaj s? tematy jak czaro robi? wszystko krok po kroku:
http://www.eclipse.net.pl...der=asc&start=0
http://www.eclipse.net.pl...ighlight=#76757
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-06, 18:50   

ale czaro mial ecu z GSXa :)
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2010-04-06, 18:50   

GOLDI napisał/a:
hot7777 napisał/a:
ecu jest seryjne od gs
i tu masz problem :) zadna swinia nie ogarnie ponad 100% wiekszych wtryskiwaczy niz seria... zmien ecu, al bo daj mniejsze wtryski

kazdy tuner powinien o tym wiedziec :>

Goldi ale wcze?niej normalnie zapierd...? ;/
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-06, 18:52   

wiesz przerabialem problem u siebie... komp GS wtryski 450... zalewa przeokrutnie... afr po 10 na wolnych i nie ma jak sciagnac paliwa... ba... na krotka mete dzialala... potem zaczely sie cuda na kiju... i dobrze ze sie zajalem tematem bo spalilbym sobie kompa... nawet z resytor pakiem kompy od ssakow przyjmuja zupelnie inna rezystancje wtryskow...
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2010-04-06, 18:52   

nie pod??czy? tego ecu, je?dzi? na seryjnym od gs. Mniejsza z tym zreszt? bo tak jak m?wie do przegrzania g?owicy auto je?dzi?o normalnie i sobie radzi?o ze wszystkim... a teraz klapa, my?la?em ?e problem minie jak zrobi si? ciep?o, ale niestety

[ Dodano: 2010-04-06, 18:54 ]
czyli jakie najlepiej wtryski wsadzi? i od czego??
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2010-04-06, 19:09   

hot7777, nie wtryski a ECU.
ECU od GST/GSX
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-04-06, 19:39   

jakie wtryski?? wsadzisz mniejsze wtryski to p??niej b?dzie za ubogo ale ja bym dalej obstawia? ustawienie apexi tym bardziej jak by?o dobrze
_________________

IS 220
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-06, 20:40   

mozna zmienic wtryski na mniejsze bez obawy ze bedzie ubogo, przedewszystkim ze jesli chcialo by sie zostac na kompie z GS'a, Seba w czym widzisz problem ze bedzie ubogo :) zaklada 350tki wysookopornosciowe, na czasam otwarcia wtrysko kompa gsa, na wolnych troche sciaga, a na gorze delikatnie dolewa, w koncu ma apxei... ale prostsza droga jest zalozyc seryjny ecu ... i cieszyc sie wszystkimi korekcjami dostepnymi w tym kompie :) wywal to archaiczne ecu z wolnossacego 4g63 :)
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2010-04-06, 23:56   

Ale wtedy trzeba bedzie przerabiac jakies kostki lub piny?
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-04-07, 06:59   

GOLDI, zgadzam si? z tob? i wiem o tym tylko chyba sam nie da rady ogarn?? apexi chyba ?e si? myl? :>
_________________

IS 220
 
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2010-04-07, 10:38   

auto stoi u go?cia kt?ry ma bardzo dobrze ?winki opanowane, tak?e powiedzcie co i jak i ja mu przeka?e
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
Horacy
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-07, 16:19   

A to u ciebie je?dzi ???ty silniczek czarka :D
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-07, 17:07   

hot7777, ale wszystko zostalo juz powiedziane :) skoro kumaty to powienien wiedziec juz o co chodzi ;>
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2010-04-07, 19:23   

Horacy napisał/a:
A to u ciebie je?dzi ???ty silniczek czarka :D

p?ki co tylko na lawecie;p ale mam nadzieje ?e ju? nied?ugo koniec b?dzie

[ Dodano: 2010-04-07, 19:24 ]
wsadzimy 350 i zobaczymy czy to co? da...
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13