Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
sekwencja w 4g
Autor Wiadomość
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-19, 00:35   

nie da sie jednoznacznie stwierdzic ze sie nie da... wszystko sie da polak potrafi :)

kr??? opinie ze Silniki MIVEC nie nadaj? si? do zak?adania LPG ze wzgl?du na gniazda zaworowe wykonane z mi?kkiego materia?u co z kolei wymuszone jest kontrukcj? MIVEC. Bodaj?e jest to br?z ale mog? sie tutaj myli?. i na nie ma tutaj wp?yw raczej sucho?? gazu niz z?e strojenie.


chetnie bym wziernikiem endoskopowym zajrza? do takiego silniak po 2 latach na gazie, dla samego przekonania sie co tam w trawie piszczy...
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-19, 00:50   

GOLDI, to ja ch?tnie dla dobra nauki (i w?asnego) podstawi? swoje auto pod Tw?j mikroskop, je?li chcesz, rzecz jasna :)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-19, 00:56   

jak tylko bedzie okazja to czemu nie :) ale obecnie nam sie endoskop wylajtowa? :/ a byle szajsu tez kupic nie chcemy i musimy z tym poczekac :)
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-19, 01:32   

Matim da sie wszystko, kwestia know how. Karolko sprawdzic mozesz sonda AFR, takie rzeczy np u Goldasa w Projekcie lub podobnym miejscu. Do tych "miekkich" gniazd to ja podchodze zawsze z dystansem. Ponoc uzywa sie lubryfikatorow. Powinno sie kiedys przeprowadzic eksperyment w modelowym silniku gdzie spalany bylby gaz i benzyna. Rozklad temperatur w komorze spalania...BTW jesli maja leciec gniazda to tylko wylotowe nie?
 
 
trznadel666 
zielenina


Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2010-08-29, 19:28   

mam za?ozony gaz z eclipse 2,4 od lutego do chwili obecnej na gazie autko przelecialo okolo 30 tys kilometrow. G?ownie trasa i tryb mieszany spalanie srednio do 12 litrow
 
 
 
szkoti 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 2011-03-18, 19:10   

to ja się podczepię się do tematu...
Może i nie mam tej generacji ale właśnie zainstalowałem sekwencje u siebie w 2g 4g63 i tak autko na przyspieszaniu jedzie min. wolniej oraz dostaje zadyszki powyżej 4,5tys. czy miałbym żle ustawioną mieszankę
_________________
Eclipse 2g
Golf V kombi tdi
stralis & tgx & actros
 
 
isker 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 340
Skąd: Małocin
Wysłany: 2011-03-18, 20:52   

zła mapa,złe wtryski,za mały reduktor....przyczyn może być milion...dokładniej problem opisz i podzespoły instalacji.
_________________
e36-150km
126p-24km
1g-150km:)
 
 
 
szkoti 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 2011-03-18, 22:52   

to tak reduktor STEFANELLI GEO N,M
urządzenie wtrysku gazu VALTEK RAIL
system kontroli lambda ESGI 2
Dokładnie nie wiem czy to problem czy tak ma być ale jak przekraczam 4-4,5 tys. to silnik ciągnie równo ale nie jak tak na benzynie. Do 4-4,5tys. jest prawie jak na benzynie choć wydaje mi się ze autko min. słabiej ciągnie. Może być to spowodowane złym gazem ( na tej stacji nigdy nie tankuje ponieważ maja zły gaz - mam tester polo 1,0 w gazie i tam czuć jakoś gazu ) ale nie było wyboru w danej chwili.
_________________
Eclipse 2g
Golf V kombi tdi
stralis & tgx & actros
 
 
Rivii 
zielenina


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 56
Skąd: Ktowice
Wysłany: 2011-03-19, 20:33   

dolacze do dyskusji, ja u siebie juz przejechalem 55 tysiecy na gazie, spalanie mam takie jak na bezynie czyli w trasie 10-11 miasto 13. W polsce nikt nie kontroluje jakosci gazu dlatego w wiekszosci stacji jest on bylejaki na sekwencji gazu nie czuc jezeli czuc to powinno sie jechac czym predzej zweryfikowac szczelnosc instalacji !!! Co do mocy roznica jest tak delikatna ze naprawde musial bym sie chyba scigac z jakimis koneserami aa w d mam automat wiec jak by na to nie patrzyc dla mnie zero roznicy. Gazownik u ktorego robilem instalacje powiedzial ze jak bym mial aspiracje to moze mi ustawic tak gaz ze bede mial lepsze osiagi na gazie niz na bezynie ale kosztem ilosci spalanego gazu + jak to przy tuningowaniu wypadalo by tez silnik wzmocnic. A takie odprezone 3.0 polata na gazie nawet 200 tysiecy kilometrow tylko trzeba pilnowac jak we wszystkim oleju, temperatury i jak sie cos pieprzy napawiac. Pozdrawiam
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-19, 20:54   

Rivii napisał/a:
+ jak to przy tuningowaniu wypadalo by tez silnik wzmocnic. A takie odprezone 3.0 polata na gazie nawet 200 tysiecy kilometrow tylko trzeba pilnowac jak we wszystkim oleju, temperatury i jak sie cos pieprzy napawiac. Pozdrawiam
ciekawe ciekawe :lol2: słucham/czytam dalej :lol2:
 
 
szkoti 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 2011-03-20, 11:30   

Lece dzisiaj na danie więc instalacje dobrze przetestuje na polskim i niemieckim gazie ( na paliwie znacząca różnica jakości). Po powrocie mam się zgłosić na regulacje i sprawdzenie ponieważ gaz mam dopiero od kilkuset kilometrów.spalanie w tej trasie na benzynie mam już obliczone ponieważ kilka razy tą trasą jeździłem w różnych warunkach. dokładne spalanie na benzynie i gazie przedstawię po powrocie za 3-4 tygodnie wtedy będę wiedział dokładnie.
_________________
Eclipse 2g
Golf V kombi tdi
stralis & tgx & actros
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12