kierownica |
Autor |
Wiadomość |
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2010-05-31, 16:02
|
|
|
bardzo fajne te kierownice, w dobry kierunku idziesz imo
trojramienna ponad wszystko |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2010-05-31, 23:00
|
|
|
ja osobi?cie fotel kupowa?em u nich:
http://www.rallyshop.pl/
wi?c mog? ?mia?o poleci?...bardzo dobry kontakt, pomoc przy wyborze, jak si? okaza? za ma?y szybka i bezproblemowa wymiana na inny model.
no i przede wszystkim du?y wyb?r
a co do samej kierownicy
osobi?cie bardzo mi si? podobaj? zamszowe OMP
http://www.rallyshop.pl/i...ta-superleggero
b?d?
http://www.rallyshop.pl/i...ca-superleggero
zamsz chyba lepiej trzyma tylko bez r?kawiczek niszczy si?.
a i chyba naba b?dzie Ci potrzebna |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2010-05-31, 23:13
|
|
|
patALLAH napisał/a: | a i chyba naba b?dzie Ci potrzebna |
http://www.nokaut.pl/kier...hi-eclipse.html
czy taka pasuje do kazdej kierownicy ?
wojtek napisał/a: | http://www.rallyshop.v10....lap,5,p187.html |
ta jest ekstra , fajnie wyprofilowana |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2010-05-31, 23:38
|
|
|
wojtek napisał/a: | http://www.nokaut.pl/kier...hi-eclipse.html
czy taka pasuje do kazdej kierownicy ? |
a? tak si? nie orientuj?. musia?by? sprawdzi? rozstaw otwor?w.
z tego co widz? to naby sparco maj? taki sam rozstaw, wi?c istnieje du?e prawdopodobie?stwo ?e jest to rozmiar uniwersalny |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-06-01, 10:07
|
|
|
jak to jest z montazem, jakies problemy, czy da rade samemu to zainstalowac w zaciszu domowym? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-06-01, 11:04
|
|
|
wojtek napisał/a: | jak to jest z montazem, jakies problemy, czy da rade samemu to zainstalowac w zaciszu domowym? |
dasz rade w domowym zaciszu...
odkrecasz srube centralna i sciagasz seryjna kierownice, potem nabe przykrecasz sruba centrana, a do naby kierownice. |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-06-01, 11:25
|
|
|
a powiedz mi jak z kierunkami? czytam ze raz odbijaja, raz nie, jak to jest w eclipsie, beda odbijaly jak zaloze nabe dedykowana do eclipsa czy bedzie trzeba cos rzezbic? |
|
|
|
|
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2010-06-01, 11:32
|
|
|
ale do tego w zasdadzie si? w og?le nie dotykasz. nab? tylko przed?u?asz kolumn? i daje Ci ona mo?liwo?? przykr?cenia kierownicy. masz te? naby o r??nej d?ugo?ci w zale?no?ci jak blisko chcesz mie? kierownice. musisz oczywi?cie te? uwzgl?dni? odsadzenie samej kierownicy.
w przypadku mojego 1g wszystko bangla?o. po prostu za plastikami zaczyna?a si? krotka naba a do niej kierownica. nie mia?o to ?adnego wp?ywu na prze??czniki od wycieraczek czy ?wiate?. |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-06-01, 13:57
|
|
|
naba musi byc dedykowana do ecli bo jest tam taki plastikowy trojkac ktory trzeba idealnie w nabie osadzic bo inaczej kierunki odbijac wlasnie nie ebda... momo jest ok |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-06-02, 11:47
|
|
|
dzieki za pomoc, fajerka zamowiona, montaz pewnie w przyszlym tygodniu |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-06-02, 14:57
|
|
|
wojtku poducha ma ma 4 sruby od tylu kierownicy albo 10 klucz albo 12 nie pamietam juz... potem rozpinasz 2 albo 3 wtyczki, 2 od poduszki i chyba 1 od klaksonu ... i bardzo uwazaj zeby Ci sie tasma nie rozwine?a bo bedziesz mial mase roboty by tasme zwinac prawid?owo. sruba centralna idzie dosc ciezko odkr?ci? i kierownica z wieloklinu moze ciezko zchodzic... ale wszystko da si? zrobic odpowiedi argument si?y
ps. zanim sciagniesz kierowncie to nie odkrecaj centralnej do konca tylko poluzuj ja sobie a potem sprawdz czy kierownica schodzi z wieloklinu. byle z niego nie spadla. bo jak spadnie to bedziesz mial probloem ustawic kierownice do jazdy na wprost albo na zbieznosc, albo metoda prob i bledow. wiec jak juz poluzujesz to przejedz kilka metrow na prost i ustaw sobie kierownice prosto a nowa po prostuzalozysz wtredy na wprost i za duzo kombinacji nie bedzie tak to najprosciej wyglada
sprawdz sobie rezystancje poduszki i we wtyczke od airbagu daj rezystor odpowiedni wtedy srs Ci nie wyrzuci a i poduszka pasazera "moze" odpali w razie czego |
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2010-06-02, 15:05
|
|
|
A dlaczego nie z Evo kierownica.... i z poduch? |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-06-02, 15:09
|
|
|
Trzcina napisał/a: | A dlaczego nie z Evo kierownica.... i z poduch? | inny wieloklin... zupelnie inna alektronika poduszki |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2010-06-02, 16:22
|
|
|
GOLDI napisał/a: | 4 sruby od tylu kierownicy albo 10 klucz albo 12 nie pamietam juz... potem rozpinasz 2 albo 3 wtyczki, 2 od poduszki i chyba 1 od klaksonu |
poduszka jest przykrecana w czterech miejscach na klucz nr 10, w ?rodku id? dwa kable, jeden jest od poduszki a drugi od klaksonu, od klaksony jest taka wpinka wiec nie ma problemu zdj?? natomiast uwa?aj podczas wypinania kostki z poduszki bo po bokach wtyczki s? plastikowe zaczepy i jak je urwiesz to ju? nigdy jej nie za?ozysz w oryginalny spos?b, ?lizg jest przykrecany chyba na cztery ?rubki gwiazdkowe, a kierownica na klucz nr 19. Gdy kierownica b?dzie cie?ko schodzi? to pukaj lekko z kazdej strony po przek?tnej. Ca?a operacja nie jest jaka? trudna |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2010-06-02, 16:53
|
|
|
Jaki opornik trzeba pod??czy? aby zgassi? SRSa? Wie kto? mo?e? |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2010-06-02, 16:55
|
|
|
ale wywali?o CI poduszk??? czy sam zdejmujesz??
[ Dodano: 2010-06-02, 17:29 ]
w jednym ecli kt?re rozbiera?em na cz??ci by?o to tak zrobione:
http://img718.imageshack....20100602712.jpg
ale na opornikach nie ma ?adnych numerk?w takze nie wiec co to za oporniki...
[ Dodano: 2010-06-02, 17:31 ]
je?li wywali?o CI poduszke to musisz "wyczy?ci?" komputer od poduszek kt?ry jest pod pod?okietnikiem w tunelu ?rodkowym, a je?li poprostu zdejmujesz poduche to sam opornik za?atwi sprawe |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2010-06-02, 17:37
|
|
|
Pouszki mam w aucie, ale chce tak jak wojtek zmieni? kierownice na 'sportowa' |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2010-06-02, 17:39
|
|
|
no to oporniki lub jeden opornik za?atwi sprawe |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
|