Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
another Eclipse 3g BOOST
Autor Wiadomość
GOLDI
[Usunięty]

  Wysłany: 2010-06-10, 14:22   another Eclipse 3g BOOST

By?o sobie pewne 3g...





W?a?ciciel zainwestowa? sporo pieni??k?w..

m.in w zestaw hamulc?w brembo czy tez gwinta K-Sport


nasta?a era braku mocy :) wiec wyladowa?a g?owica z evo





ktora to bardzo ?adnie odpr??y?a silnik :D pod dalsze modyfikacje... wiadomo jakie;) os?obiajac i samochod generowa? 140km

pod mask? pojawi?a sie nowa zabawka:


troche blizej


Dosz?a te? ma?a armia wkurzaj?cych piskaczy :)


naszym zadaniem by?o zestrojenie tego do kupy...




jednak w?a?ciciel u?y? ponad 100% wiekszych wtrysk?w co jest mega problemem i na chwile obecna wynik z 0,65 bara do 0,5 w g?rnym zakresie obrot?w..

wynik na chwile obecn? jak na 3g zacny... ale jeszcze troche pracy przed w?a?cicielem

wiec ... ;) c.d.n.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-10, 17:31   

Jak zgaduje mamy doczynienia z wozem jonas'a - tak?

Po pierwsze to te 140 na DOHC to chyba bez strojenia bo nawet po odprezeniu z ta glowica powinno byc sporo wiecej...

Po drugie to :amen: :amen: szacunek za wklad i rezultat bo przy 0.5bar dodac 80KM to super!! Ale mam wrazenie ze DOHC robi tu swoje.

Po trzecie - Goldi po raz pierwszy powiem ci jedno :amen: za zdjecia we wlasciwej jakosci. :ok: Super.

Keep it comming.... I want more. :serduszka:

PS. Dla wlasciciela... pomaluj sobie te zaslepki od otworow chlapaczy pod kolor wozu albo dorwij progi z GT/GTS :>
Ostatnio zmieniony przez allias 2010-06-10, 17:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-10, 19:03   

allias napisał/a:
Po pierwsze to te 140 na DOHC to chyba bez strojenia bo nawet po odprezeniu z ta glowica powinno byc sporo wiecej...
niestety po strojeniu... przed bylo sporo mniej... silnik sie baaardzo odprezyl... kompresje teraz ma zdrowego turbo :) po 12 na kazdym
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-10, 21:50   

Troche jestem zaskoczony... :wtf: No ale moze tak jest.
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-06-11, 08:41   

fajny projekcik, pamietam jak jonas o uturbianiu mowil jeszcze na grillu u tequili :)

btw na zlocie na torze ktos mi mowil, ze jest w zielonym silnik z evo 9 a ja naiwny uwierzylem :)
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-11, 09:01   

GOLDI, a w jaki przedzia? mocy celujecie docelowo?
projekt zacny, fajnie ze sie 3g uturbiaja :ok:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-11, 10:33   

wojtas napisał/a:
GOLDI, a w jaki przedzia? mocy celujecie docelowo?
projekt zacny, fajnie ze sie 3g uturbiaja :ok:
to jest naprawde g?upie pytanie :) cie?ko wr??y? z fus?w.... :)

wi?c:
raczej nie bedziemy chciali docelowo przekroczyc 0,9 bara... max 1 bar z tej spr??arki. ile to przyniesie? tego nie wiedz? nawet najstarsi g?rale
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-11, 17:34   

...oczywiscie na fabrycznych bebechach?? :dance:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-11, 17:44   

i tego sie obawiamy :) ale arpy do korb sa kupione wiec lek troche mniejszy
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-11, 21:42   

Przy tym cisnieniu i tej glowicy i kondycji silnika to jesli tuning i paliwo bedzie oki to nie ma czego sie obawiac...
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-11, 21:54   

paliwa to w tym 3g to az w nadmiarze :) wtryski zalozyl po bandzie ;) 560cc ;) walbro i regulator... paliwa nie braknie... wystrojony na baaaaardzo bezpiecznie... walka z zaplonem i paliwem by egt nie przekraczalo 850 stopni... ogolnie jest bogato i bezpiecznie i przyznam ze nawet zadupca :)
 
 
jonas 
KLUBOWICZ

Wiek: 45
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 169
Skąd: D?browa Gornicza
Wysłany: 2010-06-12, 01:31   

potwierdzam zadupca :)
na razie bedziemy starali dojsc do wyniku 1 bara i koniec
i trzeba bedzie myslec o innych czesciach co koncza swoja wytrzymalosc
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-12, 08:37   

Zdarza sie ze 450cc+ robia klopoty na wolnych przy konfiguracji jak ta. Jak to sie ma na tym zestawie? Przypomnij mi czym go stroicie? Tym co zawsze?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-12, 11:55   

ecu master det3 :P

bylo det 2 ale wymienilismy u jonasa na det3...

problemy na wolnych sa...

ale ecu master det3 ma teraz wbudowana opcje stand alonea paliwowego wiec za jakies 2 miesiace bedziemy wgrywac konfiguracje stand alone'a paliwowego i problemy znikna nawet na 560tkach... jednak trzeba przyznac :) to poltora razy wieksze wtryski... apexi glupieje np juz przy pol razy wiekszych wtryskach... ale damy rade... chociaz 450tki byly by tu jak najbardziej wskazane ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-12, 12:12   

Jesli plany sa na wieksze moce przy zakutym silniku to jestem pewien ze te 560 beda idealne :>

PS. Jonas... jak bedziesz kuc itp to na co sie zamierzasz? Jaka moc? Bo juz tylko z 1bar to celujesz gdzies w granice 260-300KM.

Wciaz jestem zaskoczny ze ta DOHC nie dala za wiele ale mam nadzieje ze z turbina bedzie wiecej niz na SOHC turbo.

Jaki wydech docelowo?? 2.5 czy 3"
 
 
jonas 
KLUBOWICZ

Wiek: 45
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 169
Skąd: D?browa Gornicza
Wysłany: 2010-06-13, 09:16   

na razie cel jest okolo 300 KM
i zobaczymy co sie pierwsze wysypie :)
jak skrzynia umrze to bedzie trzeba wkladac skrzynie z EVO i to bedzie piorytet
jednak jak skrzynia bedzie dawala rady (co pewnie sa marne szanse )
to bedziem kuc silnik
ale to juz dalekie plany
narazie sie ciesze z jazdy i wydaje pieniadze na cos innego jak samochod :)
wydech chyba 3" co by go nie braklo na przyszlosc
 
 
 
hammer 
KLUBOWICZ
SKARBNICA KLUBU


Wiek: 49
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1761
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2010-06-14, 20:33   

normalnie cudnie :) wielki szacun jonas :)
z obiecanego przejazdu skorzystam na pewno
_________________
Hammer 667 - faster than Satan
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-06-14, 22:29   

hammer667 napisał/a:
z obiecanego przejazdu skorzystam na pewno


W ko?cu to "twoja" spr??arka :hahaha:
zobaczysz co straci?e? :P
_________________

 
 
 
PiotrekKRK 
KLUBOWICZ
newbie


Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 2386
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-06-15, 09:42   

Ja mia?em okazj? si? przejecha? i powiem, ?e wra?enie jest mega! Zajebi?cie to odchodzi ze ?wiate? :ok:
 
 
hammer 
KLUBOWICZ
SKARBNICA KLUBU


Wiek: 49
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1761
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2010-06-16, 20:56   

Cytat:
hammer667 napisa?/a:
z obiecanego przejazdu skorzystam na pewno


W ko?cu to "twoja" spr??arka :hahaha:
zobaczysz co straci?e? :P


.... ?ycie .... :)
ale Ciesz? si? ?e to w?a?nie Jonas zrobi? co? porz?dnego z t? spr??ark?.
_________________
Hammer 667 - faster than Satan
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13