Rabat na stacjach Orlen |
Autor |
Wiadomość |
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2010-08-05, 15:06
|
|
|
matim napisał/a: | po co v-power? |
aaaa nie jest tak, ?e przynajmniej teoretycznie v power ma wi?cej dodatk?w uszlachetniaj?cych...czyszcz?cych czy jak tam
yy przez co zwalcza nagar na zaworach, wtryski maj? w?a?ciw? przepustowosc, a z przewodow paliwowych mozna pic |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2010-08-05, 15:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-05, 15:14
|
|
|
matim napisał/a: | [quote="GOLDI]
95 europejskie to mniej wi?cej 90-91 ameryka?skie... |
wiec tylko la? czyst?, dobrej jakosci euro 95 po co v-power? [/quote]
do eclips?w turbo by?o zalecane paliwo premium a wiec odpowiednik 98...
w sumie mozesz lac 95, czujnik spalania stukowego w kooperacji z ECU da rade i sam sobie odpowiednio cofnie zap?on kosztem mocy co prawda ale to jest jak z olejami ka?dy jezdzi na czym chce jedni na mieszance do dwusuw?w inni na racingu a inni na LPG
co jesli zalejesz v power? praktycznie zero knock?w... co za tym idzie k?t wyprzedzenia zap?onu bedzie szed? po najbardziej hardcorowych ustawieniach kompa kt?re to ustawienia z hardcorem i t2S(mall) turbo nic wsp?lnego nie maja |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-05, 15:27
|
|
|
wydaje mi sie ze do seryjnych samochodow z jakas nie duza moca to nie potrzeba lac vpower... |
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2010-08-05, 15:50
|
|
|
wojtek napisał/a: | wydaje mi sie ze do seryjnych samochodow z jakas nie duza moca to nie potrzeba lac vpower... |
Ch?opaki, ale chodzi w?a?nie o te Tiamat napisał/a: | v power ma wi?cej dodatk?w uszlachetniaj?cych...czyszcz?cych | ?wiat sie nie ko?czy na mocy w aucie... Nie wszyscy lejea 98 by rwac buty spod biedronki... ja mam zwyk?? wersje non turbo i ZAWSZE leje 98, zreszta ja sie porzekona?em sam ze spalanie spad?o, ok wyr?wnuje sie to ro?nic? cen miedzy 98 a 95, ale musi byc cos w tym paliwie ze auto spala go mniej... |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-05, 15:54
|
|
|
lej co uwazasz ze jest najlepsze do Twojego auta, przy autach z malymi mocami wydaje mi sie ze jest istotne lac paliwo np tylko na orlenie czy jakis innej stacji, zeby nie gromadzic syfu z roznych stacji...jak lac gowno to jednego zrodla |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2010-08-05, 16:25
|
|
|
Na paliwie do dwusuwa nie jezdze poprostu zle klikn??em ...
Shell bierze paliwo od orlenu ale z tego co wiem lepszej jako?ci ...
Pare razy tankowa?em na orlenie i misiek zacz?? si? d?awi? i straci? na mocy ...na vpower racing na prawde czu? r??nice nawet w gs'ie |
|
|
|
|
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-06, 13:20
|
|
|
Powiem tak, w wiekszo?ci rzeczywi?cie lej? 95, ale jak jad? w tras?, czy troch? pocisn??, to Racinga. Nie wiem, mo?e to si?a sugestii, ale na Racingu lepiej si? zbiera, tzn. ci?gnie lepiej od ni?szych obrot?w. Natomiast ewidentnie na Racingu mam mniejsze spalanie. |
_________________
|
|
|
|
|
|