Sprzęgło |
Autor |
Wiadomość |
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-19, 13:41 Sprzęgło
|
|
|
Znalaz?em ciekawy opis jak wzmocni? sprz?g?o domowym sposobem. Co o tym s?dzicie? Ja mam kilka docisk?w i tarcz i zastanawiam si?, czy takie modyfikacje maj? sens.
link:
http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=15&t=311951
Je?li Radzikowski wzmacnia w ten spos?b i faktycznie ??da dw?ch docisk?w to mo?e warto powalczy? samemu... |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 18:13, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
kazber
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 225 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2010-10-19, 14:26
|
|
|
o ile pomys? ciekawy o tyle nie widz? potrzeby takiego wzmacniania docisku w seryjnym Eclipse |
_________________
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-19, 14:36
|
|
|
A moim zdaniem nawet w seryjnym wzmocnione sprz?g?o by si? przyda?o je?li kto? agresywnie upala. Zreszt? na forum jest kilka os?b, kt?re podnios?y seryjn? moc w Gs-ach i my?l?, ?e taka modyfikacja jest ciekaw? alternatyw? dla drogich wzmocnionych sprz?gie?... |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-10-19, 16:57
|
|
|
to ju? mog? cie pocieszy? ?e w eclipsie przynajmniej ja mia?em zawsze niefarta i dociski trafia?y si? zawijane bez nit?w wi?c nie da?o si? zrobi?, a nie lepiej ko?o zamachowe ze sprz?g?em od turbo wsadzi |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-20, 07:56
|
|
|
Pewnie lepiej ale obawiam si?, ?e pod skrzyni? od GS-a si? nie zmie?ci, no chyba ?e si? myl?... |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-20, 11:53
|
|
|
W 2G si? mie?ci :) Nie wiem jak w 1G |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-10-20, 16:49
|
|
|
jak si? popie?ci to si? zmie?ci a tak na powa?nie to si? mie?ci bez problemu |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-21, 08:01
|
|
|
Szkoda, ?e nie wiedzia?em jak kupowa?em sprz?g?o, do?o?y?bym 200z? i kupi? od turbo. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-30, 10:04
|
|
|
Co polecacie zrobić ze sprzeglem do mocy okolo 350-400KM (nie wiem ile to Nm bedzie)
zastanawiam sie czy kupic jakies exedy wyższy model, act, czy oddawac do regeneracji np. do Radzikowskiego
za wzmocnienie krzyknął okolo 1500zł.
koszt act to troche ponad 2k
jak to jest z trwaloscia sprzegiel regenerowanych i wzmacnianych w porownianiu do gotowych mocniejszych nowych produktów?
czy oszczedziajac te 500-700zl i oddac do wzmocnienia na pewno oszczedze? |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2013-04-05, 12:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-11-30, 10:13
|
|
|
jeżeli chodzi o trwałość to nowe ACT będzie dłużej pracować niż regenerowane moim zdaniem. Poza tym ludki piszą, że komfort jazdy na regenerowanym sprzęgle ( np. u Radzika ) jest średni. Ktoś tam pisał na evo.org, że regenerowane się rozsypało po pół roku, a inny, że upala i jest ok. Opinie są różne, a to dla mnie znaczy, że regenerując ryzykujesz. Zorientuj się jaki jest koszt u Wróbla. Jeżeli niski, to może warto zaryzykować. Za wymianę sprzęgła też będziesz bulił, także musisz skalkulować jak to wyjdzie w ogólnym rozrachunku. Podsumowując, ja bym szukał mocniejszego niż oem Exedy |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-30, 10:49
|
|
|
http://www.ebay.com/itm/E...e38500a&vxp=mtr
This complete clutch kit and flywheel package includes:
Brand new Fidanza Ultra-Light Aluminum Racing Flywheel
Brand new Exedy Racing Stage 2 Pressure Plate
Brand new Exedy Racing Stage 2 Thick Cerametallic Clutch Disc
Brand new Release Bearing
Brand new Alignment Tool
Fidanza Decal
Exedy Racing Sticker
Installation Guide
taki zestaw sie nada na cos?
550$ to nie za mało troche za zamach, 2-stage'owe sprzeglo exedy i naklejke? |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2012-11-30, 10:50, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-11-30, 11:00
|
|
|
wojtas napisał/a: | 550$ to nie za mało troche |
możesz zapłacić więcej
ps. dolicz sziping, coś tam jeszcze i na miejscu wyjdzie pewnie z 700$ albo więcej.. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2012-11-30, 12:51
|
|
|
Nie można tych zestawów do siebie porównywać z prostej przyczyny nie są sobie równe ... |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-30, 13:23
|
|
|
Brian, no wiem wiem. a co lepsze?
doliczylem koszt przesylki i wychodzi kolo 3k wiec nie tak rozowo jak zakladalem |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2012-11-30, 13:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2012-11-30, 13:33
|
|
|
ACT lepsze i mowie Ci to uczciwie bo jesteśmy dystrybutorem obu |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2012-11-30, 20:28
|
|
|
wojtas napisał/a: | http://www.topendpower.pl...+gsx+90-99.html |
wojtas kupuj ten bo ten pierwszy to nie nadaje sie do niczego no chyba że napier... 20godzin w tygodniu na torze to czemu nie |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-11-30, 20:53
|
|
|
wojtas, EXEDY nie bierz... Ani w 4Turbo ani w Propotor nie chwalą sobie EXEDY. Ślizgają się te sprzęgła. ACT ACT ACT !!! |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2012-11-30, 20:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-11-30, 22:10
|
|
|
jagos napisał/a: | Ani w 4Turbo ani w Propotor nie chwalą sobie EXEDY |
natomiast zdecydowana większość chwali |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|