O2 housing i downpipe |
Autor |
Wiadomość |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-16, 18:09
|
|
|
Ho?ek napisał/a: | GOLDI, a? tak du?e znaczenie ma O2 housing?
no to dostroi si? p??niej ;D Je?li co? takiego montuj? wi?c da si? i z tym wystroi? auto | mas?o ma?lane i nie bedzie slychac knockow
z EX wg zmienia sie przeplwywy bo zmniejszy sie back pressure, jest szansa ze auto odetka sie gora z zachowaniem tego samego boostu... bedzie lepsza moc... ale to tlko prawdopodbnie... zalezy od walow, komory spalania etc. |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2010-11-16, 20:48
|
|
|
Mam nadzieje ze ko?o 400ps knok?w nie b?dzie
Spodoba? mi si? strasznie ten wydech ;D
|
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
zenek_bb
KLUBOWICZ 1G 93' LPG Stag300+
Pomógł: 23 razy Wiek: 35 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 548 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2010-11-16, 21:05
|
|
|
GOLDI napisał/a: | zenek_bb napisał/a: | na przegl?dy zamontowa? za?lepk? | po co? przeciez normalnie tamtedy spaliny nie cuiekaja... a watpie zeby na przegladzie obciazyli samochd powyzej 0,7 bara |
niby tak, ale jak zobacz? to chyba idiotami nie s?, jak by obci??yli i tak za?lepka odleci ;p jak ja by?em na przegl?dzie u jakiego? buraka to sobie musia? przygazowa? nie wiem po co ale musia?... to ?e go opieprzy?em to inna sprawa... ale tak to ju? by za?lepka polecia?a i WG zrobi? "KUKU tu jestem"
Ho?ek napisał/a: | patALLAH, punkt D jest najlepszy a policja co najwy?ej wy?le na mierzenie poziomu ha?asu. Jak nie ma si? zbyt g?o?nego wydechu to na postoju nic im nie wyjdzie ;D |
fajnie, tylko tak by trzeba by?o WG ustawi? ?eby przy 3ty? obrot?w te? si? nie wysra? bo mierzenie ha?asu odbywa si? i na wolnych obrotach i przy pr?dko?ci obrotowej 3k dla PB, dla frytkownicy (ropniaka) chyba 2,5k nie wiem na pewno
GOLDI napisał/a: | z EX wg zmienia sie przeplwywy bo zmniejszy sie back pressure |
i to jest jeden pow?d ?eby go montowa?, niestety nic co jest co? warte, nie przychodzi ?atwo, st?d trudniejsze strojenie, ale od czego s? komputery knock?
back pressure na turbinie jeszcze zale?y czy b?dzie to jednokomorowe wszystko czy dwu, i jak? pojemno?? b?dzie mia? ewentualny "wybieg" wg zanim po??czy si? z downpipem, tak czy inaczej na Ex WG i tak jest lepiej i tak, tyle ?e trudniej |
_________________ Kliknij dzisiaj na Pajacyka i Polskie Serce!!!
|
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2010-11-16, 21:43
|
|
|
zenek_bb, na postoju nie napompujesz nawet wciskaj?c gaz do oporu wi?cej ni? 0.5 bara i to tylko na chwile wi?c nie ma szans ?eby bez jazdy si? WG otworzy? |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-16, 21:53
|
|
|
zenek_bb napisał/a: | ale od czego s? komputery knock? | znasz taki ktory dziala ? nie spotkalem sie z takim w zyciu... wszystkie to niezle placebo...
Ho?ek napisał/a: | zenek_bb, na postoju nie napompujesz nawet wciskaj?c gaz do oporu wi?cej ni? 0.5 bara i to tylko na chwile wi?c nie ma szans ?eby bez jazdy si? WG otworzy? | idziesz o flaszke ze nawet dwa bary Ci zapompuje ? hehe ale tak na serio nie da sie tego zrobic bez procedurystartowej/podtrzymania turbo lub bardzo opozniajac zaplon
zenek_bb napisał/a: | back pressure na turbinie jeszcze zale?y czy b?dzie to jednokomorowe wszystko czy dwu, i jak? pojemno?? b?dzie mia? ewentualny "wybieg" wg zanim po??czy si? z downpipem, tak czy inaczej na Ex WG i tak jest lepiej i tak, tyle ?e trudniej | zenek... bardzo dobrze ze "cos" czytasz ... ze sie starasz... ale strasznie mieszasz... EX WG nie jest super rozwiazaniem i porzadanym... przy zewnetrzym WG owszem... przy WG opartym o actuator i flapper jest to bezmyslne rozwiazanie... przy wyzszych doladowaniach nie ma backpressure wlasnie i nie ma co utrzymac flappera w pozycji zamknietej przez co doladowanie spada... wiec albo rybki albo ...
zenek... troszeczke wiecej praktyki niz suchej teori... pozdr |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2010-11-16, 21:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2010-11-16, 22:10
|
|
|
GOLDI, czyli ma to dobre zastosowanie tylko je?li ma si? zewn?trznego WG? Na standardowej turbinie z evo jak moja mo?e nie trzyma? do?adowania czy co? ?le zrozumia?em?
To ?e z podtrzymaniem da si? rade to wiem. Ale mowa o normalnym aucie a pozatym raczej na przegl?d si? na podtrzymaniu nie je?dzi ;D
Fajny d?wi?k http://www.youtube.com/watch?v=ZjEr7wgNmPc |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-16, 22:27
|
|
|
Ho?ek, chcesz dzwieku rob... moim zdaniem wiecej w tym szkody niz po?ytku..
to tak jak z zaworem upustowym w samochodzie z przeplywomierzem... wiecej lansu... a pogarsza osiagi.. mozna zyskac przy kazdym odpuszczeniu i dodaniu gazu to iz turbo wkrecalo by sie okolo 200rpm nizej
zamiast sie bawic w takiej "pierdoly" to zrobi?by? g?owice jak Pan B?g przykaza? bo d?? masz zakuty a g?ra strasznie licha
Ho?ek napisał/a: | Mam nadzieje ze ko?o 400ps knok?w nie b?dzie | spalanie stukowe mozesz miec nawet teraz... na spalanie stukowe nie ma znaczenia tylko moc... ale to o czym powtarzam Ci od samego poczatku przeplwy i jeszcze raz przeplywy... wiecej niz 1,5 bara na seryjnej g?owicy to troche jak strza? w kolano ;> czyli kawa?ek jeszcze zajdziesz... pytanie jak daleko i jak d?ugo
pomysl... bo narazie setup budujesz od ty?u
i tym optymistycznym akcentem zacytuje cos:
"Knock Knock. Who's There? Detonation!"
|
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-11-17, 18:35
|
|
|
podobny do mojego z talona jak kupi?em go to jeden tak wygl?da? |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2010-11-17, 18:43
|
|
|
i tak narazie nie b?dzie wi?cej nie 1.5bara. My?l? ca?y czas nad g?owic? od 6bolta
[ Dodano: 2010-11-17, 21:38 ]
GOLDI, a i moje t?oczki troche wytrzymalsze ;D |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
OrBiTaL
gruba ryba GaBBerMafia
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 406 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2010-11-17, 22:22
|
|
|
Na spalanie stukowe ma wp?yw o wiele wi?cej czynnik?w ni? g?owica.. ale przecie? nie b?d? Was uczy? zjawisk falowych i podstaw zasad termodynamiki.
To tak jakby? chcia? biega? nie umiej?c dobrze chodzi?... |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-18, 00:12
|
|
|
Ho?ek napisał/a: | GOLDI, a i moje t?oczki troche wytrzymalsze ;D | stukowego lub detonacyjnego nawet kute nie wytrzymaja... wszysto zalezy od strojenia, efekty strojenia zaleza od setupu... na seryjnych walkach i glowicy, i koelktorze bedizesz mial bardzo duzy skok momentu w srodkowym zakresie a potem bedzie to wali?o r?wnia pochy?? az do odci?cia... seryjna g?owica jest idaealna... do serii... wiec nie ma co cudow oczekiwac nawet ze sprezarki z evo |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2010-11-18, 08:54
|
|
|
No zobaczymy co wyjdzie jak sie wystroi. Wtedy wszystko bedzie widac. |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
Ostatnio zmieniony przez Hołek 2010-11-18, 08:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
runo
KLUBOWICZ
Pomógł: 12 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 866 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-13, 18:24
|
|
|
Jaka jest oryginalnie średnica w 1G o2 i down pipe-a? |
_________________ "Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
|
|
|
|
|
|