Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przyklady wydechow do 3G.
Autor Wiadomość
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-04, 00:01   Przyklady wydechow do 3G.

Tworze ten temat bo wielu zastanawia sie co i jak z 3G. Gdzie sie udac i jaki wydech i tym podobne. Niektore z ukladow maja problemy ze zgrzytem na wyzszych obrotach. Dlatego chce podac pare przykladow dla uzmyslowienia mozliwosci dla 3G.


Maly slowniczek slow uzytych tu i owdzie:
Cat-back = od katalizatora do konca: [ Tutaj widac gdzie to jest laczone.
CMF = kolektor wydechu firmy CMF
Downpipe = (tylko V6) rura laczaca oba kolektory zastepujaca katalizator do miejsca "za katalizatorem"

RS/GS:

1. Tunabe wydech
http://videos.streetfire....D0A1721CDF4.htm

2. CMF + fabryczny wydech + CAI AEM
http://s195.photobucket.c...nt=SN150771.flv

3. CMF + Tunabe + AEM CAI V2
http://s102.photobucket.c...nt=MVI_0897.flv

4. Invidia cat-back (troche za duza na I4).
http://videos.streetfire....811003dc2e3.htm

5. CMF + Invidia + AEM CAI V2
http://videos.streetfire....86601562a5e.htm
http://videos.streetfire....86601443ef0.htm
+ zdjecia
http://memimage.cardomain...62_126_full.jpg
http://memimage.cardomain...62_127_full.jpg
http://memimage.cardomain...62_134_full.jpg
http://memimage.cardomain...62_133_full.jpg

6. Magnaflow
http://www.youtube.com/wa...feature=related


!!! CMF + Magnaflow ma problem ze zgrzytem. Mozliwosc wyeliminowania poprzez zamontowanie HFC (High Flow Cat)


GT/GTS:

1. Invidia cat-back + AEM SRI
http://videos.streetfire....63acd3400ff.htm

2. CMF + Invidia
http://videos.streetfire....41-7DE1F5A1CCC8





BEDE DORZUCAL WIECEJ W MIARE JAK BEDE ZNAJDOWAL WIECEJ CIEKAWYCH PRZYKLADOW.
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-01-04, 00:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-04, 11:57   

Brawo Allias:) przyda?oby si? co? takiego w dziale 2G w formie artyku?u. Samael rob? artyku? ale do samodzielnego zrobienia wydechu. Wiem , ?e kilkakrotnie ten temat by? poruszany na forum ale przewa?nie przy okazji opisywania czego? innego i jak si? szuka czego? fajnego to ci?zko to znale??.

Kto? by co? zaproponowa? do 2G ?? Na zasadzie 2 propozycji. EKO i POWER. Oczywi?cie w rozdziale na Turbo i wolnoss?cy .
EKO - co? dobrego za rozs?dn? cene.
Power. - najlepsza rzecz.

Oczywi?cie wiem , ?e moja pro?ba jest robot? dla kogo? ale je?liby co? takiego powsta?o to mieliby?my gotowy temat i odpowied? na pytanie dotycz?ce wydechu. Napewno wi?kszo?? z nas by na tym skorzysta?a . Ja niestety si? na tym nie znam :/ a z ch?ci? bym co? takiego napisa? :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-13, 23:01   

Dodatkowo.....

RS/GS:
CMF + Cat-back Greedy EVO2
http://s102.photobucket.c...nt=8e2a4b53.pbr



GT/GTS:
Kolektor RPW + Cat-back Greedy SP2 + HFC
http://s64.photobucket.co...nt=100_1242.flv

Kolektor RPW + Cat-back Magnaflow + HFC
http://s64.photobucket.co...nt=100_1091.flv

Kolektor CMF + Cat-back Greedy EVO2
http://s180.photobucket.c...=subforsale.flv

Supercharger + Cat-back Greedy EVO2
http://video.cardomain.co...D5BD440F5416C4A
http://video.cardomain.co...873CC0493D4D3C7
 
 
hammer 
KLUBOWICZ
SKARBNICA KLUBU


Pomógł: 15 razy
Wiek: 49
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1761
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2008-01-14, 16:11   

Dobra robota Allias, w ostatnim po?cie najbardziej mi podpasi? do mojej GS d?wi?k CMF + Cat-back Greedy EVO2. Mi?d ...
_________________
Hammer 667 - faster than Satan
 
 
czapy666
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-16, 18:16   

Oto link do sklepu NOPI.Wybie?cie sw?j rocznik eclipse i zak?adk? catback/Exhaust
http://www.nopionline.com...%20Eclipse&vn=0
Wydechy do wyboru do koloru.Ja si? tam zaopatrzam ale narazie w drobiazgi.Dobra firma
 
 
Yaro 
KLUBOWICZ
Yaro

Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 595
Skąd: Koscierzyna
Wysłany: 2009-05-25, 11:38   

Bardzo fajna strona, pytanie bo mam w planach przebudowe wydechu na przelotowy z dwoma wylotami (3G w silniku V6). Czyli z jednego kolektora na jeden t?umik i z 2go na 2gi. Chcia?bym wywalic katalizatory ale sady sa przed katalizatorem i za, pytanie jak je wywale to co na to komp ?
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-25, 13:22   

To wywali ci blad PO421. Rpzwiazaniem jest zmontowanie emulatora albo wstawienie dystansu na sonde zeby nie czytal wszystkiego co przelatuje przez wydech.

PS. Jesli masz zamiar zrobic dwa wydechy (kompletnie na strone) przy konfiguracji N/A bez turbo lub SDS`u to nie zdziw sie jesli stracisz na momencie obrotowym. Dzieje sie tak jesli masz za duza srednice wydechu a w tym momencie 2.5 cala na strone moze byc za duzo a znowu mniejszy nie wiem czy bedzie dobrym rozwiazaniem.
 
 
Yaro 
KLUBOWICZ
Yaro

Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 595
Skąd: Koscierzyna
Wysłany: 2009-05-25, 14:10   

Czyli teoretycznie spadek mocy ? Wraz z ta modyfikacja chodzi mi po g?owie zmiana wtrysk?w i podniesienia cisnienia paliwa....
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-25, 15:18   

Yaro napisał/a:
Wraz z ta modyfikacja chodzi mi po g?owie zmiana wtrysk?w i podniesienia cisnienia paliwa....
czyli chcesz zrobic by samchod zalewalo i jeszcze wiekszy spadek mocy :> ?

silnik benzynowy to zasada spalania mieszanki paliowowo POWIETRZENEJ!!! z naciskiem na powietrze... po co Ci dodatkowe paliwo ?
 
 
Yaro 
KLUBOWICZ
Yaro

Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 595
Skąd: Koscierzyna
Wysłany: 2009-05-25, 17:26   

Dlatego pisze o tym a nie robie !!! Tak jak napisa?em chodzi mi to po g?owie. Mi?o jest powimieniac sie opiniami.....

[ Dodano: 2009-05-26, 09:53 ]
Czyli bez turbo podniesienie mocy waszym zdaniem jest mo?liwe ??
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-26, 12:34   

wszystko jest mozliwe....
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-26, 18:30   

...ale kosztowne. Albo N/A albo F/I - N/A zostajesz bez jakiegokolwiek doladowania i zmieniasz walki, wydech, dolot i moze dojdziesz z dodatkowymi 30-40 MAX przy duzych wydatkach.

Albo turbo we wlasciwy sposob i moesz osiagnac +100 (albo wiecej) ale wtedy musisz wydac tyle samo albo jeszcze duzo wiecej. Ale to jest temat gdzie indziej. Jesli moge prosic to prosze tutaj tylko na temat wydechu.

Dzieki.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-26, 20:26   

allias napisał/a:
i zmieniasz walki,
nie wiem skad to sie wzielo, ale wlasnie wszyscy tak uwazaja i malpuja w kolko... ?e zmiana walkow co moze znacznie pomoc... sama zmiana walkow jest bezseensownym wydatkem w wolnossaku bez doprezenia silnika... t?okami !!!
 
 
cantrell 
mniejsza zielenina


Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 128
Skąd: polska
Wysłany: 2009-05-26, 20:47   

sorki Allias za zmian? tematu ale te wa?ki mnie zainteresowa?y...Goldi jak to naprawd? jest bo dla takiego laika jak ja wi??e si? to z zmian? kszta?tu krzywek dzi?ki czemu zaw?r np.ss?cy d?u?ej jest otwarty przez co komora cylindra ?atwiej wype?nia si? powietrzem,podobnie jest z wydechowymi w rezultacie przek?ada si? to na zwi?kszenie mocy silnika.
jak to jest w ?eczywisto?ci? to mi?dzy innymi dlatego zmieniamy z SOHC na DOHC.
_________________
CANTRELL
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-26, 21:02   

cantrell napisał/a:
przez co komora cylindra ?atwiej wype?nia si? powietrzem,podobnie jest z wydechowymi w rezultacie przek?ada si? to na zwi?kszenie mocy silnika
przy seryjnym stopniu sprezania? BeZeDuRa !!!
 
 
cantrell 
mniejsza zielenina


Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 128
Skąd: polska
Wysłany: 2009-05-26, 21:29   

oki GOLDI mo?e i BeZeDuRa ale to ma?o wyczerpujace wyja?nianie,m?g? by? bardziej sie postara? i ustosunkowa? si? do tego linku-tu nie pisz? o dopr??eniu silnika...http://tuning.pl/_tuning_Sportowe_walki-gid_45_aid_921_.html
we? pod uwag? to ?e ja zada?em pytanie i napisa?em jak to rozumiem na ch?opski rozum,czemu jak zwykle pr?bujesz przygasza? temat jednym kr?tkim zdaniem? podziel si? wiedz? :>
_________________
CANTRELL
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-26, 22:35   

cantrell napisał/a:
.http://tuning.pl/_tuning_Sportowe_walki-gid_45_aid_921_.html
o nie tylko nie tuning pl :/ sprzedawali kiedys magnetyzery i tez obiecywali miliard koni :/ same walki nie poprawiaja napelniania i i oprozniania komor spalania... szczegolnie jak juz wspomnialem przy seryjnym stopniu sprezania.... zeby walki mialy sens trzeba doprezyc silnika... walki maja jak najbardziej sens w silnikach doladowanych w seryjnych ssakach nie... jak bedzie mi sie chcialo to jutro wkleje przebiegi kilku samochodow z zalozymi "sporowymi walkami" jak spadla w nich moc... bo ktos chcial przykutasic i nie zmienil tlokow... bo czytal tuning pl i innego rodzaju gowna :) walki to koszt 2 tysi okolo... razy dwie glowice ... no no... do tego komplet tlowow i prac nad tym... taniej wychodzi uturbienie...
cantrell napisał/a:
czemu jak zwykle pr?bujesz przygasza? temat jednym kr?tkim zdaniem? podziel si? wiedz?
pytanie po co? byla przynajmniej juz 1 rozmowa na tym forum o walkach :> czytac...
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-27, 00:29   

Goldi... dzieki ze nie zasmiecasz...

A co do moich "walkow" to ma sens jesli robisz cala reszte i wlasnie o tym mowie. Kazdy z tych elementow bedzie tylko wywaleniem kasy bez ogronych efektow gdzie laczac wydech, dolot, glowica, tloki (jesli chcesz) kolektory, port & polish i cala reszta i wtedy walki ci pomoga w osiagnieciu "odrobine" wiecej.

To tyle.
 
 
Krueger 
KLUBOWICZ


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2010-04-24, 11:45   

Ja si? dosc d?ugo zastanawia?em nad tymi wa?kami. W pewnej firmie powiedziali mi, ?e owszem mog? zrobic ale raczej nie obiecywali super efekt?w. Poza tym gostek zaznczy?, ?e "co? za co?" tzn. nieco lepsze osi?gi na okre?lonych obrotach mog? byc kosztem os?abienia na innych.
Ciekaw jestem co wy na to bo to tylko zas?yszana opinia. Niemniej, d?ugo i d?ugo kombinowa?em nad wzmocnieniem mego 3g bez uturbiania - ?eby mo?e dolot, wydech, chip (mo?e wa?ki) etc. i wsz?dzie m?wili to samo - max. 25 - 30KM i si? nie op?aca ze wzgl?du na koszty. Nie wiem czy mieli racj?. Pyta?em m. in. w Tomsonie i Kreatorze mocy, chyba te? w vtg o ile pami?tam i by? og?lny sceptycyzm. Wi?c chyba co? jest na rzeczy.
_________________
"NOW I'M YOUR BOYFRIEND, NANCY"


ECLIPSE 3.0 V6 GT 326 KM / 372 Nm powered by ProjectXs
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12