To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

3G OGÓLNE - EGR zawór

Anonymous - 2008-02-15, 23:56
Temat postu: EGR zawór
W 3G mam problem , nie pracuje poprawnie zaw?r EGR jakie propozycje wymiana na nowy lub czyszczenie tego kt?ry jest i czy z tego powodu du?o traci na mocy ...
Ryfi - 2008-02-16, 09:10

jesli EGR jest caly czas otwarty to jest widoczny spadek mocy bo jego praca polega na tym ze laczy on kolektor ssacy z wydechowym i gdy sie otwiera to czesc spalin wedruje ponownie do ssacego zamiast "czystego powietrza", moze on CI sie np nie domykac, mozna sprawdzic kiedy jest zamkniety i odpi?? rurke podcisnieniowa ktora nim steruje:)
Anonymous - 2008-02-16, 10:14

Twoim zdaniem nale?y go wymieni? , mo?esz wskazac lub naprowadzi? mnie z tym podcisnieniem jak go roz?aczy? ?eby to sprawdzi? i co Twoim zdanie z tym zrobic serwis ...
Jak duza jest strata na mocy , i jaki ma to wp?yw na silnik .

Anonymous - 2008-02-16, 11:17

mozesz go zatkac stopem aluminium odpornym na wysoka temperature... ale takie cos spowoduje ciutke wieksze spalnie
Ryfi - 2008-02-16, 11:38

na pocztatek zdemontuj ten zawor i popryskaj WD40
Anonymous - 2008-02-16, 11:48

Ryfi napisał/a:
na pocztatek zdemontuj ten zawor i popryskaj WD40


Albo Carbon Cleanerem... lepiej wyplucze wszelkiego rodzaju osady na zaworze. Od tego bym zaczal bo jest to dosc czesty problem a kupienie nowego bedzie sie wiazac oczywiscie z wydatkami.

Anonymous - 2008-02-16, 12:36

jak to jest z moc? w tym przypadku , ktos z was mia? juz taki problem i czy du?o jest z tym pracy jesli chodzi o zdemontowanie tego ...
Anonymous - 2008-02-16, 13:31

zasada dzialania zaworu EGr polega mniej wiecej na tym ze na mniejszym obciazeniu, zawor jest otwarty i do dolotu dostaje sie czesc niespalonych spalin w celu dopalenia(norma bodajze euro 2) i w celu zmniejszenia zuzycia paliwa o tam maly procent... wyeliminowanie tego powoduje iz silnik dostosuje sobie dawke paliwa sam... wiec spali ten & paliwa wiecej... jednak trzeba to zatkac ten zawor stopem o duzej odpornosci termicznej...

PaPa z tego co pamietam ma EGR zatkany

Anonymous - 2008-02-16, 22:55

Proponuj? wywalenie go i po k?opocie. Nie odpinac od niego kostki ale zakorkowa?. Komp b?dzie my?la? ?e EGR jest i owszem ale nie dro?ny, a co za tym idzie spaliny nie b?d? dostawa?y si? do ponownego dopalenia i autko przestanie kas?a? - efektem ubocznym mo?e by? niewielki wzrost spalania paliwa, ale my?le ?e nie b?dzie praktycznie odczuwalny
Anonymous - 2008-02-17, 01:31

A ja proponuje wyczyscic. To nie jest najtanszy samochod i remont tez nie jest najtanszy. Chcesz je utrzymac jak nalezy to zadbaj o nie a Ci sie odplaci. Zacznij od prostych rzeczy. :protest:
Ryfi - 2008-02-17, 09:37

...tym bardziej ze w wielu przypadkach samo czyszczenie rozwiazuje problem
SAMAEL - 2008-02-17, 10:25

ja mam egr zatkany. 1,5mm blach? z alu. jedyne co to wywala b??d egr. spalania nie mierzy?em nigdy bo nie chce si? za?ama? :jezyk:
Anonymous - 2009-04-05, 15:17

Witam
W kt?rym miejscu dok?adnie znajduje si? zaw?r EGR ??

robo - 2009-04-07, 20:11

mario napisał/a:
jak to jest z moc? w tym przypadku , ktos z was mia? juz taki problem i czy du?o jest z tym pracy jesli chodzi o zdemontowanie tego ...


Ja malem podobny problem niepowiem ci ile przy tym bylo roboty bo auto oddalem do mechanika , ale spadek mocy byl znaczny , autko ciaglo mi tylko do ok 4 tys ..

Anonymous - 2009-04-08, 00:10

Ja tez mam cos z tym gownem i nie mam glowy sie za to zabrac. Ehhhh
Marcin4g - 2009-04-09, 16:58

Ryfi napisał/a:
...tym bardziej ze w wielu przypadkach samo czyszczenie rozwiazuje problem

Cz?sto pada co? takiego co nazywa si? EGR SOLENOID

Anonymous - 2009-04-09, 17:02

Marcin4g napisał/a:
Cz?sto pada co? takiego co nazywa si? EGR SOLENOID
Mozesz rozwinac mysl?
Marcin4g - 2009-04-09, 18:06

S? dwa solenoidy (?zawory od podci?nienia?) sterujace zaworem EGR.Przewa?nie pada cewka w jednym z nich .W SERVICE MANUAL na stronie 17-85 jest rysunek, mo?esz zobaczy? lokalizacj?.Pod kolektorem ,od strony rozrz?du licz?c z lewej to b?dzie druga wtyczka z pi?ciu kt?re tam si? znajduj?(trzecia to kolejny solenoid ale ten ?adziej pada)Pomimo wyczyszczenia zaworu EGR przy padni?tym solenoidzie nadal b?dzie wywala? b??d zaworu EGR.Tak mia?em u siebie.
Anonymous - 2009-04-10, 00:50

I to jest chyba to...jak to naprawic? Dal bym Ci pomogl ale nie moj temat...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group