Prezentacje Eclipse - 1G GSX DSM
Hołek - 2012-09-23, 09:25
Naprawdę ładna sztuka. Gratki 1g GSX w takim stanie
alkoholic - 2012-09-23, 11:24
gratki ladnie wszystko utrzymane pod maska z zewnatrz i wewnatrz tylnych lamp Ci zazdroszcze przygarnalbym z checia do swojego takie, jeszcze wykresik z hamowni by sie przydal
Dar27 1G GSX - 2012-09-23, 11:45
Byłbym wdzięczny jeżeli zechcielibyście opisać mi co by było potrzebne na na zmodyfikowanie mojego gsx tak, aby uzuskać mnie więcej koło 300- 350KM oraz jak powinien wyglądać układ hamowania do tej mocy i jaki musiałby być koszt realizacji takiego projektu? Chciałbym się poradzić fachowców ogarniających te klimaty Wszystkie możliwości, począwszy o małych modyfikacjach po kapitalny remont włącznie z kuciem motoru i naprawą skrzyni biegów ponieważ synchronizatory się oddzywają co jest moim marzeniem żeby taki projekt zrealizować.
[ Dodano: 2012-09-23, 11:47 ]
alkoholic, Dzięki za zacne słowa ale mam jeszcze sporo pracy z moim gsx ale potrzebe są mega fundusze hehe które kiedyś zapewne uzbieram
[ Dodano: 2012-09-23, 11:50 ]
Wiem wiem jeszcze wykresik z hamowni kiedyś napewno podjadę i przedstawię jak to się ma w moim przypadku.
[ Dodano: 2012-09-23, 12:53 ]
a tak działa mój Misiek
http://www.youtube.com/watch?v=0A-izGLPEYM
nezik - 2012-09-23, 19:53
Dar27 1G GSX napisał/a: | uzuskać mnie więcej koło 300- 350KM |
wejdz sobie na temat mój czy myszy i kopiuj wklej
Hołek - 2012-09-23, 21:05
mozesz isc albo przetarta droga albo cos nowego sprobowac.
Najłatwiej podwiessic pod kolektor turbo big 16g dodac IC jakis wiekszy, wtryski z evo + pompa z evo lub walbro i ecu master no i w sumie styka na ta moc
nezik - 2012-09-23, 22:10
jakie sa wtryski w 1g, ze trzeba zmieniac?
Hołek - 2012-09-23, 22:31
450ccm ... lepiej założyć 510ccm z e4 lub 560ccm z e5-9
nezik - 2012-09-23, 23:19
e tam, pod 1bar 300km starczy na styk, przynajmniej tak mi goldinka mowił ;P
Hołek - 2012-09-23, 23:21
kolega napisał ze 300-350 więc lepiej większe - tym bardziej że to nie jakiś straszny wydatek
wojtas - 2012-09-24, 09:30
Dar27 1G GSX napisał/a: | koło 300- 350KM |
pompa paliwa i wtryski wieksze, komputer z evo5, szpilki arp, przeplywka z 2g, turbo jakies wieksze, tyle ze 16g to raczej uzywka juz tylko, strojenie, jakies wskazniki (egt, boost, cisn oleju), sprzeglo mocniejsze i wio
Tiamat - 2012-09-24, 09:56
Hołek napisał/a: | lepiej założyć 510ccm z e4 lub 560ccm z e5-9 |
Hołek a ja mam w e4 560ccm i sucho.....
ps. na pewno w e4 były tylko 510ccm?
wojtas - 2012-09-24, 10:05
Tiamat napisał/a: | ps. na pewno w e4 były tylko 510ccm? |
ja kupilem swoje od goscia co wykrecil z e4 i tez mial 510
Hołek - 2012-09-24, 11:22
Tiamat, oem ida 510ccm na 100%, musial je poprzedni wlasciciel u ciebie zmienic. sucho tzn ze masz za uboga mieszanke?
Tiamat - 2012-09-24, 11:25 Temat postu: wtryski / przepływomierz Witam,
mam wtryski 560ccm + kompa z evo V. Pomiary afr po zmianie kompa pokazały ubogą mieszankę, w okolicach 13.5 przy WOT. Aktualnie udało nam się zejść do ok. 12.5. Nie wiem co było gmerane przez poprzedniego właściciela oprócz wtrysków. Próbuje teraz ustalić z której evolucji mam przepływomierz. NIe wiem też jakie jest doładowanie i jakie powinno być w seryjnym evo V.
sory za ot, miało być pw
ps. auto robi wrażenie
IDOG - 2012-10-03, 12:50
piękne 1G, miło patrzeć na takie sztuki
oblak - 2012-10-03, 16:06 Temat postu: Re: 1G GSX DSM
Dar27 1G GSX napisał/a: | zdaję sobie sprawę z tego że 1G GSX 1990r DSM w wersji USA nie ma za wiele i są już jakby nie patrzeć rzadkim modelem z tamtych lat. |
Auto bardzo ładne, ale taka mała uwago to nie jest model z '90roku
wojtas - 2012-10-03, 16:17
oblak, może i jest , ale nie wygląda co jest powszechne dość
Dar27 1G GSX - 2012-10-03, 18:52
oblak, Sory za mój błąd w opisie, pomyliłem się opisując auto, moje wyprodukowano w 1991r.
wojtas - 2012-10-03, 20:06
Dar27 1G GSX, ale to dalej jest polift z 91 a polifty wychodzily jakos w w polowie 92
oblak - 2012-10-03, 20:17
wojtas,
|
|
|