To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

2G OGÓLNE - Pompka paliwa

Grzegorz - 2008-03-18, 16:36
Temat postu: Pompka paliwa
CZESC witam wszystkich!!mam pytanie odnosnie pompki paliwa ktora widzialem na aukcji w USA (ebay).Pisza tam ze pompka ma wieksza wydajnosc i auto zyskuje kilkanascie koni mocy wiecej.Czy ktos moze wie cos na ten temat? :o
MikeR - 2008-03-18, 16:57

Sama pompka nic Ci nie da, musisz mie? te? regulator ci?nienia paliwa. Mo?e wtedy uda si? co? minimalnie wycisn??. Najlepsze rezultaty osi?ga si? w silniku turbodo?adowanym gdzie zapotrzebowanie na paliwo jest spore i wymaga stabilnego ci?nienia na szynie paliwowej. W silniku wolnoss?cym jest to niepotrzebny wydatek. Ale tak jak m?wi, wszystko zale?y od stopnia modyfikacji silnika :jezyk:
Anonymous - 2008-03-18, 19:43

W N/A tylko spowoduje zwiekszenie spalania bo bedzie pompowac wiecej. Mieszanka bedzie troche za bogata... bez modyfikacji silnika zdecydowanie bez sensu wydatek.
SKONA - 2008-03-18, 22:24

ja zakupi?em pompe paliwa walbro 255 i regulator megan racing i niewiem zbytnio ani jak to zamontowac ani jak to zestroi? kto? pomo?e? :amen:
Anonymous - 2008-03-18, 22:37

Pierwsze to konieczna jest mala modyfikacja na pompe a na regulator to musisz zalozyc adapter - jesli dobrze pamietam.

Tak czy inaczej zeby to zestroic potrzebujesz jakis piggy-back jak Emanage albo SAFC albo cos innego co chula pod Eclipse...

SKONA - 2008-03-18, 22:47

bo s?ysza?em ?e je?eli s? seryjne wtryski a narazie "jeszcze" s? to wystarczy to zmontowa? i ustawic na regulatorze na wolnych obrotach konkretne ci?nienie i powinno chula? ale oczywi?cie na seryjnych wtryskach bo z tego co wiem to do wi?kszych wtrysk?w juz jest potrzebny jaki? komputer steruj?cy ale moge sie w tym wszystkim mylic dlatego pytam fachowc?w a mo?em juz kto? tak? pompe u siebie montowa??
Anonymous - 2008-03-18, 22:55

Nawet z seryjnymi potrzebny jest komp bo dajesz wiekszy "volume" i na wyzszych obrotach ma szanse ze dawka bedzie zdecydowanie za bogata. Jakiego typu masz ten regulator? 1:1 czy moze wiecej? Jaki typ??
SKONA - 2008-03-18, 22:57

1:1 KIEPUCZI mi pisa? w?a?nie ?e wystarczy go ustawi? na wolnych obrotach i ?e na wy?szych bedzie ok
Anonymous - 2008-03-18, 22:59

Czyli zwiekszasz 1 PSI paliwa na jeden 1 PSI boosta. Wiec przy wiekszym booscie bedzie wieksze cisnienie i bedziesz pompowac wiecej paliwa. Bo o ile wiem to fabryczny ma stale cisnienie. (niech mnie ktos poprawi jesli sie myle)
SKONA - 2008-03-18, 23:01

mi sie w?a?nie wydaje ?e b?dzie tak jak piszesz im wy?sze obroty to on i tak bedzie dawa? 1:1
Anonymous - 2008-03-18, 23:04

To nie zalezy od obrotow tylko od cisnienia ktorym jest regulowany. A to cisnienie idzie od kolektora wiec jak trafiasz na boost to wtedy ma znaczenie na regulator.
SKONA - 2008-03-18, 23:08

fakt fakt niby bost idzie do g?ry wraz ze wzrostem obrot?w ale to i tak niejest zawsze r?wno dlatego w sumie tak jak m?wisz zalezy od boota a tak wogule to najlepiej ?eby sie SAMEL wypowiedzia? bo on podobno tak? pompe montowa? u siebie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group