Pompka paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Wiek: 48 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 379 Skąd: G?ttingen
|
Wysłany: 2008-03-18, 16:36 Pompka paliwa
|
|
|
CZESC witam wszystkich!!mam pytanie odnosnie pompki paliwa ktora widzialem na aukcji w USA (ebay).Pisza tam ze pompka ma wieksza wydajnosc i auto zyskuje kilkanascie koni mocy wiecej.Czy ktos moze wie cos na ten temat? |
_________________ BORN TO PERFORM |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2008-03-18, 16:57
|
|
|
Sama pompka nic Ci nie da, musisz mie? te? regulator ci?nienia paliwa. Mo?e wtedy uda si? co? minimalnie wycisn??. Najlepsze rezultaty osi?ga si? w silniku turbodo?adowanym gdzie zapotrzebowanie na paliwo jest spore i wymaga stabilnego ci?nienia na szynie paliwowej. W silniku wolnoss?cym jest to niepotrzebny wydatek. Ale tak jak m?wi, wszystko zale?y od stopnia modyfikacji silnika |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-18, 19:43
|
|
|
W N/A tylko spowoduje zwiekszenie spalania bo bedzie pompowac wiecej. Mieszanka bedzie troche za bogata... bez modyfikacji silnika zdecydowanie bez sensu wydatek. |
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2008-03-18, 22:24
|
|
|
ja zakupi?em pompe paliwa walbro 255 i regulator megan racing i niewiem zbytnio ani jak to zamontowac ani jak to zestroi? kto? pomo?e? |
_________________ GST power |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-18, 22:37
|
|
|
Pierwsze to konieczna jest mala modyfikacja na pompe a na regulator to musisz zalozyc adapter - jesli dobrze pamietam.
Tak czy inaczej zeby to zestroic potrzebujesz jakis piggy-back jak Emanage albo SAFC albo cos innego co chula pod Eclipse... |
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2008-03-18, 22:47
|
|
|
bo s?ysza?em ?e je?eli s? seryjne wtryski a narazie "jeszcze" s? to wystarczy to zmontowa? i ustawic na regulatorze na wolnych obrotach konkretne ci?nienie i powinno chula? ale oczywi?cie na seryjnych wtryskach bo z tego co wiem to do wi?kszych wtrysk?w juz jest potrzebny jaki? komputer steruj?cy ale moge sie w tym wszystkim mylic dlatego pytam fachowc?w a mo?em juz kto? tak? pompe u siebie montowa?? |
_________________ GST power |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-18, 22:55
|
|
|
Nawet z seryjnymi potrzebny jest komp bo dajesz wiekszy "volume" i na wyzszych obrotach ma szanse ze dawka bedzie zdecydowanie za bogata. Jakiego typu masz ten regulator? 1:1 czy moze wiecej? Jaki typ?? |
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2008-03-18, 22:57
|
|
|
1:1 KIEPUCZI mi pisa? w?a?nie ?e wystarczy go ustawi? na wolnych obrotach i ?e na wy?szych bedzie ok |
_________________ GST power |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-18, 22:59
|
|
|
Czyli zwiekszasz 1 PSI paliwa na jeden 1 PSI boosta. Wiec przy wiekszym booscie bedzie wieksze cisnienie i bedziesz pompowac wiecej paliwa. Bo o ile wiem to fabryczny ma stale cisnienie. (niech mnie ktos poprawi jesli sie myle) |
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2008-03-18, 23:01
|
|
|
mi sie w?a?nie wydaje ?e b?dzie tak jak piszesz im wy?sze obroty to on i tak bedzie dawa? 1:1 |
_________________ GST power |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-18, 23:04
|
|
|
To nie zalezy od obrotow tylko od cisnienia ktorym jest regulowany. A to cisnienie idzie od kolektora wiec jak trafiasz na boost to wtedy ma znaczenie na regulator. |
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2008-03-18, 23:08
|
|
|
fakt fakt niby bost idzie do g?ry wraz ze wzrostem obrot?w ale to i tak niejest zawsze r?wno dlatego w sumie tak jak m?wisz zalezy od boota a tak wogule to najlepiej ?eby sie SAMEL wypowiedzia? bo on podobno tak? pompe montowa? u siebie |
_________________ GST power |
|
|
|
|
|