To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje Eclipse - Takie tam GST 2G

jagos - 2014-08-22, 09:18
Temat postu: Takie tam GST 2G
Siema. W życiu bym nie przypuszczał, że będę pisał w tym temacie, ale stało się. Jestem posiadaczem jednego z lepiej utrzymanych GST w Polsce i nie skażonych jakimś wiejskim tuningiem. Auto kupiłem po to by serducho przeszczepic do Colta w, którym wkładają się napędy 4x4 z Galanta a w Eclipsa wpakować jakieś 6G72 NA i zagazować i mieć fajne oszczędne autko z przyzwoitym przyspieszeniem, ale sie chyba zakochałem w tym Eclipsie i serce by mi pękło gdybym to zrobił. Auto nie jest idealne bo ma sporo niedociagnięć:
-Uszczelki, oringi itp. silnika do wymiany
-przeguby wew. do wymiany
-przednie opony definitywnie do wymiany
-krokowy padnięty
-Tylne piasty do wymiany
-Kolektor wydechowy do pospawania bo puszcza jak i łacze elastyczne wydechu
-Środek wyszorowany i doprowadzony do stanu takiego jaki powinien prezentować przy czym co prezentuje na zewnątrz
-odizolować dolot od silnika, i puścić J-pipe z zewnętrznego WG w wydech bo "Hondowsko" pierdzi
-puszczał wysprzęglik, pompa sprzęgła i był stary płyn- to juz zrobione(wynmieniłem flaki w wysprzęgliku i pompie i zalałem dobrym płynem)
-Silnik wyczyszczony bo było brudno pod maska i tłusto :P
, ale myślę, że sam sobie z tym poradzę. Lakier wygląda zajebiście. Na drugi dzień po "kupnie" Wypolerowałem całe auto i co weekent jest nabłyszczane. Efekt widoczny na fotkach :)
Specyfikację Auta podam później bo mam na drugim kompie a na razie cieszcie się zdjęciami, które zostały zrobione wczoraj na Warszawskim spocie JDM pod stadionem narodowym :) I kilka własnych :)

Aha i nie czepiajcie się przedniego lewego błotnika. jest strasznie krzywy, poszpachlowany i w dodatku słabo polakierowany :roll:










Tovija - 2014-08-22, 09:42

O żesz Ty... pytny jest :ok: Pochwal się też i na cm bo robi mega robotę ten Kalipper :)
szkoti - 2014-08-22, 09:45

lakierek piękny ... autko fajne... ale te chlapacze to wy... bo niszczą efekt
Tiamat - 2014-08-22, 11:10

szybkie toto chociaż? :jezyk:
MATi - 2014-08-22, 11:21

Trzeba będzie go omacac jak się zobaczymy co to jest za drezyna
jagos - 2014-08-22, 12:30

Tiamat napisał/a:
szybkie toto chociaż? :jezyk:

Dwie mapy. 1- 0.9 bara, 2 -1.2 bara. Przy 1.1bara wyskoczylo prawie 380KM i 415Nm. Juz dokladnie nie pamietam. Lag wielki jak stodola, ale jak zlapie cug to idzie. :-) Calkiem inna jazda nic coltem. Duze turbo w Eclipsie daje o sobie znac....pozytywnie jak i negatywnie. Wczoraj Black go macal i mial okazje usiasc obok kierownika ;-)

Piotrekmm - 2014-08-22, 12:55

jagos napisał/a:
Wczoraj Black go macal

to jeździ to jeszcze :P

wojtas - 2014-08-22, 13:03

jagos napisał/a:
Przy 1.1bara wyskoczylo prawie 380KM i 415Nm.

a gdzie go hamowałeś?

MATi - 2014-08-22, 13:23

wojtas, a chcesz hamować swojego , bo ja bym też się zhamił :P

mam jedną hamownie na Bemowie ale AWD nie mają , ale z tego co wiem Coobcio ma hamkę dla AWD .... yyy błąd kopcio ma też na ośkę tylko

wojtas - 2014-08-22, 13:43

moj bedzie strojony niebawem na hamowni w ecuperformance, ale chcialbym potem sprawdzic pomiar gdzies indziej :ok:
IDOG - 2014-08-22, 15:54

Bardzo fajny, ten 'rudy' kolor jest zajeb... jak jest zadbany :serduszka:

Co to za amerykańskie wozidło na 5 fotce?

I dawaj go do kalendarza! :ksiadz:

Simeon - 2014-08-22, 17:17

IDOG, impala
Hołek - 2014-08-22, 21:05

naprawde fajne auto. I robi wizualnie mega wrazenie. Ogladałem je jakis czas temu u Szymona :) niestety jezdzic okazji nie było ale jak sie wypije kawe po starcie i juz złapie doładowanie to powinno byc fajnie :)
jagos - 2014-08-22, 22:33

Z tą kawą Hołku przesadziłeś :P Jeszcze jest czas na posłodzenie :P Już mam plan co by tu zrobić by kreski na wykresie przenieść z 5000rpm tak w okolice 3500RPM :P
Wojtas Silnik był robiony W ProjectXS. Poniżej wykrez z hamowania przy doładowaniu 1.1bar. Chętnie zmierzę ile ma obecnie mocy :P








Brian - 2014-08-22, 23:38

jagos napisał/a:
Z tą kawą Hołku przesadziłeś :P Jeszcze jest czas na posłodzenie :P Już mam plan co by tu zrobić by kreski na wykresie przenieść z 5000rpm tak w okolice 3500RPM :P


:o chcesz zmienić turbo :jezyk: ?

jagos - 2014-08-23, 01:17

Brian, Raczej mysle nad dolozeniem jakkejs z diesla, ktora wczesnie wstaje i pokreci do tych 4500-5000RPM albo np. o seryjnej 14b ;-) Colt na niej jezdzil jak diesel z 230Km pod maska ;-) i
Brian - 2014-08-23, 01:23

jagos napisał/a:
Brian, Raczej mysle nad dolozeniem jakkejs z diesla, ktora wczesnie wstaje i pokreci do tych 4500-5000RPM albo np. o seryjnej 14b ;-) Colt na niej jezdzil jak diesel z 230Km pod maska ;-) i

Dla mnie to abstrakcja :P ale trzymam kciuki ;) Wg. mnie średni pomysł :) Dwie turbiny będą generować bardzo dużo ciepła pod maską. Eclipse nie należą do zbyt "przewiewnych" aut więc może być problem ;) Duuużo lepsze rozwiązanie to wywalić to turbo i wstawić 16g :P Moc będzie ta sama moment jeszcze większy myślę że ponad 450Nm i będzie wstawać nisko ;)

jagos - 2014-08-23, 01:30

Brian, jak na razie dywaguje :-)
widlak85 - 2014-08-23, 08:14

Z innej beczki....jakim aparatem były robione te fotki pod narodowym? Na statywie? Ładnie powyciągał kolory :ok:
Hołek - 2014-08-23, 08:39

wstawiaj turbo z evo 9 albo tomei czy hks i bedzie bardzo ładnie i wczesnie wstanie :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group