Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Takie tam GST 2G
Autor Wiadomość
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-22, 09:18   Takie tam GST 2G

Siema. W życiu bym nie przypuszczał, że będę pisał w tym temacie, ale stało się. Jestem posiadaczem jednego z lepiej utrzymanych GST w Polsce i nie skażonych jakimś wiejskim tuningiem. Auto kupiłem po to by serducho przeszczepic do Colta w, którym wkładają się napędy 4x4 z Galanta a w Eclipsa wpakować jakieś 6G72 NA i zagazować i mieć fajne oszczędne autko z przyzwoitym przyspieszeniem, ale sie chyba zakochałem w tym Eclipsie i serce by mi pękło gdybym to zrobił. Auto nie jest idealne bo ma sporo niedociagnięć:
-Uszczelki, oringi itp. silnika do wymiany
-przeguby wew. do wymiany
-przednie opony definitywnie do wymiany
-krokowy padnięty
-Tylne piasty do wymiany
-Kolektor wydechowy do pospawania bo puszcza jak i łacze elastyczne wydechu
-Środek wyszorowany i doprowadzony do stanu takiego jaki powinien prezentować przy czym co prezentuje na zewnątrz
-odizolować dolot od silnika, i puścić J-pipe z zewnętrznego WG w wydech bo "Hondowsko" pierdzi
-puszczał wysprzęglik, pompa sprzęgła i był stary płyn- to juz zrobione(wynmieniłem flaki w wysprzęgliku i pompie i zalałem dobrym płynem)
-Silnik wyczyszczony bo było brudno pod maska i tłusto :P
, ale myślę, że sam sobie z tym poradzę. Lakier wygląda zajebiście. Na drugi dzień po "kupnie" Wypolerowałem całe auto i co weekent jest nabłyszczane. Efekt widoczny na fotkach :)
Specyfikację Auta podam później bo mam na drugim kompie a na razie cieszcie się zdjęciami, które zostały zrobione wczoraj na Warszawskim spocie JDM pod stadionem narodowym :) I kilka własnych :)

Aha i nie czepiajcie się przedniego lewego błotnika. jest strasznie krzywy, poszpachlowany i w dodatku słabo polakierowany :roll:









_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-22, 20:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Tovija 
zielenina



Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 11
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 2014-08-22, 09:42   

O żesz Ty... pytny jest :ok: Pochwal się też i na cm bo robi mega robotę ten Kalipper :)
 
 
szkoti 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 2014-08-22, 09:45   

lakierek piękny ... autko fajne... ale te chlapacze to wy... bo niszczą efekt
_________________
Eclipse 2g
Golf V kombi tdi
stralis & tgx & actros
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-08-22, 11:10   

szybkie toto chociaż? :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2014-08-22, 11:21   

Trzeba będzie go omacac jak się zobaczymy co to jest za drezyna
Ostatnio zmieniony przez MATi 2014-08-22, 11:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-22, 12:30   

Tiamat napisał/a:
szybkie toto chociaż? :jezyk:

Dwie mapy. 1- 0.9 bara, 2 -1.2 bara. Przy 1.1bara wyskoczylo prawie 380KM i 415Nm. Juz dokladnie nie pamietam. Lag wielki jak stodola, ale jak zlapie cug to idzie. :-) Calkiem inna jazda nic coltem. Duze turbo w Eclipsie daje o sobie znac....pozytywnie jak i negatywnie. Wczoraj Black go macal i mial okazje usiasc obok kierownika ;-)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-22, 12:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Pomógł: 35 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2014-08-22, 12:55   

jagos napisał/a:
Wczoraj Black go macal

to jeździ to jeszcze :P
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-22, 13:03   

jagos napisał/a:
Przy 1.1bara wyskoczylo prawie 380KM i 415Nm.

a gdzie go hamowałeś?
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2014-08-22, 13:23   

wojtas, a chcesz hamować swojego , bo ja bym też się zhamił :P

mam jedną hamownie na Bemowie ale AWD nie mają , ale z tego co wiem Coobcio ma hamkę dla AWD .... yyy błąd kopcio ma też na ośkę tylko
Ostatnio zmieniony przez MATi 2014-08-22, 13:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-22, 13:43   

moj bedzie strojony niebawem na hamowni w ecuperformance, ale chcialbym potem sprawdzic pomiar gdzies indziej :ok:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
IDOG 
KLUBOWICZ


Pomógł: 29 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 940
Skąd: Otmuchów/Wrocław
Wysłany: 2014-08-22, 15:54   

Bardzo fajny, ten 'rudy' kolor jest zajeb... jak jest zadbany :serduszka:

Co to za amerykańskie wozidło na 5 fotce?

I dawaj go do kalendarza! :ksiadz:
_________________
WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
 
 
 
Simeon 
KLUBOWICZ
Łysy z Brazzers


Pomógł: 36 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1638
Skąd: KrK
Wysłany: 2014-08-22, 17:17   

IDOG, impala
_________________
--2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły"
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2014-08-22, 21:05   

naprawde fajne auto. I robi wizualnie mega wrazenie. Ogladałem je jakis czas temu u Szymona :) niestety jezdzic okazji nie było ale jak sie wypije kawe po starcie i juz złapie doładowanie to powinno byc fajnie :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-22, 22:33   

Z tą kawą Hołku przesadziłeś :P Jeszcze jest czas na posłodzenie :P Już mam plan co by tu zrobić by kreski na wykresie przenieść z 5000rpm tak w okolice 3500RPM :P
Wojtas Silnik był robiony W ProjectXS. Poniżej wykrez z hamowania przy doładowaniu 1.1bar. Chętnie zmierzę ile ma obecnie mocy :P







_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-22, 22:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2014-08-22, 23:38   

jagos napisał/a:
Z tą kawą Hołku przesadziłeś :P Jeszcze jest czas na posłodzenie :P Już mam plan co by tu zrobić by kreski na wykresie przenieść z 5000rpm tak w okolice 3500RPM :P


:o chcesz zmienić turbo :jezyk: ?
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-23, 01:17   

Brian, Raczej mysle nad dolozeniem jakkejs z diesla, ktora wczesnie wstaje i pokreci do tych 4500-5000RPM albo np. o seryjnej 14b ;-) Colt na niej jezdzil jak diesel z 230Km pod maska ;-) i
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-23, 01:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2014-08-23, 01:23   

jagos napisał/a:
Brian, Raczej mysle nad dolozeniem jakkejs z diesla, ktora wczesnie wstaje i pokreci do tych 4500-5000RPM albo np. o seryjnej 14b ;-) Colt na niej jezdzil jak diesel z 230Km pod maska ;-) i

Dla mnie to abstrakcja :P ale trzymam kciuki ;) Wg. mnie średni pomysł :) Dwie turbiny będą generować bardzo dużo ciepła pod maską. Eclipse nie należą do zbyt "przewiewnych" aut więc może być problem ;) Duuużo lepsze rozwiązanie to wywalić to turbo i wstawić 16g :P Moc będzie ta sama moment jeszcze większy myślę że ponad 450Nm i będzie wstawać nisko ;)
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-23, 01:30   

Brian, jak na razie dywaguje :-)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
widlak85 
KLUBOWICZ

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 35
Skąd: Krakow
Wysłany: 2014-08-23, 08:14   

Z innej beczki....jakim aparatem były robione te fotki pod narodowym? Na statywie? Ładnie powyciągał kolory :ok:
_________________

 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2014-08-23, 08:39   

wstawiaj turbo z evo 9 albo tomei czy hks i bedzie bardzo ładnie i wczesnie wstanie :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 17