Prezentacje Eclipse - Takie tam GST 2G
mysza - 2016-04-22, 10:00
zgadzam się z chłopakami. Auto ogólnie piękne, ale felgi tamte były zdecydowanie ładniejsze, do tego chlapacze trącą wiochą no i spasowanie zderzak lampy maska kłują w oczy
wojtas - 2016-04-22, 10:20
zaraz padne właśnie teraz w końcu charakteru nabrał
podobnie jak u Pabla zmiana duży plus
chlapaczy nie ruszaj wiocha.. dobre
całokształt kozak
jagos - 2016-04-22, 11:00
Mi sie podoba.. moje auto-moje widzimisie.... Mialo byc agresywnie i jest
viader - 2016-04-22, 11:23
jagos napisał/a: | Mi sie podoba.. moje auto-moje widzimisie.... Mialo byc agresywnie i jest |
Oczywiście, że tak, ale skoro wystawiasz auto na forum publiczne to chyba normalne, że ludziska komentują i nie zawsze to będą same pochlebstwa.
Ja np. w ogóle nie trawię czarnych felg, do tego wzór jest mało ciekawy. Na poprzednich auto wyglądało ładniej moim zdaniem. To oczywiście tylko moje zdanie i najważniejsze, aby Tobie się podobało.
jagos - 2016-04-22, 11:31
viader napisał/a: | i nie zawsze to będą same pochlebstwa |
Nie oczekuję na nie... po prostu mi się mega podoba i chciałem się pochwalić
Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę
[ Dodano: 2016-04-22, 11:47 ]
trucky napisał/a: | jagos napisał/a: | Mam zamiar pomalować je farba do zderzaków nie lakierowanych. |
Opalarką je potraktuj, będzie na dłużej i fabryczna faktura. Bo tam na pewno dostają kamieniami i farba do plastików długo nie wytrzyma |
Dałem pomuka.... tyle się zajmuje autami a o tym patencie nie wiedziałem- właśnie to zrobiłem i efekt przeszedł moje oczekiwania
mysza - 2016-04-22, 12:27
jagos, dokładnie to Twoje auto i najważniejsze że Ci się wszystko podoba.
Brian - 2016-04-22, 13:24
jagos napisał/a: | Heble chce wpakowac 350mm z Evo X bo te zniknęły |
Ja bym nie ruszał Jeśli dają radę a zakładam że dają te to zostawił bym te Z EX są większe = cięższe po co Ci na osi która napędza i skręca dodatkowa masa wirująca... Dodatkowo z tego co wiem heble z E7-9 są wydajniejsze proporcjonalnie od EX i mają mniejszą podatność na krzywienie się tarcz (320mm vs 350mm) Prędzej już bym poszedł w tarcze pływające i zacisk od Porsche ale to trochę przerost formy nad treścią w streetowym GST
jagos napisał/a: |
Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę
Obrazek |
Szeroko nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ?
jagos - 2016-04-22, 15:57
Brian napisał/a: | Szeroko nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ? |
Na szczęście nic nie ociera Musiałęm dać na przód dystanse 10mm bo nie wchodziły pod brembo. Jest na styk... z tyłu nawet dałem 6mm dystanse by lekko poszerzyć i wizualnie wyciągnąć
Teraz mi się podoba
GOLDI - 2016-04-23, 00:05
Brian napisał/a: | jagos napisał/a: | Heble chce wpakowac 350mm z Evo X bo te zniknęły |
Ja bym nie ruszał Jeśli dają radę a zakładam że dają te to zostawił bym te Z EX są większe = cięższe po co Ci na osi która napędza i skręca dodatkowa masa wirująca... Dodatkowo z tego co wiem heble z E7-9 są wydajniejsze proporcjonalnie od EX i mają mniejszą podatność na krzywienie się tarcz (320mm vs 350mm) Prędzej już bym poszedł w tarcze pływające i zacisk od Porsche ale to trochę przerost formy nad treścią w streetowym GST
jagos napisał/a: |
Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę
Obrazek |
Szeroko nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ? |
nie jest to dużo cięzsze bo to ten sam zacisk tylko zintegrownae jarzmo inne... taka modyfikacja ma sens w przyapdku tarcz z MRa ktore wlasnie sa na alumniowym dzwonie wiec lzejsze niz jaies tam e7-9
Brian - 2016-04-23, 00:59
GOLDI napisał/a: | Brian napisał/a: | jagos napisał/a: | Heble chce wpakowac 350mm z Evo X bo te zniknęły |
Ja bym nie ruszał Jeśli dają radę a zakładam że dają te to zostawił bym te Z EX są większe = cięższe po co Ci na osi która napędza i skręca dodatkowa masa wirująca... Dodatkowo z tego co wiem heble z E7-9 są wydajniejsze proporcjonalnie od EX i mają mniejszą podatność na krzywienie się tarcz (320mm vs 350mm) Prędzej już bym poszedł w tarcze pływające i zacisk od Porsche ale to trochę przerost formy nad treścią w streetowym GST
jagos napisał/a: |
Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę
Obrazek |
Szeroko nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ? |
nie jest to dużo cięzsze bo to ten sam zacisk tylko zintegrownae jarzmo inne... taka modyfikacja ma sens w przyapdku tarcz z MRa ktore wlasnie sa na alumniowym dzwonie wiec lzejsze niz jaies tam e7-9 |
na pewno ten sam zacisk ? Kiedyś czytałem na DSM że zaciski różnią się wielkością tłoczków. Z EX tłoczki są mniejsze a w E9 większe albo na odwrót już nie pamiętam sam przyznasz że lepsze rozwiązanie to zacisk z porsche 6 tłoczkowy który jest popularnym up gradem w EVO 9
GOLDI - 2016-04-23, 01:56
Brian napisał/a: | GOLDI napisał/a: | Brian napisał/a: | jagos napisał/a: | Heble chce wpakowac 350mm z Evo X bo te zniknęły |
Ja bym nie ruszał Jeśli dają radę a zakładam że dają te to zostawił bym te Z EX są większe = cięższe po co Ci na osi która napędza i skręca dodatkowa masa wirująca... Dodatkowo z tego co wiem heble z E7-9 są wydajniejsze proporcjonalnie od EX i mają mniejszą podatność na krzywienie się tarcz (320mm vs 350mm) Prędzej już bym poszedł w tarcze pływające i zacisk od Porsche ale to trochę przerost formy nad treścią w streetowym GST
jagos napisał/a: |
Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę
Obrazek |
Szeroko nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ? |
nie jest to dużo cięzsze bo to ten sam zacisk tylko zintegrownae jarzmo inne... taka modyfikacja ma sens w przyapdku tarcz z MRa ktore wlasnie sa na alumniowym dzwonie wiec lzejsze niz jaies tam e7-9 |
na pewno ten sam zacisk ? Kiedyś czytałem na DSM że zaciski różnią się wielkością tłoczków. Z EX tłoczki są mniejsze a w E9 większe albo na odwrót już nie pamiętam sam przyznasz że lepsze rozwiązanie to zacisk z porsche 6 tłoczkowy który jest popularnym up gradem w EVO 9 |
zacisk jest tem sam...
tak wkladaja wszystko... od 6 tlokow na drcie z jakiegos audi w dieslu po alcona w cenie nowego Golfa GTi... co kot lubi
jagos - 2016-04-23, 10:07
Ja chce zmniejszyc wolna przestrzen w felgach chcial bym nie pogorszyc hamowania. A upgrade z EX podsunal mi kolega z 7motorsport. Jedyny myk z heblami z EX jest to, ze zaciski w EX sa przykrecane srubami M14, ale to tez jest do obejscia
Co do wagi tarcz... jak wspomnial Goldi. Tarcze z alu dzwonem i po temacie
wojtas - 2016-04-23, 10:09
moim zdaniem nie wygląda to źle
dzis to ocenie na zywo
jagos - 2016-04-23, 10:12
wojtas, przy sasiada M4ce te heble to bida z nedza ;-p
wojtas - 2016-04-23, 19:38
na zywo felgi mocarne
a i hebla bym nie ruszał. nie kłuje w oczy wielkosc tarczy w tych kołach
jagos - 2016-04-23, 21:23
wojtas, no jak juz sie Twojej kobiecie spodobaly to musza byc fajne
simongs1 - 2016-04-24, 17:10
Jak chcesz to mam stoptechy na przód mogę odsprzedać
rosomak1983 - 2016-04-24, 18:09
Ładny, popraw spasowanie przódu cos nie pasi.
jagos - 2016-04-24, 20:43
simongs1, skolko panie...
rosomak1983, dzięki, ale juz tyle razy zdejmowany był przedni zderzak, że juz tego nie widze nawet, że coś nie pasuje
simongs1 - 2016-04-24, 22:34
http://www.topendpower.pl...-gsx+95-99.html
Mam taki zestaw zaproponuj coś to się napewno dogadamy
|
|
|