To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - Rozrząd

Anonymous - 2008-04-08, 12:19
Temat postu: Rozrząd
Problem wygl?da tak, przed wymian? rozrz?du silnik pracowa? idealnie, fabrycznie nowy silniczek krokowy kupiony w USA, ?adnych b??d?w w ECU, silnik w stanie fabrycznym, poza wymin? rozrz?du poprzedni? nigdy nic nie rozbierane. Pracowa? niesamowicie r?wno, ?adnych uwag. wszystko fabrycznie nowe firmowe.
Wymieni?em rozrz?d, wszystkie znaki sprawdzane tysi?c razy, pompa olejowa ustawiona na ?rubokr?t, po z?o?eniu silnikiem strasznie szarpie na wolnych obrotach. Mo?e kto? wie gdzie problem, stawiam dobr? 0,7.

Anonymous - 2008-04-08, 13:25

jeszcze raz sprawdz ustawienia a szczegolnie walek balansowy ten na osobnym pasku bo go mozna przestawic o 180"
Anonymous - 2008-04-08, 14:00

Mialem przestawiony balans o 180" i on nie powodowal takich problemow. Mozliwe ze jednak nie zlozyles wszystkiego idealnie
Anonymous - 2008-04-08, 14:27

No w?a?nie tylko co: napisz? jak jest ustawione - ko?a wa?k?w rozrz?du znaki te dzi?bki naprzeciw siebie, lewy wa?ek na znaku, prawy na znaku ?rubokr?t w otworze, wszystkie elementy nowe. Po odpaleniu auto chodzi tak cyklicznie co wida? po spalinach wydobywaj?cych si? impulsowo a nie w spos?b ci?g?y.
Anonymous - 2008-04-08, 23:47

Mia?em podobny problem, ale u mnie okaza?a si? za bardzo splanowana g?owica przez poprzedniego w?a?ciciela. Ty tutaj m?wisz, ?e nic takowego sie nie robi?o przy Twoim kliperku, ale dla spokoju mo?esz zmierzy? ci?nienie spr??ania, przynajmniej co? Ce odpadnie ego nie ma.
pozdrawiam
Rafal

Anonymous - 2008-04-09, 06:20

Zmierzone, ok 13 wsz?dzie. W silniku ?adnych stuk?w i d?wi?k?w popychaczy, zu?ycie oleju zero
Anonymous - 2008-04-09, 23:42

moze cos ze swiecami lub kablami i wypadaja zaplony?
Anonymous - 2008-04-10, 08:51

Nic nie by?o ruszone. Wcze?niej chodzi?o ekstremalnie r?wno. Auto stoi od poniedzia?ku w warsztacie.

[ Dodano: 2008-04-10, 20:18 ]
W sobot? przetransportuj? autko z Bosch Service do ASO i zaczniemy od zera.

Anonymous - 2008-04-10, 22:22

wa?ek pompy olejowej wychodzi dobrze na znakach w 3 pozycjach, ale je?li za?o?y?e? pasek na takim samym ustawieniu jakie by?o wcze?niej to problem z rozrz?dem odpada,

sprawd? ustawienie zap?onu,

ja bym te? radzi? ?eby? podmieni? z kim? komputer, bo to ?e nie pokazuje b??d?w to nie znaczy ?e dzia?a prawid?owo, ja mia?em podobny problem i zero b??d?w z ECU, chodzi? wtedy troch? lepiej na od??czonej przep?ywce.

Anonymous - 2008-04-11, 06:32

No chyba od wymiany rozrz?du komputer si? nie popsu?, wcze?niej nie by?o ?adnych problem?w.
SAMAEL - 2008-04-11, 10:34

pytanie takie jak wa?ki z?o?one ? bo pinami do siebie pasuj? w dwuch po?o?eniach i w obu nie ma kolizji.... mianowicie pinami ustalaj?cymi do g?ry na godzinie 12tej i pinami do do?u...
Anonymous - 2008-04-11, 16:51

I masz 0,7, szczeg??y ustalimy
SAMAEL - 2008-04-11, 20:51

no nie gadaj ?e tak z?o?yli :jezyk:
Anonymous - 2008-04-11, 21:01

:twisted: M?j 1G po raz pierwszy by? na czymkolwiek nie w ASO, wybra?em r?wnie renomowan? firm?. I to by? b??d. Jutro od rana b?dzie robiona korekta na nowym pasku.

[ Dodano: 2008-04-12, 13:15 ]
Problem nieaktualny, silnik chodzi przepi?knie, mo?na stawia? szklank? z wod? i nic si? nie wyleje. Piny ustawione by?y dobrze do g?ry jak si? okaza?o. B??d to jeden z?b wynikaj?cy z ustawiania g?rnych k?? r?cznie a nie na dwa klucze, jak w manualu. :jupi:

Anonymous - 2008-05-05, 18:51

A na wyzszych obrotach bylo dobrze? Bo mi po wymianie gasnie i trzesie na wolnych obrotach ale jak jade wszystko jest ok.
Anonymous - 2008-05-05, 19:26

To masz dok?adnie to samo, na wy?szych obrotach by?o OK, bez uwag ?adnych, nawet mnie to a? zdziwi?o. Kluczem jest ustawienie znak?w na ko?ach wa?k?w rozrz?du i trzeba zrobi? to napinaj?c pasek dwoma kluczami wygi?tymi. Tylko w ten spos?b znaki b?d? OK. Znaki musz? by? na przeciw siebie, ale przeciwznaki na ko?ach musz? by? r?wnie? w linii z kraw?dzi? g?owicy. Trzeba to zrobi? dok?adnie, bo patrz?c lekko po skosie na ko?a wydaje si?, ?e jest ok, ale patrz?c dok?adnie horyzontalnie OK ju? nie jest.
Anonymous - 2008-05-11, 21:23

Problem naprawiony.....mechanik tlumaczyl sie podgieta blaszka.....wazne ze juz smiga tak jak powinien :ok:
Anonymous - 2008-05-12, 08:09

A co bylo problemem?
Anonymous - 2008-05-12, 20:09

Zle ustawil na jednym walku od strony wydechu o jeden zabek, objawy identyczne jak u kolegi tylko, ze dzwiek byl intensywniejszy z tlumika jak sie go przeciagnelo.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group