Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozrząd
Autor Wiadomość
Jakub31
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-08, 12:19   Rozrząd

Problem wygl?da tak, przed wymian? rozrz?du silnik pracowa? idealnie, fabrycznie nowy silniczek krokowy kupiony w USA, ?adnych b??d?w w ECU, silnik w stanie fabrycznym, poza wymin? rozrz?du poprzedni? nigdy nic nie rozbierane. Pracowa? niesamowicie r?wno, ?adnych uwag. wszystko fabrycznie nowe firmowe.
Wymieni?em rozrz?d, wszystkie znaki sprawdzane tysi?c razy, pompa olejowa ustawiona na ?rubokr?t, po z?o?eniu silnikiem strasznie szarpie na wolnych obrotach. Mo?e kto? wie gdzie problem, stawiam dobr? 0,7.
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Addamcio
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-08, 13:25   

jeszcze raz sprawdz ustawienia a szczegolnie walek balansowy ten na osobnym pasku bo go mozna przestawic o 180"
 
 
maniu
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-08, 14:00   

Mialem przestawiony balans o 180" i on nie powodowal takich problemow. Mozliwe ze jednak nie zlozyles wszystkiego idealnie
 
 
Jakub31
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-08, 14:27   

No w?a?nie tylko co: napisz? jak jest ustawione - ko?a wa?k?w rozrz?du znaki te dzi?bki naprzeciw siebie, lewy wa?ek na znaku, prawy na znaku ?rubokr?t w otworze, wszystkie elementy nowe. Po odpaleniu auto chodzi tak cyklicznie co wida? po spalinach wydobywaj?cych si? impulsowo a nie w spos?b ci?g?y.
Ostatnio zmieniony przez Jakub31 2008-04-08, 18:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Rafal,7
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-08, 23:47   

Mia?em podobny problem, ale u mnie okaza?a si? za bardzo splanowana g?owica przez poprzedniego w?a?ciciela. Ty tutaj m?wisz, ?e nic takowego sie nie robi?o przy Twoim kliperku, ale dla spokoju mo?esz zmierzy? ci?nienie spr??ania, przynajmniej co? Ce odpadnie ego nie ma.
pozdrawiam
Rafal
 
 
Jakub31
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-09, 06:20   

Zmierzone, ok 13 wsz?dzie. W silniku ?adnych stuk?w i d?wi?k?w popychaczy, zu?ycie oleju zero
Ostatnio zmieniony przez Jakub31 2008-04-09, 06:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rafal,7
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-09, 23:42   

moze cos ze swiecami lub kablami i wypadaja zaplony?
 
 
Jakub31
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-10, 08:51   

Nic nie by?o ruszone. Wcze?niej chodzi?o ekstremalnie r?wno. Auto stoi od poniedzia?ku w warsztacie.

[ Dodano: 2008-04-10, 20:18 ]
W sobot? przetransportuj? autko z Bosch Service do ASO i zaczniemy od zera.
 
 
kamil--m
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-10, 22:22   

wa?ek pompy olejowej wychodzi dobrze na znakach w 3 pozycjach, ale je?li za?o?y?e? pasek na takim samym ustawieniu jakie by?o wcze?niej to problem z rozrz?dem odpada,

sprawd? ustawienie zap?onu,

ja bym te? radzi? ?eby? podmieni? z kim? komputer, bo to ?e nie pokazuje b??d?w to nie znaczy ?e dzia?a prawid?owo, ja mia?em podobny problem i zero b??d?w z ECU, chodzi? wtedy troch? lepiej na od??czonej przep?ywce.
 
 
Jakub31
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-11, 06:32   

No chyba od wymiany rozrz?du komputer si? nie popsu?, wcze?niej nie by?o ?adnych problem?w.
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-11, 10:34   

pytanie takie jak wa?ki z?o?one ? bo pinami do siebie pasuj? w dwuch po?o?eniach i w obu nie ma kolizji.... mianowicie pinami ustalaj?cymi do g?ry na godzinie 12tej i pinami do do?u...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Jakub31
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-11, 16:51   

I masz 0,7, szczeg??y ustalimy
Ostatnio zmieniony przez Jakub31 2008-04-11, 18:24, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-11, 20:51   

no nie gadaj ?e tak z?o?yli :jezyk:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Jakub31
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-11, 21:01   

:twisted: M?j 1G po raz pierwszy by? na czymkolwiek nie w ASO, wybra?em r?wnie renomowan? firm?. I to by? b??d. Jutro od rana b?dzie robiona korekta na nowym pasku.

[ Dodano: 2008-04-12, 13:15 ]
Problem nieaktualny, silnik chodzi przepi?knie, mo?na stawia? szklank? z wod? i nic si? nie wyleje. Piny ustawione by?y dobrze do g?ry jak si? okaza?o. B??d to jeden z?b wynikaj?cy z ustawiania g?rnych k?? r?cznie a nie na dwa klucze, jak w manualu. :jupi:
 
 
overrider18
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-05, 18:51   

A na wyzszych obrotach bylo dobrze? Bo mi po wymianie gasnie i trzesie na wolnych obrotach ale jak jade wszystko jest ok.
 
 
Jakub31
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-05, 19:26   

To masz dok?adnie to samo, na wy?szych obrotach by?o OK, bez uwag ?adnych, nawet mnie to a? zdziwi?o. Kluczem jest ustawienie znak?w na ko?ach wa?k?w rozrz?du i trzeba zrobi? to napinaj?c pasek dwoma kluczami wygi?tymi. Tylko w ten spos?b znaki b?d? OK. Znaki musz? by? na przeciw siebie, ale przeciwznaki na ko?ach musz? by? r?wnie? w linii z kraw?dzi? g?owicy. Trzeba to zrobi? dok?adnie, bo patrz?c lekko po skosie na ko?a wydaje si?, ?e jest ok, ale patrz?c dok?adnie horyzontalnie OK ju? nie jest.
 
 
overrider18
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-11, 21:23   

Problem naprawiony.....mechanik tlumaczyl sie podgieta blaszka.....wazne ze juz smiga tak jak powinien :ok:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-12, 08:09   

A co bylo problemem?
 
 
overrider18
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-12, 20:09   

Zle ustawil na jednym walku od strony wydechu o jeden zabek, objawy identyczne jak u kolegi tylko, ze dzwiek byl intensywniejszy z tlumika jak sie go przeciagnelo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14