1G OGÓLNE - Turbo
foxio96 - 2016-05-19, 16:24
Silnik ogolnie wporzo, juz 3 wiec widze roznice. Hmm chyba pierw kucie potem turbo
jagos - 2016-05-19, 16:47
rosomak1983 napisał/a: | jagos napisał/a: | to wpakował bym już tłoki z E8-9 gracacji-C. |
bez sensu , tłoki + pierscienie do tych tłoków kosztuja prawie tyle co dobra kucizna...
Jak juz to kupowac Mahle kute. |
oj ... tloki z korbami od evo bo oddzielnie nikt nie sprzedaje to max 500zl. W tomsonie maja pierscienje E7-9 za 420zl. Wychodzi nie caly tysiaczek. Dobre kute tloki to 2000 jak nic. Kucizna ma sens jesli ktos idzie dalej tj. skrzynia, sprzeglo,polosie czy przeguby. Daj boze niech ma 350KM a zeby to przeniesc w fwd potrzeba dobra guma. Zalozy dobra gume, ktora klei to rozjebie przeguby i skrzynie... wiem z wlasnego doswiadczenia.
rosomak1983 - 2016-05-19, 17:15
jagos napisał/a: | tloki z korbami od evo bo oddzielnie nikt nie sprzedaje to max 500zl |
to jakbys widział z evo IX to daj znac...
jagos napisał/a: | tomsonie maja pierscienje E7-9 za 420zl. |
nie widze tego w Tomsonie ale oby. Mozna tez przerobic tłoka pod tansze pierscienie ale chyba bez sensu bo tez koszta.
Moze potaniały te tłoki i pierscienie bo tez to rozwazałem ale wydzodziło to wtedy jakies 1500zł minimum....
marcin388-1988 - 2016-05-19, 17:18
Nie widziałem jeszcze tłokow e8-9 o tej gradacji za 500 zł. Nie widzisz sensu wkładania kucizny a piszesz o tłokach z evo które bardzo duża znosza. Do tych 350 km wolałbym założyć nowe nadwymiarowe tłoki eclipse turbo.
foxio96 - 2016-05-19, 18:55
a wiec jak chce 200-220 kucy to co MUSZE zrobić z silnikiem?
[ Dodano: 2016-05-19, 18:56 ]
Naprawde 6b nie poradzi sobie w serii z tą mocą?
marcin388-1988 - 2016-05-19, 20:20
Dostałeś już odpowiedź na pytanie. Tak zdrowa seria zniesie.
Mike - 2016-05-19, 21:08
pakuj silnik 6bolt turbo swap to 1500zl i po sprawie 200 kucy z potencjałem na wiecej a swój silnik sprzedaj
foxio96 - 2016-05-19, 21:11
taniej mi wyjdzie 6b turbo niz uturbiac swoj? Skrzynie sobie moge zostawic?
Mike - 2016-05-19, 22:13
foxio96 napisał/a: | taniej mi wyjdzie 6b turbo niz uturbiac swoj? Skrzynie sobie moge zostawic? | jeden dobry chlopak mechanik z klubu i ogarnie swapa ...silnik turbo ze skrzynia to koszty 3500-5000 tys plus przekladka, przy uturbianiu silnika polowa zeby zjadla, kupe nerwów i kasy, pomyś o łatwiejszym sposobie ,jak dobrze trafisz to silnik turbo ze skrzynia od turbo wychaczysz za 3500 zl w porywach do 5000 tysiecy i masz wszystko .....a pomyslałes o całej reszcie ,temat wałkowany milion razy na forum ...ja osobiscie doradzam swapa ....przemysl dobrze zanim wezmiesz sie za uturbianie swojego silnika ,trzeba duzo czasu serca i piniedzy....swap to latwiejsza droga ....pozdrawiam Michał .
wojtas - 2016-05-20, 10:26
kupisz 6b z turbo to i tak będzie najpierw do remontu
bardziej niż pewne
foxio96 - 2016-05-20, 13:40
wojatas tez mi sie tak wydaje...
rosomak1983 - 2016-05-20, 15:35
Co co to jest zrobic remont 4g63 czysta przyjemnosc.
foxio96 - 2016-05-20, 15:56
rosomak1983 ależ oczywiście :p
jagos - 2016-05-21, 00:46
marcin388-1988 napisał/a: | Nie widziałem jeszcze tłokow e8-9 o tej gradacji za 500 zł. Nie widzisz sensu wkładania kucizny a piszesz o tłokach z evo które bardzo duża znosza. Do tych 350 km wolałbym założyć nowe nadwymiarowe tłoki eclipse turbo. |
Mialem i sprzedalem dokladnie gradacja-c tloki +korby+ARPy w korbach za 600zl. Na forum evo ostatnio gosc wystawial za 1000zl za kpl. no i ostatecznie poszly tez za 600. Zakuc silnik a wpakowac oem-owe tloki to dwie rozne bajki. Kucizna-luzniejsze pasowanie itp... graty z evo na pewno sa fajna alternatywa w 7Boltach.
Jesli autor chce 200-220 to seria wystarczy.Ale jesli skladac motor to dlaczego by nie zostawic sobie margines na przyszlosc..
marcin388-1988 - 2016-05-21, 01:35
Okazje się zdarzają ale jak szukałem ponad pół roku to nic takiego znaleźć w tej cenie nie mogłem. Jak widać dróg jest wiele i każdy wybiera pod to co chce osiągnąć. A co do pasowa to tłoki z evo też ciasno nie spasujesz. Nominalny tłok i wyrobiony blok więc wiesz.
jagos - 2016-05-21, 09:59
marcin388-1988, wlasnie gradacja-c to kilka setek wiekszy tlok. Ja chcialem swojego zakuwac, ale po rozmysleniu za i przeciw... skrzynia, przeguby itp. ...zakucie to tak na prawde 1/4 kosztow a reszta to koszty przeniesienia napedow by to wszystko normalnie i w miare bezawaryjnie smigalo.
rosomak1983 - 2016-05-21, 14:49
Mahle kute maja pasowanie prawie jak oryginał.
franko - 2016-05-24, 00:21
mama na sprzedanie graty z e9 z arpami, za 700 oddam. Woosner ma pasowanie 7setek a seria e9 chyba 6??
Tofik - 2016-05-24, 10:12
ech... jeśli ziomuś chce ukrzesać ok 200-220KM to przecież WSZYSTKO jest napisane w moim temacie który zlinkował Wojtas.
Jedyne co mogę zalecić na sam początek tej zabawy to jechać na hamownie i sprawdzić kondycje silnika, żeby się nie okazało że 20 do serii brakuje
|
|
|