To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

1G OGÓLNE - Turbo

foxio96 - 2016-05-19, 16:24

Silnik ogolnie wporzo, juz 3 wiec widze roznice. Hmm chyba pierw kucie potem turbo :(
jagos - 2016-05-19, 16:47

rosomak1983 napisał/a:
jagos napisał/a:
to wpakował bym już tłoki z E8-9 gracacji-C.

bez sensu , tłoki + pierscienie do tych tłoków kosztuja prawie tyle co dobra kucizna...
Jak juz to kupowac Mahle kute.


oj ... tloki z korbami od evo bo oddzielnie nikt nie sprzedaje to max 500zl. W tomsonie maja pierscienje E7-9 za 420zl. Wychodzi nie caly tysiaczek. Dobre kute tloki to 2000 jak nic. Kucizna ma sens jesli ktos idzie dalej tj. skrzynia, sprzeglo,polosie czy przeguby. Daj boze niech ma 350KM a zeby to przeniesc w fwd potrzeba dobra guma. Zalozy dobra gume, ktora klei to rozjebie przeguby i skrzynie... wiem z wlasnego doswiadczenia.

rosomak1983 - 2016-05-19, 17:15

jagos napisał/a:
tloki z korbami od evo bo oddzielnie nikt nie sprzedaje to max 500zl

to jakbys widział z evo IX to daj znac...

jagos napisał/a:
tomsonie maja pierscienje E7-9 za 420zl.

nie widze tego w Tomsonie ale oby. Mozna tez przerobic tłoka pod tansze pierscienie ale chyba bez sensu bo tez koszta.

Moze potaniały te tłoki i pierscienie bo tez to rozwazałem ale wydzodziło to wtedy jakies 1500zł minimum....

marcin388-1988 - 2016-05-19, 17:18

Nie widziałem jeszcze tłokow e8-9 o tej gradacji za 500 zł. Nie widzisz sensu wkładania kucizny a piszesz o tłokach z evo które bardzo duża znosza. Do tych 350 km wolałbym założyć nowe nadwymiarowe tłoki eclipse turbo.
foxio96 - 2016-05-19, 18:55

a wiec jak chce 200-220 kucy to co MUSZE zrobić z silnikiem?

[ Dodano: 2016-05-19, 18:56 ]
Naprawde 6b nie poradzi sobie w serii z tą mocą?

marcin388-1988 - 2016-05-19, 20:20

Dostałeś już odpowiedź na pytanie. Tak zdrowa seria zniesie.
Mike - 2016-05-19, 21:08

pakuj silnik 6bolt turbo swap to 1500zl i po sprawie 200 kucy z potencjałem na wiecej a swój silnik sprzedaj :>
foxio96 - 2016-05-19, 21:11

taniej mi wyjdzie 6b turbo niz uturbiac swoj? Skrzynie sobie moge zostawic?
Mike - 2016-05-19, 22:13

foxio96 napisał/a:
taniej mi wyjdzie 6b turbo niz uturbiac swoj? Skrzynie sobie moge zostawic?
jeden dobry chlopak mechanik z klubu i ogarnie swapa ...silnik turbo ze skrzynia to koszty 3500-5000 tys plus przekladka, przy uturbianiu silnika polowa zeby zjadla, kupe nerwów i kasy, pomyś o łatwiejszym sposobie ,jak dobrze trafisz to silnik turbo ze skrzynia od turbo wychaczysz za 3500 zl w porywach do 5000 tysiecy i masz wszystko .....a pomyslałes o całej reszcie ,temat wałkowany milion razy na forum ...ja osobiscie doradzam swapa ....przemysl dobrze zanim wezmiesz sie za uturbianie swojego silnika ,trzeba duzo czasu serca i piniedzy....swap to latwiejsza droga ....pozdrawiam Michał .
wojtas - 2016-05-20, 10:26

kupisz 6b z turbo to i tak będzie najpierw do remontu
bardziej niż pewne ;)

foxio96 - 2016-05-20, 13:40

wojatas tez mi sie tak wydaje...
rosomak1983 - 2016-05-20, 15:35

Co co to jest zrobic remont 4g63 czysta przyjemnosc. :lol2:
foxio96 - 2016-05-20, 15:56

rosomak1983 ależ oczywiście :p
jagos - 2016-05-21, 00:46

marcin388-1988 napisał/a:
Nie widziałem jeszcze tłokow e8-9 o tej gradacji za 500 zł. Nie widzisz sensu wkładania kucizny a piszesz o tłokach z evo które bardzo duża znosza. Do tych 350 km wolałbym założyć nowe nadwymiarowe tłoki eclipse turbo.

Mialem i sprzedalem dokladnie gradacja-c tloki +korby+ARPy w korbach za 600zl. Na forum evo ostatnio gosc wystawial za 1000zl za kpl. no i ostatecznie poszly tez za 600. Zakuc silnik a wpakowac oem-owe tloki to dwie rozne bajki. Kucizna-luzniejsze pasowanie itp... graty z evo na pewno sa fajna alternatywa w 7Boltach.

Jesli autor chce 200-220 to seria wystarczy.Ale jesli skladac motor to dlaczego by nie zostawic sobie margines na przyszlosc..

marcin388-1988 - 2016-05-21, 01:35

Okazje się zdarzają ale jak szukałem ponad pół roku to nic takiego znaleźć w tej cenie nie mogłem. Jak widać dróg jest wiele i każdy wybiera pod to co chce osiągnąć. A co do pasowa to tłoki z evo też ciasno nie spasujesz. Nominalny tłok i wyrobiony blok więc wiesz.
jagos - 2016-05-21, 09:59

marcin388-1988, wlasnie gradacja-c to kilka setek wiekszy tlok. Ja chcialem swojego zakuwac, ale po rozmysleniu za i przeciw... skrzynia, przeguby itp. ...zakucie to tak na prawde 1/4 kosztow a reszta to koszty przeniesienia napedow by to wszystko normalnie i w miare bezawaryjnie smigalo.
rosomak1983 - 2016-05-21, 14:49

Mahle kute maja pasowanie prawie jak oryginał.
franko - 2016-05-24, 00:21

mama na sprzedanie graty z e9 z arpami, za 700 oddam. Woosner ma pasowanie 7setek a seria e9 chyba 6??
Tofik - 2016-05-24, 10:12

ech... jeśli ziomuś chce ukrzesać ok 200-220KM to przecież WSZYSTKO jest napisane w moim temacie który zlinkował Wojtas.
Jedyne co mogę zalecić na sam początek tej zabawy to jechać na hamownie i sprawdzić kondycje silnika, żeby się nie okazało że 20 do serii brakuje :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group