To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

2G OGÓLNE - Eclipse 2g polift - na co zwrocic uwage?

Hyuga - 2017-09-25, 12:12
Temat postu: Eclipse 2g polift - na co zwrocic uwage?
Na weekend chce wybrac sie obejrzec Eclipsa i prawde mowiac tylko z teorii poznaje to auto. Na co szczegolnie zwrocic uwage? Silnik 420a, polift wersja kanadyjska.
Kadahir - 2017-09-25, 14:02

Koniecznie blachy, auta rdzewieją jak szalone. Przednie, tylne kielichy, progi od wewnątrz i na zewnątrz a zwłaszcza przed tylnym kołem, błoto lubi tam trzaskać, nadkola, tył bagażnik od spodu lubi gnić jak i wewnątrz zwłaszcza pod kołem zapasowym. Jeśli węże odpływów są zatkane to woda przelewa się do bagażnika. Dodatkowo podłużnice tył przód, z tyłu nad belką jest wzmocnienie poprzeczne które też się sypie, podłoga od spodu, pas przedni. Jeśli chodzi o inne blacharskie pierdoły to więcej masz tu: http://www.mekp.pl/viewto...=18225&start=0.
Hyuga - 2017-09-25, 15:25

To moze pokaze jeszcze aukcje: https://www.otomoto.pl/of...n-ID6z8zpo.html

Wlasciciel wydaje sie zorientowany w temacie i duzo przy aucie zrobil. Cena jak na eclipsa dosyc wysoka, ale wydaje mi sie, ze z racji malej ilosci aut i ich stanu nie jest az tak kosmiczna.

Auta chce uzytkowac na codzienne dojazdy do pracy i jako projekt do kilku modow (glownie wizualnych). I tu pytanie, czy majac teraz 15 tys. na auto kupilibyscie jeszcze raz eclipsa czy moze 10 lat mlodsze auto, ktore jest szybsze, nowoczesniejsze i bardziej komfortowe? :)

Brian - 2017-09-25, 15:36

wez pod uwage że autko ktore pokazałeś to najniższy model wyposażenia Eclipse RS. Poczytaj sobie czym się rożniły RSy od GSów...
andrzejp - 2017-09-25, 16:08

Hyuga napisał/a:
https://www.otomoto.pl/of...n-ID6z8zpo.html

to golas. I to nie jest polift. ma tylko zderzaki, brak halogenów, w sumie brak wszystkiego w tym aucie

Hyuga - 2017-09-25, 18:32

Z tym, ze ja nie potrzebuje bajerow. Auto i tak bede przerabial pod siebie na streetowo-raceowy wyglad. Do czego mi chociazby te halogeny? I co ze znaczacych roznic jest miedzy RS a GS?
Ranger - 2017-09-25, 19:02

andrzejp napisał/a:
Hyuga napisał/a:
https://www.otomoto.pl/of...n-ID6z8zpo.html

to golas. I to nie jest polift. ma tylko zderzaki, brak halogenów, w sumie brak wszystkiego w tym aucie

Podobno to jest ori z początków produkcji, cyt z FB:
Cytat:
"Pierwsze roczniki w stanach sie takie zdarzały, euro byl tylko jeszcze przedlift, a w stanach wrzucali już zderzaki a decha szara"

andrzejp - 2017-09-25, 19:07

Ranger, a progi od polifta zgubił albo zapomnieli w fabryce zamontować :)
trucky - 2017-09-25, 19:54

Hyuga, bierz od Andrzeja (andrzejp - tak ten co się wyżej wypowiada :P ) jego czarnucha, jak masz 15k to na poprawki wystarczy, a na prawdę warto bo chłop dba o to auto :ok:
andrzejp - 2017-09-25, 20:13

trucky, ironia jest taka, że właśnie dla niego auto było szykowane hehe. Ale już mi było głupio odkładać termin, przez przeciągającego sie lakiernika więc wolałem być uczciwy i nie wodzić nikogo. Dlatego wygląda jak wygląda, nic ja do ukrycia nie mam :ok:
Hyuga - 2017-09-25, 20:30

Tak jak Andrzej mowi, bylem zdecydowany, ale za duzo tam jak dla mnie jest do zrobienia. U mnie poza salonami nie ma dobrego lakiernika i nie mam czasu, zeby czekac tygodniami az gdzies bedzie termin i niewiadomo co z tego wyniknie. Im bardziej zaglebiam sie w eclipsy tym bardziej sie od nich oddalam. Chcialem w tym roku JDMa, ale Eclipse jest juz tak rzadki i tak wiele z nim problemow, ze chyba sam wyglad to za malo. Moze to nie auto dla mnie i trzeba popatrzec na to rozsadniej. Nie chodzi o kase, ale o to, ze w tej cenie kupie duzo nowsze auto, do ktorego nie bede dokladal lub odwiedzal u mechanikow. Kupie kota w worku i znowu lolejne motoryzacyjne marzenie stanie sie rozczarowaniem...
Ranger - 2017-09-25, 21:09

Andrzej, RS podobno nie miał nakładek progowych jak wychodzil z produkcji.
Witek - 2017-09-25, 22:13

Klubowicze i takie rzeczy wypisują :D

Ten eclipse z ogłoszenia to wersja RS. Dla mnie wygląda na fabrycznego. Szare deski wkładali w USA na początku 1997 roku. Tam już szły po lifty, a na europę w 1997 roku jeszcze full przed lift.

To teraz od początku...

RS USA:

-BRAK NADKŁADEK PROGOWYCH i przed i po lifcie,
-lusterka i klamki malowane na czarno,
-zwykła antena, nie elektryczna
-brak ABS,
-brak zamykanego schowka w podłokietniku,
-brak schowków w drzwiach,
-nie zamykana kieszonka pod radiem, zamiast zegarka (95 roczniki miały zamykany schowek)
-manualne lusterka i szyby,
-brak stabilizatora z tyłu,
-brak wycieraczki tył,
-pierwszy bieg wycieraczek bez możliwości regulacji prędkości,
-bębny z tyłu,
-zwykła kierownica i drążek zmiany biegów,
-brak halogenów przód,
-kanapa z tyłu jest cała, nie dzielona,
-fotel kierowcy posiada 4 możliwości regulacj (w gsie 5)


GS USA: (tu głownie wypisze różnice między wersją GS na Europę.

-zwykła kierownica i gałka od biegów (EU skórzane)
-brak abs (EU standard)
-przednie lampy nie mają regulowanej wysokości świecenia elektrycznie (EU standard)

Reszta wyposażenia w miarę taka sama. Czyli GSy mają to wszystko czego nie ma RS :)
RS i GS (USA i EU) nie posiadają w standardzie tempomatu.


Wypisałem tutaj zwykłe standardowe wyposażenie. Często RSy były doposażane. Można spotkać wtedy np Rsa z szyberdachem czy dołożonym absem (jak jest abs to i tarcze z tyłu) itp. Na pewno o czymś zapomniałem jeszcze. Jak będę miał chwilę czasu to stworzę duży temat z wypisanymi wersjami

andrzejp - 2017-09-25, 22:19

Ja nigdy nie widzialem rsa i gsa usa z absem
Witek - 2017-09-25, 22:24

A ja takiego miałem :) RS z absem i tarczami z tyłu ;) nawet ktoś mu szyber wybrał w salonie ;) reszta oczywiście bieda
Ranger - 2017-09-25, 22:26

U nas w LBN w salonie Mitsubishi taki stoi.
andrzejp - 2017-09-25, 22:38

Nieźle, a macie może fote z pod maski? bo aż zacząłem sie zastanawiać gdzie tam pompe wcisnąć
Ranger - 2017-09-25, 22:40

Pojadę do salonu i postaram się porobić fotki dla potomności.
GOLDI - 2017-09-25, 22:52

Tjman21 w swoi GS USDM miał oem ABS. i jeszcze paru chłopaków tutaj, nawet w RSie ktoś miał. było w opcji nie standarcie na USDM.
a co do najuboższej opcji to BASE była najuboższą. były takie co nawet spoilera fabrycznie nie miały, a nawet obrotomierza. to jest oem poliftowy RS... troche ulep krzywy ale polift w standardzie.

Witek - 2017-09-25, 22:59

Ale tych base było bardzo mało i chyba tylko w pierwszym roku produkcji 2G ;)

Z ciekaowstek to kontrolka abs w amerykancach to anti lock :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group