1G OGÓLNE - Usuniecie przeplywki
Adrian97 - 2018-01-29, 14:41 Temat postu: Usuniecie przeplywki Witam! Chodzi o to ze mam w planach wywalenie przeplywki i moje pytanie czy wszystko dobrze rozumiem zeby to zrobic bede potrzebowal map sensor + DET3=Ecumaster ? i gdzie moge to kupic orientuje sie ktos moze?
GOLDI - 2018-01-29, 21:26
+ iat + zemulowac baro
gdzie kupic ?
www.ecumaster.com
sales@ecumaster.com
Adrian97 - 2018-01-30, 03:41
GOLDI a znasz moze kogos na forum co juz robil takie rzeczy i moze pomoc to ogarnac ?
GOLDI - 2018-01-31, 00:24
sama emulacja maf na map jest prosta. postepujesz zgodnie z instrukcja z ecumaster i tyle. problemem bedzie korelacja z nowym iat i dobranie skal. tutaj juz troche pracy z tym miec bedziesz.
chcesz to robic sam ? jakie masz ku temu narzedzia ? wiedze?
czy znam kogos? byc moze ale o tym pozniej...
Adrian97 - 2018-01-31, 02:11
na ten temat nie mam zielonego pojecia niestety nie wiem nawet od czego zaczac, sam na pewno nie bede tego robil najchetniej to bym to komus oddal i popatrzal z boku hehe
[ Dodano: 2018-01-31, 03:23 ]
zalezy mi na usunieciu przeplywki bo dalesze plany to wsadzenie soft turbo z czym tez bede potrzebowal pomocy, w tym roku robie generalny remont i chce softa wsadzic
GOLDI - 2018-02-02, 14:22
no to jak chcesz soft turbo robic to po co dwa razy placic za strojenie ? usuniesz przeplywke to i z 2-3kunie zyskasz czego nie odczujesz. elektronike zostaw sobie na koniec.
Adrian97 - 2018-02-03, 02:20
tak wiem przepraszam zle sie wyrazilem, nie chcialem tego robic teraz chce tylko sie zorientowac co potrzeba,czy ktos moze w tym pomoc lub wie gdzie takie rzeczy robia.
Bede robil jeszcze wydech i dolot i wtedy to ladnie wystroic trzeba bedzie
co to iat i jak mozesz to rozwin troche "zemulowc baro" bo nie rozumiem za bardzo zielony jestem
Ogolnie ecu master z tym wszytskim to zatepuje juz calego kompa tak? po zalozeniu turbo wszystko tam bedzie mozna stroic
kawior1gturbo - 2018-02-04, 10:16
DET 3 nie zastępuje ECU, to jest "Piggy Back", czyli zwykła Świnka, która zmienia sygnały wpływające do ECU. Można tym z powodzeniem wystroić np. dawkę paliwa, opóźniać zapłon...
Jak już założysz to turbo, zrobisz wydech i dolot, podepniesz zgodnie z instrukcją DET'a, to wtedy dopiero strojenie z sondą szerokopasmową. Bez DET'a nie zmienisz dawki paliwa, bo komputer silnika nie jest programowalny.
Robienie tego teraz bez modyfikacji, to wywalanie kasy w błoto.
Oczywiscie możesz zacząć od kupna DET i montażu, ale tak jak już było w temacie napisane, nie ma sensu stroić.
GOLDI - 2018-02-07, 19:34
Adrian97, iat - intake air temp sensor - nic nnego jak czujnik powietrza w dolocie, w serii masz wbudowany w przeplywomierzu, podobnie jak baro sensor. tutaj mozesz dobrac odpowiednia wartosc rezystora by ecu widzialo okolo 1000hPa. bo algorytm urządzenia det3 (Ecumaster to nazwa firmy nie urzadzenia !) i tak sobie sam przeliczy po wbudowanym baro (o ile uturbiasz to kup wersje z wbudowanym map sensorem w urzadzenie)
Adrian97 - 2018-02-08, 00:35
Super Dzieki
czyli w sumie z samych rzeczy do kupienia to Det3 z wbudowanym map sensorem i iat ?
zolno - 2018-03-13, 11:08
tak i podłączas za przeputsnicą ... nawiercasz lub na przewodzie o regulatora cisnienia paliwa na listwie dajesz trójnik ... a gdy pozbędziesz sie egr itp to w podcisnienie na przepustnicy P chyba . takiej nauki udzielił mi kawior1gturbo ja bede i tak dawał det3 bo jest tanszy do wywalenia przeływki niz maf translator ....
swoją drogą jak oznaczyc kogos w swoim komentarzu lub dac jego cytat ?
|
|
|